Administrativní pracovník/ce, ekonom/ka

PlaceholderNo Image
Před 225 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pozice: administrativní pracovník/ce, ekonom/ka Jedná se o pozici referenta majetkové správy, jehož náplní práce je především: - evidence a zpracování podkladů pro zařazení a vyřazení drobného hmotného majetku a dlouhodobého hmotného majetku; - inventarizace majetku; - evidence cestovních příkazů; - evidence poskytnutých záloh na cestovní náhrady a jejich zúčtování Možnost pracovního postupu. Požadujeme: středoškolské vzdělání ekonomického směru, znalo... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
administrativní pracovník
Přidáno včera - Zlínský kraj - ANNONCE
Příprava podkladů pro daňového poradce, správa pachtovních smluv a příslušných dodatků, výdej naturálií (obilí, ma... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník
Přidáno včera - Zlínský kraj - ANNONCE
Příprava podkladů pro daňového poradce, správa pachtovních smluv a příslušných dodatků, výdej naturálií (obilí, ma... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru správy majetku města
Před 7 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování agendy spojené s platbami za pronájmem bytových prostor, zpracování vyúčtování služeb v rámci pronájmů bytových prostor, evidence a příprava plateb za spotřebu energií objektů v majetku města, příprava a evidence položek rozpočtu spojených se spotřebou energií, vedení hotovostní pokladny. Požadavky zaměstnavatele: - minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení) - výhodou praxe v oblasti správy majetku,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru správy majetku města
Před 7 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování agendy spojené s platbami za pronájmem bytových prostor, zpracování vyúčtování služeb v rámci pronájmů bytových prostor, evidence a příprava plateb za spotřebu energií objektů v majetku města, příprava a evidence položek rozpočtu spojených se spotřebou energií, vedení hotovostní pokladny. Požadavky zaměstnavatele: - minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení) - výhodou praxe v oblasti správy majetku,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovnice
Před 17 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mail: lucka@maso-trebovle.cz Práce v moderní kanceláři na sídle firmy ve Třebovli. Pracovní náplň: Vyřizování objednávek (telefon, email ,záznamník), fakturace, evidence skladové zásoby, denní telefonický i osobní kontakt se zákazní... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovnice
Před 17 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mail: lucka@maso-trebovle.cz Práce v moderní kanceláři na sídle firmy ve Třebovli. Pracovní náplň: Vyřizování objednávek (telefon, email ,záznamník), fakturace, evidence skladové zásoby, denní telefonický i osobní kontakt se zákazní... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 17 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Směnnost: Dvousměnný provoz (ranní/ odpolední) Pracovní úvazek: Zkrácený (4-6 hodin, nebo plný) Pracovněprávní vztah: Hlavní pracovní poměr Pracovní poměr: Září 2024 Mzdové rozpětí: 15 000 - 25 000,- Kč/ 6-8 hod. denně Vhodné pro: Vhodné pro osoby se zdravotním hendikepem Náplň práce: Vystavování dodacích listů, faktur a pokladních dokladů. Evidence zakázek. Komunikace se zákazníky. Personální evidence. Evidence skladových zásob. Plánování provozu prádelny. Požadavky: Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání. Znalost práce s Microsoft Office na vysoké úrovni (znalost Excelu je nutností) Příjemné vystupování. ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 17 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Směnnost: Dvousměnný provoz (ranní/ odpolední) Pracovní úvazek: Zkrácený (4-6 hodin, nebo plný) Pracovněprávní vztah: Hlavní pracovní poměr Pracovní poměr: Září 2024 Mzdové rozpětí: 15 000 - 25 000,- Kč/ 6-8 hod. denně Vhodné pro: Vhodné pro osoby se zdravotním hendikepem Náplň práce: Vystavování dodacích listů, faktur a pokladních dokladů. Evidence zakázek. Komunikace se zákazníky. Personální evidence. Evidence skladových zásob. Plánování provozu prádelny. Požadavky: Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání. Znalost práce s Microsoft Office na vysoké úrovni (znalost Excelu je nutností) Příjemné vystupování. ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník příjmu odpadů
Před 17 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Společnost AVELI ECO s.r.o. hledá na provozovnu skládky odpadů TKO Dvorce - Rejchartice zaměstnance na pozici Administrativní pracovník příjmu odpadů Nástup možný ihned nebo dle domluvy Náplň práce: obsluha příjmu odpadů, vedení hotovostní pokladny, vystavování a evidence účetních dokladů, vedení skladového h... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník příjmu odpadů
Před 17 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Společnost AVELI ECO s.r.o. hledá na provozovnu skládky odpadů TKO Dvorce - Rejchartice zaměstnance na pozici Administrativní pracovník příjmu odpadů Nástup možný ihned nebo dle domluvy Náplň práce: obsluha příjmu odpadů, vedení hotovostní pokladny, vystavování a evidence účetních dokladů, vedení skladového h... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník / odpadové hospodářství #2335 (25 - 35.000 Kč)
Před 17 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Společnost AVELI ECO s.r.o. se zaměřením na nakládání s odpady, hledá vhodného uchazeče na pozici Administrativní pracovník příjmu odpadů. Náplň práce: obsluha příjmu odp... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů
Před 16 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů
Před 16 dny - ANNONCE
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Samostatná účetní
Před 16 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Popis pozice: ? zpracování účetních dokladů: evidence a zpracování faktur, pokladních dokladů, bankovních výpisů a dalších účetních dokladů ? vyřizování veškeré korespondence ohledně faktur (upomínky, potvrzení zůstatků, vzájemné zápočty atd.) ? DPH, KH ? Účtování cestovních příkazů. ? Spolupráce při měsíčních a ročních uzávěrkách ? Spolupráce s auditory - aktivní účast na přípravě podkladů pro externí a interní audity Požadujeme: o Výbornou znalos... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Samostatná účetní
Před 16 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Popis pozice: ? zpracování účetních dokladů: evidence a zpracování faktur, pokladních dokladů, bankovních výpisů a dalších účetních dokladů ? vyřizování veškeré korespondence ohledně faktur (upomínky, potvrzení zůstatků, vzájemné zápočty atd.) ? DPH, KH ? Účtování cestovních příkazů. ? Spolupráce při měsíčních a ročních uzávěrkách ? Spolupráce s auditory - aktivní účast na přípravě podkladů pro externí a interní audity Požadujeme: o Výbornou znalos... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Klientský pracovník/ce
Před 17 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Hlavní náplní naší práce je ochrana klientů před riziky a vhodné zabezpečení jich i jejich rodiny na základě zdravého a férového finančního poradenství. Prioritou je péče o klienty kanceláře, přidělené i vlastní klienty, finanční poradenství ve všech oblastech a prodej produktů jedničky na trhu - pojišťovny Kooperativy jak životní, tak majetkové pojištění a produkty ČS a.s.běžné účty, úvěry,hypotéky, SS, DPS i investice, dále servis klientům i likvidace pojistných událostí Od Vás čekáme komunikativnost, radost s práce s lidmi, naslouchání a umění dotahování, pak je jistý finanční a karierní růst. Kontakt Dagmar Kohoutová regionální ředitelka -Telefonicky 724 071 302 - dkohoutova@koop.cz či Petra Matějková manažerka skupiny 733 619 041 e mail pmatejkova@koop.cz. Lze se setkat osobně po předchozí domluvě, ale lze kontaktovat i přes sociáln... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Klientský pracovník/ce
Před 17 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Hlavní náplní naší práce je ochrana klientů před riziky a vhodné zabezpečení jich i jejich rodiny na základě zdravého a férového finančního poradenství. Prioritou je péče o klienty kanceláře, přidělené i vlastní klienty, finanční poradenství ve všech oblastech a prodej produktů jedničky na trhu - pojišťovny Kooperativy jak životní, tak majetkové pojištění a produkty ČS a.s.běžné účty, úvěry,hypotéky, SS, DPS i investice, dále servis klientům i likvidace pojistných událostí Od Vás čekáme komunikativnost, radost s práce s lidmi, naslouchání a umění dotahování, pak je jistý finanční a karierní růst. Kontakt Dagmar Kohoutová regionální ředitelka -Telefonicky 724 071 302 - dkohoutova@koop.cz či Petra Matějková manažerka skupiny 733 619 041 e mail pmatejkova@koop.cz. Lze se setkat osobně po předchozí domluvě, ale lze kontaktovat i přes sociáln... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/referentka investic
Před 20 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice spočívá v: - přípravě a realizaci vybraných investičních akcí města; - dokladové a fyzické kontrole včetně dozoru nad svěřenými investičními akcemi města; - přebírání prací, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace; - průběžná kontrola čerpání rozpočtových finančních prostředků; - ukončení investiční akce a zavedení do majetku města. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky na uchazeče: - minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, stavební zaměření výhodou; - znalosti v oblasti příprav a realizací stavebních akcí; - znalosti legislativy při zadávání veřejných zakázek výhodou; - organizační a komuni... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/referentka investic
Před 20 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice spočívá v: - přípravě a realizaci vybraných investičních akcí města; - dokladové a fyzické kontrole včetně dozoru nad svěřenými investičními akcemi města; - přebírání prací, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace; - průběžná kontrola čerpání rozpočtových finančních prostředků; - ukončení investiční akce a zavedení do majetku města. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky na uchazeče: - minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, stavební zaměření výhodou; - znalosti v oblasti příprav a realizací stavebních akcí; - znalosti legislativy při zadávání veřejných zakázek výhodou; - organizační a komuni... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Účetní pracoviště evidence majetku
Před 21 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Úplné středoškolské vzdělání s maturitou, trestní bezúhonnost, znalost účtování materiálu výhodou. Praxe v AČR výhodou. Provádí účtování majetku v regionu, přejímá a předává faktury k likvidaci, zabezpečuje dokladování faktur... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Účetní pracoviště evidence majetku
Před 21 dny - ANNONCE
Úplné středoškolské vzdělání s maturitou, trestní bezúhonnost, znalost účtování materiálu výhodou. Praxe v AČR výhodou. Provádí účtování majetku v regionu, přejímá a předává faktury k likvidaci, zabezpečuje dokladování faktur... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník/ce reklamačního. odd
Před 21 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nástup: ihned nebo dle domluvy. Náplň práce: - komunikace a jednání se zákazníky, skladem a výrobou - evidence servisních prací - komunikace s kolegy v servisním týmu a jejich vysílání na servis Požadujeme: - schopnost samostatného myšlení a rozhodování - schopnost aktivní práce v týmu - uživatelská znalost na PC · ochota učit se novým věcem Nabízíme... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník/ce reklamačního. odd
Před 21 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nástup: ihned nebo dle domluvy. Náplň práce: - komunikace a jednání se zákazníky, skladem a výrobou - evidence servisních prací - komunikace s kolegy v servisním týmu a jejich vysílání na servis Požadujeme: - schopnost samostatného myšlení a rozhodování - schopnost aktivní práce v týmu - uživatelská znalost na PC · ochota učit se novým věcem Nabízíme... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce