referent/referentka investic

Před 176 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice spočívá v: - přípravě a realizaci vybraných investičních akcí města; - dokladové a fyzické kontrole včetně dozoru nad svěřenými investičními akcemi města; - přebírání prací, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace; - průběžná kontrola čerpání rozpočtových finančních prostředků; - ukončení investiční akce a zavedení do majetku města. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky na uchazeče: - minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, stavební zaměření výhodou; - znalosti v oblasti příprav a realizací stavebních akcí; - znalosti legislativy při zadávání veřejných zakázek výhodou; - organizační a komuni... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT/KA - FAKTURACE
z: 19.2. 2025 PŘIHLÁŠKU A PODMÍNKY ZAŘAZENÍ UCHAZEČE DO VÝBEROVÉHO ŘÍZENÍ NAJDETE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH MĚSTA KOPŘIVNICE: Předpoklady zařazení do výběrového řízení: - více informací naleznete na: http://www.koprivnice.cz/index.php?id=volna-mista-mestsky-urad-koprivnice Přihlášky do výběrového řízen... (více v detailu)
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
Referent - ochrana ovzduší na odboru výstavby a životního prostředí (m/ž)
Náplň práce: výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší. Zpracování akčního plánu v návaznosti na Program zlepšování kvality ovzduší, mapování a kontrola domácností, které provozují kotle na pevná paliva I a II emisní třídy na území ORP, kontrola plnění požadavků kladených na provozovatele spalovacích zdrojů zákonem o ochraně ovzduší na území ORP Rakovník. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání s vazbou na problematiku ochrany životního prostředí, znalost problematiky ochrany ovzduší, znalost programu GINIS, VITA, VERA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, orientace v dotačních titulech, praxe při podávání žádostí o dotace ... (více v detailu)
samostatný referent oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcí v odboru sociálníc
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Zaměstnanecké výho... (více v detailu)
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Všeobecná zdravotní sestra
[] Místo výkonu práce: Klicperova č.p. 219 Děčín XXXI-Křešice, 405 02 Děčín 2 Hledáme uchazeče s odbornou způsobilostí k výkonu povolání všeobecné sestry dle zák. č. 96/2004 Sb., požadujeme spolehlivost, samostatnost, požadujeme empatický přístup ke klientům a dobré organizační schopnosti. Nabízíme: 5 týdnů dovolené + 1 týden dodatkové dovolené, příspěvek na stravování a penzijní připojištění, možnost dalšího vzdělávání. Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem, krátkým motivačním dopisem, ověřenou kopií dokladu o nej... (více v detailu)
Všeobecná zdravotní sestra
[] Místo výkonu práce: Klicperova č.p. 219 Děčín XXXI-Křešice, 405 02 Děčín 2 Hledáme uchazeče s odbornou způsobilostí k výkonu povolání všeobecné sestry dle zák. č. 96/2004 Sb., požadujeme spolehlivost, samostatnost, požadujeme empatický přístup ke klientům a dobré organizační schopnosti. Nabízíme: 5 týdnů dovolené + 1 týden dodatkové dovolené, příspěvek na stravování a penzijní připojištění, možnost dalšího vzdělávání. Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem, krátkým motivačním dopisem, ověřenou kopií dokladu o nej... (více v detailu)
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Operátor výroby
Náplň práce: - Finální balení výrobků ruční uzavírání kartónů a paletizace kartónů, sbalování hotových výrobků do kartónů, seskládání kartónů do prodejních sestav - Obsluha kontrolních stanovišť na výrobní lince kontrola váhy výrobků, kontrola správnosti balení, kontrola vyřazených kusů - Práce na plnících linkách linka na stáčení sirupu, linka na výrobu arašídových másel - Příprava směsí pro výrobu tyčinek - manipulace s baleními surovin o hmotnosti až 25kg - Základní ovládání výrobních zařízení - HM do 33.000,-Kč Co požaduje... (více v detailu)
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
REFERENT/REFERENTKA ZAKÁZEK A LOGISTIKY
Před 7 dny - AVIZO_CZ
z:13/2/2025 Pracovní náplň: - Koordinace průběhu zakázek a jejich vyhodnocování, komunikace se zákazníky - Zajišťování kamionových přeprav, komunikace s dopravci - Vyhledávání nových dopravců pro budoucí spolupráci - Zodpovědnost za expedici výrobků a s tím spojená administrativa - Vystavování faktur tuzemských i zahraničních v systému SAP - Práce v systému SAP (možnost zaučení) - Příprava podkladů pro výrobu - Měsíční přehledy a výkazy v excelu - Další administrativní úkoly dle požadavků vedení společnosti. Požadavky na praxi, vzdělání, znalosti a schopnosti: - SŠ nebo VŠ vzdělání - Aktivní znalost NJ nebo AJ - Výborné organizační a komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
projektový/á manažer/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
VŠ - magisterský studijní program staveb. směru se zaměřením na vodní stavby, popř. vodní hospodářství a krajinné inženýrství, případně středoškolské vzdělání v oboru vodní stavby s praxí na pozici tech. dozoru stavby případně vedoucího projektu stavby nebo samostatného stavbyvedoucího, zkušenost s projekční a inženýrskou činností výhodou, dobrá orientace v související oborové legislativě (stavební a vodní zákon), dobré uživatelské znalosti PC (především MS Office, výhodou ASPE), znalost a zkušenosti se samostatným vedením stavby nebo s tech. dozorem nejlépe v oboru vodní stavby, zodpovědnost, schopnost samostatného rozhodování a řešení mimořádných úkolů a situací, smysl pro přesnost, důslednost, aktivní a tvůrčí přístup, velmi dobré organizační a vyjadřovací schopnosti, umění jednat s lidmi, ŘP "B" - aktivní řidič (časté jednodenní služební cesty a řešení prac. úkolů v terénu), ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání, autorizace v oboru výhodou. Zabezpečování komplexního výkon... (více v detailu)
Neuvedeno
ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ odboru informatiky Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 7 dny - AVIZO_CZ
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 25. února 2025 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Libereckého kraj... (více v detailu)
Neuvedeno
Zdravotník/zdravotnice v sociální službě
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: zodpovědnost za odbornou zdravotní pomoc klientům sociální služby při vyřizování záležitostí a problémů v sociálně zdravotní oblasti. Požadujeme : Odbornou způsobilost k výkonu povolání zdravotně-sociálního pracovníka dle § 10 zákona č. 96/2004 Sb získanou absolvováním a) akreditovaného zdravotnického bakalářského studijního oboru sociálního zaměření, b) studia na vyšší odborné škole v oborech nebo programech vzdělání zaměřených na sociální práci, sociální a humanitární práci, charitní a sociální činnost. Dále pak znalost odborn... (více v detailu)
Neuvedeno
VEŘEJNÝ OPATROVNÍK / OPATROVNICE
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Staré Křečany č.p. 39 407 61 Staré Křečany Starosta Obecního úřadu Staré Křečany vyhlašuje výběrové řízení na funkci – VEŘEJNÝ OPATROVNÍK – pracovní poměr na dobu určitou z důvodu náhrady dočasně nepřítomného zaměstnance na dobu překážek v práci na straně zaměstnance s místem výkonu práce na ObÚ Staré Křečany. Tato funkce je zařazena v 11. platové třídě dle NV ČR č. 264/2022 Sb. + osobní ohodnocení. Podmínky účasti ve výběrovém řízení: - Min. ukončené středoškolské vzdělání - Trestní bezúhonnost VÝHODOU: zkouška odborné způsobilosti dle vyhlášky č. 173/2017 Sb. Písemné náležitosti přihlášky: - Jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, telefonní číslo uchazeče - Státní příslušnost - Místo trvalého pobytu - Číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (pokud s... (více v detailu)
Neuvedeno
Správní cestmistr Bruntál
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Správní cestmistr Bruntál s pravidelným pracovištěm Zahradní 1949/19, 792 01 Bruntál Zodpovědnost za: - výkon majetkové správy silnic včetně součástí a příslušenství - vedení pasportu silnic včetně součástí a příslušenství - provádění prohlídek silnic dle zákona - technický dozor údržby a oprav na silniční síti Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, stavební směr výhodou - znalost výkresové dokumentace - praxe v oboru výhodou - řidičský průkaz skupiny B a praxi v řízení vozidel - uživatelskou znalost práce na PC Nabízíme: - pravidelné pracoviště na výše uvedené adrese - platové ohodnocení - třída T 9 dle NV č. 341/2017 Sb. - po zapracování plat cca 40 - 45 tis. Kč - 5 týdnů dovolené - zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování, příspě... (více v detailu)
Neuvedeno
Manipulační dělník/ce v plastikářské výrobě
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracoviště Zdounky - Náplň práce: obsluha vstřikolisu a vytlačovací linky pro výrobu plastových dílců, nejčastěji dopravního značení jako jsou silniční směrové sloupky, balení hotových výrobků, ukládání na přepravní palety a příprava k expedici, v rámci provozních činností budete spolupracovat s dalšími kolegy na směně. - Požadujeme: spolehlivost, zodpovědnost, manuální zručnost, výbornou pracovní morálku, oprávnění na VZV výhodou - Nabízíme: závodní stravování, motivační osobní ohodnocení, příspěvek na penzijní připojištění, pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, pracovní doba - střídání směn Pondělí až Pátek 6:00-14:00 / 14:00-22:00 / 22:00-... (více v detailu)
Neuvedeno
Projektový manažer/manažerka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Hledáme zkušeného projektového manažera pro oddělení dotací. Náplň práce: - Řízení projektů od A do Z: od iniciace a plánování až po realizaci, monitoring, reporting, prezentaci výsledků, vyhodnocení a uzavření. - Tvorba časových a finančních plánů projektů. - Vytváření strategií a opatření pro dosažení cílů projektu. - Kontrola postupu a kvality práce. - Sledování nákladů projektu. Požadavky: - SŠ/VŠ vzdělání (ideálně management, ekonomika nebo technický směr). - Komunikační dovednosti na jedničku, vstřícné a příjemné vystupování. - Pečlivost, spolehlivost a schopnost týmové spolupráce. - Velmi dobrá znalost práce na PC a MS Office. - Zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost. - Praxe a znalost řízení projektů ve všech fázích výhodou. Nabízíme: - Práci na plný úvazek s možností kariérního růstu. - Perspektivní pozici v dynamickém prostředí. - Možnost trvalého vzdělávání a... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT/KA Ústavu ošetřovatelství, porodní asistence a neodkladné péče ZSF JU
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň • výuka studentů ve studijních programech Ošetřovatelství • výuka studentů ve studijním programu Porodní asistence • výuka studentů ve studijním programu Pediatrické ošetřovatelství • vedení diplomových a bakalářských prací • publikační činnost v oboru • aktivní spolupráce na grantové činnosti ústavu Požadujeme • vzdělání: - minimálně magisterské vzdělání v oboru ošetřovatelství - pro porodní asistenci: minimálně magisterské vzdělání v oboru porodní asistence - pro pediatrické ošetřovatelství: způsobilost k vykonávání práce dětské sestry a minimálně magisterské vzdělání • absolvované či zahájené Ph.D. studium výhodou • aktivní vědecko-výzkumná činnost v oboru je výhodou • organizační a koordinační schopnosti • znalosti anglického nebo německého jazyka Nabízíme • zajímavou práci s možností profesního rozvoje... (více v detailu)
Neuvedeno
Poradce rané péče (m/ž)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Nástup do zaměstnání dohodou červenec-srpen 2025. Požadujeme: - vzdělání VŠ nebo VOŠ se zaměřením na speciální pedagogiku nebo sociální pedagogiku, kvalifikace dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách - praxe v oblasti podpory rodiny, práce s dětmi raného nebo předškolního věku a s lidmi se zdravotním postižením vítaná - řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič - komunikativnost, flexibilitu, systematičnost a organizační schopnosti - aktivní přístup, samostatnost a zodpovědnost - schopnost práce v týmu - výhodou je praxe s touto cílovou skupinou Nabízíme: - plný úvazek na dobu 3 let - nástup možný v druhé polovině roku 2025 - pružnou pracovní dobu - 5 týdnů dovolené - smysluplné a kreativní zaměstnání - mezioborovou týmovou spolupráci - mezinárodní spolupráci (stáže, konference) -... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí sociální služby
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • organizuje a řídí poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a chod Centra pomoci pro rodiny s dětmi v souladu se zákonem o sociálních službách v aktuálním znění a příslušnou prováděcí vyhláškou v aktuálním znění a ostatními právními normami souvisejícími (i vnitřními předpisy) s provozem služby – organizace, • odpovídá za činnost týmu sociálních pracovníků při poskytování činností sociálně aktivizační služby pro rodinu s dětmi (SASRD), • poskytuje základní i odborného sociálního poradenství pro zájemce, uživatele a jejich rodinné příslušníky, • se zájemci o službu sjednává smlouvu o poskytování sociální služby a zpracovává další dokumentaci pro poskytování služby (SASRD), • schvaluje a kontroluje individuální plány a jejich revize pro poskytování sociální služby (SASRD), • odpovídá za řádné vedení dokumentace související se sociální službou a dokumentací klientů • podílí se na aktualizaci vnitřních pravidel, standardů kvality služby a auditech souvisejíc... (více v detailu)
Neuvedeno
Osobní asistence u dítěte/osoby s poruchami akustického spektra
Před 9 dny - AVIZO_CZ
POŽADUJEME: minimálně středoškolské vzdělání, výborné komunikační dovednosti, pozitivní přístup, schopnost pracovat samostatně, spolehlivost, zodpovědnost, ochotu ke vzdělávání, flexibilitu, kreativitu a empatii, výhodou, sociální/pedagogická praxe s dětmi/osobami, zkušenosti s cílovou skupinou dětí/osob s poruchami autistického spektra. NABÍZÍME: pružnou pracovní dobu, možnost odborného růstu a vzdělávání, prostor pro vlastní činorodost a sebeuplatnění, nástup dle dohody s možností zaškolení. P... (více v detailu)
Neuvedeno
LOGISTIK / PROVOZNÍ TECHNIK (m/ž)
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Společnost DIMATEX se zabývá recyklací textilu a výrobou čisticích hadrů. Náplň práce: řízení 3 posádek dodávek, logistika, znalost skladového hospodářství (kontejnery v Libereckém kraji), správa vozového parku, strojů, fakturace, objednávky, reporting, prodej čisticích hadrů, manuální výpomoc na provoze v případě potřeby (manipulace s 10 kg - 25 kg balíky textilu, řízení dodávky, řízení VZV a nakládání nástaveb). Požadujeme: pečlivost, komunikativnost, samostatnost, dobrá znalost MS Excel, NJ + PJ výhodou, zkušenost v oblasti provozu výrobní společnosti, ŘP sk. B, VZV výhodou. Pracovní... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční referent / referentka
Před 9 dny - AVIZO_CZ
1. kontakt telefonicky Po-Pá 7:00 - 14:30 hodin, e-mailem. Tel.: 595 220 321; 595 220 322, 595 220 320, e-mail: nabor@vez.her.justice.cz. Požadujeme: - obecnou znalost souvisejících právních předpisů (stavební zákon, zákon o zadávání veřejných zakázek) - orientaci v pasportizačních plánech objektů, v projektové dokumentaci, znalost stavebního řízení a čtení technických výkresů - komunikační dovednosti, organizační schopnosti, smysl pro zodpovědno... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 9 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - Vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními (interními) předpisy účetní jednotky. - Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence. - Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (např. účtování závazků, pohledávek, materiálových fa, opravných daňových dokladů, zálohových fa, interních dokladů atd.) - Zpracování DPH, KH, SH a povinných hlášení (INTRASTAT) a statistik. - Vedení pokladní knihy včetně vystavování účetních dokladů o příjmech a výdajích peněžních prostředků, a to i v cizí měně. - Sestavování měsíčního finančního plánu, podpora a příprava podkladů. - Spolupráce na přípravě měsíčních a ročních závěrek, podpora při provádění inventur majetku, rozpracované výroby a zásob, příprava podkladů pro audit, komunikace s audi... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce