Ekonom/ekonomka

Před 157 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT/KA - FAKTURACE
z: 19.2. 2025 PŘIHLÁŠKU A PODMÍNKY ZAŘAZENÍ UCHAZEČE DO VÝBEROVÉHO ŘÍZENÍ NAJDETE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH MĚSTA KOPŘIVNICE: Předpoklady zařazení do výběrového řízení: - více informací naleznete na: http://www.koprivnice.cz/index.php?id=volna-mista-mestsky-urad-koprivnice Přihlášky do výběrového řízen... (více v detailu)
PRACOVNÍK/PRACOVNICE NA ČIŠTĚNÍ KOBERCŮ A ČALOUNĚNÍ (DPP)
TŘ z:17/2/2025 (DPP) Nabízíme práci týkající čištění koberců a čalounění. Požadujeme časovou flexibilitu, spolehlivost a samostatnost. Pružná pracovní do... (více v detailu)
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Zprostředkování služeb odpovědného zástupce - garanta
Přidáno dnes - HYPERINZERCE
Nabízím zprostředkování odpovědného zástupce (různé obory - zednictví , topenář , tesař , truhlář , kadeřnice , účetní... (více v detailu)
Samostatný/á finanční účetní s praxí
Životopis zasílejte na e-mail: luciehromadova@apos.info Praktická znalost vedení účetnictví min. 1 rok. Znalost práce s PC a internetem, schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem. Požadujeme samostatnost, pečlivost, komunikativnost a flexibilitu, zájem o obor a ochotu vzdělávat se. Uvítáme praktickou znalost daňových zákonů (DPH, silniční daň, daň z ... (více v detailu)
ÚČETNICTVÍ ON-LINE - DAŇOVÁ PŘIZNÁNÍ za r. 2024
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - BAZOS
Nabízíme on-line vedení externího účetnictví firmám, účetní služby pro fyzické a právnické osoby i zaměstnance, kteří provozují živnost na vedlejší pr... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent - ochrana ovzduší na odboru výstavby a životního prostředí (m/ž)
Náplň práce: výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší. Zpracování akčního plánu v návaznosti na Program zlepšování kvality ovzduší, mapování a kontrola domácností, které provozují kotle na pevná paliva I a II emisní třídy na území ORP, kontrola plnění požadavků kladených na provozovatele spalovacích zdrojů zákonem o ochraně ovzduší na území ORP Rakovník. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání s vazbou na problematiku ochrany životního prostředí, znalost problematiky ochrany ovzduší, znalost programu GINIS, VITA, VERA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, orientace v dotačních titulech, praxe při podávání žádostí o dotace ... (více v detailu)
Všeobecná zdravotní sestra
[] Místo výkonu práce: Klicperova č.p. 219 Děčín XXXI-Křešice, 405 02 Děčín 2 Hledáme uchazeče s odbornou způsobilostí k výkonu povolání všeobecné sestry dle zák. č. 96/2004 Sb., požadujeme spolehlivost, samostatnost, požadujeme empatický přístup ke klientům a dobré organizační schopnosti. Nabízíme: 5 týdnů dovolené + 1 týden dodatkové dovolené, příspěvek na stravování a penzijní připojištění, možnost dalšího vzdělávání. Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem, krátkým motivačním dopisem, ověřenou kopií dokladu o nej... (více v detailu)
Všeobecná zdravotní sestra
[] Místo výkonu práce: Klicperova č.p. 219 Děčín XXXI-Křešice, 405 02 Děčín 2 Hledáme uchazeče s odbornou způsobilostí k výkonu povolání všeobecné sestry dle zák. č. 96/2004 Sb., požadujeme spolehlivost, samostatnost, požadujeme empatický přístup ke klientům a dobré organizační schopnosti. Nabízíme: 5 týdnů dovolené + 1 týden dodatkové dovolené, příspěvek na stravování a penzijní připojištění, možnost dalšího vzdělávání. Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem, krátkým motivačním dopisem, ověřenou kopií dokladu o nej... (více v detailu)
Expedient (M/Ž)
Příprava objednávek,balení objednávek. Pracovní doba 5.30-14.00 hod. pracovní poměr od: 18.02.2025, mz... (více v detailu)
administrativní pracovníci (back offfice manager)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
administrativní pracovník v účetní kanceláři, velmi dobra´ znalost práce na PC, zejmena s kancela´rˇsky´m softwarem, znalost účetní problematiky, schopnost práce s technicky´m zarˇízením, znalost a... (více v detailu)
Neuvedeno
STROJÍRENSKÝ DĚLNÍK / STROJÍRENSKÁ DĚLNICE
Pracovní poměr na dobu neurčitou, nepřetržitý provoz. Kontakt zasláním životopisu na e-mail: katerina.cermanova@hauk.cz pracov... (více v detailu)
Prodavač/ka
První kontakt: telefonicky Úklid a doplňování regálů Zaměstnanecké výhody: Komfortní prostředí, příznivá pracovní dob... (více v detailu)
Pomocný/á kuchař/ka
Místo výkonu práce: Svobody 32, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní doba: Po-Čt 10:00-21:00 h, Pá-So 10:00-22:00 h, Ne 12:00-20:00 h. Náplň práce: rychlé občerstvení. Kon... (více v detailu)
POMOCNÁ SÍLA DO KUCHYNĚ
*KO: Konopková Veronika, životopis zašlete na e-mail: vkonopkova@gastro-opava.cz Zkrácený úvazek 35 h/týden. Pracovní doba 7:00-17:0... (více v detailu)
Pekař/ka
Upřesňující informace: Požadujeme pracovníka se zkušenostmi z pekařské výroby, případně po vyučení. Pracovní doba je pružná v rozmezí od 3:30 do ... (více v detailu)
Navíječ/ka statorů a rotorů
První kontakt: osobně (Nedvědice 120, 8 - 11 hodin), emailem nebo telefonicky. Nástup možný ihned. Vhodné také pro OZZ/OZP. HPP (plný nebo zkrácený úvazek), flexibilní začátek/konec pracovní doby, nevyučené zaškolíme, individuální přístup, Zaměstnanecké výhody: Motivuj... (více v detailu)
Strojírenští kovodělníci
Místo výkonu práce: Hazlov 247, 351 32 Hazlov. Pracovní poměr na dobu určitou (2 roky) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: Po-Pá (5:30-14:00 h, 14:00-22:30 h, 22:30-5:30 h). Náplň práce: samostatné odřezávání, ruční a stojanové obrušování kovových odlitků, vizuální kontrola opracovaných dílů a vzhledová úprava odlitků. Požadujeme: předpokladem pro tuto pr... (více v detailu)
Řidič VZV
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED POŽADUJEME: - oprávnění na VZV - spolehlivost PRACOVNÍ DOBA: 06.00 - 14.30 hodin, víkendy volné NABÍZÍME: bonusy ke mzdě KONTAKT... (více v detailu)
Automechanik nákladních vozidel
o Vyučen v oboru automechanik nebo opravář pracovních či zemědělských strojů o Praxe v opravách nákladních a užitkových vozidel nebo pracovních či zemědělských strojů vítána o Znalost konstrukce a diagnostikování závad na vozidlech o Řidičský průkaz skupiny C + E výhodou o Spolehlivost, sam... (více v detailu)
zámečník (m/ž)
Pracovní poměr na dobu neurčitou. - možno i absolvent/ka - čtení technických podkladů - příprava materiálu ke zpracování - manuální zručnost - dobrý zdravotní stav - spolehlivost a ... (více v detailu)
kosmetička - inovace růstu vlasů - DPP
pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 150 - 200 Vzdělání: Vyučen Obor činnosti: Ostatní Typ: Úřad práce
Kadeřníci
pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 10000 - 20000 Vzdělání: Vyučen Obor činnosti: Služby Typ: Úřad práce
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce