Referent/referentka v odboru azylové a migrační politiky
Podobné inzeráty
Referent/referentka v odboru azylové a migrační politiky
Před 52 dny
- ANNONCE
zástup za MD -vedení správních řízení dle zák. 326/1999 Sb. - příprava podkladů pro vydání rozhodnutí, činnosti s pobytem cizince na území ČR - komunikace s dalšími orgány státní správy Nabídku se strukturovaným životopisem je možné zaslat nejpozději do 9.12.2024na emailovou adresu: opmbrno@mvcr.c... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 52 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
referent/referentka Odboru sociálního, Úsek sociální právní ochrany dětí
Před 53 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení. Stanovené podmínky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle ustanovení § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schop... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 73 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 73 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 138 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
referent/referentka náhradní rodinné péče (dále jen "NRP") a sociálně-právní ochrany dětí (dále jen "SPO") oddělení SPO a rodinné politiky odboru sociálních věcí
Před 182 dny
- ANNONCE
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OSV - doba neurčitá - Úřední deska (jmk.cz)
Neuvedeno
Referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka
Před 117 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
C04 z:29/7/2024 a:11/9/2024 PŘIHLÁŠKY DO 30. 9. 2024 Druh/charakteristika práce: - referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka - vykonávání odborných činností na úseku investic a správy obecního majetku - komplexní zajišťování investičních činností se zaměřením na inženýrské sítě a komunikace. Pracovní poměr: - na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup: - ihned Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů Požadované vzdělání: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo ukončené vyšší odborné vzdělání (DiS.) - (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), případně střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), pokud uchazeč prokáže předchozí praxí (min. 5 let) v oboru schopnost k výkonu požadované práce. Požadované dovednosti: - základní znalost předpisů upra... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent/referentka v odboru azylové a migrační politiky
Před 332 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem gabriela.uhrikova@mvcr.cz Náplň práce: - vedení správních řízení dle zák.č. 326/1999 Sb - příprava podkladů pro vydání rozhodnutí a další s tím spojené administrativní činnosti související s pobytem cizinců na území České republiky - komunikace s dalšími orgány státní správy. Nabídku se strukturovaným životopisem je možné zaslat nejpozději do 8.03.2024 na emailov... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/referentka v odboru azylové a migrační politiky
Před 190 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Jedná se o zástup za RD. Náplň práce: - vedení správních řízení dle zák.č. 326/1999 Sb - příprava podkladů pro vydání rozhodnutí a další s tím spojené administrativní činnosti související s pobytem cizinců na území České republiky - komunikace s dalšími orgány státní správy. Nabídku se strukturovaným životopisem je možné zaslat nejpozději do 31.7.2024 na emailovou adresu: gabriel... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent/referentka náhradní rodinné péče (dále jen "NRP") a sociálně-právní ochrany dětí (dále jen "SPO") oddělení SPO a rodinné politiky odboru sociálních věcí
Před 182 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OSV - doba neurčitá - Úřední deska (jmk.cz)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka
Před 146 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
C04 z:29/7/2024 a:19/8/2024 PŘIHLÁŠKY DO 31.8.2024 Druh/charakteristika práce: - referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka - vykonávání odborných činností na úseku investic a správy obecního majetku - komplexní zajišťování investičních činností se zaměřením na inženýrské sítě a komunikace. Pracovní poměr: - na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup: - ihned Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů Požadované vzdělání: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo ukončené vyšší odborné vzdělání (DiS.) - (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), případně střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), pokud uchazeč prokáže předchozí praxí (min. 5 let) v oboru schopnost k výkonu požadované práce. Požadované dovednosti: - základní znalost předpisů upravu... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent/referentka v odboru azylové a migrační politiky
Před 295 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
komplexní zajišťování spisové služby a předarchivní péče o dokumenty, zajištění vedení a finální kompletace spis. materiálů ve věci mezinárodní ochrany, administrativní příprava odborných podkladů pro vyřízení žádostí o mez. ochraně, ověřování a prolongace dokumentů, zajišťování tlumočení, zpracování údaj... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
referent/referentka Odboru živnostenského, Úsek kontroly
Před 332 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Mrázková Petra Bc., tel.: 234128202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), ŘP skupiny B, komunikační schopnosti, příjemné vystupování, psychická odolnost, samostatnost, vysoká flexibilita, trpělivost, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: výkon specializovaných odborných činností na úseku živnostenského podnikání, zajišťování agendy v oblasti přenesené působnosti dle zákona č. 570/1991 Sb., o živnostenských úřadech, v platném znění, výkon státní s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
referent odboru výstavby - technik obecného stavebního úřadu
Před 358 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT - NA VÝBĚROVÉM ŘÍZENÍ Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v magisterském či bakalářském studijním programu v oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru nebo ostatní vzdělání při splnění případně splnění kvalifikačních předpokladů stanovených v § 13a odst. 2 zákona č. 183/2006 Sb., bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů bez záznamu), zdravotní způsobilost, znalost příslušné legislativy, praktické zkušenosti z oblasti správních a evidenčních činností ve veřejné správě se zaměřením na oblast výstavby nebo zvláštní odborná způsobilost vítány, komunikační dovednosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, důslednost, kvalifikované a včasné plnění úkolů, flexibilita (přizpůsobení se změnám stylu a obsahové náplně práce), počítačové / digitální dovednosti, řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič), schopnost a ochota dále se vzdělávat Informace o pracovním místě: druhem práce je zajišťování výkonu agendy obecného stavebního úřadu, tj. provádění všech typů stavebních řízení... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent/referentka v odboru azylové a migrační politiky
Před 190 dny
- ANNONCE
První kontakt e-mailem. Jedná se o zástup za RD. Náplň práce: - vedení správních řízení dle zák.č. 326/1999 Sb - příprava podkladů pro vydání rozhodnutí a další s tím spojené administrativní činnosti související s pobytem cizinců na území České republiky - komunikace s dalšími orgány státní správy. Nabídku se strukturovaným životopisem je možné zaslat nejpozději do 31.7.2024 na emailovou adresu: gabriel... (více v detailu)
Neuvedeno
STAVEBNÍ TECHNIK/ČKA NA ODBORU MH A IV
Před 310 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Štáblová Lenka, tel.: 553 777 903. Písemnou přihlášku a výše uvedené materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně na podatelnu městského úřadu nejpozději do 03. 04. 2024 do 17:00 hodin na adresu: Město Kravaře, Náměstí 405/43, 747 21 Kravaře. Na obálku uveďte „Neotvírat, výběrové řízení č. j. MUKR 4060/2024 - stavební technik na odboru místního hospodářství a investiční výstavby“ a vlevo nahoře Vaše jméno, příjmení a bydliště. K výběrovému řízení (ústnímu pohovoru) budou pozváni uchazeči, kteří splňují požadované podmínky ve vyhlášeném výběrovém řízení. Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat: - Přesné označení výběrového řízení - Jméno, příjmení a titul uchazeče - Datum a místo narození - Státní příslušnost - Místo trvalého pobytu - Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana, - Kontaktní telefonní číslo - Datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: - Profesní životopis se zaměřením na popis vy... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Oddělení vnitřní správy
Před 167 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Komplexní koordinace a metodické usměrňování rozsáhlé spisové služby, předarchivní péče o dokumenty, zpracovávání návrhů metodických postupů pro práci s dokumenty ve spisové službě, tvorba příslušných vnitřních předpisů, zajišťování procesu skartace a archivace dokumentů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou praxe ve veřejné správě - výhodou praxe v zajišťování skar... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 162 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 138 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 186 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
SPRÁVCE SÍTĚ A SERVEROVÉ INFRASTRUKTURY ODBORU INFORMATIK MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 190 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s výše uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01, Opava. Na obálku uveďte: "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 19. 7. 2024. Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat: přesné označení výběrového řízení o jméno, příjmení a titul uchazeče o datum a místo narození o státní příslušnost uchazeče o místo trvalého pobytu uchazeče o číslo občanského průkazu o kontaktní telefonní číslo o kontaktní e-mail o datum a podpis uchazeče. Požadované doklady: - profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech a dovednostech s ohledem na výše uvedené požadavky stanovené Statutárním městem Opava - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - originál nebo ověřená kopie; u cizích státních přísl... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek
Před 308 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte, zajišťování sociálně právní ochrany dětí výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 02.04.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě f... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent/referentka v odboru azylové a migrační politiky
Před 153 dny
- ANNONCE
Náplň práce: - vedení správních řízení dle zák.č. 326/1999 Sb - příprava podkladů pro vydání rozhodnutí a další s tím spojené administrativní činnosti související s pobytem cizinců na území České republiky - komunikace s dalšími orgány státní správy. Nabídku se strukturovaným životopisem je možné zaslat nejpozději do 15.9.2024 na emailovou adresu: gabriela.uhrikov... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/referentka odboru rozvoje města a životního prostředí
Před 289 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: " správa movitého a nemovitého majetku " majetkoprávní vyrovnání a převody s externími subjekty " administrace vymáhání pohledávek " zajišťování údržby majetku a zpracovávání návrhů řešení oprav a havarijních stavů " administrativní činnost v rámci výkonu práce stavebního a investičního technika - vydávání stanovisek, připomínek ke stavebnímu povolení a územnímu rozhodnutí " správa dětských hřišť a dalšího mobiliáře (revize), příprava zadávací dokumentace k opravám, dozor nad drobnými opravami " spisová služba, archivace, skartační řád Požadavky: " minimálně středoškolské vzdělání (stavebního či technického směru výhodou) " praxe v oblasti správa nemovitostí, realizace staveb výhodou " znalost právních předpisů (zákon o obcích, občanský zákoník) výhodou " znalost majetkosprávní agendy, stavebního zákona a územního plánování, znalost místního prostředí výhodou " znalost čtení projektové dokumentace výhodou " samostatné řešení problémů, přesnost, spolehlivost, ... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce