Samostatný referent oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcí v odboru sociálních věcí (m/ž)
Podobné inzeráty
REFERENT-KA ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
KO: Štáblová Lenka, tel.: 553 777 903, e-mail: lenka.stablova@kravare.cz Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz. Požadované vzdělání: - Vyšší odborné vzdělání získané v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost - Vysokoškolské vzdělání v zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (dle § 110 odst.4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) Předpoklady: - Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů - Dle § 110 odst. 1,2,3, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů Jiné požadavky: - Praxe v oblasti sociální politiky vítána, zkouška odborné způsobilosti výhodou - Už... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ODBORU MÍSTNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ A ÚDRŽBY MAJETKU
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
z:15.1.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje - e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče. Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/. Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit na e-mailovou adre... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatný referent oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcí v odboru sociálních věcí (m/ž)
Před 52 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. ww... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Samostatný referent oddělení ekonomiky krajských financí v odboru školství mládeže a tělovýchovy (m/ž)
Před 52 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Samostatný referent oddělení ekonomiky krajských financí v odboru školství mládeže a tělovýchovy (m/ž)
Před 52 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Samostatný referent oddělení pozemních komunikací v odboru dopravy a silničního hospodářství
Před 52 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení.... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Samostatný referent oddělení pozemních komunikací v odboru dopravy a silničního hospodářství
Před 52 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení.... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ odboru informatiky Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 51 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 28. listopadu 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky j... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Před 51 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ŠKOLSTVÍ A PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 51 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.11.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Řízení, metodické vedení a rozvíjení činností na oddělení školství a příspěvkových organizací. Min. Bakalářské vzdělání nejlépe v oboru školství nebo ekonomiky, orientace v související legislativě, zejména v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Před 51 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou -znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komuni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 51 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 51 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Správce technologického centra oddělení provozu služeb na odboru informačních technologií
Před 52 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování provozu technologického centra Krajského úřadu Olomouckého kraje, zajišťování provozu počítačové sítě a jednotlivých serverů. Profylaxe technologického centra a síťových prvků, nákup ICT komponent, kontrola provedení prací dodavatelů a úplnosti dokumentace o těchto pracích, vedení dokumentací k technologickému centru, provádění bezpečnostních opatření v závislosti na hrozbách a doporučeních výboru kybernetické bezpečnosti Požadavky: - dosažené vzdělání VŠ - obor vzdělání - informatika výhodou - znalosti oboru - správa serverů, počítačových sítí a operačních systémů, správa WAF a VMware výhodou - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou - jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina) výhodou - další požadované dovednosti: ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: s... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Správce informačního systému DTM oddělení provozu služeb na odboru informačních technologií
Před 52 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: rozvoj informačního systému Digitální technická mapa (dále jen DTM) a hardware, na kterém je systém provozován, vedení dokumentace k DTM, kontrola správného chodu všech komponent DTM, komunikace s dodavateli a s ostatními správci na řešení vzniklých provozních problémů, administrace uživatelů systému, zajištění souladu DTM s předpisy a požadavky na kybernetickou bezpečnost, hlídání termínů platností technických podpor pro jednotlivé části DTM Požadavky: - dosažené vzdělání VŠ - obor vzdělání informatika výhodou - znalosti oboru - správa operačních a informačních systémů, správa VMware výhodou - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou - jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina) výhodou - další požadované dovednosti: ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: správce informa... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Správce informačního systému DTM oddělení provozu služeb na odboru informačních technologií
Před 52 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: rozvoj informačního systému Digitální technická mapa (dále jen DTM) a hardware, na kterém je systém provozován, vedení dokumentace k DTM, kontrola správného chodu všech komponent DTM, komunikace s dodavateli a s ostatními správci na řešení vzniklých provozních problémů, administrace uživatelů systému, zajištění souladu DTM s předpisy a požadavky na kybernetickou bezpečnost, hlídání termínů platností technických podpor pro jednotlivé části DTM Požadavky: - dosažené vzdělání VŠ - obor vzdělání informatika výhodou - znalosti oboru - správa operačních a informačních systémů, správa VMware výhodou - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou - jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina) výhodou - další požadované dovednosti: ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: správce informa... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
referent/ka Odboru sociálních věcí
Před 52 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Osobní kontakt: v úřední dny, tel. v úředních hodinách 8.00-11.30, 12.00-13.00, Po a St do 17.00 hodin, e mailem. Požadavky pro výkon funkce: - ukončené magisterské, bakalářské nebo vyšší odborné vzdělání sociálně - právního zaměření ve studijním programu sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, speciální pedagogika a právo - orientace v zákoně č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů - orientace v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů - dobrá orientace v sociální oblasti - praxe na úseku sociálně-právní ochrany vítána - získaná zvláštní odborná způsobilost v sociální oblasti vítána - komunikační dovednosti, samostatnost, flexibilita - dobrý zdravotní stav - schopnost zvládat zátěžové situace - psychická odolnost - uživatelská znalost práce na PC - řidičský průkaz skupiny B s aktivní praxí Informace o zpracování osobních údajů jsou... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
referent/ka Odboru sociálních věcí
Před 52 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Osobní kontakt: v úřední dny, tel. v úředních hodinách 8.00-11.30, 12.00-13.00, Po a St do 17.00 hodin, e mailem. Požadavky pro výkon funkce: - ukončené magisterské, bakalářské nebo vyšší odborné vzdělání sociálně - právního zaměření ve studijním programu sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, speciální pedagogika a právo - orientace v zákoně č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů - orientace v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů - dobrá orientace v sociální oblasti - praxe na úseku sociálně-právní ochrany vítána - získaná zvláštní odborná způsobilost v sociální oblasti vítána - komunikační dovednosti, samostatnost, flexibilita - dobrý zdravotní stav - schopnost zvládat zátěžové situace - psychická odolnost - uživatelská znalost práce na PC - řidičský průkaz skupiny B s aktivní praxí Informace o zpracování osobních údajů jsou... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 52 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
referent odboru investic a údržby
Před 52 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.:... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
referent odboru investic a údržby
Před 52 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.:... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Úředník/úřednice Sociálního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 - Oddělení sociálně právní ochrany dětí na dobu neurčitou
Před 52 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Tajemnice Úřadu městského obvodu Plzeň 1 v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení místa úředník/úřednice Sociálního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 - Oddělení sociálně právní ochrany dětí na dobu neurčitou Platová třída: 11 (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě) Místo výkonu práce: Plzeň Rámcová pracovní náplň: " zajišťování agendy sociálně-právní ochrany dětí v rozsahu stanoveném platnými právními předpisy pro orgán sociálně-právní ochrany dětí, " zajišťování sociálně-právního poradenství s rodinami nebo jednotlivci, " provádění sociálního šetření v rámci sociálně-právní ochrany dětí v rodinách, školách a dalších místech, kde se dítě zdržuje, " vykonávání funkce kolizního opatrovníka nezletilých dětí při jednání u soudů. Kvalifikační a odborné požadavky: " splnění kvalifikačních předpokladů pro výkon sociálního pra... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Úředník/úřednice Sociálního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 - Oddělení sociálně právní ochrany dětí na dobu neurčitou
Před 52 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Tajemnice Úřadu městského obvodu Plzeň 1 v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení místa úředník/úřednice Sociálního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 - Oddělení sociálně právní ochrany dětí na dobu neurčitou Platová třída: 11 (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě) Místo výkonu práce: Plzeň Rámcová pracovní náplň: " zajišťování agendy sociálně-právní ochrany dětí v rozsahu stanoveném platnými právními předpisy pro orgán sociálně-právní ochrany dětí, " zajišťování sociálně-právního poradenství s rodinami nebo jednotlivci, " provádění sociálního šetření v rámci sociálně-právní ochrany dětí v rodinách, školách a dalších místech, kde se dítě zdržuje, " vykonávání funkce kolizního opatrovníka nezletilých dětí při jednání u soudů. Kvalifikační a odborné požadavky: " splnění kvalifikačních předpokladů pro výkon sociálního pra... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení technických služeb, odboru místního hospodářství a údržby majetku
Před 52 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 18.11.2024 Vyhlášení výběrového řízení č. 7/2024 více k kolnému místu: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/vyhlaseni-vyberoveho-rizeni-c-7-2024-6126cs.html Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, doručovací adresa uchazeče (pokud je odlišná od místa trvalého pobytu uchazeče), číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje - e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče. Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/. Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 02.... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce