Administrativní pracovník/pracovnice Odboru občansko správního ÚMČ Praha 16

Před 173 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: Dbalý Václav Bc., tel.: 234128240 Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), psychická odolnost a samostatnost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: a) komplexní zabezpečování evidence a archivace spisového fondu dopravních agend (zajišťování spisové manipulace a evidence písemností, zpětné vyhledávání potřebných spisů ve spisovně, pravidelná příprava spisů ke skartačnímu řízení a k předávání do archivu), b) ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativní pracovník/pracovnice
Před 12 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Benešov nad Ploučnicí Nástup možný ihned. • Znalost práce na počítači, hledání na internetu, práce s Word, excel, e-mailem, komunikační schopnosti, znalost němčiny výhodou • zajištění agendy související s personální administrativou zaměstnanců • evidence zaměstnanců a jejich osobních údajů, dohlížení... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice
Před 12 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Benešov nad Ploučnicí Nástup možný ihned. • Znalost práce na počítači, hledání na internetu, práce s Word, excel, e-mailem, komunikační schopnosti, znalost němčiny výhodou • zajištění agendy související s personální administrativou zaměstnanců • evidence zaměstnanců a jejich osobních údajů, dohlížení... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE SPRÁVY POJIST. SMLUV
Před 12 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: evidence smluv do IS, správa pojistných smluv (ukončování, pro... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE SPRÁVY POJIST. SMLUV
Před 12 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: evidence smluv do IS, správa pojistných smluv (ukončování, pro... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice majetkového oddělení (OZP)
Před 12 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
(Jobmatch) POPIS ČINNOSTI: - evidence majetkového/technického oddělení - evidence služebních vozů - administrativní práce spojená s evidencí vozidel, zajištění servisu, vypracování předávacích protokolů, měsíční vyúčtování aj. - práce s PC (ko... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice majetkového oddělení (OZP)
Před 12 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
(Jobmatch) POPIS ČINNOSTI: - evidence majetkového/technického oddělení - evidence služebních vozů - administrativní práce spojená s evidencí vozidel, zajištění servisu, vypracování předávacích protokolů, měsíční vyúčtování aj. - práce s PC (ko... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Referent oddělení Finančního odboru Hospodářsko správního (m, ž)
Před 12 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Další požadavky a informace: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office) - praxe v oblasti rozpočetnictví nebo účetnictví výhodou - znalost účetnictví - organizační složky státu, případně příspěvkové organizace výhodou - znalost účetní legislativy pro organizační složky státu, případně příspěvkové organizace výhodou - samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost - občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru - trestní bezúhonnost - splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. - adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM - pracovní místo je zařazeno v 9. platové tří... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent oddělení Finančního odboru Hospodářsko správního (m, ž)
Před 12 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Další požadavky a informace: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office) - praxe v oblasti rozpočetnictví nebo účetnictví výhodou - znalost účetnictví - organizační složky státu, případně příspěvkové organizace výhodou - znalost účetní legislativy pro organizační složky státu, případně příspěvkové organizace výhodou - samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost - občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru - trestní bezúhonnost - splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. - adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM - pracovní místo je zařazeno v 9. platové tří... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice spisovny
Před 12 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pivoňková Kateřina Mgr., Ph.D., e-mail: kpivonkova@osoud.pha3.justice.cz Pracovní náplň: - zajištění kompletního provozu spisovny soudu (manipulace se spisy dle vnitřních pravidel, vedení evidence spisovny v informačním systému soudu) - plnění dalších úkolů dle pokynů zadaných nadřízeným zaměstnancem Kvalifikační předpoklady: - střední vzdělání s maturitou nebo střední odborné vzdělání s výučním listem - zdravotní způsobilost - fyzická zdatnost Požadavky: - odpovědnost, samostatnost, pečlivost - počítačové znalosti (minimálně Microsoft office) - organizační schopnosti Platové zařazení: - 4. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (plat dle délky praxe v rozmezí od 15.020, - Kč do 21.750, - Kč - v poměru dle rozsahu úvazku) Dále nabízíme: - možnost souběžného výkonu více druhů prací nabízených zaměstnavatelem na dalších ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice spisovny
Před 12 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pivoňková Kateřina Mgr., Ph.D., e-mail: kpivonkova@osoud.pha3.justice.cz Pracovní náplň: - zajištění kompletního provozu spisovny soudu (manipulace se spisy dle vnitřních pravidel, vedení evidence spisovny v informačním systému soudu) - plnění dalších úkolů dle pokynů zadaných nadřízeným zaměstnancem Kvalifikační předpoklady: - střední vzdělání s maturitou nebo střední odborné vzdělání s výučním listem - zdravotní způsobilost - fyzická zdatnost Požadavky: - odpovědnost, samostatnost, pečlivost - počítačové znalosti (minimálně Microsoft office) - organizační schopnosti Platové zařazení: - 4. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (plat dle délky praxe v rozmezí od 15.020, - Kč do 21.750, - Kč - v poměru dle rozsahu úvazku) Dále nabízíme: - možnost souběžného výkonu více druhů prací nabízených zaměstnavatelem na dalších ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent oddělení silničního správního úřadu – Odbor dopravy
Před 22 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, městskou část Prahy 7, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent oddělení silničního správního úřadu – Odbor dopravy. Náplň práce: Správní řízení, Kontrolní činnost, Kontakt s klienty, Zpracovávání přestupků v oblasti taxikářů, Rozhodování v oblasti stavebních záborů, kulturních akcí a předzahrádek, pracování přestupků nepovolených záborů, Stanovení a navrhování dopravních opatření. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů
Před 32 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů
Před 32 dny - ANNONCE
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka odboru služeb
Před 32 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Referent/referentka dopravy - Vykonávaná agenda: zabezpečení investorské činnosti při provádění dopravních staveb města, koordinace jejich výstavby, podíl na zpracování koncepčních řešení dopravního systému místních a účelových komunikací ve městě, jejich údržby, rekonstrukce apod., příprava podkladů a dokumentací ke sledování stavu a rozvoje dopravní infrastruktury města, zabezpečení metodického vedení a koordinačních činností v oblasti dopravy v rámci městského úřadu i ve spolupráci s organizacemi města - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu se zaměřením na oblast dopravy nebo stavebnictví, znalost projektových a dalších přípravných činností (projektové a stavební dokumentace) při realizaci staveb, orientace v právních předpisech vztahujících se k vykonávané agendě, ze... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Referent/referentka odboru služeb
Před 32 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Referent/referentka dopravy - Vykonávaná agenda: zabezpečení investorské činnosti při provádění dopravních staveb města, koordinace jejich výstavby, podíl na zpracování koncepčních řešení dopravního systému místních a účelových komunikací ve městě, jejich údržby, rekonstrukce apod., příprava podkladů a dokumentací ke sledování stavu a rozvoje dopravní infrastruktury města, zabezpečení metodického vedení a koordinačních činností v oblasti dopravy v rámci městského úřadu i ve spolupráci s organizacemi města - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu se zaměřením na oblast dopravy nebo stavebnictví, znalost projektových a dalších přípravných činností (projektové a stavební dokumentace) při realizaci staveb, orientace v právních předpisech vztahujících se k vykonávané agendě, ze... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
referent/ka Odboru územního plánování a stavebního řádu
Před 37 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: výkon státní správy stavebního úřadu - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, znalost z... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
referent/ka Odboru územního plánování a stavebního řádu
Před 37 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: výkon státní správy stavebního úřadu - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, znalost z... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU na Odboru Stavební úřad Magistrátu města Prostějova
Před 37 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která e státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání a... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU na Odboru Stavební úřad Magistrátu města Prostějova
Před 37 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která e státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání a... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Administrativní a spisový pracovník/ice
Před 39 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: zajišťování informačních a organizačních záležitostí pro ředitele organizace a vedoucí pracovníky organizace; komplexní zajišťování spisové služby organizace v souladu se zákonnými požadavky (správa datové schránky, e-mailové a telefonické podatelny organizace včetně podávání základních informací); pořizování zápisů z porad vedení organizace; vedení administrativní agendy ředitele organizace včetně její archivace; plánování schůzek a správa kalendáře ředitele organizace; správa agendy GDPR v součinnosti s pověřencem pro ochranu osobních údajů; zpracování podkladů a spolupráce na realizaci poptávkových řízení a veřejných zakázek malého rozsahu včetně komunikace se zřizovatelem; vedení centrální evidence poptávkových řízení, veřejných zakázek malého rozsahu a uzavřených smluv včetně jejich zveřejnění v registru smluv; každodenní obsluha běžné kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování); zpracování statistik a analýz. Požadujeme: minimálně 5 let praxe na obdobné pra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Administrativní a spisový pracovník/ice
Před 39 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: zajišťování informačních a organizačních záležitostí pro ředitele organizace a vedoucí pracovníky organizace; komplexní zajišťování spisové služby organizace v souladu se zákonnými požadavky (správa datové schránky, e-mailové a telefonické podatelny organizace včetně podávání základních informací); pořizování zápisů z porad vedení organizace; vedení administrativní agendy ředitele organizace včetně její archivace; plánování schůzek a správa kalendáře ředitele organizace; správa agendy GDPR v součinnosti s pověřencem pro ochranu osobních údajů; zpracování podkladů a spolupráce na realizaci poptávkových řízení a veřejných zakázek malého rozsahu včetně komunikace se zřizovatelem; vedení centrální evidence poptávkových řízení, veřejných zakázek malého rozsahu a uzavřených smluv včetně jejich zveřejnění v registru smluv; každodenní obsluha běžné kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování); zpracování statistik a analýz. Požadujeme: minimálně 5 let praxe na obdobné pra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka Odboru sociálních věcí (pracovník/ce sociálně – právní ochrany dětí)
Před 40 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru sociálních věcí (pracovník/ce sociálně – právní ochrany dětí) na dobu určitou, po dobu dlouho Popis pracovní pozice: VÝKON SOCIÁLNĚ - PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ : -Přijímání oznámení o ohrožených dětech -Provádění šetření týkajících se dítěte a jeho rodiny, vyhodnocování situace dítěte, stanovování individuálních plánů ochrany dítěte a jejich vyhodnocování -Organizace a účast na případových konferencích -Výkon kolizního opatrovnictví nezletilých dětí v opatrovnických soudních řízeních, vedení pohovorů před soudním jednáním, provádění šetření, příprava písemných podkladů, vypracovávání stanovisek a zpráv, účast na soudním jednání, realizace procesních úkonů vyplývajících z postavení účastníka řízení -Podávání návrhů a podnětů k opatrovnickým soudům z moci úřední -Zprostředkovávání odborného poradenství rodičům, dě... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Odboru sociálních věcí (pracovník/ce sociálně – právní ochrany dětí)
Před 40 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru sociálních věcí (pracovník/ce sociálně – právní ochrany dětí) na dobu určitou, po dobu dlouho Popis pracovní pozice: VÝKON SOCIÁLNĚ - PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ : -Přijímání oznámení o ohrožených dětech -Provádění šetření týkajících se dítěte a jeho rodiny, vyhodnocování situace dítěte, stanovování individuálních plánů ochrany dítěte a jejich vyhodnocování -Organizace a účast na případových konferencích -Výkon kolizního opatrovnictví nezletilých dětí v opatrovnických soudních řízeních, vedení pohovorů před soudním jednáním, provádění šetření, příprava písemných podkladů, vypracovávání stanovisek a zpráv, účast na soudním jednání, realizace procesních úkonů vyplývajících z postavení účastníka řízení -Podávání návrhů a podnětů k opatrovnickým soudům z moci úřední -Zprostředkovávání odborného poradenství rodičům, dě... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Před 40 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 26.600,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, kter... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Před 40 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 26.600,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, kter... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce