ÚČETNÍ

Před 330 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Zákonné předpoklady: předpoklady pro úředníka Požadavky: orientace ve příslušných účetních normách, uživatelská znalost práce s PC, další uvedeny v Oznámení o vyhlášení výběrového řízení - www.hodkovicenm.cz Zaměstnanecké výhody: Stravenky, sociální fond Nutno podat (zaslat,... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

400028 rada v Oddělení cenové kontroly II
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění cenových kontrol dle platných cenových předpisů, a to v celém rozsahu působnosti cenového orgánu, - vedení řízení o porušení cenových předpisů v prvém stupni přestupkového řízení, - provádění šetření na zjišťování úrovně obvyklých cen, - vyřizování podnětů, stížností a oznámení právnických a fyzických osob. Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplň... (více v detailu)
Hospodář/ka cestmistrovství Zvole
Druh práce: zpracovávání ekonomické agendy cestmistrovství Požadujeme: - SŠ ekonomického zaměření, praxe v oboru 3 roky - znalost účetnictví a základní orientace v daňové problematice, DPH - znalost skladové evidence (příjemky, výdejky materiálu) - znalost práce na PC (MS Office) - samostatnost, pečlivost, svědomitost, schopnost jednat s lidmi Nástup: nástup možný 1.4.2025. Po 1 roce na dobu neurčitou. Přihláška do výběrového řízení bude obsahovat: - motivační dopis - profesní životopis - kopii ... (více v detailu)
odborný referent/ka odboru právního a majetku, oddělení nakládání s majetkem
Zajišťuje ekonomické záležitosti odboru právního a majetku, zejména v oblasti správy bytového a nebytového fondu města; vystavuje objednávky a smlouvy, provádí likvidaci faktur, komunikuje s nájemníky městských bytů, spolupracuje s technikem bytového fondu atd. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - nabídka zaměstnání, zasílejte nebo osobně odevzdejte na podatelně města Hodonín v označené zale... (více v detailu)
referent odboru investic a údržby
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Mzdový/á účetní
Znalost programů Pohoda a Pamica výhodou. pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 3... (více v detailu)
Hlavní účetní / Ekonom - ekonomka
Požadavky: - znalost podvojného účetnictví - skladové hospodářství (znalost provázanosti skladových dokladů s účetnictvím) - sestavení a podání DPPO, SD a dani z nemovitosti - internetové bankovnictví, export a import dat - statistika Nabízíme: - příspěvek na stravován... (více v detailu)
Techničtí pracovníci - péče o majetek
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Zaměstnání) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 16. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadujeme: - VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, lesní inženýrství, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství - znalosti v oboru vodního hospodářství, vodních děl, úpravy koryt vodních toků, hydrogeologie, geologie, geotechniky, ocelových, zděných a betonových konstrukcí, hydrauliky, hydrotechniky, hydrolog... (více v detailu)
účetní pro podvojné účetnictví - fakturace - mzdy
Místo výkonu práce navíc obec Valašské Klobouky. pracovní poměr od: 03.03.2025, mzda: 35... (více v detailu)
Stavbyvedoucí
Kontakt:Sára Jiří Ing., tel.: 602 340 235, e-mail: sara@bauing.cz Do stabilní stavební firmy, hledáme klíčové kolegy na pozici stavbyvedoucí, kteří by podpořili další rozvoj a své dovednosti dokázali uplatnit ve flexibilním mladém týmu. Co vás čeká:Samostatné řízení svěřené stavby v souladu s požadavky smlouvy o dílo, projektové dokumentace, legislativy. Spolupráce s kolegy, zástupci investora, stavebním dozorem, projektantem a dodavateli. Vytváření harmon... (více v detailu)
Vedoucí mísícího centra - závod Litice nad Orlicí
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NÁPLŇ PRÁCE: - řízení činnosti mísícího centra a pracovní skupiny POŽADUJEME: - vzdělání nebo praxe ve stavebnictví - základní znalost betonáže NABÍZÍME: - příspěvek na penzijní připojišt... (více v detailu)
ŘIDIČ/ŘIDIČKA sk. B - odpolední směna (vhodné i pro OZP, DPČ)
TŘ z:24/2/2025 (vhodné i pro OZP, DPČ) Náplň práce: - Distribuce výrobků mezi sklady firmy - Třinec - Nakládka - vykládka - Výpomoc na skladě. Požadujeme: - Aktivní řidič sk. B, uvítáme i sk. C, praxe v řízení - O... (více v detailu)
Sociální pracovník/pracovnice - manažer kvality
Náplň práce: zabezpečování sociální agendy včetně řešení sociálně právních problémů, sociálně právní poradenství, analytická, koncepční a metodická činnost, provádění sociálního šetření, zavádění systému kvality sociální práce, stanovení indikátorů kvality, provádění auditů kvality péče, je garantem zavedených konceptů péče. Požadavky: odborná způsobilost podle zákona č. 108/2006 Sb., řidičský průkaz sk. B, komunikační dovednosti, schopnost rozhodovat a nést odpovědnost, znalost zákona o sociálních službách a standardů kvality v sociálních službách (SQSS), způsobilost... (více v detailu)
Účetní hledá práci na VPP
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hledám práci v účetnictví (zpracování mezd, atd.) nebo v administrativě na DOPP, 10 hodin/... (více v detailu)
Neuvedeno
MZDOVÁ ÚČETNÍ - Praha
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Komplexní zpracování mezd a personalistika. Ekonomka/ SŠ ekonom. směru, přijme pracovní nabídku na cca 1/2 ... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA - FAKTURACE
Před 11 dny - AVIZO_CZ
z: 19.2. 2025 PŘIHLÁŠKU A PODMÍNKY ZAŘAZENÍ UCHAZEČE DO VÝBEROVÉHO ŘÍZENÍ NAJDETE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH MĚSTA KOPŘIVNICE: Předpoklady zařazení do výběrového řízení: - více informací naleznete na: http://www.koprivnice.cz/index.php?id=volna-mista-mestsky-urad-koprivnice Přihlášky do výběrového řízen... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Neuvedeno
samostatný referent oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcí v odboru sociálníc
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Zaměstnanecké výho... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 11 dny - AVIZO_CZ
praxe v oboru, osobní kontakt možný po tel. domluvě (kontakt též pan Martin Lysoněk, tel. 777 785 560, e-mail: m.lysonek@seveza.cz... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdoví účetní
Před 11 dny - AVIZO_CZ
pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 30000 - 40000 Obor činnosti: Ad... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatný/á finanční účetní s praxí
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Životopis zasílejte na e-mail: luciehromadova@apos.info Praktická znalost vedení účetnictví min. 1 rok. Znalost práce s PC a internetem, schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem. Požadujeme samostatnost, pečlivost, komunikativnost a flexibilitu, zájem o obor a ochotu vzdělávat se. Uvítáme praktickou znalost daňových zákonů (DPH, silniční daň, daň z ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
Neuvedeno
Operátor výroby
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - Finální balení výrobků ruční uzavírání kartónů a paletizace kartónů, sbalování hotových výrobků do kartónů, seskládání kartónů do prodejních sestav - Obsluha kontrolních stanovišť na výrobní lince kontrola váhy výrobků, kontrola správnosti balení, kontrola vyřazených kusů - Práce na plnících linkách linka na stáčení sirupu, linka na výrobu arašídových másel - Příprava směsí pro výrobu tyčinek - manipulace s baleními surovin o hmotnosti až 25kg - Základní ovládání výrobních zařízení - HM do 33.000,-Kč Co požaduje... (více v detailu)
Neuvedeno
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
Před 11 dny - AVIZO_CZ
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
Před 11 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Neuvedeno
Úklidové práce v hotelu - DPP
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Do našeho hotelu Courtyard by Marriott Pilsen hledáme brigádníky na pozici Pomocné práce v hotelové kuchyni. Co vás u nás čeká: Pracovní prostředí, kde si zaměstnanci cení nejvíce férovost a jasná pravidla Profesionalita, dlouhodobě fungující systém i firemní kultura Co od vás očekáváme: Dobrý zdravotní stav, fyzicky náročná práce Smysl pro pořádek Co vás u nás potěší: Krás... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce