Rada v oddělení aktualizace a dokumentace katastru nemovitostí Katastrálního pracoviště Chomutov
Podobné inzeráty

Rada - sociální pracovník v Oddělení NSD I.
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Podrobnějsí informace naleznete na www.uradprace.cz v sekci "KARIÉRA NA UP ČR" pracovní poměr od: 15.07.20... (více v detailu)
Neuvedeno

ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení investic a správy nemovitého majetku Krajského úřadu Libereckého
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA (33 280 - 37 170 Kč) MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 12. června 2025 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Liber... (více v detailu)
Neuvedeno

*Analytik informačních a komunikačních systémů (m/ž)
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
26.680-38.570 (11.platová třída); Upřesňující informace: Zveřejněny na www.khsjih.cz, kariéra Formulář pro přihlášení do výběrového řízení je na webových stránkách. Termín pro doručení přihlášek je do 16.6.2025. 25 dn... (více v detailu)
Neuvedeno

Finanční referent - účetní
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Odbor rozpočtu a účetnictví petra.novakova2@pcr.cz tel.: 974 861 241 - v pracovní dny 7.00 - 15.30 hod., Obecně " zařazení Odbor rozpočtu a účetnictví, Krajské ředitelství policie Středočeského kraje " pracovní poměr, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. " pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, 3 měsíční zkušební doba Náplň práce " vedení účetních knih, deníku, hlavní knihy, knihy analytické evidence, jejich otevírání a uzavírání a sestavování účtového rozvrhu " zpracování účetních dokladů, jejich opravy a kontrola formální správnosti podkladů účetních dokladů, zúčtování záloh " kontrola dodržování zákona o účetnictví " zástup pokladny " podíl na skartaci účetních dokladů, příkazových bloků " podíl na inventarizaci pohledávek a závazků " komplexní zajištění agendy DPH Požadujeme " vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, " samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilit... (více v detailu)
Neuvedeno

mzdoví účetní
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Ing. Tomáš Botur Výběrové řízení • komplexní zpracování platů a ostatních osobních nákladů, včetně odvodů a srážek pro přidělenou skupinu zaměstnanců (zpracování dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr), • vedení platové agendy za práce na grantech a projektech EU, • vedení veškeré dokumentace zaměstnanců týkající se zdravotních pojišťoven a ČSSZ – evidenční listy důchodového pojištění, • zpracování předepsaných výkazů a přehledů, • roční zúčtování daní z ... (více v detailu)
Neuvedeno

Rada/ odborný rada – vedoucí Oddělení poradenství a trhu práce Kontaktního pracoviště Česká Lípa m/ž
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada – vedoucí Oddělení poradenství a trhu práce Kontaktního pracoviště Česká Lípa Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, v němž je služební místo zařazeno, se služebním působištěm v České Lípě, ID 10002899. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby Nepojistné sociální dávkové systémy Zaměstnanost Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Zpracovávání celostátních analýz a prognóz vývoje, vypracovávání metodických postupů a opatření a sjednocování postupů úřadu práce v jednotlivých oblastech státní politiky zaměstnanosti (zprostředkování zaměstnání, evidence a podpory v nezaměstnanosti, poradenství, kontrolně právní, aktivní politika zaměstnanosti, trh práce... (více v detailu)
Neuvedeno

Marketing a PR manažer/ka
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky pro výkon práce: - vysokoškolské vzdělání v oboru marketingu, médií či ekonomie výhodou - zkušenosti s vedením veřejných profilů organizací na sociálních sítích minimálně 3 roky - zkušenosti s prací v redakčních systémech webových stránek výhodou - uživatelská znalost práce na PC (Office365), uživatelská znalost práce s grafickým programem (např. Canva apod.), zkušenosti s výrobou propagačních videí (reels, shorts atd.) - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost - znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni výhodou - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) podmínkou - trestní a morální bezúhonnost Pracovní náplň: - komplexní zajišťování informačních, publicistických a tiskových vztahů k veřejnosti a hromadným sdělovacím prostředkům (tiskový/á mluvčí) - zajišťování všech způsobů a forem propagace organizace - navrhování, zajišťování a organizace propagačních akcí - koordinace propagace s ostatními úseky organizace - péče o naše profi... (více v detailu)
Neuvedeno

referent/referentka ochrany ovzduší a prevence závažných havárií oddělení technické ochrany životníh
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OŽP - doba neurčitá - Úřední deska pracovní poměr od: ... (více v detailu)
Neuvedeno

pozice - Referent stavebního úřadu 04 - průběžná výzva
Před 31 dny
- AVIZO_CZ
popis činnosti pracovníka: výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s nimi souvisejícími výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 453 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Služební místo rada/odborný rada v oddělení hygieny obecné a komunální na pracovišti Blansko
Před 431 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nástup 3.6.2024, případně dle domluvy. Pracovní poměr na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou. Požadujeme: - minimální stupeň vzdělání - vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu. - trestní bezúhonnost - řidičský průkaz skupiny "B" Náplní práce na tomto služebním místě je zejména: - terénní a administrativní činnost - komplexní výkon státního zdravotního dozoru, šetření a dalších odborných činností v ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení objektivní odpovědnosti dopravních přestupků
Před 478 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt - bližší informace: Mgr. Robert Ripa, DiS.,vedoucí Odboru přestupkového řízení, tel.: 220 189 76. Uchazeči se musí přihlásit v souladu s Oznámením o vyhlášení výběrového řízení. Upřesňující informace: - znalost zákona č. 500/2004 Sb., zákona č. 250/2016 Sb., zákona č. 361/2000 Sb., zákona č. 106/1999 Sb, - praxe v zajišťování a vyřizování přestupkové agendy v rozsahu pravomoci příslušného územně s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 309 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění; poskytování účelových finančních prostředků v přenesené působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

administrativní pracovník-referent
Před 628 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Starosta obce Nučice vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení pro obsazení pracovní pozice: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - REFERENT Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: - státní občanství České republiky (cizí státní příslušník musí mít v České republice trvalý pobyt) - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Další požadavky stanovené pro uchazeče: - úplné středoškolské vzdělání s maturitou (praxe v oblasti administrativy, případně v samosprávě výhodou) - orientace v oblasti veřejné správy výhodou - administrativní, organizační a řídící dovednosti - dobré komunikační schopnosti - schopnost samostatného řešení problémů - spolehlivost a flexibilita - pečlivost, přesnost - psychická odolnost - loajalita - ochot... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení objektivní odpovědnosti dopravních přestupků
Před 478 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt - bližší informace: Mgr. Robert Ripa, DiS.,vedoucí Odboru přestupkového řízení, tel.: 220 189 76. Uchazeči se musí přihlásit v souladu s Oznámením o vyhlášení výběrového řízení. Upřesňující informace: - znalost zákona č. 500/2004 Sb., zákona č. 250/2016 Sb., zákona č. 361/2000 Sb., zákona č. 106/1999 Sb, - praxe v zajišťování a vyřizování přestupkové agendy v rozsahu pravomoci příslušného územně s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ÚČETNÍ
Před 420 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Zákonné předpoklady: předpoklady pro úředníka Požadavky: orientace ve příslušných účetních normách, uživatelská znalost práce s PC, další uvedeny v Oznámení o vyhlášení výběrového řízení - www.hodkovicenm.cz Zaměstnanecké výhody: Stravenky, sociální fond Nutno podat (zaslat,... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

ROZPOČTÁŘ/KA, FAKTURANT/KA na Odboru správy a údržby majetku města Magistrátu města Prostějova.
Před 325 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Magistrátu města Prostějova vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou ROZPOČTÁŘ/KA, FAKTURANT/KA na Odboru správy a údržby majetku města Magistrátu města Prostějova Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která: -je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt -je způsobilá k právním úkonům -je bezúhonná -ovládá jednací jazyk Další požadavky: -vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou - podmínkou; -zaměření studia na ekonomii, případně veřejnou správu - podmínkou; -znalost práce s rozpočtem organizace - výhodou; -z... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

referent/ka stavebního úřadu
Před 273 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
referent územního plánování a stavebního řádu Stavebního úřadu Městského úřadu Ždánice A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 17. 9. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neo... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Správce informačního systému DTM oddělení provozu služeb na odboru informačních technologií
Před 474 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: rozvoj informačního systému digitální technická mapa (dále jen DTM) a hardware, na kterém je systém provozován, vedení dokumentace k DTM, kontrola správného chodu všech komponent DTM, komunikace s dodavateli a s ostatními správci na řešení vzniklých provozních problémů, administrace uživatelů, zajištění souladu DTM s předpisy a požadavky na kybernetickou bezpečnost, hlídání termínů platností technických podpor pro jednotlivé části DTM Požadavky: - dosažené vzdělání VŠ - obor vzdělání - informatika výhodou - znalosti oboru - správa operačních a informačních systémů - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v oboru - v posledních 5 letech výhodou - jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina) výhodou - další požadované dovednosti: ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: správce informačního systému DTM oddělen... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Referent/ka kvality sociálních služeb oddělení sociální pomoci na odboru sociálních věcí
Před 483 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: poskytování odborné a metodické pomoci v oblasti kvality sociálních služeb, provádění kontrol poskytování sociálních služeb u právnických osob zřizovaných nebo zakládaných Olomouckým krajem pro poskytování služeb v sociální oblasti, prošetřování a vyřizování stížností, poskytování základního sociálního poradenství místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: - dosažené vzdělání - VŠ - obor vzdělání - v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů - znalosti oboru - zákon o sociálních službách, standardy kvality sociálních služeb, zákon o kontrole, správní řád, zákon o krajích - zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností v sociálních službách výhodou - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v oboru - v posledních 5 letech výhodou - jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou - další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Referent/referentka kvality sociálních služeb oddělení sociální pomoci na odboru sociálních věcí
Před 325 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: poskytování odborné a metodické pomoci v oblasti kvality sociálních služeb, provádění kontrol poskytování sociálních služeb u právnických osob zřizovaných nebo zakládaných Olomouckým krajem pro poskytování služeb v oblasti sociální, prošetřování a vyřizování stížností, poskytování základního sociálního poradenství místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: -dosažené vzdělání - VŠ -obor vzdělání - v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - zákon o sociálních službách, standardy kvality sociálních služeb, zákon o kontrole, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností v sociálních službách výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B (ak... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ÚDRŽBY MAJETKU MĚSTA Odboru správy a údržby majetku města Magistrátu města Prostějova
Před 441 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Magistrátu města Prostějova vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ÚDRŽBY MAJETKU MĚSTA Odboru správy a údržby majetku města Magistrátu města Prostějova Vznik pracovního poměru je podmíněn splněním předpokladů, kdy fyzická osoba: -je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt -dosáhla věku 18 let -je způsobilá k právním úkonům -je bezúhonná -ovládá jednací jazyk Požadavky: -vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - podmínkou -obor vzdělání technického zaměření nebo v oblasti ekonomie či hospodářské správy - výhodou -praxe v řídící pozici - výhodou -praktické zkušenosti z oblasti údržby majetku - výhodou -orientace v zákonech o obecním zřízení (č. 128/2000 Sb.) a Občanském zákoníku (č. 89/2012 Sb.) - výhodou -praxe ve veřejné správě - výhodou -umění jednat s lidmi (dobré komunika... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

VEŘEJNÝ/Á OPATROVNÍK/CE - SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 293 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Zákonné předpoklady: předpoklady pro úředníka Požadavky: orientace ve příslušných právních normách, uživatelská znalost práce s PC, další uvedeny v Oznámení o vyhlášení výběrového řízení - w... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Referent/referentka stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 272 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecními stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: -dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání v souladu se zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru: stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, fr... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení správního řízení dopravních přestupků
Před 478 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: Mgr. Robert Ripa, DiS., vedoucí Odboru přestupkového řízení, tel.: 220 189 761 Uchazeči se musí přihlásit v souladu s Oznámením o vyhlášení výběrového řízení. Upřesňující informace: - znalost zákona č. 500/2004 Sb., zákona č. 250/2016 Sb., zákona č. 361/2000 Sb., zákona č. 106/1999 Sb, - praxe v zajišťování a vyřizování přestupkové agendy v rozsahu pravomoci příslušného územně samosprávní... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce