PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA PRÁVNÍHO ODDĚLENÍ ODBORU VNITŘNÍ SPRÁVY Magistrátu města Prostějova
Podobné inzeráty
rada – sociální pracovník v Oddělení HN, PnP a dávek OZP Odboru kontaktního pracoviště
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Kontakt: petra.jedonova@uradprace.cz Je nutné podat žádost o přijetí do služebního poměru či žádost o zařazení na služební místo + strukturovaný životopis. Podrobnější informace na webu ÚP v sekci Kariéra viz. URL adresa Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/15072-78099811“. Služební poměr na dobu neurčitou, Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy. Osobní příplatek: od 1 789 do 5 366 Kč, zvláštní příplatek 2 500 Kč, možné odměny. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oborech služby: 1... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent(ka) stavebního úřadu Odboru vnitřních věcí, výstavby a životního prostředí Městského úřadu
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Obecná charakteristika pracovní náplně: -zajišťování činností vyplývajících z výkonu obecního stavebního úřadu obce s pověřeným obecním úřadem – výkon státní správy na úseku stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Předpoklady pro přijetí zájemce: -fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, -dosáhla věku 18 let, -je plně svéprávná, -je bezúhonná, -ovládá český jazyk. Požadujeme: Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu podle ust. § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, a to kvalifikační požadavky vzdělání a praxe, jenž splňuje: 2 a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle aut... (více v detailu)
Neuvedeno
organizační pracovník/pracovnice oddělení přezkumu obcí odboru kontrolního a právního
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: Úřední deska (jmk.cz) pracovní poměr od: 01.03.2... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/ce oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství - projektový/á
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství. Druh práce: projektový/á manažer/ka Platová třída: 11 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 17. března 2025 nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - velmi dobré organizační a komunikační sch... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka EIA, IPPC a prevence závažných havárií oddělení integrované prevence na odboru životního
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy na úseku integrované prevence, posuzování vlivů na životní prostředí a prevence závažných havárií v rozsahu stanoveném příslušnými právními předpisy, rozhodování ve správním řízení, vydávání stanovisek na úseku posuzování vlivů na životní prostředí, kontrolní činnost na úseku integrované prevence a prevence závažných havárií Požadavky: -dosažené vzdělání VOŠ, VŠ -obor vzdělání přírodní vědy, ochrana životního prostředí, právo a právní věda, právo ve veřejné správě výhodou -znalosti oboru: zákon o posuzování vlivů na životní prostředí, zákon o integrované prevenci, zákon o prevenci závažných havárií, kontrolní řád, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při posuzování vlivů na životní prostředí a integrované prevenci a omezování znečištění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru 3 roky výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina) výhodou -další požadovan... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční technik/technička do oddělení realizace investic
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/06 Druh práce: komplexní zajišťování realizací staveb odboru investic Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu stavebního nebo technického směru nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe v oblasti zajišťování: dozoru stavebníka nebo výkonu TDS nebo výkonu stavbyvedoucího nebo projektanta, (týká se jen uchazečů se středoškolským vzděláním), -autorizace dle zákona č. 360/1992 výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -orientace ve stavebním zákoně výhodou, -orientace v zákonu o veřejných zakázkách výhodou, -znalost rozpočt... (více v detailu)
Neuvedeno
Informatik/informatička
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/08 Druh práce: výkon činností správce informačních a komunikačních systémů SMOl zařazených v odboru informatiky Magistrátu města Olomouce Bližší specifikace pracovní činnosti: -správa serverové infrastruktury na platformě Windows (na Linux platformě výhodou), -správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.), -správa systémových aplikací (MS SQL, WSUS, AD), -správa zálohovaní dat i jejich obnova (znalost zálohování v prostředí Veritas Backup výhodou), -sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami, -správa virtuálního prostředí (znalost virtuálního prostředí VMWARE a HYPER-V výhodou), -administrace SQL serveru a databází (výhodou), -správa a přidělování IP rozsahů, -analýza a řešení problémů ve spolupráci s ostatními odděleními odboru informatiky. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem ... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU Magistrátu města Prostějova
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Podmínky výběrového řízení jsou zveřejněny na www.prostejov.eu (v kategorii Občan - Úřední deska - Typ oznámení... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví - sociálně právní ochrana dětí
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů (dále jen zákon o úřednících) na funkci: referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví - sociálně právní ochrana dětí na dobu určitou za dlouhodobou nemoc (s možností prodloužení na dobu neurčitou a zkráceného pracovního úvazku) s nástupem od 1.3.2025 ( možno i dříve), v 10. - 11. platové třídě Předpoklady vzniku pracovního poměru: 1) státní občanství ČR, popř. trvalý pobyt v ČR a ovládání jednacího jazyka 2) věk min. 18 let, způsobilost k právním úkonům 3) bezúhonnost ve smyslu § 4 odst.2 zákona o úřednících 4) vzdělání dle § 110 zák. 108/2006 o sociálních službách (min. VOŠ ve vyjm. oborech) 5) praxe min. 1 rok výhodou, zkouška odborné způsobilosti (soc.právní ochrana dětí) výhodou 6) řidičský průkaz sk. B, dobrá znalost práce na PC Lhůta pro podání písemných přihlášek končí dnem 3.2.2024 do 12:00. Přihlášku lze podat osobně v sekretariátu tajemnice MěÚ Přeštice, Masaryk... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent / referentka státní správy a samosprávy (agenda dopravních přestupků), odboru správních čin
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Výběrové řízení - bližší informace a požadované náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na www.rychnov-city.cz. Přihlášku s požadovanými přílohami doručte nejpozději do 27.2.2025. Případné bližší či doplňující informace podá vedoucí odboru Bc. Jana Michlová, tel.: 737 843 879. Požadujeme: - vzdělání min. SŠ s maturitou - řidičský průkaz sk. B - znalost práce na PC (Word, Excel, Internet) - dobré komunikační a organizačn... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT-KA ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
KO: Štáblová Lenka, tel.: 553 777 903, e-mail: lenka.stablova@kravare.cz Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz. Požadované vzdělání: - Vyšší odborné vzdělání získané v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost - Vysokoškolské vzdělání v zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (dle § 110 odst.4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) Předpoklady: - Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů - Dle § 110 odst. 1,2,3, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů Jiné požadavky: - Praxe v oblasti sociální politiky vítána, zkouška odborné způsobilosti výhodou - Už... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU Magistrátu města Prostějov
Před 64 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která: je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU Magistrátu města Prostějov
Před 64 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která: je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
investiční referent odboru územního rozvoje Magistrátu města Havířova
Před 64 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
doba určitá 1 rok s možností prodloužení Bližší podmínky a způsob podání přihlášky do výběrového řízení jsou zveřejněny na: www.havirov-city.cz, r... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
investiční referent odboru územního rozvoje Magistrátu města Havířova
Před 64 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
doba určitá 1 rok s možností prodloužení Bližší podmínky a způsob podání přihlášky do výběrového řízení jsou zveřejněny na: www.havirov-city.cz, r... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Před 64 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 64 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 64 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Před 64 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou -znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komuni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
právník/právnička v odboru školství, mládeže a sportu
Před 64 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Právo a právní věda, nebo jemu odpovídajícímu o orientaci v oblasti veřejné správy ČR a občanském právu o schopnost logického a analytického myšlení o samostatnost při řešení pracovních úkolů i schopnost práce v týmu o velmi dobré komunikační schopnosti o velmi dobrý písemný a ústní projev o odpovědnost za výsledky vlastní práce o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského SW o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o pracovní zkušenosti z výkonu státní správy a samosprávy v oblasti školství, mládeže a sportu o zkušenosti z oblasti správního řízení o orientace v oblasti financování regionálního školství o zkouška odborné způsobilosti pro výkon správních činností ve školství o znalost fungování krajského zřízení, zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů o znalost zákona č. 250... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
právník/právnička v odboru školství, mládeže a sportu
Před 64 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Právo a právní věda, nebo jemu odpovídajícímu o orientaci v oblasti veřejné správy ČR a občanském právu o schopnost logického a analytického myšlení o samostatnost při řešení pracovních úkolů i schopnost práce v týmu o velmi dobré komunikační schopnosti o velmi dobrý písemný a ústní projev o odpovědnost za výsledky vlastní práce o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského SW o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o pracovní zkušenosti z výkonu státní správy a samosprávy v oblasti školství, mládeže a sportu o zkušenosti z oblasti správního řízení o orientace v oblasti financování regionálního školství o zkouška odborné způsobilosti pro výkon správních činností ve školství o znalost fungování krajského zřízení, zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů o znalost zákona č. 250... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 64 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 64 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Úředník/úřednice Sociálního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 - Oddělení sociálně právní ochrany dětí na dobu neurčitou
Před 64 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Tajemnice Úřadu městského obvodu Plzeň 1 v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení místa úředník/úřednice Sociálního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 - Oddělení sociálně právní ochrany dětí na dobu neurčitou Platová třída: 11 (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě) Místo výkonu práce: Plzeň Rámcová pracovní náplň: " zajišťování agendy sociálně-právní ochrany dětí v rozsahu stanoveném platnými právními předpisy pro orgán sociálně-právní ochrany dětí, " zajišťování sociálně-právního poradenství s rodinami nebo jednotlivci, " provádění sociálního šetření v rámci sociálně-právní ochrany dětí v rodinách, školách a dalších místech, kde se dítě zdržuje, " vykonávání funkce kolizního opatrovníka nezletilých dětí při jednání u soudů. Kvalifikační a odborné požadavky: " splnění kvalifikačních předpokladů pro výkon sociálního pra... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce