referent odboru rozvoje města a životního prostředí - samospráva péče o zeleň, odpadové hospodářství, péče o zvířata

Před 291 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň - především: Zajišťování agendy samosprávy péče o zeleň, odpadové hospodářství obce, péče o zvířata." Vedení a evidence zásahů v rámci péče o zeleň, drobného mobiliáře, odpadového hospodářství. Vedení a kontrola investičních akcí na úseku péče o zeleň, odpadového hospodářství. Vydávání vyjádření k záměrům a projektovým dokumentacím. Komunikace a odborná pomoc v rámci spolupráce s TSML. Aktualizace pasportu zeleně města .Komunikace s občany města, odpovídání na podněty, místní šetření, apod. Pracovní poměr na jeden rok s možností prodloužení na dobu neurčitou. Požadavky: středoškolské vzdělání, praxe v zahradnictví nebo lesnictví výhodou, zodpovědnost, flexibilita, schopnost dotáhnout věci do konce, komunikativnost, státní občanství ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR, plná svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, řidičské oprávnění skupiny B Přihláška musí obsahovat: jméno, příjmení - da... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referent - ochrana ovzduší na odboru výstavby a životního prostředí (m/ž)
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Náplň práce: výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší. Zpracování akčního plánu v návaznosti na Program zlepšování kvality ovzduší, mapování a kontrola domácností, které provozují kotle na pevná paliva I a II emisní třídy na území ORP, kontrola plnění požadavků kladených na provozovatele spalovacích zdrojů zákonem o ochraně ovzduší na území ORP Rakovník. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání s vazbou na problematiku ochrany životního prostředí, znalost problematiky ochrany ovzduší, znalost programu GINIS, VITA, VERA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, orientace v dotačních titulech, praxe při podávání žádostí o dotace ... (více v detailu)
VEŘEJNÝ OPATROVNÍK / OPATROVNICE
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Staré Křečany č.p. 39 407 61 Staré Křečany Starosta Obecního úřadu Staré Křečany vyhlašuje výběrové řízení na funkci – VEŘEJNÝ OPATROVNÍK – pracovní poměr na dobu určitou z důvodu náhrady dočasně nepřítomného zaměstnance na dobu překážek v práci na straně zaměstnance s místem výkonu práce na ObÚ Staré Křečany. Tato funkce je zařazena v 11. platové třídě dle NV ČR č. 264/2022 Sb. + osobní ohodnocení. Podmínky účasti ve výběrovém řízení: - Min. ukončené středoškolské vzdělání - Trestní bezúhonnost VÝHODOU: zkouška odborné způsobilosti dle vyhlášky č. 173/2017 Sb. Písemné náležitosti přihlášky: - Jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, telefonní číslo uchazeče - Státní příslušnost - Místo trvalého pobytu - Číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (pokud s... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 15 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 352 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 342 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 208 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
referent ekonomiky a provozních činností
Před 163 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Stručný popis pracovní pozice: Dílčí správce rozpočtu na odboru občanskosprávním, sestavování návrhu a sledování čerpání rozpočtu odboru občanskosprávního, evidence smluv, faktur, ověřování účetních dokladů a ostatní ekonomické práce a provozní činnosti. Předpoklady: a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk b) občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR c) bezúhonnost ( § 4, odst. 2 zák.č. 312/2002 Sb.) Požadavky na uchazeče: - znalost problematiky rozpočtového procesu, financování a legislativy územních samosprávných celků, zejména zák. č. 250/... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Před 200 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Náplň práce: Vedení sociální agendy v DZR, individuální sociální práce s klientem včetně individuálního plánování, sociální šetření, sociálně právní poradenství, revize a aplikace Standardů kvality v sociálních službách, práce na PC v programu Cygnus. Pracovní poměr: Nástup možný neprodleně /dle dohody, doba určitá - náhrada za MD. (S následnou možností na dobu neurčitou). Pracovní úvazek: 1,0 úvazku Platová třída: Platová třída 10, /dle NV č. 341/2017 Sb./ Místo výkonu práce: Dům sociálních služeb Návojná, Návojná 100, 763 32 Nedašov Požadavky pro vznik pracovního poměru: VOŠ nebo VŠ vzdělání v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost apod. dle §110 zákona č. 108/2006 Sb. Trestní bezúhonnost doložená aktuálním výpisem z trestního rejstříku, zdravotní způsobilost, řidičský průkaz sk. B, znalost práce na PC - uživatelská znalost MS Office, samostatnost ale i ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU na Odboru Stavební úřad Magistrátu města Prostějova
Před 177 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která e státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání a... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODD. SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Před 204 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.10/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Výkon silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností. Plnění úkolů vyplývajících ze zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu a zákona č.283/2021Sb, stavební zákon ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODBORU VÝSTAVBY, ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Před 352 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*Bližší informace: Ing. Miroslava Kunzová, vedoucí OVÚPŽP, tel.: 556 312 260 nebo Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice úřadu, tel: 556 312 203. Uzávěrka přihlášek: do 21.3.2024, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - REFERENT ODBORU VÝSTAVBY, ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MĚÚ VÍTKOV - DOBA NEURČITÁ - NEOTVÍRAT", s uvedením adresy podavatele. Druh práce: referent odboru výstavby, územního plánování a životního prostředí Městského úřadu ve Vítkově Charakteristika práce: výkon speciálního stavebního úřadu v rámci přenesené působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností - povolování staveb - silniční, vodoprávní, obecné. Místo výkonu práce: ORP Vítko... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 208 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění; poskytování účelových finančních prostředků v přenesené působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
právník
Před 186 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Charakteristika pozice: Kontroluje právní správnost návrhů usnesení u materiálů předkládaných k projednání Radě města Brna a Zastupitelstvu města Brna, poskytuje informace a konzultace členům Zastupitelstva města Brna v souvislosti s výkonem jejich funkce, poskytuje konzultace a odbornou právní pomoc zaměstnancům Magistrátu města Brna a úřadům městských částí v oblasti zákona o obcích, kontroluje smlouvy, související dokumenty a další písemnosti předkládané k podpisu primátorce města Brna, vyjadřuje se k návrhu právních předpisů města, řeší další záležitosti veřejné správy na úrovni územně samosprávných celků. Podílí se na výkonu veškerých právních činností odboru. Práce je vhodná jak pro zkušenější právníky s předchozí praxí v justici, státní správě či advokacii, tak i pro šikovné absolventy. Bližší informace o druhu práce podá: JUDr. Hana Doležalová, vedoucí Právního oddělení Organizačního odboru, tel. č. 542 172 059. Termín nástupu: dle domluvy. 11. platová třída, osobní příplate... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
*INTEGRAČNÍ PRACOVNÍK (PRACOVNICE)
Před 163 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Vhodné i pro maminky na RD nebo seniory, kteří si rádi přivydělají. Stručná charakteristika pracovního místa: " Odborná sociální práce s osobami se zdravotním postižením a osob dlouhodobě nezaměstnaných " Poskytování sociálního poradenství zaměstnancům prádelny PeruTě s.r.o dle jejich individuálních potřeb " Využívání metod a technik sociální práce, která je souhrnem odborných činností a postupů k řešení sociálních problémů a utváření žádoucích životních podmínek pro sociální fungování jedince. (Využívání poznatků z psychologie, speciální pedagogiky, pedagogiky, práva aj společenských věd.) Kvalifikační požadavky: " Odborná kvalifikace: VŠ vzdělávání v oboru - doklad o absolvování!!! " Praxe s cílovou skupinou min. 5 let Osobnostní předpoklady: " bezúhonnost, zdravotní způsobilost " schopnost samostatného rozhodování " schopnost jednat s lidmi, schopnost empatie " schopnost a ochota vzdělávat se " schopnost práce v týmu a vedení týmu " kladný vztah ke specifickým požadavkům osob znevý... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
REFERENT INVESIČNÍ TECHNIK / REFERENTKA INVESTIČNÍ TECHNIČKA Oddělení rozvoje města, Odboru majetku města - MěÚ Nové Město nad Metují
Před 225 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: září 2024 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.). Co bude náplní Vaší práce: zajišťování přípravy, realizace a dozorování investičních akcí; zajištění rozpočtů a plánů nákladů na projektové práce; příprava, uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli; prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, studie; zpracování zápisů a protokolů o průběhu a převzetí staveb; zajišťování odstraňování nedostatků; kontrola čerpání finančních prostředků a zajištění příslušné agendy; zastupování města ve stavebních a jiných řízeních; průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu na konkrétní investice, vyhodnocování efektivity investic a podávání návrhů na změny. Co od Vás zaměstnavatel očekává: orientaci v technické a projektové dokumentaci; zkušenost s projektovým řízením, zadáváním veřejných zakázek výhodou; zkušenosti v oblasti energetického managementu výhodou; pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník-referent
Před 528 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Starosta obce Nučice vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení pro obsazení pracovní pozice: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - REFERENT Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: - státní občanství České republiky (cizí státní příslušník musí mít v České republice trvalý pobyt) - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Další požadavky stanovené pro uchazeče: - úplné středoškolské vzdělání s maturitou (praxe v oblasti administrativy, případně v samosprávě výhodou) - orientace v oblasti veřejné správy výhodou - administrativní, organizační a řídící dovednosti - dobré komunikační schopnosti - schopnost samostatného řešení problémů - spolehlivost a flexibilita - pečlivost, přesnost - psychická odolnost - loajalita - ochot... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 176 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent vodní hospodářství na odboru životního prostředí
Před 398 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Rakovník. Náplň práce: výkon státní správy na úseku vodního hospodářství. Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání s vazbou na problematiku vodního hospodářství, znalost programu "GINIS SSL", VITA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, zkouška odborné způsobil... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
právník
Před 186 dny - ANNONCE
Charakteristika pozice: Kontroluje právní správnost návrhů usnesení u materiálů předkládaných k projednání Radě města Brna a Zastupitelstvu města Brna, poskytuje informace a konzultace členům Zastupitelstva města Brna v souvislosti s výkonem jejich funkce, poskytuje konzultace a odbornou právní pomoc zaměstnancům Magistrátu města Brna a úřadům městských částí v oblasti zákona o obcích, kontroluje smlouvy, související dokumenty a další písemnosti předkládané k podpisu primátorce města Brna, vyjadřuje se k návrhu právních předpisů města, řeší další záležitosti veřejné správy na úrovni územně samosprávných celků. Podílí se na výkonu veškerých právních činností odboru. Práce je vhodná jak pro zkušenější právníky s předchozí praxí v justici, státní správě či advokacii, tak i pro šikovné absolventy. Bližší informace o druhu práce podá: JUDr. Hana Doležalová, vedoucí Právního oddělení Organizačního odboru, tel. č. 542 172 059. Termín nástupu: dle domluvy. 11. platová třída, osobní příplate... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Před 311 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění. (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem). Charakteristika činnosti: Zajišťování péče o kulturní památky a koordinace správy místních památek, kontrola plnění zákonných povinností vlastníků (uživatelů) kulturních památek, rozhodování o podmínkách péče, obnovy, nakládání, využívání a zajišťování ochrany kulturních památek v územní působnosti včetně administrace příslušných dotačních programů na obnovu památek. Administrativní spolupráce při pořizování územně plánovací dokumentace. Předpokládaný nástup: dohodou Platové zařazení: 10. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.ve znění pozdějších doplňků). Požadovaná kvalifikace: VŠ - mi... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
sociální pracovník
Před 152 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: - vzdělání VOŠ nebo VŠ v oboru sociální práce nebo péče (či jiné kvalifikační předpoklady stanovené v § 110, §116 a § 120 zák. č. 108/2006 Sb. o sociálních službách), - bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů bez záznamu), zdravotní způsobilost, - praktické zkušenosti z oblasti sociální práce, sociální péče nebo správních činností ve veřejné správě vítány, - komunikační dovednosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, důslednost, kvalifikované a včasné plnění úkolů, flexibilita (přizpůsobení se změnám stylu a obsahové náplně práce), - znalost práce na PC, řidičské oprávnění sk. B vítáno, - schopnost a ochota dále se vzdělávat (další vzdělávání pracovníků v sociálních službách). Informace o pracovním místě: - druhem práce je poskytování uživatelům sociální služby sociálně-právní poradenství a pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí, zejména pomoc při vyřizování běžných záležitostí vyplývajících z individuálních plánů, pomoc při obn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Finanční referent/ka, účetní
Před 172 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28.8.2024 https://www.suchdol-nad-odrou.cz/uredni-deska?filesRenderer-objectId=11391997&id=86&action=detail&do=filesRenderer-download Doba pro trvání pracovního poměru: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce Předpokládaný nástup: 1.11.2024, popř. dle dohody Stručná náplň práce: komplexní vedení účetnictví obce vč. zpracování závěrečných účtů obce a účetních závěrek komplexní vedení rozpočtu obce evidence majetku, závazků a pohledávek obce příprava podkladů pro přezkoumání hospodaření zpracování statistických výkazů zajišťování platebního styku s bankou zpracování podkladů pro komunikaci s příspěvkovou organizací (základní školou) Předpoklady stanovené dle §4 zákona č. 312/2002 Sb.: státní občan ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - nutnost ovládat český jazyk věk minimálně 18 let způsobilost k právním úkonům bezúhonnost Požadavky: Kvalifikační požadavky: středoškolské/vysokoškolské vzdělání ekonomického směru praxe ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ROZPOČTÁŘ/KA, FAKTURANT/KA na Odboru správy a údržby majetku města Magistrátu města Prostějova.
Před 225 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Magistrátu města Prostějova vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou ROZPOČTÁŘ/KA, FAKTURANT/KA na Odboru správy a údržby majetku města Magistrátu města Prostějova Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která: -je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt -je způsobilá k právním úkonům -je bezúhonná -ovládá jednací jazyk Další požadavky: -vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou - podmínkou; -zaměření studia na ekonomii, případně veřejnou správu - podmínkou; -znalost práce s rozpočtem organizace - výhodou; -z... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu
Před 172 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
referent územního plánování a stavebního řádu Stavebního úřadu Městského úřadu Ždánice A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 17. 9. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neo... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce