VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ÚDRŽBY MAJETKU MĚSTA Odboru správy a údržby majetku města Magistrátu města Prostějova

Před 201 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Magistrátu města Prostějova vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ÚDRŽBY MAJETKU MĚSTA Odboru správy a údržby majetku města Magistrátu města Prostějova Vznik pracovního poměru je podmíněn splněním předpokladů, kdy fyzická osoba: -je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt -dosáhla věku 18 let -je způsobilá k právním úkonům -je bezúhonná -ovládá jednací jazyk Požadavky: -vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - podmínkou -obor vzdělání technického zaměření nebo v oblasti ekonomie či hospodářské správy - výhodou -praxe v řídící pozici - výhodou -praktické zkušenosti z oblasti údržby majetku - výhodou -orientace v zákonech o obecním zřízení (č. 128/2000 Sb.) a Občanském zákoníku (č. 89/2012 Sb.) - výhodou -praxe ve veřejné správě - výhodou -umění jednat s lidmi (dobré komunika... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Údržbář/údržbářka obecního majetku a veřejné zeleně
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Správa a údžba nemovitého a movitého majetku obce a jeho zařízení - obsluha komunální techniky v majetku obce -údržba zeleně (práce s křovinořezem, travní sekačkou, motorovou pilou a jinými stroji a zařízeními) - správa a zimní a letní údržba chodníků, komunikací a veřejných prostranství ,úklid sněhu a jiné práce dle požadavku obce Požadujeme: - věk minimálně 18 let - m... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista investic a projektů
Před 3 dny - AVIZO_CZ
z:30.9.2024 PP na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou, nástup možný dle dohody. Co Vás u nás čeká? " Pomoc při přípravě a realizaci investičních plánů a oprav " Koordinace a zajišťování stavebních a investičních akcí " Vedení administrativy, přehledů a statistik " Kontrola technického stavu objektů a jejich okolí " Komunikace s dodavateli, odběrateli i v rámci týmu " Kontrola kvality provedených prací " Zastupování vedoucího útvaru Správy majetku Co očekáváme? " Minimálně SŠ vzdělání ideálně technického zaměření (např. stavebnictví, správa budov) " Praxe na obdobné pozici výhodou " Organizační schopnosti a pečlivost, schopnost pracovat v tým... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚDRŽBA A ÚKLID VEŘEJNÉHO PROSTRANSTVÍ A MAJETKU OBCE
Před 6 dny - AVIZO_CZ
- Náplň práce: práce ve venkovních prostorách, sečení a úklid travních porostů, úklid místních komunikací, chodníků ap., manuální činnosti při údržbě dalšího majetku obce Obsluha jednoduchých strojů a zařízení - sekačka, křovinoř... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí údržbář/údržbářka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Skuteč státní občan ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka - bezúhonnost v dosavadním životě. Požadavky na uchazeče: - střední odborné vzdělání, technické zaměření výhodou (výuční list, maturita) - praxe v oblasti údržby výhodou - zkušenosti s vedením menšího týmu výhodou - vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, důkladnost, spolehlivost a samostatnost - organizační a komunikační dovednos... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ EKONOMICKÉHO ODDĚLENÍ JUNIOR (m/ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Společnost Wikov MGI a.s. je česká firma s více než 140letou tradicí vyrábějící ozubená kola a mechanické převodovky do celého světa. Nabízí pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení. Nástup možný ihned. PŘÍLEŽITOST PRO ABSOLVENTA/ABSOLVENTKU VYSOKÉ ŠKOLY, KTERÝ/KTERÁ HLEDÁ PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI A CHCE SE DÁLE ROZVÍJET. Náplň práce: zpracování a evidence faktur, účtování dokladů; pomoc při vedení účetních knih; shromažďování finančních dat a jejich základní analýza; příprava pravidelných finančních reportů; asistence při tvorbě rozpočtů a sledování jejich plnění; správa pohledávek a závazků; administrativní podpora - archivace finančních dokumentů, příprava podkladů pro audi... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrátor GIS
Před 6 dny - AVIZO_CZ
POŽADUJEME - VŠ vzdělání technického směru - základní znalost práce s geografickým informačním systémem, výhodou znalost Misys - znalost práce s Bentley Microstation výhodou - samostatnost, aktivitu, komunikativnost - řidičský průkaz B Pracovní náplň: - komplexní správa geografických informačních systémů - GIS Misys - pro naše zákazníky, především z řad měst a obcí - příprava a aktualizace dat GIS (Katastr, digitální technická mapa, územní plánování, správa majetku) - vlastní sběr dat v terénu - aktualizace GIS u zákazníků, instalace nových produktů - komunika... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka odboru místního hospodářství, dopravy a životního prostředí
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Městského úřadu v Klášterci nad Ohří (dále jen tajemník MěÚ) v souladu s § 7 odst. 1 písm. b) bodu 4. zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen "zákon"), vyhlašuje výběrové řízení na vznik pracovního poměru na dobu neurčitou úředníka zařazeného v pověřeném obecním úřadě. Platová třída: 9 (dle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění), tj. základní platový tarif při zkráceném pracovním úvazku 50 %: od 12.050 Kč - 15.910 Kč měsíčně dle započitatelné praxe + osobní příplatek a další benefity Pracovní poměr na dobu: neurčitou Předpokládaný nástup: 12/2024 Náplň práce: - odpovědnost za správu a údržbu města v oblastech veřejné zeleně, veřejného osvětlení (vč. vánoční výzdoby) a vodního hospodářství, ochrana přírody a krajiny, - zajištění přípravy, realizace a kontroly činností ve svěř... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ VÝROBNÍHO INŽENÝRINGU
Před 8 dny - AVIZO_CZ
POPIS POZICE: Přebírá robotizovaná pracoviště z pohledu konfigurace, funkčnosti a technologie svařování ve spolupráci se svařovacím technologem. Realizace jemu přidělených vnitropodnikových změn. Zodpovídá za ověření technologických procesů před odevzdáním do sériové výroby a za aktuálnost vydané technologické dokumentace. Provádí úpravy v technologické dokumentaci. Zodpovídá za ověření a stanovení výkonové normy na přidělených projektech. Zodpovídá za stanovení správné spotřeby materiálů. Zodpovídá za aktuálnost FMEA. Provádí jednoduché konstrukční úpravy a modifikace svařovacích přípravků ve spolupráci s údržbou a seřizovači. Příprava reportů pro porady vedení. POŽADAVKY: ÚSO/VŠ technického směru Vědomosti z technologie svařování - MIG/MAG svařování, odporové svařování Vědomosti o konstrukci svářecích přípravků Znalost IATF 16 949, ISO 9001, FMEA Základní povědomí o nástrojích kvality - 8D report, 5 x proč, Ishikawa Znalost práce s Vari CAD - výhodou AJ ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka správy majetku
Před 13 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Město vlastní nemovitý i movitý majetek a je zodpovědné za jeho efektivní, hospodárné a výhodné využívání. Dbá také na jeho správu, rozvoj a ochranu. Disponujete odpovědností, důsledností a systematickým přístupem? Jste dobrý v komunikaci a dokážete jednat s lidmi? Chcete se podílet na správě majet... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent/ka správy majetku
Před 13 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Město vlastní nemovitý i movitý majetek a je zodpovědné za jeho efektivní, hospodárné a výhodné využívání. Dbá také na jeho správu, rozvoj a ochranu. Disponujete odpovědností, důsledností a systematickým přístupem? Jste dobrý v komunikaci a dokážete jednat s lidmi? Chcete se podílet na správě majet... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení ekonomického
Před 12 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
- Správa a údržba budov a majetku - Kontrola čerpání finančních prostředků - Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu - Organizace a řízení oddělení ekonomického - - K platu příplatek za vedení a po zk... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení ekonomického
Před 12 dny - ANNONCE
- Správa a údržba budov a majetku - Kontrola čerpání finančních prostředků - Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu - Organizace a řízení oddělení ekonomického - - K platu příplatek za vedení a po zk... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí oddělení majetku odboru rozvoje, investic, majetku a dopravy
Před 12 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Bližší informace, stejně tak kontakt pro zaslání životopisu s přihláškou a požadovanými dokumenty najdete na www.sever.brno.cz v sekci Úřední deska, viz odka... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení majetku odboru rozvoje, investic, majetku a dopravy
Před 12 dny - ANNONCE
Bližší informace, stejně tak kontakt pro zaslání životopisu s přihláškou a požadovanými dokumenty najdete na www.sever.brno.cz v sekci Úřední deska, viz odka... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka
Před 12 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
C04 z:29/7/2024 a:11/9/2024 PŘIHLÁŠKY DO 30. 9. 2024 Druh/charakteristika práce: - referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka - vykonávání odborných činností na úseku investic a správy obecního majetku - komplexní zajišťování investičních činností se zaměřením na inženýrské sítě a komunikace. Pracovní poměr: - na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup: - ihned Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů Požadované vzdělání: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo ukončené vyšší odborné vzdělání (DiS.) - (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), případně střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), pokud uchazeč prokáže předchozí praxí (min. 5 let) v oboru schopnost k výkonu požadované práce. Požadované dovednosti: - základní znalost předpisů upra... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka
Před 12 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
C04 z:29/7/2024 a:11/9/2024 PŘIHLÁŠKY DO 30. 9. 2024 Druh/charakteristika práce: - referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka - vykonávání odborných činností na úseku investic a správy obecního majetku - komplexní zajišťování investičních činností se zaměřením na inženýrské sítě a komunikace. Pracovní poměr: - na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup: - ihned Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů Požadované vzdělání: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo ukončené vyšší odborné vzdělání (DiS.) - (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), případně střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), pokud uchazeč prokáže předchozí praxí (min. 5 let) v oboru schopnost k výkonu požadované práce. Požadované dovednosti: - základní znalost předpisů upra... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Vedoucí odboru dopravy
Před 13 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Městský úřad Hlinsko Druh práce: Koordinace a řízení agend odboru dopravy, odpovědnost za výkon státní správy na odboru dopravy obce s rozšířenou působností. Před. termín nástupu: 2. 1. 2025, pracovní poměr na dobu neurčitou. Lhůta pro podání přihlášky: 2. 10. 2024 do 17:00 hodin. Způsob podání přihlášky: písemná p... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Vedoucí odboru dopravy
Před 13 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Městský úřad Hlinsko Druh práce: Koordinace a řízení agend odboru dopravy, odpovědnost za výkon státní správy na odboru dopravy obce s rozšířenou působností. Před. termín nástupu: 2. 1. 2025, pracovní poměr na dobu neurčitou. Lhůta pro podání přihlášky: 2. 10. 2024 do 17:00 hodin. Způsob podání přihlášky: písemná p... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení hřbitovní správy - VŘ č. 22/2024
Před 13 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Více informací na odkaze: www.slezska.cz v sekci "Úřední deska" - volná místa Požadavky: vítaná praxe ve veřejné správě, praxe ve vedení podřízených, odbornost v oblasti zahradnictví, znalost právních předpisů, zejména zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, (zákon o finanční kontrole), v platném znění a zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Uživatel... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení hřbitovní správy - VŘ č. 22/2024
Před 13 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Více informací na odkaze: www.slezska.cz v sekci "Úřední deska" - volná místa Požadavky: vítaná praxe ve veřejné správě, praxe ve vedení podřízených, odbornost v oblasti zahradnictví, znalost právních předpisů, zejména zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, (zákon o finanční kontrole), v platném znění a zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Uživatel... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Vedoucí odboru investic, rozvoje a správy majetku
Před 13 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 17.9.2024 Viz. www.pribor.eu
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Vedoucí odboru investic, rozvoje a správy majetku
Před 13 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 17.9.2024 Viz. www.pribor.eu
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
referent/ka Oddělení provozního zabezpečení II, Odbor provozního zabezpečení
Před 12 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Mgr. Rudolf Kargl, tel.: 224 041 051, e-mail: rudolf.karlg@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kompletní zajišťování agendy STO - systém technické ochrany; - zajišťování správy budov a majetku FÚ pro hl. m. Prahu; - kontrolování technického stavu majetku, příprava požadavků na opravy a údržbu majetku, zajišťování realizací oprav majetku a řešení jeho havarijního stavu, kontrola prováděných prací při údržbě, opravách a servisu technologií; - správa stavebně-technické dokumentace objektů FÚ pro hl. m. Prahu, vedení evidence veškerých podkladů potřebných pro archivaci; - podílení se na přípravě a zadávání výběrových řízení zejména u oprav a údržovacích prací, a kontrole veřejných zakázek malého rozsahu (VZMR); - zajišťování podkladů pro smluvní vztahy, zpracovávání podnětů k případnému ukončení nebo změn dodavatelů provozních smluv v rámci svěřených agend, zajišťování případné reklamace vyplývající ze smluvních vztahů; - přijímání veškerých podnětů z FÚ pro hl. m. Prahu a j... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
referent/ka Oddělení provozního zabezpečení II, Odbor provozního zabezpečení
Před 12 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Mgr. Rudolf Kargl, tel.: 224 041 051, e-mail: rudolf.karlg@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kompletní zajišťování agendy STO - systém technické ochrany; - zajišťování správy budov a majetku FÚ pro hl. m. Prahu; - kontrolování technického stavu majetku, příprava požadavků na opravy a údržbu majetku, zajišťování realizací oprav majetku a řešení jeho havarijního stavu, kontrola prováděných prací při údržbě, opravách a servisu technologií; - správa stavebně-technické dokumentace objektů FÚ pro hl. m. Prahu, vedení evidence veškerých podkladů potřebných pro archivaci; - podílení se na přípravě a zadávání výběrových řízení zejména u oprav a údržovacích prací, a kontrole veřejných zakázek malého rozsahu (VZMR); - zajišťování podkladů pro smluvní vztahy, zpracovávání podnětů k případnému ukončení nebo změn dodavatelů provozních smluv v rámci svěřených agend, zajišťování případné reklamace vyplývající ze smluvních vztahů; - přijímání veškerých podnětů z FÚ pro hl. m. Prahu a j... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 13 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce