Referent/ka Odboru správy majetku města
Podobné inzeráty
![](/no-image.png)
referent/ka úseku ŽP a správy majetku města
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Kumulovaná funkce referent/ka úseku ŽP a správy majetku města (samospráva). Schopnost účinně, aktivně a věcně jednat a komunikovat s občany města. Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na webových stránkách města, odkaz: https://www.mu-lostice.cz/mesto/vyberova-a-nabidkova-rizeni/ Přihlášku doručte v termínu do 24.02.2... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Ředitel odboru řízení staveb Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání (stavební či technický obor výhodou); - min. 5 let odborné praxe, včetně zkušenosti s vedením pracovního týmu; - samostatnost, pečlivost, spolehlivost; - znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek; - znalost zákona o registru smluv; - trestní bezúhonnost (získání bezpečnostní prověrky NBÚ - "Tajné"); - zdravotní způsobilost; - schopnost rychlého a věcného rozhodování; - flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání; - řidičské oprávnění sk. "B" výhodou. Nástup možný dle dohody. Nabídky se strukturovaným životopisem, motivačním dopisem a koncepcí řízení odboru zasílejte do 28. 2. 2025 na: email: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz nebo na adresu: Agentura hospodaření s nemovitým ma... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
z:7.2.2025 https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ Druh práce: vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku Odbor městského úřadu: odbor místního hospodářství a údržby majetku Počet obsazovaných míst: 1 Pracovní poměr: na dobu neurčitou Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení dle dohody s vybraným uchazečem Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka Zařazení: vedoucí úředník - požadavek na absolvování vzdělávání vedoucích úředníků do 2 let ode dne zahájení výkonu funkce vedoucího úředníka. Platové zařazení: 11. platová třída (platový tarif od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příplatek za vedení a možnost přiznání osobního příplatku a pravidelných mimořádných odměn v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Charakteristika vykoná... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
referent oddělení Hospodaření s majetkem
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
z:5.2.2025 Požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost znalost práce s PC (MS Office, Internet) řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Nový Jičín vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § ... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Referentka / referent silničního úřadu v odboru dopravy
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: zejména výkon státní správy podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, dále pak výkon státní správy podle zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, stanovení dopravního značení ve smyslu zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů, vše v rámci působnosti ORP Česká Lípa. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky: 9. - 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 29 120 Kč do 35 770 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republi... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
asitent/ka ředitele
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Kandidát by měl mít praxi na podobné pozici 1 rok. Požadujeme znalost ruského a ukrajinského jazyka slovem i písmem, na komunikativní úrovni znalost anglického jazyka. Náplň práce se bude skládat zejména z: - Každodenní jednání se zahraničními partnery - Příprava podkladů k denním poradám. Požadujeme uživatelskou znalost MS Word,Excel,Outlook, znalost práce v grafickém programu fotoshop, adobe illustrators Sc... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Mistr rozpisu - provozní technolog
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
místo výkonu práce : Stará Ježnická 1556/1, Krnov Požadujeme: • SŠ vzdělání • Technické myšlení a velmi dobrá orientace ve výkresové dokumentaci • Zkušenosti s tvorbou technologických postupů • Svědomitost, zodpovědnost a flexibilita • Schopnost týmové práce • Dobrá uživatelská znalost práce s PC, především Excel • Znalost prostředí IS SyteLine výhodou Pracovní náplň: • Prohlídka železničních vozů při přístavbě do opravy • Identifikace úbytků a poškození • Př... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Investiční referent/ka - Vykonávaná agenda: příprava a realizace jednotlivých investičních akcí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace, zpracování návrhů investičních plánů, příprava veřejných zakázek investičních akcí po věcné stránce, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení a realizaci stavby, vedení výrobních výborů projektových dokumentací, prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, příprava podkladů a dokumentů pro rozhodování orgánů města, spolupráce při uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli své svěřené akce - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, nejlépe technického směru, znalost příslušné legislativy, zejména: zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon,... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce:- terénní sociální práce na úseku sociálně-právní ochrany dětí. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Za bezúhonnou podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušno... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
referent odboru investic a údržby
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
INVESTIČNÍ REFERENT
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 24.790,-Kč do 35.770,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek n... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Úředník/úřednice oddělení správních agend
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend. Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 10. března 2025 nebo podle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
PROVOZNÍ TECHNIK
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Do týmu aktuálně hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Provozní technik/technička Nový člen týmu bude mít na starosti kompletně "svůj" projekt z pohledu provozu dep - vybranou část poboček Co u nás budete dělat? - Správa a údržba vozového parku společnosti a činnosti s tím spojené vč. komunikace s autoservisy a jinými organizacemi. - Zpracovávání podkladů v souvislosti s provozem vozidel a provozní záležitosti. - Zajišťování skladového hospodářství vč. komunikace s dodavateli. - Zajišťování zásobování a správa poboček společnosti v rámci celé ČR, včetně inventarizace materiálu. - Evidence dokumentů a další činnosti spojené s provozem vozidel, správa a stahování karet a dat z tachografů vozidel, zajišťování pravidelných servisních úkonů, STK, atd. - Uzavírání smluv s dodavateli, reklamace. - Komunikace s ostatními kolegy napříč společnosti. - Odpovědnost za provozní a skladové zásobování. Co by vám nemělo chybět? - SŠ vzdělání s maturito... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Referent/referentka stavebního úřadu
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Referent/referentka stavebního úřadu, pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 11 Požadujeme: • vzdělání prioritně: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo c) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo d) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, e) minimálně však střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví; • dále: řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič, dobré komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
mzdový/á účetní - personalista/ka
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Pracoviště Kroměříž - Popis pracovní pozice: Příprava a zpracování údajů pro výpočet platu vč. souvisejících plnění a odměn z dohod konaných mimopracovní poměr a zajišťování jejich výplat. Výpočet platu, náhrad platu, odměn DPP/DPČ a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, výpočet a provádění srážek z platu, zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců a pojistného na sociální a zdravotní pojištění. Plnění zákonných registračních a oznamovacích povinností ve vztahu k pracovněprávním vztahům zaměstnanců organizace. Zajišťování a řešení dalších pracovněprávních úkonů a personalistických prací. - Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání, ekonomické zaměření výhodou; znalost zákoníku práce, mzdové a související legislativy; uživatelskou znalost práce na PC, a to zejména MS Office; samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost; pozitivní příst... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
OBSLUHA BISTRA
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Popis pracovní pozice: - odpovídá za vzornou a včasnou přípravu svěřeného pracoviště před otevřením - zajišťuje nastavení hudební kulisy, světelných scén, požadované teploty, vůně - přijímá objednávky od hostů - udržuje si znalost aktuální nabídky pokrmů a nápojů - pomáhá hostům při výběru pokrmů a nápojů, doporučuje pokrmy a nápoje z aktuální nabídky - obsluhuje zákazníky během celého dne - připravuje nápoje, provádí servis jednotlivých pokrmů a nápojů - dbá na dodržování pravidel servisu a společenské přednosti a etikety - komunikuje s pracovištěm kuchyně - provádí debaras inventáře a zajišťuje celkovou čistotu svěřených pracovišť - obsluhuje kasu a provádí zúčtování hostů - provádí vyúčtování a odvod tržeb, přebírá zboží ze skladu - připravuje svěřené pracoviště na další den - dodržuje používání předepsaného oblečení, pravidla úpravy zevnějšku a osobní hygieny - dodržuje bezpečnostní, protipožární a hygienické předpisy - dodržuje hygienické předpisy stanovujících požadavky pro provo... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Rozpočtář/ka pro naceňování hliníkových konstrukcí
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Vaše písemné nabídky ve formě strukturovaného životopisu zasílejte na e-mailovou adresu: vacek@falk.cz. Požadujeme: - středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického směru - dobré komunikativní znalosti, samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost, systematičnost - zájem o práci v oblasti stavebnictví - schopnost samostatné práce - počítačové dovednosti: Autocad, MS Office, Internet, Outlook - orientace ve výkresové dokumentaci - řidičský průkaz skupiny B - praxe s naceňováním hliníkových konstrukcí výhodou Náplň práce: - tvorba rozpočtů, nabídek, kalkulací, prá... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
REFERENT/KA MAJETKOVÉ SPRÁVY ODDĚLENÍ MAJETKU
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení Hrubá mzda od 24 960 Kč do 33 220 Kč (dle doložené praxe) NÁPLŇ PRÁCE: - plní funkci majetkového orgánu pro majetková uskupení 2.3 a 2.5; - podílí se na sestavě rozpočtu pro fakultu a hospodaření s rozpočtovými položkami pro svěřenou oblast; - zabezpečuje nákup majetku v uvedené oblasti; - zpracovává prvotní specifikace majetku v systému ISL a požadavky na nákup a následně rušení a odsu... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Referent/referentka majetkové správy
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: zajišťování správy majetku organizace, provádění inventur, zpracování inventarizačních seznamů a ověřování souladu fyzického a účetního stavu majetku, úplná a podrobná operativní evidence majetku, provádění kontrol a účetní evidence tohoto majetku. Požadujeme: vzdělání ekonomického zamě... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
referent/ka majetkové správy
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Znalost práce na PC, čistý trestní rejstřík, zdravotní způsobilost, předchozí praxe ve skladovém hospodářství výhodou. Možnost ubytování, příspěvku na stravu a rekreace v rekreačních zařízeních VS, podnikové stravování, dále možnost bezplatného využívání tělocvi... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
Koordinátor/ka programu a produkce
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Nástup v květnu 2025 nebo dohodou. Náplň práce: - komplexní zajištění kulturních akcí pořádaných organizací: divadla, koncertů, filmových projekcí, výstav, venkovních akcí aj. - příprava a řízení dramaturgické koncepce a jejího naplňování - koordinace dalších produkčních pracovníků a externích spolupracovníků, včetně personálu akcí - realizace a plánování aktivit rozvoje publika - prohlubování spolupráce s významnými partnery na poli programu a akcí, zejména školami, komunitními organizacemi a městskými složkami - správa rozpočtu akcí, vyhledávání a využívání dotačních titulů - zajišťování povolení a autorských práv, vedení statistik, příprava smluv a další související administrativa Preferujeme: - vzdělání nebo praxi v oblasti kultury, produkce, koordinace akcí apod. - přehled o kulturním dění - výborné komunikační... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
asistent/ka prodeje a kanceláře a vedoucí bistrokrámku
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt se zaměstnavatelem: Ing.Lucie Hozmanová,finance@dobrotyspribehem.cz Upřesňující informace: Jaké znalosti, dovednosti a schopnosti byste měli mít: " minimálně SŠ vzdělání " zkušenost s prací na zákaznické lince výhodou " pečlivost, odpovědnost, samostatnost, organizační dovednosti " zkušenost s prací v online systémech a sociálních sítích " výborná znalost programů Word a Excel " výborné komunikační dovednosti ústní i psanou formou " zkušenost s prací v gastronomii a pohostinství výhodou " zkušenost s prací v pokladních a skladových systémech (případně zaučíme) " řidičský průkaz Co Vás čeká: " servis pro zákazníky - vyřizování telefonických a mailových dotazů našich zákazníků, komunikace se stálými odběrateli " příjem a zadávání objednávek do našeho shoptetu, vyřizování nedoručených objednávek " podpora prodeje - evidence zákazníků v CRM, rozesílka newsletterů, práce na sociálních sítíc... (více v detailu)
Neuvedeno
![](/no-image.png)
vedoucí Oddělení dopravních agend Odboru občansko správního ÚMČ Praha 16
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
kontakt: tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu písemnou přihláškou (podatelna/datová schránka) Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení. Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), orientace v právních předpisech souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), vše v platném znění, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, řízení a vedení pracovního týmu, vysoká flexibilita, spolehliv... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce