Asistent/ka vedení společnosti
Podobné inzeráty

Asistent/ka vedení společnosti, zkrácený úvazek
Před 2 dny
- Plzeňský kraj - BAZOS
Hledáte administrativní práci, která vám umožní skloubit pracovní i osobní život? Baví vás organizace, plánování a komunikace? Je pro Vás přijatelná práce na poloviční úvazek?
Pak možná právě Vy budete vhodný kandidát na našeho nového kolegu/kolegyni.
Vaší hlavní náplní práce bude správa kalendáře vedení společnosti, plánování schůzek a příprava podkladů k jednání. Budete také organizovat pracovní cesty, vést administrativní agendu a komunikovat s úřady, doda... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

ZAHRANIČNÍ OBCHODNÍK/ICE, JR.
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
KO: Boščíková Lucie, tel.: +420 725 353 174, volat PO - ČT od 8:30 do 15:30 hod., e-mail: lucie.boscikova@tipa.eu Co byste měl/a dělat: - aktivně se podílet na průzkumu trhu, - vyhledávat vhodné zahraniční obchodní partnery, - realizovat první telefonický kontakt v rámci akvizice nových partnerů, - administrativní činnosti spojené s obchodními případy, - spravovat databázi, - připravovat reporty, - řešit případné reklamace, - spolupracovat s marketingovým oddělením, - reprezentovat společnost na veletrzích a konferencích. Ucházet o pozici se mohou TI, kdo: - mají chuť učit se o našich produktech, - jsou e... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka jednatele
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: Šustová Zuzana, tel.: 605 229 814, Po - Pá 9 - 15 hod e-mail: zuzana.sustova@huegli.cz Staňte se součástí týmu administrativního oddělení a poznejte mezinárodní potravinářskou společnost Hügli Food. Máme téměř stoletou tradici a jsme jednou z vedoucích společností v Evropě, pokud jde o vývoj, výrobu a uvádění na trh výrobků, jako jsou suché polévkové směsi, omáčky, bujóny, hotová jídla, dezerty, dietní výrobky a funkční potraviny. Od roku 2018 jsme součástí silného koncernu Bell Food Group. Přidejte se k jejím 12 000 zaměstnancům. Asistent/ka jednatele/ Managing Director Assistant Vaše pracovní náplň a povinnosti: * Administrativní práce kanceláře jednatele/lů * Objednávky dle požadavků * Korespondence - včetně komunikace se zahraničními pobočkami * Komunikace s dodavateli služeb * Další asistentské práce * Zastupování druhé asistentky. Vaše předpoklady: * Min. SŠ s maturitou * Znalost anglického jazyka nutná (NJ výhodou) * Samostatnost, pečlivo... (více v detailu)
Neuvedeno

Samostatný účetní
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Soukromá společnost se sídlem v Olomouci příjme do hlavního pracovního poměru samostatnou účetní nebo účetního se znalostí podvojného účetnictví a personalistiky. Náplň práce : kompletní zpracování účetnictví včetně DPH, zpracování mezd do 10-ti zaměstnanců, zpracování daňových přiznání, uzávěrek apod., práce v programu Pohoda, administrativní činnosti, komunikace s úřady státní správy apod. Požadujeme min.SŠ ekono... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/ REFERENTKA ODDĚLENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
28.2.2025 - tvorba a správa inzerce, aktivní vyhledávání kandidátů na pracovní pozice, účast na pracovních pohovorech, administrativní práce spojené s personální agendou, tvorba personálních přehledů, zpracování podkladů pro výplatu mezd. Min. úplné stř... (více v detailu)
Neuvedeno

VEDOUCÍ PROJEKTU
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Koho hledáme? Projektového/ou manažera/manažerku pro správu a rozvoj spolupráce s našimi dlouhodobými partnery. Jaké máme požadavky? - schopnost vést samostatně projekt - vhodné i pro absolventy a studenty vyšších ročníků VŠ - znalost práce s PC (MS Office) - středoškolské či vysokoškolské vzdělání - podmínkou: vzdělání se zaměřením na strojírenství a čtení výkresové dokumentace - obchodní dovednosti - řidičský průkaz skupiny B - komunikativnost, schopnost týmové spolupráce - spolehlivost, samostatnost, flexibilita Co nabízíme? - mzdu v rozpětí od 35.000,- Kč do 60.000,- Kč podle dosavadních zkušeností a praxe - zajímavou pracovní náplň s komplexním náhledem na činnost celé skupiny DTZ a multiobo... (více v detailu)
Neuvedeno

Hledám práci v administrativě
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Hledám práci v administrativě. (Administrativní pracovník, fakturantka, pomocná účetní, na recepci apod.) Mám zkušenosti ve zpracování podkladů mzdy pro účetní, personalistika, běžná administrativa(dopisy, emaily, datová schránka), vedení a obsluha bank... (více v detailu)
Neuvedeno

Juniorní C# vývojář (okres Brezno - SK) (40 - 63.000 Kč)
Před 308 dny
- ANNONCE
K našemu slovenskému partnerovi hladáme juniorního vývojáře, který bude pod vedením seniorního kolegy, pracovat na vývoji našeho informačního systému. Náplň práce: Spolu se seniorním mentorem budete vyvíjet a zlepšovat náš ... (více v detailu)
Neuvedeno

Řidiči pro převoz osob
Před 561 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Žižková Štěpánka, tel.: 602 833 504, e-mail: stepanka.zizkova@lutan.cz volat 8:00 - 18:00 Jedná se o přepravu osob: zaměstnanců státní správy dle jejich požadavků a převoz dle aplikace Bolt, Uber. Požadujeme: zkušenost s řízením auta, slušné reprezentativní jednání. Nabízíme: práci v Praze a okolí v n... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ADMINISTRÁTOR/KA E-SHOPU
Před 369 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Hledáme na naši pobočku v Homolích administrativního pracovníka na správu eshopu (CZ a SK). Náplň práce: cenotvorba, kontrola konkurence, párování produktů na srovnávače a vyhledávače, správa stávajících položek, zadávání nových položek. Požadujeme: praxi v oboru, znalost Shoptetu a Conviu výhodou, spolehlivost, pracovní n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 422 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

HLAVNÍ STAVBYVEDOUCÍ/STAVBYVEDOUCÍ JUNIOR - MONOLITY - PRAHA
Před 369 dny
- ANNONCE
Hinton je česká stavební firma se sídlem v Praze a s pobočkou v Českých Budějovicích, se 140 zaměstnanci, na jejímž vzniku se podíleli osobnosti českého stavebního trhu. Působíme jako generální dodavatel a stavíme administrativní i komerční budovy, bytové domy, luxusní vily a výrobní či skladové haly. Součástí naší společnosti jsou i Divize zakládání staveb, Divize hliníkové fasády a Divize monolity. Zakládáme si na kvalitě a osobním přístupu k našim klientům a naším mottem je: Stavět nás baví!
Vzhledem k rozvoji naší společnosti a k narůstajícímu počtu projektů hledáme nové kolegy/kolegyně na dvě různé pozice: hlavní stavbyvedoucí a juniorní stavbyvedoucí do Divize monolity
• Baví vás práce na stavbě, kde je každý den jiný a přináší nové výzvy?
• Bije vaše srdce pro monolity a chcete rozvinout své stávající zkušenosti?
• Jste spolehlivý, komunikativní a organizační ... (více v detailu)
Neuvedeno

asistentka, adminisstrativní pracovník
Před 233 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup možný dle dohody správa a aktualizace dokumentace a databází, komunikace s úřady a obchodními partnery, koordinace a plánování pracovního kalendáře, administrativní podpora ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 242 dny
- ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno

asistent/ka vedoucího úklidu
Před 192 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
kontrola zakázek, rozvoz a svoz zaměstnanců na zakázky, prac. doba 7.30 - 13.30 hod. (případně dle domluvy), víkendy a svátky volné, ŘP ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

INVESTIČNÍ REFERENT (m,ž)
Před 214 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 23.390,-Kč do 34.370,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, přísp... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

IT Helpdesk s ANJ (45 - 70.000 Kč)
Před 394 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
* Do výrobní společnosti hledáme supermana, který zastane support roli pro své kolegy. Jsi to právě ty ? Napiš! Náplň práce: Řešení uživatelských problémů pomocí vyhledávání, diagnostiky, odstraňování problémů a identifikace řešení v rámci SLA., Péče o obecná školení uživatelů a nástu... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 1047 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mai... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Sekretáři (všeobecní)
Před 233 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - Příjem a zpracování telefonních hovorů, e-mailů a pošty - Vedení a správa dokumentace a záznamů - Příprava a formátování dokumentů, zpráv a prezentací - Komunikace s klienty a dodavateli - Správa kancelářských zás... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

IT SPECIALISTA JUNIOR
Před 387 dny
- ANNONCE
Hinton je česká stavební firma se sídlem v Praze a s pobočkou v Českých Budějovicích, se 130 zaměstnanci, na jejímž vzniku se podíleli osobnosti českého stavebního trhu. Působíme jako generální dodavatel a stavíme administrativní i komerční budovy, bytové domy, luxusní vily a výrobní či skladové haly. Součástí naší společnosti jsou i Divize zakládání staveb, Divize hliníkové fasády a Divize monolity. Zakládáme si na kvalitě a osobním přístupu k našim klientům a naším mottem je: Stavět nás baví!
Vzhledem k rozvoji naší společnosti a k narůstajícímu počtu projektů hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici IT specialista junior.
IT SPECIALISTA JUNIOR
• Baví vás práce v IT, kde je každý den jiný a přináší nové výzvy?
• Bije vaše srdce pro svět výpočetní techniky a mobilních technologií a ch... (více v detailu)
Neuvedeno

asistent/ka provozního a technického oddělení
Před 189 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) náplň práce: příprava a zpracování pravidelných podkladů pro vedení společnosti, objednávky materiálu, organizace práce, komunikace se zákazníky, zpracování servisních smluv, zpracování cenových nabídek na základě popt... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 142 dny
- ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka obchodního oddělení
Před 620 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: export.nutivit@gmail.com Kde se hlásit : Litevská 1174/8, Praha 10, PSČ 100 00 Požadavky AJ - plynule, další jazyky výhod... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Před 175 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která pracuje na vodíkovém systému pro sezónní ukládání obnovitelné energie, hledáme všestranně schopné a motivované kolegy, kteří chtějí nastoupit do rané fáze projektu a pomoci uvést v život zařízení pro chytré hospodaření s energiemi, na pozici Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Náplň práce:
Administrativní zajištění nákupu komponent: objednávání, fakturace, logistika, Příprava podkladů pro účetní, Zajišťování podpůrných firemních procesů: evidence, organizace, Správa kancelářského vybavení a pracovních pomůcek, Příprava podkladů pro person... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce chráněné dílny
Před 362 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativní praocvnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na zkrácený úvazek. Jaká bude vaše pracovní náplň: Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny. Tvorba skladových dokladů. Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.). Práce s interním systémem. Co čekáme: Schopnost rychle a efektivně řešit problémy. Jednání s lidmi na dobré úrovni. Samostatnost a logické myšlení. Ochota vzdělávat se a učit novým věcem. Dobrá znalost programů Microsoft Office. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: Jsme stabilní a úspěšná společnost, ta... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce