vedoucí Oddělení dopravních agend Odboru občansko správního

Před 52 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), orientace v právních předpisech souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacíc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referent/referentka stavebně správních řízení
Klíčová náplň práce: . vede veškerá správní řízení dle stavebního zákona (např. územní řízení, stavební řízení), . projednává správní delikty a přestupky. Požadavky: . vzdělání VŠ obor stavební, architektura nebo právo, . vzdělání SŠ maturitou obor stavebnictví dle ust. § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, . aktivní znalost stavebního zákona, jeho prováděcích vyhlášek a správního řádu výhodou, . ZOZ při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vy... (více v detailu)
REFERENT-KA ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
KO: Štáblová Lenka, tel.: 553 777 903, e-mail: lenka.stablova@kravare.cz Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz. Požadované vzdělání: - Vyšší odborné vzdělání získané v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost - Vysokoškolské vzdělání v zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (dle § 110 odst.4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) Předpoklady: - Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů - Dle § 110 odst. 1,2,3, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů Jiné požadavky: - Praxe v oblasti sociální politiky vítána, zkouška odborné způsobilosti výhodou - Už... (více v detailu)
REFERENT/REFERENTKA ODBORU MÍSTNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ A ÚDRŽBY MAJETKU
z:15.1.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje - e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče. Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/. Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit na e-mailovou adre... (více v detailu)
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Úředník/úřednice ve věcech stavebního řádu
Charakteristika vykonávané činnosti: správní řízení zejména ve věcech stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem a splňuje požadavky dané zákonem o úřednících a zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Kvalifikační požadavky: v souladu s § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Další požadavky: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti stavební výhodou, - velmi dobrá znalost práce s PC (Windows, MS Word, Excel, Outlook), - praxe ve veřejné správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, - ochota dalšího vzdělává... (více v detailu)
Investiční technik/technička do oddělení přípravy investic
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/01 Druh práce: zajišťování přípravy investičních akcí a oprav statutárního města Olomouce včetně kontroly rozpočtů zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Pracovní poměr: doba určitá - zástup po dobu rodičovské dovolené Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe: -zkušenosti ve výstavbě nebo se stavebním řízením výhodou, -praxe ve funkci stavbyvedoucího, technického dozoru stavebníka, projektanta apod. výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou, -zkušenost s řízením projektů výhodou. Jiné požadavky: -orientace... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice pro Resocializační program
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakter vykonávané činnosti: - sociální práce s klienty ve věku 12 – 23 let, kteří jsou ohroženi sociálním vyloučením, - administrativa služby, spolupráce při přípravě projektů - spolupráce napříč sítí sociálních služeb, s úřady a vzdělávacími institucemi, - další podrobnosti na www.skp-centrum.cz, Požadujeme: - vzdělání min. VOŠ nebo VŠ v souladu se zákonem č. 108/2006, Sb. o sociálních službách, - spolehlivost, výpis z rejstříku trestů, zodpovědnost, flexibilita, - ochotu k průběžnému vzdělávání. Nabízíme: - práci na dohodu o pracovní činnosti, - odměna – 190 Kč/hod., - zázemí zavedené a ve... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách pro Azylový dům pro muže
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - vzdělání min. SOU; - kladný vztah k cílové skupině, - kvalifikační kurz pro PSS výhodou; - spolehlivost, trestní bezúhonnost, flexibilita, empatie; komunikační dovednosti, proaktivní a zodpovědný přístup - schopnost pracovat v týmu i samostatně, - ochotu k průběžnému vzdělávání, Nabízíme: - práci na dohodu o provedení práce (12 hodinové směny – den, noc) do budoucna s možností práce na DPČ nebo HPP; - týmovou spolupráci; - nástup možný po dohodě; - mzdová sazba: 140,-Kč/hod. Náležitosti písemné přihlášky: - Strukturovaný životopis s uvedením kontaktních údajů. - Pro... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách pro Noclehárnu pro muže (Zimní provoz)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Zimní provoz probíhá na Nízkoprahovém denním centru, v případě, že jsou naplněny kapacity nocleháren a klesnou teploty pod bod mrazu. NDC se neupravuje, služba zajišťuje pouze přespání. Co u nás budete dělat? - Příjem klientů – našimi klienty jsou lidé bez přístřeší od 18 let, kteří se ocitli v krizové situaci spojené se ztrátou bydlení- klienty pod zjevným vlivem alkoholu nebo návykových látek nepřijímáme, zároveň musí být naši klienti soběstační. - Zajištění bezproblémového chodu nočního provozu. - Komunikace s noclehárnami. - Úklid prostor. Jakého člověka hledáme? - Který má dobré komunikační dovednosti, je přátelský, zodpovědný a má aktivní přístup k práci. - Vlídně, s důstojností a pochopením přistupuje ke klientům a jejich potřebám. - Umí se zapojit do práce a spolehlivost a týmovost je pro něj základní lidská hodnota. - Požadujeme trestní bezúhonnost a vzdělání min. SOU, kvalifikační kurz v sociálních službách výhodou. - Uvítáme praxi v oboru, ale důležitější jsou pr... (více v detailu)
Neuvedeno
odpovědný zástupce - pracovní agentura - vyřízení licence
Před 1 dny - Olomoucký kraj - BAZOS
Založení pracovní agentury na míru za nejlepší cenu, vyřízení (prodloužení) povolení ke zprostředkování zaměstnání, zajištění funkce odpovědného zástupce pro pracovní agenturu, tj. pro zprostředkování zaměstnání dle kritérií zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti -... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
REGIONÁLNÍ MANAŽER / MANAŽERKA OSTRAHY PRO VÝCHODNÍ ČECHY
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - zodpovědnost za zajištění provozní činnosti přidělených objektů - odpovědnost za kvalitu služeb, jednání s představiteli klientských firem - vedení zaměstnanců, plánování práce podřízených Požadavky: - SŠ vzdělání - samostatnost, zodpovědnost, časová flexibilita - velmi dobré komunikační a organizační schopnosti - MS Office, Internet, e-mail - řidičský průkaz skupiny B - zkušenost na obdobné pozici výhodou - trestní bez... (více v detailu)
Neuvedeno
Strážný/strážná justiční stráže u OS v Olomouci s náborovým příspěvkem
Náplň a druh práce: Zajištění pořádku a bezpečnosti v budovách soudů, státních zastupitelství a ministerstva a v jiných místech jejich činnosti. Budete zajišťovat úkoly justiční stráže u místní jednotky justiční stráže u Okresního soudu v Olomouci (popřípadě v Prostějově). Že nemáte předchozí praxi nevadí, čeká Vás tříměsíční kurz v Akademii Vězeňské služby. Budete se učit zákony a další předpisy, sebeobranu, pořadovou přípravu, psychologii a také střelbu i vše o zbraních. Očekáváme · minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou · občan České republiky starší 18 let · osobnostní, zdravotní a fyzická způsobilost k výkonu služby · bezúhonnost dle § 14 zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů Nabízíme: Služební příjem od 31.570... (více v detailu)
Adiktolog/adiktoložka
Požadavky: - vysokoškolské vzdělání v požadovaném oboru - odborná nebo specializovaná způsobilost k výkonu povolání podle zákona 96/2004 Sb. - ukončený sebezkušenostní výcvik a praxe výhodou - spolehlivost, pracovitost, empatie, komunikační dovednosti, organizační schopnosti, psychická a fyzická odolnost - trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost Nabízíme - perspektivní pracovní pozici, profesní růst, jednosměnný provoz - možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje - benefity státní příspěvkové organizace - příspěvky na stravování, rekreace, penzijní připojištění či optiku a vitamíny - možnost ubytování, parkování, dětská skupina v areálu a školka pro děti v bezprostřední blízkosti Charakteristika pozice: - provádění adiktologické diagnostiky pacienta, dílčí činnosti na stanovení programu včasné diagnostiky a intervence - provádění komplexní analýzy a hodnocení zdravotní a sociální situace pacientů užívajících návykové látky z hlediska koordinace poskytované zdravotní a sociální p... (více v detailu)
SPECIALISTA/KA KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI
Pracovní náplň - odpovědnost za správu interní bezpečnostní dokumentace, - podpora IT specialistů při tvorbě bezpečnostní dokumentace, - provádění pravidelné kontroly záloh a testovacích scénářů pro obnovu ICT, - tvorba koncepce rozvoje bezpečnosti v oblasti ICT, - výběr nejvhodnějších technologií pro zajištění bezpečnosti informačních systémů, - řízení změn v ICT dle zákona o kybernetické bezpečnosti, - podpora součástí JU v oblasti bezpečnosti ICT, - konzultace a implementace metodik procesní optimalizace a designu procesů v oblasti bezpečnosti ICT, - popis procesů a návrh potřebných změn pro dodržení kvality ICT služeb v oblasti bezpečnosti ICT, - administrace určených informačních systémů a podpora uživatelů. Požadujeme - VŠ nebo SŠ vzdělání v oblasti IT, - orientace v oblasti ICT – hardware, servery, sítě a v oblasti informačních systémů, - znalost zákona o kybernetické bezpečnosti a ISO 27X, - pokročilá znalost MS Office, příp. Microsoft365, - znalost BPMN a UML, - znalost VŠ pro... (více v detailu)
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH (M+Ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/-CE / PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH Požadavky: - vzdělání splňující podmínky dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách, na pozici sociálního pracovníka. Na pozici pracovníka v soc.službách min. středoškolské vzdělání. - výpis z RT - abstinence od návykových látek, - psychická stabilita, odolnost vůči stresu, - komunikační dovednosti; umění jednat v krizových situacích; rozhodnost; schopnost týmové i samostatné práce, empatie, spolehlivost, zodpovědnost, kreativita. Zodpovědnost za svěřenou práci. - schopnost pracovat bez předsudků s lidmi ohroženými sociálním vyloučením. Výhodou je: - praxe v oboru sociální práce, výcvik v krizové intervenci, v motivačních rozhovorech, znalost sociální sítě, znalost z oboru adiktologie Náplň práce: kontaktní práce a pora... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodej dle pokynů zajištěného věřitele, Pozemky pro komerční
Před 9 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Ev.č. 00090 Areál se nachází v městském obvodu Ostrava-Zábřeh, v lokalitě zastavěné komerčními objekty a bytovými domy, podél ulice Výškovická, v návaznosti na nákupní centrum AVION Shopping Park Ostrava, IKEA, Retail Park a Kaufland. Jedná se o ucelenou obchodní zónu, vše v k.ú. Zábřeh nad Odrou. Souhrná výměra celého areálu je cca.24.000m2. Pro budoucí využití tohoto areálu jsme vyhotovili tři studie. Prodej areálu proběhne dle pokynu zajištěného věřitele (viz příloha). I. Prodej bude realizován prodejem mimo dražbu, kdy předmětem prodeje budou pozemky zapsané na LV č. 3654, k.ú. Zábřeh nad Odrou. II. Prodej Předmětu prodeje bude realizován prostřednictvím realitní kanceláře KLUB 01 s.r.o., IČ: 264 73 976. III. Samotný prodej Předmětu prodeje bude probíhat následujícím způsobem: Prodej mimo dražbu bude realizován ve veřejné soutěži o nejvyšší nabídku tzv. „obálkovou“ metodou, a to ve třech kolech. První kolo výběrového řízení bude zahájeno zveřejněním podmínek výběrového řízení a... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
139 000 000
 Kč
VEDOUCÍ ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (80. - 100.000 KČ)
Před 36 dny - ANNONCE
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci? Hledáme přeborníka, jste to Vy? Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními, Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve fina... (více v detailu)
Neuvedeno
MANAŽER PROJEKTŮ JUNIOR (40-45.000 KČ)
Před 36 dny - ANNONCE
Hledáme Manažera projektů, který bude mít na starosti vedení a koordinaci projektů a komunikaci se zákazníky. Vhodné i pro absolventy s technickým nebo ekonomickým vzděláním a angličtinou. Hledáte novou výzvu, kde byste mohl využít svůj potenciál a nastartovat svoji kariéru? ... (více v detailu)
Neuvedeno
PROJEKTOVÝ MANAŽER
Před 51 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, ryze českou společnost se zaměřením na návrhy, výrobu, montáž a dodávky průmyslových čerpacích agregátů a speciálních regulačních armatur, hledáme vhodného kandidáta na pozici PROJEKTOVÝ MANAŽER. Náplň práce: Řízení projektu ve všech jeho fázích – inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting, prezentace výstupů, vyhodnocení a uzavření, Podílení se na technicky i aplikačně zajímavých realizacích, Stanete se součástí firmy s odborníky v různých, ale vzájemně provázaných profesních sférách, Prvoliniová reprezentace a komunikace se zákaznickými i dodavatelskými subjekty, Vedení a řízení projektového týmu a spolupracujících kolegů, Koordinace postupů prací a návazností činností v jednotlivých úkolech, Řízení komunikace v projektu, podpora a motivace členů projektu k efektivnímu výkonu, Řízení a kontrola kompletní dokumentace k projektu, Analýza a řízení rizik a příležitostí v projektu, Řízení kvality proj... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Technolog předtiskové přípravy
Před 51 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která je největším výrobcem obalového materiálu na světě, hledáme vhodné kandidáty na pozici Technolog předtiskové přípravy. Náplň práce: Spolupráce se zákazníky a dodavateli, Kontrola a analýza designových dat, Zadávání výroby tiskových forem našim dodavatelům, Technická podpora zákazníků v oblasti zpracování našich obalů, Práce v teamu, Objednávání tiskových forem na základě požadavků zákazníka, Zabezpečení správného nastavení systému barevné reprodukce, Aktivní práce na zlepšování a zjednodušování procesu předtiskové přípravy, Vedení a spolupráce na projektech týkajících se vylepšování produktů a procesů z pohledu nákladů, efektivity výroby i kvality, Reportování klíčových KPI spojených s touto prací, Pod... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Před 51 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou -znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komuni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ŠKOLSTVÍ A PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 51 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.11.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Řízení, metodické vedení a rozvíjení činností na oddělení školství a příspěvkových organizací. Min. Bakalářské vzdělání nejlépe v oboru školství nebo ekonomiky, orientace v související legislativě, zejména v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Před 52 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ DENNÍHO STACIONÁŘE
Před 51 dny - ANNONCE
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte prosím na e-mailovou adresu lenka.kreysova@kocianka.cz do 24.11.2024. Požadujeme: VŠ/VOŠ vzdělání podle kvalifikačních požadavků dle zákona č.108/2006 Sb. - sociální pracovník. Znalost zákona 108/2006 Sb. a Vyhlášky 505/2006 Sb., znalost SQSS. Svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost v souladu s § 116 zákona č. 108/2006 Sb. Praxi v oboru minimálně 3 roky, výhodou je praxe na vedoucí pozici. Aktivní přístup k práci a k řešení problémů. Samostatnost a velmi dobré komunikační a organizační schopnosti. Profesionální přístup, pečlivost, schopnost sebekontroly a ovládání, odolnost proti stresu. Výhodou je ŘP skupiny B. Součástí výběrového řízení je i vypracování vzorové Koncepce rozvoje denního stacionáře do roku 2027 (rozsah jedna A4). Popis pracovní pozice: Komplexní řízení a organizace činností denního stacionáře, včetně zajištění ... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ DENNÍHO STACIONÁŘE
Před 51 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte prosím na e-mailovou adresu lenka.kreysova@kocianka.cz do 24.11.2024. Požadujeme: VŠ/VOŠ vzdělání podle kvalifikačních požadavků dle zákona č.108/2006 Sb. - sociální pracovník. Znalost zákona 108/2006 Sb. a Vyhlášky 505/2006 Sb., znalost SQSS. Svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost v souladu s § 116 zákona č. 108/2006 Sb. Praxi v oboru minimálně 3 roky, výhodou je praxe na vedoucí pozici. Aktivní přístup k práci a k řešení problémů. Samostatnost a velmi dobré komunikační a organizační schopnosti. Profesionální přístup, pečlivost, schopnost sebekontroly a ovládání, odolnost proti stresu. Výhodou je ŘP skupiny B. Součástí výběrového řízení je i vypracování vzorové Koncepce rozvoje denního stacionáře do roku 2027 (rozsah jedna A4). Popis pracovní pozice: Komplexní řízení a organizace činností denního stacionáře, včetně zajištění ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce