REFERENT/ REFERENTKA ODDĚLENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ

28.2.2025 - tvorba a správa inzerce, aktivní vyhledávání kandidátů na pracovní pozice, účast na pracovních pohovorech, administrativní práce spojené s personální agendou, tvorba personálních přehledů, zpracování podkladů pro výplatu mezd. Min. úplné stř... (více v detailu)

Podobné inzeráty

REFERENT / REFERENTKA ODBYTU pro trh v PL
Co Vás čeká: komunikace se zákazníky v PL, zadávání objednávek a komunikace s dopravci, komunikace s ostatními odděleními, záznam a řešení reklamací. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: min. SŠ vzdělání, znalost práce s PC, znalost polského jazyka, schopnost vysokého pracovní nasazení. Co Vám můžeme nabídnout: 5 tý... (více v detailu)
Dopravní dispečeři
pracovní poměr od: 01.03.2025, mzda: 40000 Obor činnosti: Admini... (více v detailu)
Pomocní kuchaři
Pavek Martin, tel.: 602525690 - Každý pátek od 14h - 16h Znalost vietnamského jazyka výhodou. Schopnost pracovat pod tlakem Vyžadujeme úplné střední všeobecné neb... (více v detailu)
VŠEOBECNÁ SESTRA ODDĚLENÍ NÁSLEDNÉ LŮŽKOVÉ PÉČE - REHABILITACE PACIENTŮ
4.11.2024 - poskytování ošetřovatelské péče prostřednictvím ošetřovatelského procesu - oddělení následné lůžkové péče - rehabilitace pacientů. min. SŠ, jednosměnný provoz.KONTAKT: Mátlová Hana Bc., tel.: 519 407 303, 7... (více v detailu)
Projektanti staveb, areálů
Požadujeme úplné střední odborné vzdělání s maturitou, stavební směr- pozemní stavby. Mzda- základ dle praxe a vzdělání+ osobní ohodnocení- výše neomezena, dle ekonomického výsledku zpracované zakázky Zaměstnanecké výhody: pruž... (více v detailu)
Associate Software Engineer
První kontakt e-mailem. Znalost ruštiny na úrovni rodilého mluvčího. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.... (více v detailu)
Klientský poradce (m/ž)
Zaměstnanecké výhody: Stravenky, 25 dnů dovolené, 6 dnů osobní volno, příspěvky na ŽP a DPS Kontakt: e-mailem nebo telefonicky pr... (více v detailu)
Asistenti pedagogů
do: 23.02.2026, mzda: 26800 - 34030 Obor činnosti: Vzdělávání a... (více v detailu)
Specialisté v oblasti prodeje a nákupu služeb
Lopourová Regina, e-mail: regina.lopourova@novartis.com Angličtina na komunikativní úrovni bez nutnosti certifikátu; Zájemci o pozici hlaste se, prosím, přes firemní portál h... (více v detailu)
Vrchní číšník / vrchní servírka
NABÍZÍME: Prémie, příspěvek na stravování, možnost ubytování mezi směnami a další. PRVNÍ KONTAKT: paní Valchářová Marie, tel.: 607 738 431 nebo e-mailem: marie.v... (více v detailu)
Hlavní účetní / Ekonom - ekonomka
Požadavky: - znalost podvojného účetnictví - skladové hospodářství (znalost provázanosti skladových dokladů s účetnictvím) - sestavení a podání DPPO, SD a dani z nemovitosti - internetové bankovnictví, export a import dat - statistika Nabízíme: - příspěvek na stravován... (více v detailu)
Logistik / Logistička
První kontakt je možný POUZE e-mailem. Vhodné i pro OZZ. Nástup dle dohody. Náplň práce - Plánování a koordinace přepravy - Organizování vývozů a exportů - Zajištění celních formalit a dokumentace pro export - Zajištění objednávek materiálu pro montáž dle kusovníků - Práce se systémem SAP (tvorba výrobních zakázek, dodací listů, příjmy materiálu do systému) - Skladové činnosti (příjem a výdej materiálu, kontrola průvodních dokumentů, expedice) Požadujeme - Min SŠ vzdělání v oboru logistiky nebo příbuzném oboru - Znalost MS Office podmínkou, SAP výhodou - Schopnost řešit problémy a ... (více v detailu)
odborný referent/ka odboru právního a majetku, oddělení nakládání s majetkem
Zajišťuje ekonomické záležitosti odboru právního a majetku, zejména v oblasti správy bytového a nebytového fondu města; vystavuje objednávky a smlouvy, provádí likvidaci faktur, komunikuje s nájemníky městských bytů, spolupracuje s technikem bytového fondu atd. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - nabídka zaměstnání, zasílejte nebo osobně odevzdejte na podatelně města Hodonín v označené zale... (více v detailu)
400028 rada v Oddělení cenové kontroly II
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění cenových kontrol dle platných cenových předpisů, a to v celém rozsahu působnosti cenového orgánu, - vedení řízení o porušení cenových předpisů v prvém stupni přestupkového řízení, - provádění šetření na zjišťování úrovně obvyklých cen, - vyřizování podnětů, stížností a oznámení právnických a fyzických osob. Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplň... (více v detailu)
Vedoucí v oblasti administrativních agend
Daniš Petr, tel.: 775222305, e-mail: petrdanisvm@gmail.com správa projektů urug.cz a formuleshop.cz, vedení chodu kanceláří s OZP zaměstn... (více v detailu)
specialisti zahraničního obchodu
KONTAKT: E-MAILEM, TELEFONICKY (každý den 08:00 - 15:00 každý den) Požadavky: - maturita - velmi dobrá znalost anglického jazyka (min. B2), další světový jazyk vítán - znalost práce v MS Office - praxe na obdobné pozici výhodou výhody: smlouv... (více v detailu)
Administrativní pracovník, správce sítě (M/Ž)
Dohled a tvorba systémových automatizací na bázi no-code/low code - make.com, zapier, n8n První kontakt: mailem: info... (více v detailu)
*Poradce na pobočce (m/ž)
Rádi se potkáme s člověkem, který o Má minimálně SŠ vzdělání s maturitou o Se nebojí aktivně nabízet služby a produkty Generali České pojišťovny o Má chuť na sobě pracovat a vzdělávat se výpis z rejstříku trestů 6 týdnů volna, stravenky, příspěvek na penzijní a životní p... (více v detailu)
Lázeňská - obsluha welness
NÁPLŇ PRÁCE: recepční služby, péče o klienty, obsluha technického zázemí saun a van, zajištění ručníkového servisu a úklidu. Pracovní doba: sobota až neděle - 13.00 - 21.00 středa až pátek - 15.00 - 21.00 POŽADUJEME: příjemné a profesionální vystupování, odolnost vůči stresu, samostatno... (více v detailu)
Investment Operations Officer
První kontakt e-mailem. Tyto požadavky jsou vítány: o Anglický jazyk na pokročilé úrovni o Univerzitní vzdělání o Zkušenosti v oblasti financí, IT anebo project management preferované, ale ne nutné o Spolehlivost a schopnost převzít iniciativu o Analytické myšlení na vysoké úrovni o Základní znalost investičních, majetkových, ži... (více v detailu)
Investment Operations Officer
Kirstin Cambel, tel.: +44 131 322 4989, e-mail: recruitment2@fnz.co.uk Tyto požadavky jsou vítány: o Anglický jazyk na pokročilé úrovni o Univerzitní vzdělání o Zkušenosti v oblasti financí, IT anebo project management preferované, ale ne nutné o Spolehlivost a schopnost převzít iniciativu o Analytické myšlení na vysoké úrovni ... (více v detailu)
Fakturant
Jedná se o práci fakturanta ve velkoobchodním prodeji, která je vhodná pro studenty, důchodce a ženy pečující o děti. Práce je na zkrácený úvazek s možností výkonu z domova. Vítaná je praxe v oboru, práce na ... (více v detailu)
ASISTENT/ASISTENTKA
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. NÁSTUP MOŽNÝ IHNED. Kontaktní osoba Ochodek Irena, e-mail: info@ochodekestates.cz, tel. 774 214 922 Pracovní doba: pružná pracovní doba v rozmezí 7:00-18:00 Náplň práce: běžná kancelářská agenda, kontaktování zákazníků, správa databáze, příprava a tvorba podklad... (více v detailu)
SPECIALISTA / SPECIALISTKA PRO REGISTRACE ZDRAVOTNICKÝCH PROSTŘEDKŮ
Co Vás čeká: registrace zdravotnických prostředků v Registru zdravotnických prostředků a správa registrací RZPRO, správa registrací v EUDAMED, správa registrací na Státním ústavu na Slovensku, správa registrací na úhrady VZP. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: min SŠ vzdělání, znalost práce s PC, znalost anglického jazyka - min. úroveň B1, organizační schopno... (více v detailu)
PRACOVNÍK/PRACOVNICE v sociálních službách - aktivizace
Žádosti s životopisem zasílejte e-mailem na adresu ved.psp@domovpv.cz , telefonní kontakt: 582 402 131, 607 014 781 Hledáme do týmu aktivizačního pracovníka na zástup za pracovní neschopnost. Charakteristika vykonávané práce: základní výchovná nepedagogická činnost, aktivní podílení na plánování harmonogramu aktivizačních činností, zajišťování skupinových a individuálních aktivizačních činností, napomáhání s upevňováním motorických, psychických a sociálních schopností a dovedností, provádění nácviku chůze a kondičního cvičení s uživateli. Požadujeme:minimální dosažené vzdělání - střední s maturitou + kurz pro PSS (možno absolvovat do 18 měsíců od uzavření pracovní... (více v detailu)
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce