Administrativní pracovník/pracovnice Odboru občansko správního ÚMČ Praha 16
Podobné inzeráty

Administrativní pracovník/pracovnice OZP
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Náplní práce je evidence dokumentů do systému, testování nové aplikace. Práce pod mírným stresem s důrazem na pečlivost. Možnost vykonávat i práci v archivu, činnost je v pohybu na nohou, fyzické zakládání dokumentů do archivu pomocí čtečky. Požadavky: spolehlivost, pečlivost,och... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU na Odboru Stavební úřad Magistrátu města Prostějova
Před 178 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která e státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání a... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

VEDOUCÍ ODD. SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Před 205 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.10/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Výkon silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností. Plnění úkolů vyplývajících ze zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu a zákona č.283/2021Sb, stavební zákon ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

REFERENT/-KA ODBORU VÝSTAVBY, ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Před 354 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*Bližší informace: Ing. Miroslava Kunzová, vedoucí OVÚPŽP, tel.: 556 312 260 nebo Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice úřadu, tel: 556 312 203. Uzávěrka přihlášek: do 21.3.2024, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - REFERENT ODBORU VÝSTAVBY, ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MĚÚ VÍTKOV - DOBA NEURČITÁ - NEOTVÍRAT", s uvedením adresy podavatele. Druh práce: referent odboru výstavby, územního plánování a životního prostředí Městského úřadu ve Vítkově Charakteristika práce: výkon speciálního stavebního úřadu v rámci přenesené působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností - povolování staveb - silniční, vodoprávní, obecné. Místo výkonu práce: ORP Vítko... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

administrativní pracovník-referent
Před 529 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Starosta obce Nučice vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení pro obsazení pracovní pozice: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - REFERENT Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: - státní občanství České republiky (cizí státní příslušník musí mít v České republice trvalý pobyt) - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Další požadavky stanovené pro uchazeče: - úplné středoškolské vzdělání s maturitou (praxe v oblasti administrativy, případně v samosprávě výhodou) - orientace v oblasti veřejné správy výhodou - administrativní, organizační a řídící dovednosti - dobré komunikační schopnosti - schopnost samostatného řešení problémů - spolehlivost a flexibilita - pečlivost, přesnost - psychická odolnost - loajalita - ochot... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/pracovnice výroby (pro OZP)
Před 423 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
(Jobmatch) Práce v interním systému společnosti, evidence dat, práce na PC. Pracovní dob... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

sociální pracovník/pracovnice na úseku sociálně-právní ochrany dětí a kurátora pro děti a mládež ÚMČ Praha 21
Před 266 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: tel.: 281 012 918 nebo 770 313 114 pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dnů „sick days“, plně hrazené stravenky 116,- Kč, osobní konto zaměstnance ve výši 15 000.- Kč, příspěvek ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ A SPISOVÝ/Á PRACOVNÍK/CE
Před 353 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Kvalifikační kritéria: středoškolské odborné vzdělání s maturitou s ekonomickým zaměřením, práce na PC, program Jídelna.cz, spisov... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Refernt/ka Odboru dopravy a silničního hospodářství
Před 308 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
První kontakt písemný, výběrové řízení. Popis pracovního místa: Výkon funkce speciálního stavebního úřadu pro silnice II. a III. třídy, místní komunikace, veřejně přístupné účelové komunikace, mosty na pozemních komunikacích a související dopravní stavby, stavební dohled, výkon státního dozoru na silnicích II a III. třídy, místních komunikací a veřejně přístupných účelových komunikací, vedení agendy související s vydáváním vjezdového povolení a parkovacího oprávnění, zpracování podkladů pro vedení přestupkového řízení. Požadavky: - ukončené vysokoškolské vzdělání minimálně bakalářského stupně nejlépe v oborech zaměřených na stavebnictví nebo dopravu. - znalost zákonů č. 13/1997 Sb., č. 183/2006 Sb.; alespoň základní orientace v zákonech č. 128/2000 Sb., č. 500/2004 Sb., a zákona č. 111/1994 Sb., všechny v platném znění; - znalost práce na PC (MS Office, internet, apod.) - samostatnost a spolehlivost - zdravotní způsobilost - řidičský průkaz skupiny B Požadované doklady: - přihláš... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

administrativní pracovník úseku členských vztahů a správních služeb pro vlastníky bytů
Před 173 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Nástup dohodou Požadované vzdělání: úplné střední ukončené maturitou Schopnost týmové spolupráce a výborné komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, Výhodou: znalosti se správou budov, všeobecná znalost problematiky bytových družstev a polečenství vlastníků jednotek, . Náplň práce: - administrativní práce spojené s vedením členské evidence družstva a společenství vlastníků, - řešení požadavků předsedů společenství vlastníků jednotek a vlastníků bytů, - administrativní agenda - přípra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Recepční v hotelu Abito *** na Praze 4
Před 134 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Umíte jazyky a jste komunikativní člověk? Práce recepčního je právě pro Vás! Rádi Vám nabídneme zaměstnání ve velké stabilní české společnosti v hotelu ABITO*** (Praha 4 - Michle). Skvělé dopravní spojení: tramvaj č. 11, 14, bus č. 135, 136, 213 -... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PRODEJE A MARKETING m/ž
Před 187 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost Kamerový svět je malá rodinná společnost, která se stala úspěšným předním dodavatelem bezpečnostních technologií. Rádi bychom rozšířili náš tým a našli nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní podpora prodeje a marketingu. Pokud máte organizační schopnosti, pečlivost a zájem o moderní technologie, jste tím pravým/ou kandidátem/kou! Náplň práce: o Správa databáze zákazníků o Správa databáze produktů na e-shopu o Aktualizace a kontrola informací o produktech na webových stránkách o Komunikace s dodavateli a zákazníky o Příjem objednávek, jejich zpracování a evidence o Příprava objednávek k expedici k zákazníkům - dodací listy, balení, odesílání o Příjem zboží od dodavatelů o Řešení reklamací o Příprava grafických a textových podkladů... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/pracovnice
Před 263 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mail: lucka@maso-trebovle.cz Práce v moderní kanceláři na sídle firmy ve Třebovli. Náplň práce: Vyřizování objednávek(telefon, email ,záznamník), fakturace, evidence skladové zásoby, denní telefonický i osobní kontakt se zákazníky a zaměstnanci firmy. Evidence hotovosti a stravenek. Pracovní doba: ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Sociální pracovník/pracovnice
Před 217 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Nástup dle dohody. Z náplně práce: vedení spisové dokumentace dětí, příjmy a odchody dětí, vyřizování sociálních dávek, jednání s příslušnými institucemi (soudy, OSPOD...),vyměřování příspěvku na úhradu pobytu a péče, vymáhání ošetřovného, evidence plateb ošetřovného, výživn... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Referent oddělení silničního správního úřadu – Odbor dopravy
Před 163 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, městskou část Prahy 7, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent oddělení silničního správního úřadu – Odbor dopravy.
Náplň práce:
Správní řízení, Kontrolní činnost, Kontakt s klienty, Zpracovávání přestupků v oblasti taxikářů, Rozhodování v oblasti stavebních záborů, kulturních akcí a předzahrádek, pracování přestupků nepovolených záborů, Stanovení a navrhování dopravních opatření. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Administrativní pracovník/pracovnice
Před 201 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Úvazek 20 - 30 hodin týdně. Nástup možný ihned. Pracovní doba (od - do): 7:00 - 11.00, nebo do 12:00. Dle dohody a Vašeho zdravotního stavu upravíme úvazek i pracovní dobu. Hledáme nového kolegu/kolegyni do naší společnosti s rodinnou atmosférou ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

úředník/úřednice odboru dopravy Městského úřadu Písek
Před 380 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: vysokoškolské vzdělání technického směru (dopravní, stavební), právní, regionální rozvoj nebo veřejná správa výhodou, zkouška odborné způsobilosti na úseku vykonávané agendy výhodou, řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič podmínkou, znalost práce s počítačem, zkušenosti se spisovou službou GINIS výhodou, znalost práce se systémem GIS výhodou, praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou. Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu: Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 19.02.2024. Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ. Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – úředník odboru dopravy“. Přihláška musí obsahovat tyto údaje uchazeče/uchazečky: jméno, příjmení, titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu; číslo občanské... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

vedoucí Odboru informatiky odboru Kanceláře úřadu
Před 368 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Mrázková Petra Bc., tel.: 234128202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalosti o informačních systémech veřejné správy v ČR a hlavním městě Praze, vynikající praktické znalosti práce v rámci IS (informační systémy veřejné správy, IS datových schránek) a s PC (např. Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), psychická odolnost a samostatnost, schopnost řídit tým podřízených, organizační a komunikační dovednosti, vysoká flexibilita, spolehlivost, pečlivost a příjemné vystupování. Pracovní náplň: vedení Oddělení informatiky úřadu zajišťujícího činnosti pro úřad a organizační složky zřízené Městskou částí Praha 16, komplexní správa informačních a komunikačních technologií na úrovni obce s rozšířenou působností (samospráva, státní správa), zabezpečování sys... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

administrativní pracovník/pracovnice
Před 205 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
-dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), samostatnost, znalost práce se spisovou ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

administrativní pracovník/pracovnice v oblasti logistiky a obchodu
Před 343 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: - min. SŠ vzdělání; samostatnost, spolehlivost, komunikativnost, ochota učit se novým věcem, vhodné i pro absolventy, znalost ANJ vítána, znalost práce na PC, praxe na obdobné pozici výhodou Pracovní náplň: zpracování a evidence poptávek a nabídek, vedení agendy jednotlivých odběratelů, příjem a potvrzování objednávek, zadávání objednávek do výroby, další pracovní činnosti s tím spojené Nabízíme: smlouvu na dobu neu... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

referent/referentka Odboru živnostenského, Úsek kontroly
Před 368 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Mrázková Petra Bc., tel.: 234128202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), ŘP skupiny B, komunikační schopnosti, příjemné vystupování, psychická odolnost, samostatnost, vysoká flexibilita, trpělivost, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: výkon specializovaných odborných činností na úseku živnostenského podnikání, zajišťování agendy v oblasti přenesené působnosti dle zákona č. 570/1991 Sb., o živnostenských úřadech, v platném znění, výkon státní s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

VEDOUCÍ ODD. SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Před 205 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.10/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Výkon silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností. Plnění úkolů vyplývajících ze zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu a zákona č.283/2021Sb, stavební zákon ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Referent/ka odboru životního prostředí a dopravy – silniční správní úřad ÚMČ Praha 21
Před 277 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 24. 5. 2024 do 12:00 hodin na adresu. Kazdová Vladimíra, tel.: 281 012 918 nebo 770 313 114 (8:00 - 14:30), e-mail: vladimira.kazdova@praha21.cz Výkon státní správy na komunikační síti MČ Praha, vydává rozhodnutí o zvláštním užívání komunikací, stanovuje instalaci dopravního značení a ve spolupráci s Policií ČR - DI řeší dopravní situace na území MČ P 21. Provádí státní odborný dozor nad stavem místních komunikací obvodního charakteru, posuzuje studie a projektové dokumentace z pohledu dopravní problematiky pro ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Administrativní pracovník/pracovnice Odboru občansko správního ÚMČ Praha 16
Před 314 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: Dbalý Václav Bc., tel.: 234128240 Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), psychická odolnost a samostatnost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: a) komplexní zabezpečování evidence a archivace spisového fondu dopravních agend (zajišťování spisové manipulace a evidence písemností, zpětné vyhledávání potřebných spisů ve spisovně, pravidelná příprava spisů ke skartačnímu řízení a k předávání do archivu), b) ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

administrativní pracovník/pracovnice
Před 347 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Popis pracovní pozice: • organizační a administrativní podpora vedení společnosti a zaměstnanců • velmi úzká spolupráce s office managerem a vedením společnosti • uvítání návštěv, správa zasedací místnosti • zajištění ubytování při služebních cestách • komunikace se zákazníky • evidence skladových zásob • příprava nájemních smluv • občasné vyřizovaní mimo kancelář – pošta Požadujeme: • VŠ / S... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce