odborní/vrchní referenti Oddělení vyměřovacího III, Odboru vyměřovacího I

Před 130 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu fyzických osob, daň z přidané hodnoty, - správu osobních daňových účtů - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (napříkl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

rada – sociální pracovník v Oddělení HN, PnP a dávek OZP Odboru kontaktního pracoviště
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: petra.jedonova@uradprace.cz Je nutné podat žádost o přijetí do služebního poměru či žádost o zařazení na služební místo + strukturovaný životopis. Podrobnější informace na webu ÚP v sekci Kariéra viz. URL adresa Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/15072-78099811“. Služební poměr na dobu neurčitou, Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy. Osobní příplatek: od 1 789 do 5 366 Kč, zvláštní příplatek 2 500 Kč, možné odměny. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oborech služby: 1... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční referent se zaměřením na investiční projekty (m, ž) oddělení rozvojových programů odboru
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " ORR - doba určitá - Úřední deska pracovní poměr od: 0... (více v detailu)
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 24.790,-Kč do 35.770,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek n... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Upřesňující informace3) : (požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky, náplň práce apod.) Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovník zákaznického oddělení. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Náplň práce: " telefonické kontaktování zákazníků " evidence v interním informačním systému " práce s PC Požadujeme: " příjemné vystupování " uživatelskou úroveň práce na PC " svědomitý přístup k práci NEPOŽADUJEME cizí jazyky Nabízíme: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc " pracovní poměr se standardní pracovní smlouvou " nabízíme hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek " motivace dřívějších odchodů (když máte hotovou svoji práci, můžete v poledne odejít domů) " dovolená až 28 dní " žádné přesčasy, volné víkendy i svátky " dobré platové ohodnocení s fixní složkou mzdy " benefity - stravenky 210 Kč,- , sick days, příspěvek na ... (více v detailu)
Referent/ka EIA, IPPC a prevence závažných havárií oddělení integrované prevence na odboru životního
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy na úseku integrované prevence, posuzování vlivů na životní prostředí a prevence závažných havárií v rozsahu stanoveném příslušnými právními předpisy, rozhodování ve správním řízení, vydávání stanovisek na úseku posuzování vlivů na životní prostředí, kontrolní činnost na úseku integrované prevence a prevence závažných havárií Požadavky: -dosažené vzdělání VOŠ, VŠ -obor vzdělání přírodní vědy, ochrana životního prostředí, právo a právní věda, právo ve veřejné správě výhodou -znalosti oboru: zákon o posuzování vlivů na životní prostředí, zákon o integrované prevenci, zákon o prevenci závažných havárií, kontrolní řád, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při posuzování vlivů na životní prostředí a integrované prevenci a omezování znečištění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru 3 roky výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina) výhodou -další požadovan... (více v detailu)
Neuvedeno
pozice - Referent stavebního úřadu 02
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Popis činnosti pracovníka: výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s nimi souvisejícími výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, ovládání PC (Microsoft 365, poštovní klient), výhodou znalost práce v pr... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/ce oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství - projektový/á
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství. Druh práce: projektový/á manažer/ka Platová třída: 11 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 17. března 2025 nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - velmi dobré organizační a komunikační sch... (více v detailu)
Neuvedeno
Product Manager International Payments
Před 7 dny - AVIZO_CZ
-Formulace strategické vize v oblasti mezinárodních plateb - Převedení vize do konkrétního plánu včetně správného stanovení priorit - Spolupráce s ostatními vlastníky produktů a technickými odděleními na spoluvytváření plánu a řízení produktů od konceptu až po jejich uvedení na trh. - Správné definování obchodních požadavků pro správné plnění produktového plánu - Aktivní zapojení interních a externích zainteresovaných stran včetně různých rozhodovacích orgánů a pracovních skupin - Budování silné sítě v interních odděleních, ale i navenek. - Zkušenosti s mezinárodními platbami - Zkušenosti na podobných pozicích - Samostatný pracovník, který se dokáže ryc... (více v detailu)
Neuvedeno
Manažer/ka dotačního oddělení
Před 10 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ: Jako vedoucí oddělení dotací se stanete expertem na naše firemní procesy. Právě na Vás bude, aby Váš tým pracoval co nejefektivněji a nedělal zbytečně zdlouhavé kroky navíc. Stanete se takovým tatínkem/maminkou, na kterou se kolegové vždy mohou obrátit. Znalost dotačních titulů není podmínkou, rádi Vám se vším pomůžeme. Budete delegovat svěřené úkoly mezi své kolegy - dotační specialisty, zodpovídat za jejich splnění a monitorovat průběh. Ten pak budete vyhodnocovat a reportovat vedení. Zde se projeví Vaše kreativní stránka, jelikož budete mít pod palcem veškeré nastavování a optimalizování administrativních procesů. Budete kontrolovat, aby se dodržovaly stanovené termíny a byly dodrženy nastavené postupy a standardy. Vše budete spravovat v transparentním interním ERP systému. POŽADAVKY: Bez čeho se neobejdeme: Bez organizačních a komunikačních dovedností.Bez prokazatelných zkušeností s vedením týmu.Bez přemýšlení o tom, proč jsou procesy tak, jak jsou a jest... (více v detailu)
Neuvedeno
odborný referent /ka (zařazen do odboru investic a údržby)
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Požadavky vzdělání - VOŠ/VŠ vzdělání /výhodou SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání stavebního směru/ Popis pracovního místa: Příprava a realizace investičních akcí a oprav v rozsahu funkce investora s právce majetku města, připravuje smluvní dokumenty a podklady k administraci veřejných zakázek, připravuje podklady pro projednání v orgánech města.. Více na www.hodonin-eu; v pravém sloupci - záložka "Nabídka zaměstnání". Náborový příspěvek 100.000 Kč, městský byt po dobu pracovního poměru, stravenky, 25 dovol... (více v detailu)
Neuvedeno
odborný/vrchní referent – specialista trhu práce v Oddělení zprostředkování, evidence a PvN
Před 64 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: petra.jedonova@uradprace.cz Je nutné podat žádost o přijetí do služebního poměru či žádost o zařazení na služební místo + strukturovaný životopis. Podrobnější informace na webu ÚP v sekci Kariéra viz. URL adresa Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/136771-78099811“. Služební poměr na dobu neurčitou, Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy. Osobní příplatek: od 1 591 do 4 773 Kč, zvláštní ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
odborný/vrchní referent – specialista trhu práce v Oddělení zprostředkování, evidence a PvN
Před 64 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: petra.jedonova@uradprace.cz Je nutné podat žádost o přijetí do služebního poměru či žádost o zařazení na služební místo + strukturovaný životopis. Podrobnější informace na webu ÚP v sekci Kariéra viz. URL adresa Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/136771-78099811“. Služební poměr na dobu neurčitou, Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy. Osobní příplatek: od 1 591 do 4 773 Kč, zvláštní ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborný/vrchni referent v Oddělení vyměřovacím I.
Před 64 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Instrukce k přihlášení do výběrového řízení a další informace naleznete v inzerci k volnému služebnímu místu 250821 na webu Finanční správy České republiky: Aktuálně vyhlášená výběrov... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
TECHNIK SPRÁVY BUDOV
Před 64 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Máte šikovné ruce, jste komunikativní, dokážete pracovat samostatně a je na Vás spoleh? Přidejte se k našemu týmu! V případě zájmu je nutné přihlásit se do výběrového řízení dle informací n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
TECHNIK SPRÁVY BUDOV
Před 64 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Máte šikovné ruce, jste komunikativní, dokážete pracovat samostatně a je na Vás spoleh? Přidejte se k našemu týmu! V případě zájmu je nutné přihlásit se do výběrového řízení dle informací n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent Odboru finančního MěÚ Odry
Před 64 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:13.11.2024 Řidičský průkaz sk. B. Více informací na www.odry.cz příspěvek na penzijní připojištění, další benefity
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent Odboru finančního MěÚ Odry
Před 64 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:13.11.2024 Řidičský průkaz sk. B. Více informací na www.odry.cz příspěvek na penzijní připojištění, další benefity
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
MASTER DATA ARCHITECT
Před 64 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Úkoly a odpovědnosti: Pomoc obchodním jednotkám při zavádění technických řešení pro standardy Master dat a zvyšovat úroveň kvality Master dat v našich systémech SAP a spotřebitelských systémech. Využití a vývoj řešení pro Master data s našimi interními a externími partnery. Poskytování podpory při řešení problémů s kvalitou dat a technologických problémů s odborníky na danou problematiku. Být součástí centrálního týmu pro správu hlavních dat, ve kterém vytváříte základy pro organizaci řízenou daty. Řízení řešení Master dat v klíčových programech, jako je S/4 HANA, a pracovat v cross-funkčních týmech s obchodními jednotkami. Zástupce globálního vedoucího týmu, strategický partner. Ukázkové odpovědnosti pro tuto pozici zahrnují: Slaďování s globálními členy týmu a manažery v oblasti obchodu a IT při zavádění procesů správy dat a samotné správy dat. Posouvání řízení Master dat a řízení kvality dat v oblastech zákazníků, dodavatelů, materiálů, lokalit, financí a kontroly, aktiv. Vývoj proc... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
MASTER DATA ARCHITECT
Před 64 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Úkoly a odpovědnosti: Pomoc obchodním jednotkám při zavádění technických řešení pro standardy Master dat a zvyšovat úroveň kvality Master dat v našich systémech SAP a spotřebitelských systémech. Využití a vývoj řešení pro Master data s našimi interními a externími partnery. Poskytování podpory při řešení problémů s kvalitou dat a technologických problémů s odborníky na danou problematiku. Být součástí centrálního týmu pro správu hlavních dat, ve kterém vytváříte základy pro organizaci řízenou daty. Řízení řešení Master dat v klíčových programech, jako je S/4 HANA, a pracovat v cross-funkčních týmech s obchodními jednotkami. Zástupce globálního vedoucího týmu, strategický partner. Ukázkové odpovědnosti pro tuto pozici zahrnují: Slaďování s globálními členy týmu a manažery v oblasti obchodu a IT při zavádění procesů správy dat a samotné správy dat. Posouvání řízení Master dat a řízení kvality dat v oblastech zákazníků, dodavatelů, materiálů, lokalit, financí a kontroly, aktiv. Vývoj proc... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Referent odboru výstavby a územního plánování
Před 64 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: - splnění kvalifikačních požadavků vzdělání a praxe podle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon v platném znění, přičemž zkoušku odborné způsobilosti je možné získat následně po vzniku pracovního poměru a) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblastí vzdělávání architektury, stavebnictví nebo právo, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, b) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo c) střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 r... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent odboru výstavby a územního plánování
Před 64 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: - splnění kvalifikačních požadavků vzdělání a praxe podle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon v platném znění, přičemž zkoušku odborné způsobilosti je možné získat následně po vzniku pracovního poměru a) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblastí vzdělávání architektury, stavebnictví nebo právo, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, b) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo c) střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 r... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Učitel/učitelka střední školy v aprobaci ČJ + DĚJ nebo ČJ + AJ/ON
Před 64 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
pracoviště Holešov - Náplň práce: komplexní vzdělávací a výchovná činnost ve všeobecně vzdělávacích nebo odborných předmětech spojená s tvorbou a průběžnou aktualizací pedagogické dokumentace, kterou pedagogický pracovník vytváří a podle níž postupuje při výkonu své přímé pedagogické činnosti, nebo spojená ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Před 64 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou -znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komuni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Před 64 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Specialist GBS P2P
Před 64 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Markéta Fryčková, e-mail: marketa.fryckova@siemens.com Náplň práce - zpracování a účtování faktur v systému SAP - párování nákupních objednávek s fakturami - kontrola správnosti faktur - každodenní komunikace s klienty prostřednictvím e-mailu nebo telefonu - účast na měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrkách - úzká spolupráce s ostatními odděleními GSS (Pohledávky, Hlavní kniha, Kmenová data) - přínos implementace nových a aktualizovaných procesů - pravidelný reporting Požadavky: - min. dokončené bakalářské vzdělání, adekvátní praxe v oboru výhodou - pokročilá znalost turečtiny a angličtiny - velmi dobrá znalost MS Office (zejména Excelu), SAP - orientace na záka... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce