referent/referentka odboru rozvoje města a životního prostředí

Před 446 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: " správa movitého a nemovitého majetku " majetkoprávní vyrovnání a převody s externími subjekty " administrace vymáhání pohledávek " zajišťování údržby majetku a zpracovávání návrhů řešení oprav a havarijních stavů " administrativní činnost v rámci výkonu práce stavebního a investičního technika - vydávání stanovisek, připomínek ke stavebnímu povolení a územnímu rozhodnutí " správa dětských hřišť a dalšího mobiliáře (revize), příprava zadávací dokumentace k opravám, dozor nad drobnými opravami " spisová služba, archivace, skartační řád Požadavky: " minimálně středoškolské vzdělání (stavebního či technického směru výhodou) " praxe v oblasti správa nemovitostí, realizace staveb výhodou " znalost právních předpisů (zákon o obcích, občanský zákoník) výhodou " znalost majetkosprávní agendy, stavebního zákona a územního plánování, znalost místního prostředí výhodou " znalost čtení projektové dokumentace výhodou " samostatné řešení problémů, přesnost, spolehlivost, ... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

SYSTÉMOVÝ ADMINISTRÁTOR/ADMINISTRÁTORKA IT - náborový příspěvek 50. 000 Kč
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontaktní osoba Brusová Monika Mgr., e-mail: nabor@dtvs.cz Náplň práce: budete nastavovat a kontrolovat síťové prvky a zapojení, budete tím, kdo rozchodí (téměř) cokoliv - od tiskárny po nový telefon, pomůžete s instalací, konfigurací a spuštěním techniky, postaráte se o instalaci a správu kamerového systému - bezpečnost je pro nás prioritou, podporujete kolegy při opravách OS i řešení systémových problémů, kontrolujete a dodržujete IT bezpečnostní procesy Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou a min., 3 roky praxe v IT a znalost technické AJ, pokročilou znalost administrace Windows 11, základní znalost Active Directory a terminálových služeb, nutná je znalost a správa Microsoft 365 (Azure AD), schopnost řešit opravy, konfigurace a sprá... (více v detailu)
Neuvedeno
KOORDINÁTOR ÚDRŽBY A SPRÁVY OBJEKTU M/Ž
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: SŠ nebo vyučení v technickém oboru, organizační schopnosti, technické myšlení. Základní znalost práce na PC. Řidičský průkaz B a výhodou traktor. Náplň práce: zajištění plynulého provozu strojů a údržby budov výrobního areálu. Koordinace prací v oblasti údržby mechanické, stavební a provozn... (více v detailu)
Neuvedeno
Bagrista/strojník hledá práci
Před 7 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Vážený zaměstnavateli, rád bych Vám nabídl svou kandidaturu na pozici strojníka – bagristy. Do Vašeho týmu mohu přinést bohaté zkušenosti ze stavebnictví, spolehlivost a schopnost samostatně řešit neočekávané situace přímo na stavbě. Mám praxi v obsluze různých typů stavebních strojů – bagrů, nakladačů, buldozerů značek jako Caterpillar, JCB, Komatsu, New Holland, Case nebo Volvo. Pracoval jsem na demolici budov a konstrukcí pomocí dlouhých ramen (až 28 metrů), stejně tak mám zkušenosti s hydraulickými nůžkami i kladivem. Působil jsem i v kamenolomu, takže se nebojím těžších a náročnějších provozů. Jsem bez škodlivých návyků, učenlivý, technicky zdatný a sleduji novinky v oblasti stavební tec... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
60 000
 Kč
referent MÚ, odbor rozvoje a majetku města - péče o památky, administrativa
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Prvotní informace: e-mail: vltavska@mubela.cz telefonicky: 602442015 Po-Pá 7-17hod Upřesňujicí informace: obor vzdělání - např. veřejná správna, stavebnictví, architektura, dějiny umění. Více informací k pracovní pozici a dalším požadavkům lze vyhledat na webových strán... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru územního plánování
Před 11 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno
Pomocní skladníci (m/ž)
Před 9 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mail: sales@vegatools.cz Náplň práce: Koordinace nakládky a vykládky zboží Přebírání a výdej zboží Kontrola shody s průvodními doklady Evidence stavů zásob Přípravné, t... (více v detailu)
Neuvedeno
samostatný referent oddělení ochrany přírody v odboru životního prostředí a zemědělství
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.c... (více v detailu)
Neuvedeno
*Obchodní zástupce (m/ž)
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. Vedení obchodních schůzek se zákazníky. Příprava cenových nabídek. Vyjednávání a uzavírání smluv. Vedení a udržování vztahů i po uzavření obchodu. Komunikace o ekonomických otázkách. Komunikace se zákazníkem ohledně rozšíření vzájemných vztahů. Evidence klientů a správa CRM systému Co od Vás očekáváme: Prezentační... (více v detailu)
Neuvedeno
MZDOVÁ/-Ý ÚČETNÍ
Před 12 dny - AVIZO_CZ
*KO: Mackurová Pavla. Nabídky zasílejte na e-mail : pavla.mackurova@sirius-opava.cz Požadujeme: organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost. Komplexní vedení účetnictví příspěvkových organizací, účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků, zajištění daňové agendy, sestavov... (více v detailu)
Neuvedeno
Virtuální asistentka pro stavební firmy, správce nemovitostí
Před 12 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
🏗️ Virtuální asistentka pro stavební či správcovské firmy a řemeslníky, která Vám uvolní ruce a zklidní agendu Věřím, že pořádek v administrativě je základem každé stavby. Z tohoto důvodu bych Vám ráda nabídla své služby, mohu pro Vás zajistit všechny administrativní záležitosti – od jednání s úřady, přes vedení dokumentace, až po fakturaci. Vy se tak můžete naplno věnovat realizaci projektů a rozvoji svého podnikání. 🛠️ Co Vám mohu nabídnout: 📞 Dispečink a organizační podpora - Přijímání objednávek, případná koordinace pracovníků 📑 Příprava a vyřizování dokumentů - Pracovní, zápůjční, kupní a další smlouvy - Převody vozidel, lodí a jiného majetku - Změny v Obchodním rejstříku 🏗️ Inženýring a jednání s úřady - Pomoc s přípravou podkladů pro kolaudaci (bytové i nebytové prostory) - Pomoc s vyřizováním dokladů pro stavební povolení - Jednání s úřady a institucemi (ČEZ, Voda a kanalizace, Stavební úřad, Památkáři, Hygiena aj.) - Administrativa pro protlaky a přípojky – komunikace s ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
SEKRETÁŘ/KA samostatného oddělení Právních služeb Územního pracoviště Č. Budějovice
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti. Organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce vedoucího samostatného oddělení; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených nadřízeným zaměstnancem; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory samostatného oddělení; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv. Požadujeme: - praxi v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou - výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence - vzdělání v oboru veřejnosprávní činnosti nebo práva výhodou - vhodné i pro absolventy/ky středních škol - samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno
PRODUKTOVÝ MANAŽER - NÁKUP
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Co bude tvým hlavním úkolem? - Aktivní práce s novými a stávajícími dodavateli efektivita portfolia - Budování a udržování vztahů s dodavateli - včetně vyjednávání o bonusech (obratové, marketingové, předplatby) - Sledování trendů v oblasti strojů, nářadí a kování - Optimalizace portfolia - výběr klíčových produktů, vyřazování neprodejných - Analýza prodejů, marží, obrátkovosti a poptávky - Řízení zásob - ve spolupráci se skladem a revize min/maxů - Nastavování cen, příprava ceníků a kontrola skutečných nákupních cen a marží - Vyhodnocování výhodnosti promo akcí a realizace slevových kampaní - Spolupráce s marketingem (podklady pro kampaně, PPC, SEO) - Spolupráce s obchodním týmem a vedením prodejny (školení, provozní podpora) - Zalistování a správa produktů v ERP a na e-shopu - Koordinace nákupů pro Amazon Na čem budeš spolupracovat s ostatními? - S IT a e-shop týmem na technické správě CMS, správě produktů - S marketingem na přípravě ka... (více v detailu)
Neuvedeno
220042 - referent/ka v Oddělení kontroly zvláštních činností II Odbor kontroly zvláštních činností
Před 15 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM NEBO TELEFONICKY Správce daně - dotace vykonává tyto činnosti: - Zajišťuje agendu správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků. - Zajišťuje správu dotací a návratných finančních výpomocí, půjček a příspěvků poskytovaných ze státního rozpočtu v souladu s pravidly o hospodaření s rozpočtovými prostředky. - Provádí kontrolu event. místních šetření podle účelu poskytnutých dotací a návratných finančních... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE, ZÁSTUPKYNĚ
Před 15 dny - AVIZO_CZ
KO: Liashenko Kseniia, tel.: +420 601 374 536, e-mail: liashenko@fajn-work.cz Co od Vás očekáváme: - Prezentační, prodejní a organizační schopnosti. - Zkušenost na podobné pozici výhodou - Vzdělání SŠ/VŠ. - Řidičský průkaz sk. B. - Znalost práce na PC (MS Office, CRM). - Zkušenosti v tomto oboru jsou výhodou. Náplň práce: - Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. - Vedení o... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka makléře
Před 15 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, dokončené SŠ vzdělání s maturitou, zodpovědnost a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC a MS Office, příjemné vystupování, pracovitost a loajalita, výhodou je praxe na obdobné pozici, případně na pozici realitního makléře, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič). Náplň práce: - pravomoci a zodpovědnosti, běžná administrativní agenda, správa firemních e-mailů, plánování diáře, korespondence, práce s kancelářskou technikou (tisk, kopírování, scan), kompletní starost o vybaven... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru - údržba majetku a zeleně města
Před 18 dny - AVIZO_CZ
Nástup dle dohody. Náplň práce: - vedení týmu zaměstnanců při péči o veřejný prostor, údržby majetku a zeleně města Pardubic - řízení prací s nejmodernější komunální technikou a vybavením Nabízíme: - stabilní zaměstnání, pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - vý... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice stavebního úřadu Městského úřadu Sokolov
Před 26 dny - AVIZO_CZ
DRUH PRÁCE: - Povolování záměrů dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a prováděcích vyhlášek a další činnosti s tím související. - Ve správním řízení projednává přestupky proti stavebnímu zákonu. PŘEDPOKLADY: (DLE § 4 ODST.1 ZÁKONA O ÚŘEDNÍCÍCH) - Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státní občanem ČR, nebo občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je způsobilá k právním úkonům, - je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. - Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu. CO POŽADUJEME: - Ukončené vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležející do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, popř. vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví (podle § 30a, zákona č. 283/2021 Sb., stavební zá... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledám práci-nákupčí,logistika,státní správa Frýdek-Místek a okolí
Před 29 dny - AVIZO_CZ
Hledám práci v oblasti nákupu,logistiky,zásobování,státní správy Lokalita: Frýdek-Místek, Ostrava, Nový Jičín, Frenštát, Hnojník, Příbor Nástup: ihned Zkušenost z oblasti: automotive (nákup,vývoj,sklad), stavební oblast ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pomocný čašník/čašníčka
Před 62 dny - HYPERINZERCE
Pomocný čašník/čašníčka,Sudtirol až do 2300 netto Mega luxusný krásny SPA 5 *hotel v Merane, Südtirol, Taliansko • Plat: 2000–2300 € netto (all inclusive, podľa skúseností a jazykových znalostí) nemčina stačí A2 • Pracovný čas: 5,5 dňa v týždni 9,5 hodiny denne • Nástup: nástup 25.1.2025 a zmluva do novembra 2025 ! • Zmluva: Len celoročná, resp. do novembra 2025 Pohovor online priamo s manažérkou hotela cez google video ! Hotel overený ! perfektný majitelia ______________ Prečo práve táto pozícia? ✅ Luxusné pracovné prostredie v nádhernom Južnom Tirolsku ✅ Super tím, výborné pracovné podmienky, možnosť profesionálneho rastu ✅ Pevne stanovené pracovné hodiny a voľné dni ✅ 2 týždne dovolenky počas sezóny na načerpanie energie ✅ Delená zmena (ráno/večer) ✅ Ubytovanie 7 minút pešo od hotela – moderné jednolôžkové izby s TV a Wi-Fi zdarma ✅ Bezplatné stravovanie a nápoje 7 dní v týždni ✅ Bezplatné využívanie práčky, sušičky, E-bikov a fitnes centra po 19:... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 295 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 348 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA ODBORU DOTACÍ, ROZVOJE MĚSTA A KULTURY
Před 475 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA, MÍSTO VÝKONU PRÁCE - HRÁDEK NAD NISOU, PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležito... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
referenti bezpečnosti státu
Před 334 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Luštinec Jan Mgr., e-mail: jan.lustinec@mvcr.cz Platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., příloha č. 2. Po zapracování se dále přiznává osobní příplatek. Náplň práce: Kontaktní administrativa související s žádostmi o povolení pobytu cizinců na území České republiky, vedení spisového materiálu a evidencí Předpoklady: - podmínkou občanství ČR - pečlivost, důslednost - znalost práce na PC (práce v informačních systémech, internet) - trestní a morální bezúhonnost - ochota učit se novým věcem - odolnost vůči stresu - znalost cizího jazyka a pobytové problematiky není podmínkou, vhodné i pro absolventy - respektování fire... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
SPECIALISTA/-TKA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE
Před 451 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
SPECIALISTA/-tka DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE - pracovní poměr na dobu URČITOU (zástup za rodičovskou dovolenou se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky. - Plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí. Kvalifikační a další požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - svéprávnost, bezúhon... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 413 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce