asistent/ka provozního a technického oddělení
Podobné inzeráty

ASISTENT/KA NÁKUPNÍHO ODDĚLENÍ
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Mikulášovice č.p. 11 407 79 Mikulášovice Administrativní podpora nákupního oddělení • Pomoc při objednávání zboží od dodavatelů. • Vytváření a údržba databází dodavatelů, cenových nabídek a produktů. • Správa licenčních smluv s grafickými studii. • Plnění ad hoc úkolů dle potřeb nákupního oddělení. Správa produktů a kategorií na e-shopu • Přidávání nových produktů na e-shop včetně popisů, parametrů a fotografií. • Aktualizace stávajících produktů - úprava cen, popisů a dalších informací. • Kontrola správnosti produktových dat a jejich pravidelná aktualizace. • Správa cross-sell na úrovni každého produktu. • Spolupráce s marketingovým oddělením při tvorbě popisů produktů. • Spolupráce s překladateli. • Správa kategorií. • Vytváření virtuálních kategorií pro marketingové akce. Spolupráce na produktových fotografiích a vizualizacích • Koordinace procesů při tvorbě fotografií a vizualizací. • Spolupráce s fotografkou na produktových fotografiích. • Spolupráce s grafikem... (více v detailu)
Neuvedeno

Technický pracovník/ce
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
POZICE:: Zpracování cenových nabídek, technické dokumentace POŽADAVKY: znalost čtení výkresové dokumentace, práce v informačním systému, samostatnost, spolehlivost, flexibilita, schopnost pracovat v týmu, praxe výhodou NABÍ... (více v detailu)
Neuvedeno

Osobní asistent/ka u dítěte/osoby s poruchou autistického spektra
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Požadujeme: -minimálně středoškolské vzdělání -výborné komunikační dovednosti, pozitivní přístup, -schopnost pracovat samostatně, -spolehlivost, zodpovědnost, ochotu ke vzdělávání, flexibilitu, kreativitu a empatii, Výhodou: -sociální/pedagogická praxe s dětmi/osobami, -zkušenosti s cílovou skupinou dětí/osob s poruchami autistického spektra. Nabízíme: -možnost odborného růstu a vzdělávání, -prostor pro vlastní činorodost a sebeuplatnění, -pružná pracovní doba, -nástup dle dohody s možností zaškolení. Vhodné pro... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník/ice zákaznického servisu
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: pracovník bude v rámci cílené kampaně na zdravotnický personál, komunikovat s kandidáty z řad zemí bývalého SSSR ( společnost má akreditaci od ministerstva zdravotnictví -o vzdělávacího pracoviště dále se bude starat komplet o stávající i nové zákazníky, do této náplně spadá komunikace s nimi v rámci reklamací, objednávek, přeobjednávání, ... (více v detailu)
Neuvedeno

Samostatná účetní/samostatný účetní
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: - Zodpovědnost za vedení kompletní účetní agendy vybraných dceřiných společností. - Zpracování přijatých a vydaných faktur, vedení pokladny, banky a evidence majetku. - Inventarizace a kontrola inventur, zpracování inventarizačních zápisů včetně přílohy. - Zpracování přiznání k DPH, daně z nemovitostí a přiznání daně z příjmu. - Zpracování ekonomických informací v PC. - Spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti. Očekáváme: - SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru. - Znalost účetních a daňových předpisů. Praxe na obdobné pozici samostatné účetní 5 let, na pozici hlavní účetní 2 roky. - Uživatelská ... (více v detailu)
Neuvedeno

Hlavní účetní
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - Vedení kompletního účetnictví společnosti - Zpracování mzdové agendy - Zpracování daňových přiznání - Účetní závěrky - Kontrola a evidence účetních dokladů - Komunikace s finančním úřadem a dalšími institucemi - Spolupráce s auditory - Reporting vedení společnosti POŽADUJEME: - Minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici - Znalost účetních a daňových předpisů - Zkušenosti s vedením mzdové agendy - Znalost práce s účetním softwarem Helios výhodou - Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost - Schopnost pracovat v týmu NABÍZÍME: Zajímavo... (více v detailu)
Neuvedeno

ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Po uplynutí 1. roku pracovního poměru možnost prodloužení pracovní smlouvy nebo její převod na dobu neurčitou. Náplň práce: vedení obchodní administrativy, komunikace se zákazníky, administrativní podpora obchodních zástupců, zpracování objednávek, příprava cenových nabídek Zaměstnanecké výhody: Stabilní ... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní manažer/ka
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - Vyhledávání a oslovování nových zákazníků - Péče o stávající zákazníky a rozvíjení obchodních vztahů - Zpracování nabídek a uzavírání smluv - Monitorování trhu a konkurence - Reportování o výsledcích prodeje - Spolupráce s ostatními odděleními firmy POŽADUJEME: - Aktivní znalost anglického jazyka (slovem i písmem) - Minimálně 3 roky praxe na obdobné obchodní pozici - SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo obchodního směru) - Komunikativnost a vyjednávací schopnosti - Schopnost pracovat samostatně a v týmu - Orientace na výsledek - Řidičský průkaz sk. B NABÍZÍME: Zaj... (více v detailu)
Neuvedeno

Telefonní asistent / asistentka obchodního oddělení (25 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalid
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM: kariera@digiday.cz Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 50 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonní asistent/ka obchodního oddělení. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se telefonu. (Nejedná se o prodej). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor V... (více v detailu)
Neuvedeno

Zastupce/zástupkyně vedoucí/ho střediska
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: prodej stavebního materiálu, zpracování cenových nabídek, objednávky zboží POŽADAVKY: znalost stavebního materiálu, praxi v oboru, komunikativnost, zodpovědnost, schopnost ve... (více v detailu)
Neuvedeno

asistent/ka obchodního oddělení
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
práce s MS Office (Word, Excel, Outlook), pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, analytické myšlení, flexibilita, bezúhonnost, plánování a organizace obchodních schůzek, zpracování agendy a podpora obchod. týmu, stálé pracoviště, pracovní zázemí, firemní akce a bonusy, penzijní připojištění, možný profesní růst... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní zástupce/zástupkyně - Středočeský kraj, Praha a okolí
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
Obchodní zástupkyně, zástupce - Středočeský kraj, Praha a okolí Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998. Právě teď hledáme samostatného a zodpovědného člověka se srdcem obchodníka, který svým zákazníkům v regionu složenému z okresu KH, Kolín, Nymburk, Praha - východ a Praha doporučí náš sortiment na míru. Budete pečovat o cca 100 již nakupujících firem, o které se budete starat, udržovat dobré vztahy, rozvíjet obchod, udržovat aktuální databázi a informace o zákazníkovi. K tomu budete hledat nové firmy a jednat o nové spolupráci. Nástup bude nejdřív na přelomu července a srpna, případně později, a OZP/OZZ není překážkou. Náplň práce: o Každý váš pracovní den bude trochu jiný, záleží, jak si domluvíte schůzky se zákazníky. Mezi t... (více v detailu)
Neuvedeno

220125 - rada v Oddělení kontrolním III Odbor kontrolní I
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Jedná se zejména o tyto činnosti: - kontrola plnění daňových povinností na úseku daně z přidané hodnoty; - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu nebo správního řádu - daňové kontroly, místní šetření, postupy k odstranění pochybností, vyhledávací činnosti, a to i mimo České Budějovice; - vedení daňového řízení ústní nebo písemnou formou včetně zpracování rozhodnutí... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka vedení správy budov a majetku - Hodonín (Kapřiska)
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Asistent/ka vedení správy budov a majetku - Hodonín (Kapřiska) Pro naši pobočku v Hodoníně přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky vedení správy budov a majetku. Jedná se o administrativní práci v kanceláři. Nástup je možný ihned. Práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nabízíme plný úvazek 8 hod., možnost i zkráceného úvazku na 6 hod. denně. Co budete dělat: o Zpracovávat administrativní agendu v interním systému QI. o Hlídat termíny pravidelných kontrol technologií budov v excelovské tabulce. o Poptávat u dodavatelů výměny zařízení a opravy budov. o Provádět tendry na dodavatele podle jasně předepsaného zadání. o Komunikovat se zaměstnanci společnosti ohledně závad na zařízení a podávat informace o stavu opravy. o Administrativní práce na smlouvách s dodavateli. o Potřebnou administrativu s tím spojenou. Co nabízíme za dobře odvedeno... (více v detailu)
Neuvedeno

*Pracovník/ce pro tvorbu kalkulací a cenových nabídek
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Popis pracovní činnosti: Tvorba kalkulací cenových nabídek Hlavním Vaším úkolem bude zpracování kalkulací v naše zavedeném a přehledném systému. V součinnosti s vedoucím budete následně vytvářet cenové nabídky. Dalším úkolem bude správa a vyhodnocování aktivních poptávek. Komunikace Součástí Vaší práce bude také péče o stávající zákazníky v oblasti technické podpory. Dále také organizace dílčích operativních úkolů jako např. zajištěný dopravy, ubytování, nákup spotřebního materiálu a pod. Není však důvod k obavám z pro vás nového oboru. Skvělou podporu vám poskytnou zkušení kolegové vedoucí výroby a realizace služeb. Co budete mít na starosti? " Úzká spolupráce s vedoucím výroby a vedoucím realizací " Péče o stávající portfolio zákazníků " Monitoring trhu, včetně sledování novinek a trendů " Reporting výsledků Jaké předpoklady byste měl/a splňovat? " Před... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativa
Před 57 dny
- AVIZO_CZ
Spolehlivá a pečlivá s výbornou znalostí kancelářských prací hledá práci na HPP a nové pracovní uplatnění v oboru. Mé dovednosti: práce s dokumenty, vedení administrativy, komunikace se zákazníky, práce na PC (MS Office), organizační schopnosti, flexibilita, přesnost a zodpovědnost Mám z... (více v detailu)
Neuvedeno

Prodejce plastových oken a dveří
Před 347 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadovaná praxe + speciální požadavky: - Min. středoškolské vzdělání s maturitou, nejlépe obchodního nebo technického směru - Praxe v obchodu výhodou, v prodeji plastových oken velkou výhodou - Vysoké pracovní nasazení, kreativita, všeobecný přehled - Schopnost operativního jednání a otevřené komunikace - Pokročilá znalost p... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/pracovnice, asistent/ka ředitele
Před 259 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
OC První kontakt: Chalaya Alexandra, tel.: 608 955 154, Po - Pá 12 - 14 hod e-mail: a.chalaya@prospection.cz Náplň práce: Práce s objednávkou a poptávkou, komunikace se zákazníky, vedení evidence objednávek. P... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Obchodní asistent/asistentka
Před 260 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT OSOBNĚ (Jakubská 91/IV, Jindřichův Hradec), TELEFONIKY NEBO E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) Náplň práce: - Obvolávání stávajících a nových klientů - Zpracování nabídek - Příprava realizovaných nabídek pro obchodní zástupce Požadujeme: - min. SOU vzdělání s maturi... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

OBCHODNÍ ZÁSTUPCI pro zahraniční trh s NJ (m+ž)
Před 643 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
OBCHODNÍ ZÁSTUPCI pro zahraniční trh s NJ (m+ž) Mzda: 50.000-55.000,-Kč Náplň práce: - Aktivní akvizice nových obchodních příležitostí v oblasti strojírenského průmyslu: výroba a kompletaci nerezových potrubních systémů, svařování a montáže ve farmaceutickém, potravinářském, aj. průmyslu; - Zaměření především na německý trh; - Kombinace práce v kanceláři (rešerše trhu, oslovování zákazníků, sjednávání schůzek a prezentací, tvorba cenových nabídek) a výjezdy do zahraničí na osobní jednání se zákazn... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 440 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

IT Analytik do Prahy (50 - 100.000 Kč)
Před 225 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Do menšího týmu v Praze - Chodově hledáme kandidáta či kandidátku na pozici IT Analytika. Pozice je vhodná i pro absolventy VŠ, kteří by se rádi věnovali IT analýzám. Realizujeme komplexní projekty především do oblasti dopravy, energetiky a plynárenství. Hledáme analytika přímo do kmene naší firmy na hlavní pracovní poměr. Máme tu náš vlastní IS systém p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ROZPOČTÁŘ/-KA
Před 1066 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
ROZPOČTÁŘ/-KA - místo výkonu práce: okres Most Požadavky: - min. ÚSO technického směru, praxe v oboru min. 3 roky, znalost práce na PC - Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint), základní znalost programu AutoCad, základní znalost práce v softwaru pro tvorbu rozpočtů výhodou (KROS, EuroCALC), řidičský průkaz skupiny B Náplň práce: - zpracování kompletních cenových nabídek do výběrových řízení, zpracování výkazů výměr dle projektové dokumentace, kontrola cenových nabídek subdodavatelů vč. výběrových řízení dodavatelů, kontrola projektové dokumentace, příprava pro realizaci staveb - materi... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Sales Lead Manager
Před 207 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Náplní vaší práce bude péče o stávající klienty, posílení vztahů s klíčovými zákazníky a v neposlední řadě také akvizice nových zákazníků. K dispozici budete mít podporu produktového oddělení, se kterým budete spolupracovat na tvorbě obchodn... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Obchodní manažer
Před 379 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, českého výrobce tepelné techniky, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Obchodního manažera.
Vaše náplň práce:
Převzetí a podpora stávajících klientů v rámci svěřených regionů Praha, Střední Čechy, Liberecký a Ústecký kraj (montážní a servisní firmy, velkoobchody, projekční firmy), Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a klientů, Tvorba cenových nabídek, Spolupráce s kolegy z technického oddělení a odbornou veřejností. Budete obeznámeni s nabídkou firemních výrobků, poctivě zaškoleni a vše potřebné bude vysvětleno.
Pokud Vás ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce