VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ÚDRŽBY MAJETKU MĚSTA Odboru správy a údržby majetku města Magistrátu města Prostějova
Podobné inzeráty

ZAMĚSTNANEC OBCE - ÚDRŽBA VEŘEJNÝCH PROSTRANSTVÍ, MAJETKU OBCE, PĚSTEBNÍ PRÁCE V LESE
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt dle domluvy na Obecním úřadě • Údržba a úklid veřejných prostranství • Opravy a údržba obecního majetku (budovy, zařízení) • Údržba domovních čistíren odpadních vod • Pěstební práce v lese (sázení stromů, ožínání, údržba oplocenek, údržba lesních cest) • Zajišťování zimní údržby (od... (více v detailu)
Neuvedeno

Technik / technička správy údržby budov a investic
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme: - vzdělání technického směru, středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou - praxe na obdobné pozici minimálně 5 let - schopnost orientace v technické dokumentaci - technické myšlení, organizační schopnosti - uživatelská znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) výhodou - ŘP skupiny B Popis práce: - dohled nad údržbou a opravou budov - řízení a organizace práce na vymezeném technologickém úseku investiční zakázky - zabezpečování technické způsobilosti budov, provádění kontrolních činností - nákup a objednávka drobného spotřebního režijního materiálu - podílí se přímo na provádění činností správy objektu a investičních zakázek - koordinuje činnosti odborných dodavate... (více v detailu)
Neuvedeno

vedoucí oddělení sociálních věcí a komunitního plánování
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Požadované vzdělání: ukončené vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu Požadavky na uchazeče: - splnění požadavků na uchazeče podle § 4 zák.č.312/2002 Sb. - znalost platné legislativy v oblasti sociálních věcí a komunitního plánování - praxe v sociální oblasti vítána - praxe v oboru u územního samosprávného celku vítána - velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, asertivita, pečlivost, důs... (více v detailu)
Neuvedeno

IT specialista
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
POŽADUJEME: Minimálně 2 roky zkušeností na podobné pozici. Dobrou orientaci v oblasti sítí, serverů a zálohovacích procesů. Komunikace v angličtině slovem i písmem (minimálně na úrovni B2). Schopnost řešit problémy, navrhovat zlepšení a samostatně realizovat úkoly. NÁPLŇ PRÁCE: Správa síťové infrastruktury, Zajištění provozu a údržby síťových zařízení, jako jsou switche a access pointy. Administrace serverů na platformách Windows i Linux. Výhodou jsou zkušenosti s virtualizačními nástroji jako VMWare nebo Proxmox. Návrh, implementace a te... (více v detailu)
Neuvedeno

Hasiči
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Děčín Požadavky: • občanství České Republiky • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru • trestní bezúhonnost • zdravotní, osobní a fyzická způsobilost - bude ověřeno v přijímacím řízení • řidičský průkaz skupiny C výhodou • bez stranické příslušnosti • vhodné i pro absolventy Hlavní náplň služební činnosti: • provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech • kontrola a údržba technických a věcných prostředků • provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy Nabízíme: • atraktivní a zajímavou práci v profesionálním sboru, jehož hlavním úkolem je chránit životy a zdraví obyvatel, životní prostředí, zvířata a majetek • stabilitu, jistotu a dlouhodobou perspektivu, stálý růst služebního příjmu • služební poměr, který je upraven zákonem č. 361/2003 SB. o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, v platném znění • směnný provoz (24 hodinové služby + 2 dny volna) • 6... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí gastroprovozu
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Rozrůstající se síť poboček TURBO PIZZA hledá pro svou pobočku vedoucího provozu Co vás jako Provozního vedoucího v práci čeká? vedení celého týmu pobočky a být jeho součástí být pravá ruka manažera dohled nad provozem, který musí skvěle fungovat zodpovědnost za kvalitu našich produktů a služeb kontrola a objednávání surovin plánování docházky zaměstnanců spolupráce s pobočkami v jiných městech jste v denní telefonické a emailové komunikaci s vedením organizace a motivace týmu - chceme být nejlepší ve městě školení nových zaměstnanců tak, aby se z nich stali profesionálové trénink stávajících zaměstnanců a hodnocení jejich práce odpovědnost při řešení reklamací a nestandardních událostí kontroling a následný reporting vedení Co požadujeme od vás? zkušenost... (více v detailu)
Neuvedeno

ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení investic a správy nemovitého majetku Krajského úřadu Libereckého
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA (33 280 - 37 170 Kč) MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 12. června 2025 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Liber... (více v detailu)
Neuvedeno

Servisní Technik IT
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Instalace, konfigurace a servis síťových prvků (Unifi, MikroTik) Správa a údržba serverů (MS Windows Server, Linux výhodou) Diagnostika a řešení technických problémů u zákazníků Podpora uživatelů a konzultace v oblasti IT Co od Vás očekáváme? Znalost TCP/IP a správy sítí Zkušenosti se systémy MS Windows Server Znalost Linux serverů (výhodou, nikoliv podmínkou) Zna... (více v detailu)
Neuvedeno

SPECIALISTA / SPECIALISTKA TECHNOLOGIE A ÚDRŽBY
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Jsme česká, dynamicky se rozvíjející akciová společnost, která spolupracuje s předními firmami v oblasti automobilového průmyslu, gumárenství apod. V současné době hledáme nového kolegu/novou kolegyni, který/která bude posilou týmu. Co bude Vaší náplní práce: zajišťování technické přípravy výroby; tvorba technologických postupů a optimalizace procesů; správa technické a provozní dokumentace; tvorba dokumentace k projektům (Layout, flowchart, pracovní návodka); optimalizace a navrhování zlepšovacích procesů včetně spolupráce na implementaci nových projektů, analýza rizik, spolupráce na řešení problémů; realizace nápravných opatření; kontrola výrobních procesů - zavádění systémů proti chybám; komunikace se zákazníky i dodavateli; správa a evidence údržby (Palstat), správa budovy a revizí; metodické a organizační vedení údržbáře; udržování a zvyšování kvalifikace v daném oboru. Co by Vám nemělo chybět: vzdělání SŠ/VŠ technického zaměření; zkušenosti na obdobné pozici / v automobilovém prů... (více v detailu)
Neuvedeno

Rada/ odborný rada – vedoucí Oddělení poradenství a trhu práce Kontaktního pracoviště Česká Lípa m/ž
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada – vedoucí Oddělení poradenství a trhu práce Kontaktního pracoviště Česká Lípa Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, v němž je služební místo zařazeno, se služebním působištěm v České Lípě, ID 10002899. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby Nepojistné sociální dávkové systémy Zaměstnanost Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Zpracovávání celostátních analýz a prognóz vývoje, vypracovávání metodických postupů a opatření a sjednocování postupů úřadu práce v jednotlivých oblastech státní politiky zaměstnanosti (zprostředkování zaměstnání, evidence a podpory v nezaměstnanosti, poradenství, kontrolně právní, aktivní politika zaměstnanosti, trh práce... (více v detailu)
Neuvedeno

vedoucí gastroprovozu (m/ž)
Před 35 dny
- AVIZO_CZ
Rozrůstající se síť poboček TURBO PIZZA hledá pro svou pobočku vedoucího provozu Co vás jako Provozního vedoucího v práci čeká? vedení celého týmu pobočky a být jeho součástí být pravá ruka manažera dohled nad provozem, který musí skvěle fungovat zodpovědnost za kvalitu našich produktů a služeb kontrola a objednávání surovin plánování docházky zaměstnanců spolupráce s pobočkami v jiných městech jste v denní telefonické a emailové komunikaci s vedením organizace a motivace týmu - chceme být nejlepší ve městě školení nových zaměstnanců tak, aby se z nich stali profesionálové trénink stávajících zaměstnanců a hodnocení jejich práce odpovědnost při řešení reklamací a nestandardních událostí kontroling a následný reporting vedení Co požadujeme od vás? zkušenosti z pizzerie na jakékol... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 276 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

REFERENT/KA ODBORU DOTACÍ, ROZVOJE MĚSTA A KULTURY
Před 456 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA, MÍSTO VÝKONU PRÁCE - HRÁDEK NAD NISOU, PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležito... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Ekonom/ekonomka školy
Před 395 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 445 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 509 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 457 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

VEDOUCÍ POBOČKY HORKALEN
Před 296 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Nástup od 1. 9. 2024 nebo dle dohody. Hlavní pracovní náplň: komplexně řeší a odpovídá za plynulý, ekonomický a bezpečný provoz pobočky a za správu zásob vytvořených pro potřeby určených ÚSÚ včetně zajištění jejich vývozu v krizových stavech. Zajišťuje technickou správu majetkových souborů, přípravu a realizaci výstavby a oprav včetně koordinace technickohospodářského provozu. Zajišťuje bezpečný a řádný provoz vybraných technick... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 446 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 313 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 290 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Kuchař/ka
Před 511 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, 3 měsíce zkušební doba Obecně - místo výkonu: ÚO Mělník, Bezručova 2796, 276 01 Mělník - pracovní poměr na dobu určitou, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou Náplň práce - příprava a výroba cca 300 - 500 porcí jídel denně - dva druhy obědů, jeden druh polévky - většina porcí se vakuově balí k rozvozu na několik odběrných míst v rámci Krajského ředitelství policie Středočeského kraje - dodržování platných hygienických předpisů a norem včetně systému HCCP Požadujeme - střední odborné vzdělání s výučním listem - základní znalosti práce na PC - vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání - bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů) Výhodou - praxe v oboru - vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti Další informace - pevná pracovní doba pondělí až pátek 05:00 - 13:30 hod... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

INVESTIČNÍ REFERENT/ REFERENTKA oddělení investic a rozvoje zařazeného pod odborem majetku města Městského úřadu Jaroměř - opakované VŘ 7/2024
Před 488 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Přesné informace a podmínky účasti ve výběrovém řízení vč. způsobu doru... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

INVESTIČNÍ REFERENT (m,ž)
Před 302 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 23.390,-Kč do 34.370,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, přísp... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 1135 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mai... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce