Samostatný referent oddělení sociální práce v odboru sociálních věcí

Před 405 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrové... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

referent/referentka stavebního úřadu oddělení právní a metodické odbor krajský stavební úřad
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKSÚ - doba neurčitá - Úřední deska pracovní poměr od: 01.06.... (více v detailu)
Rada v Oddělení vymáhacím V (SM č. 280536)
Služba zahrnuje: - zajištění činnosti ve věci vymáhání daňových nedoplatků, vedení části spisů daňových subjektů týkající se prováděného zajištění a vymáhání daní, vyrozumívání daňových subjektů o nedoplatku, realizace ústních jednání s účastníky daňového řízení, provádění zajištění daňových pohledávek včetně uplatňování zástavní... (více v detailu)
Referent/ka Odboru životního prostředí
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru životního prostředí na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti Popis pozice: • Výkon působnosti vodoprávního úřadu ve správním obvodu obecního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona č. 254/2001 Sb. o vodách a zákona č. 274/2001 Sb. o vodovodech a kanalizacích Požadavky: •VŠ vzdělání v oboru vodní hospodářství, příp. v oborech životního prostředí nebo stavebnictví, •znalost zákonů a příslušných vyhlášek v oboru a ve veřejné správě (zákon č. 128/2000 Sb.; zákon č. 500/2004 Sb.; zákon č. 254/2001 Sb. a zákon č. 274/2001 Sb., vše ve znění pozdějších předpisů) výhodou, •výborná znalost práce s PC, •ŘP skup. B, •morální bezúhonnost, •flexibilita, komunikativnost, schopnost jednat s lidmi, •praxe ve státní správě vítána, •zkouška zvláštní odborné způsobilosti nutná do 18 měsíců od nástupu. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády... (více v detailu)
Referent oddělení protiepidemického 1
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Křepinská Lenka Bc., tel.: 355 328 314, e-mail: lenka.krepinska@khskv.cz požadavek odborného zaměření vzdělání: zdravotnické, ochrana veřejného zdraví nebo přírodovědné požadavek: řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič Bliž... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka Odboru sociálních věcí a zdravotnictví, výkon agendy sociálně-právní ochrany dětí, výkon
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pracoviště Městského úřadu Holešov, terénní sociální práce na území správního obvodu obce s rozšířenou působností Holešov - Popis činnosti: sociální pracovník na úseku sociálně právní ochrany dětí / kolizní a administrativní pracovník na úseku sociálně-právní ochrany dětí - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: * vyšší odborné vzdělání dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v oboru sociální práce a sociální pedagogika, sociální pedagogika, sociální a humanitární práce, sociální práce, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost nebo vysokoškolské vzdělání v oboru sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo, speciální pedagogika, * středoškolské vzdělání a započaté studium vyššího odborného vzdělání dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v oboru sociální práce a sociální pedagogika, sociální pedagogika, sociální a humanitární práce, sociální práce, sociálně pr... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník v sociálních službách - pečovatel/pečovatelka
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pečovatel/pečovatelka v přímé péči o klienty v rámci terénní služby. Jedná se o zejména o pomoc s hygienou, sebeobsluhou klienta, přípravu a podání jídla apod. Práce na jednu směnu včetně víkendů a svátků. Smlouva na 1 rok, po zapracování prodloužení na dobu neurčitou.Hledáme aktivního řidiče, znalost problematiky... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK/ PRACOVNICE V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Před 5 dny - AVIZO_CZ
22.4.2025 - poskytování péče v domácím prostředí, poskytování osobní asistence při podpory potřebným osobám, výkon práce včetně víkendů a svátků. I ZŠ, vhodné i pro absolventy, ranní a odpolední směny. ŘP sk. B. Rekvalifikační kurz pracovníka v sociálních službách výhodou hradí zaměstnavatel. K životopisu přidejte následující souhlas se zpracováním osobních údajů, který můžete vzít kdykoli zpět: Odesláním životopisu souhlasím se zpracováním a uchováním vešk... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní referent/ka stavebního odboru MěÚ Odolena Voda
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Platová třída 9 dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 sb., ve znění pozdějších předpisů Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - minimálně úplné střední vzdělání technického směru s maturitní zkouškou - schopnost týmové práce, schopnost samostatného řešení problémů, komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), administrativní dovednosti, psychická odolnost, přesnost, spolehlivost, zdvořilost, - výborná znalost práce s PC, Další požadavky na uchazeče výhodou: - zvláštní odborná způsobilost pro výkon správní činnosti, - znalost programu VERA, ISSŘ, - praxe ve státní správě, - řidičské oprávnění skupiny B. Předpoklady pro výkon funkce: v souladu s ust. § 4 odst. 1) zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších před... (více v detailu)
Neuvedeno
Dělník čištění obce (m/ž)
Dělník čištění obce Místo výkonu práce: obec Velké Březno. Platové zařazení: platová třída 2 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění. Datum nástupu: od 1.1.2025, nebo po dohodě, pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou. Charakteristika vykonávané práce: Činnosti spojené s údržbou a úklidem veřejných prostranství, včetně mobiliáře a ostatních ploch ve vlastnictví obce Velké Březno, zejména: - obsluha a drobná údržba zahradního traktoru - sečení zelených ploch včetně shrabání a úklidu biomasy, - ruční i mechanické tvarování keřů a stromů, - příprava ploch pro výsadbu květin, keřů a stromů, - drobné opravy mobiliáře včetně obnovy nátěrů, - kontrola funkčnosti a úplnosti mobiliáře a jeho běžnou údržbu, - kontrola funkčnosti a úplnosti zařízení dětských hřišť a hracích koutků vč. běžné údržby, - malé stavební práce a opravy nemovitého majetku obce, - likvidace nepovole... (více v detailu)
Vedoucí stavebního odboru (stavebního úřadu) MěÚ Odolena Voda
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - koordinace výkonu působnosti obecního stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky: -osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost stavební řád a vyvlastnění podle jiného právního předpisu, nebo osvědčení o úspěšném vykonání úřednické zkoušky pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád, -autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, -autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, -fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání arch... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT MAJETKOVÉ SPRÁVY ZZS JČK (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplní práce zaměstnance je zejména: - samostatné a komplexní vedení evidence dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku, drobného dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku organizace, - odpovědnost za zaúčtování veškerých pohybů majetku - zařazení, vyřazení, převody, změny vstupních cen a jiné prováděné změny, sledování zdrojů financování majetku, - zajištění předání podkladů pro zaúčtování v účetnictví, - odsouhlasení a kontrola evidenčního stavu majetku se stavem v účetnictví, - zpracování odpisového plánu vč. návrhů změn a úprav, výpočet měsíčních odpisů majetku, - příprava podkladů pro inventarizaci majetku, realizace fyzických inventur majetku, vyhodnocení výsledků inventur, zpracování Inventarizační zprávy, - vedení agendy Likvidační a škodní komise, příprava materiálů pro jednání, zpracování zápisu - zpracování statistických výkazů a hlášení v oblasti majetku Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče: - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru, - praxe v oblasti ú... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA Oddělení správy nemovitostí, Odboru majetku města MěÚ Nové Město nad Metují
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: červenec 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 29.120 Kč - 33.220 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: správa budov v majetku města; příprava návrhu plánu oprav a provádění všech úkonů potřebných k plnění schváleného ročního plánu oprav těchto budov; kontrola fakturované práce, reklamace a odstraňování vad a nedodělků u dodavatelů; zajištění odstraňování havárií a následků havárií. Co od Vás očekáváme: zkušenost se správou budov výhodou; zkušenost s jednáním s dodavateli energií výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat; řidičský průkaz skupiny B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon, a v prováděcích vyhláškách, zákoně č.137/2006 Sb., o v... (více v detailu)
Neuvedeno
daňový referent
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Nutná podmínka: v termínu do 7. 5. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 300368 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj Náplň práce: zajišťování výkonu správy v podatelně územního pracoviště, včetně evidenčního zpracování učiněných podání a jejich vypravování. Provádění dílčích procesních úkonů podle daňového řád... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice odboru výstavby a územního plánování Městského úřadu Písek
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Druh práce: Místo výkonu práce: zajišťování správních činností na úseku územního rozhodování a stavebního řádu, popř. ve věcech vodohospodářských staveb správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba určitá Předpokládaný nástup: 01.08.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: Bonusy: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky, pružná pracovní doba, 4 dny/rok indispozičního volna Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka agendy územního plánování odboru územního plánování
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OÚP - doba neurčitá - Úřední deska pracovní poměr od: ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka odboru výstavby a územního plánování
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Obor stavebnictví, pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hodpodářství, mosty, statika staveb, městské inženýrství apod. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní Sick Days, stravenková karta Edenred, příspěvek na penzijní připojištění 500 Kč/měs., osobní př... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Pořizování územních plánů, územně analytických podkladů, územních studií, výkon úřadu územního plánování. Požadavky zaměstnavatele: 1. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe dle § 44 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, splňuje: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie a nejméně 24 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě. Úředník nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat územně plánovací činnost úřadu územního plánování do ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 239 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA ODBORU DOTACÍ, ROZVOJE MĚSTA A KULTURY
Před 419 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA, MÍSTO VÝKONU PRÁCE - HRÁDEK NAD NISOU, PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležito... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
ODBORNÝ ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení ochrany přírody odboru životního prostředí a zemědělství Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 412 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 20. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky j... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 472 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 419 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent /referentka odboru sociálních věcí (oddělení sociální pomoci)
Před 445 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
POŽADUJEME: vysokoškolské vzdělání odpovídající § 110 odst. 4 písm. b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, výborná znalost práce na PC, řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič, praxe ve veřejné správě, znalost sociální práce NABÍZÍME: Příspěvek na strav... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 254 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 409 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce