Referentka / referent ochrany zemědělského půdního fondu v odboru životního prostředí

Charakteristika pracovního místa: zajišťování agendy správy složek životního prostředí - výkon přenesené působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona o ochraně zemědělského půdního fondu a souvisejících právních předpisů, zákona o zemědělství a zákona na ochranu zvířat proti týrání, kontrolní a konzultační činnosti. -zajišťuje agendu správy složek životního prostředí, například půdy, zemědělství, ochranu zvířat proti týrání, odborně posuzuje zdroje znečištění jednotlivých složek životního prostředí včetně metodické, kontrolní a konzultační činnosti -samostatně provádí specializované kontroly a státní dozor nad plněním povinností daných zákony o životním prostředí právnickým nebo fyzickým osobám oprávněným k podnikání podle obvyklých postupů. Připravuje a navrhuje opatření a rozhodnutí o sankcích za neplnění povinností stanovených předpisy o ochraně životního prostředí nebo jejich prominutí -provádí úkony v řízení o přestupcích, projednává přestupky a rozhoduje o ni... (více v detailu)

Podobné inzeráty

Referentka / referent vodoprávního úřadu v odboru životního prostředí
Charakteristika pracovního místa: -zajišťuje výkon státní správy vodního hospodářství v rozsahu stanoveném zákonem č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností, -zajišťuje výkon státní správy vodovodů a kanalizací v rozsahu stanoveném zákonem č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů (zákon o vodovodech a kanalizacích), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zar... (více v detailu)
Úředník/ce - referent/ka referent/ka specializovaných činností, odboru životního prostředí
na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 9. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, o dosáhla věku 18 let, o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk. Další požadavky: o VŠ v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou; přírodovědného nebo technického nebo právnického směru výhodou, o znalost zákona č. 148/2023 Sb., z. č. 149/2023 Sb., z. č. 100/2001 Sb., z. č. 500/2004 Sb., o přehled o složkových zákonech životního prostředí (např. 114/1992 Sb., 334/1992 Sb., 289/1995 Sb., 254/2001 Sb., 541/2020 Sb.) výhodou, o praxe ve státní správě nebo v... (více v detailu)
Referent/ka odboru výstavby
Místo výkonu práce: Třemošnice Výběrové řízení podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Charakteristika vykonávané činnosti: Výkon státní správy na úseku územního a stavebního řízení, dopravy a životního prostředí na pověřeném úřadě, agenda přestupků proti stavebnímu řádu, agenda RUIAN, AIS, podávání informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o právu na informace. Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, příspěvek na penzijní pojištění, 5 dní indispozičního volna. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 2. června 2025 ta... (více v detailu)
REFERENT/KA ODBORU VÝSTAVBY A ÚZEMNÍHO PLANOVÁNÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: Vysokoškolské vzdělání: - VŠ vzdělání ve studijním oboru architektura, stavebnictví nebo právo, nebo - VŠ vzdělání v jiném oboru a středoškolské vzdělání ve studijním oboru stavebnictví nebo - středoškolské vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - praxe ve veřejné správě výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích výhodou - řidičský průkaz skupiny "B" výhodou - velmi dobré komunikační schopnosti jak v mluveném, tak v písemném projevu - samostatnost, zodpovědnost, odolnost v zátěžových situacích - velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office, Inte... (více v detailu)
Referentka / referent bytového a nebytového fondu v odboru správy bytového fondu a nemovitostí
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování komplexní správy nebytového fondu města v souladu s platnými právními předpisy a vnitřními předpisy města. Zajišťování údržby úřadoven a dětského dopravního hřiště, včetně posouzení nutného rozsahu a objemu prací. Zajišťování údržby dodavatelským způsobem nebo prostřednictvím městské údržby, včetně kontroly kvality provedených prací a odpovědnosti za fakturaci. Organizace výběrových řízení na akce provozního charakteru v rámci správy majetku. Vedení agendy energetického managmentu města (monitoring energie, sledování spotřeby). Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 29 120 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle ... (více v detailu)
Neuvedeno
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, KONKURZY, STÍŽŘNOSTI, EVVO (m/ž)
Pracovní náplň: - Výkon státní správy na úseku základních škol, včetně inkluzivního vzdělávání a metodiky poskytování podpůrných opatření podle zákona č. 561/2004 Sb. - Spolupráce s odborem životního prostředí, zemědělství a lesnictví v oblasti environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty. - Administrativní zajištění konkursních řízení na pracovní místa ředitelů škol a školských zařízení, které nejsou zřizovány krajem a v případě potřeby výkon funkce člena konkursní komise. - Příprava podkladů pro rozpočet základních škol a spolupráce při kontrole čerpání prostředků ze státního rozpočtu podle zákona č. 563/1991 Sb. - Metodická, analytická a konzultační činnost v oblasti integrace cizinců. - Metodická, analytická, konzultační a správní činnost na úseku škol (školy pro děti, žáky a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami, PPP, SPC, zařízení pro ústavní a ochrannou výchovu, přípravné třídy základní školy speciální; internát atd.). - Zajištění agendy stížností mateřských a základn... (více v detailu)
Odborný referent - ochrana přírody se zaměřením na agendu přestupků, právník - výběrové řízení
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu : Vimperk Požadované vzdělání : VŠ právnická fakulta Další předpoklady : Znalost zákona č. 250/2016 Sb. Zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich Znalost správního, obchodního, občanského, pracovního a obecného práva Znalost Správního řádu Znalost zákona o ochraně přírody a krajiny a předpisů souvisejících Dobré komunikační dovednosti, spolehlivost Uživatelská znalost práce na PC Řidičský průkaz skup. B Trestní a občanská bezúhonnost Praxe ve státní správě vítána Zkoušky odborné způsobilosti v oblasti pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věci pořádku ve státní správě výhodou Náplň práce : Zajištění právního poradenství, řešení sporů, příprava právních stanovisek ke všem právním vztahům a smluvním ujednáním, posouzení návrhů sledování vývoje legislativy v ČR a anotace zákonů, podávání trestních oznámení n... (více v detailu)
Neuvedeno
Barman/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Hotel Monty, Příkrá 218, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden (10:00-22:00 h). Náplň práce: zajišťuje obsluhu odpovídajícího standardu, dodržuje zásady poctivosti prodeje a ochrany spotřebitele, provádí nabídku jídel a nápojů, přijímá objednávky hostů, provádí zúčtování s hosty, zná technologické postupy přípravy pokrmů a nápojů uvedených v menu, zná značky a druhy nápojů doporučené k určitým pokrmům, odklízí použité nádobí a ostatní inventář, spolupracuje při inventarizacích prováděných na středisku. Požadujeme: střední odborné vz... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA SAMOSTATNÉHO PRACOVIŠTĚ HAVARIJNÍHO A KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ KANCELÁŘE TAJEMNÍKA MAGISTRÁTU MĚ
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - vysokoškolské vzdělání - specializace ochrana obyvatel a krizové řízení výhodou - praxe v oblasti krizového řízení, hospodářských opatření pro krizové stavy, plánování na obranu státu, ochrany před povodněmi, požární ochrany a BOZP výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti při zajištění ochrany obyvatel a krizového řízení výhodou - zkušenosti s krizovým řízením a řešením krizových, mimořádných situací výhodou - orientace v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany - uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Excel, Internet, Outlook) - dobré organizační a komunikační dovednosti, schopnost samostatně rozhodovat - časová flexibilita, samostatnost, odpovědnost, psychická a fyzická odolnost - řidičský průkaz skupiny "B" podmínkou - vynikající zdravotní stav (v případě nutnosti i noční směny, práce pod tlakem) Písemná přihláška k výběrovému říz... (více v detailu)
referent / ka stavebního úřadu
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: -střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a jeden rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě nebo - vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a jeden rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě nebo - vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, - splnění předpokladů dle ust. § 4 odst. 1, 2 zákona o úřednících, (občan ČR, cizí státní občan s... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice sociálně právní ochrany dětí
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: - výkon státní správy na úseku sociálně-právní ochrany dětí - specializace: kurátor pro mládež a terénní sociální práce Požadavky: - vysokoškolské vzdělání dle § 110 zák. číslo 108/2006 Sb. o sociálních službách získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu nebo vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost - vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu - ochota celoživotního vzdělávání - spolehlivost a časová flexibilita - praxe v sociální oblasti ve veřejné správě - výhodou - z... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodejce/prodejkyně specializovaného sortimentu potravin pro naši pobočku v Paláci Pardubice
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Jsme společnost zaměřená na poskytování vynikajících služeb a kvalitních produktů našim zákazníkům. Momentálně hledáme samostatného, příjemného, stabilního a spolehlivého jedince, který má vášeň pro prodej a zároveň zájem se neustále vzdělávat a růst v oboru. Požadavky: - zájem o oblast prodeje - schopnost pracovat samostatně - vynikající komunikační dovednosti - schopnost rychle se učit a přizpůsobit se novým informacím a trendům - flexibilita a ochota přijmout nové výzvy - zájem o karierní růst a rozvoj Nabízíme: - stabilní pracovní prostředí v prosperující společnosti ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař/ka, technik/čka)
Před 8 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař, technik) na dobu neurčitou Popis pozice: •Posuzování a schvalování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel, •posuzování technické způsobilosti vozidel, •zabezpečování zkoušek odborné způsobilosti žadatelů o řidičská oprávnění a další. Požadavky: •Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, •věk min. 25 let, •znalost zákonů v oboru a ve státní správě vítána (důraz na z. č. 500/2004 Sb., z. č. 361/2000 Sb.,z. č. 247/2000 Sb.), •řidičské oprávnění v držení nejméně pěti let pro skupiny AM, A1, A2, A, B, C, C+E, T, D – vítána, •znalost práce na PC, •morální bezúhonnost, •samostatnost, komunikativnost, flexibilita, •schopnost jednat s lidmi, •zkouška ZOZ vítána, jinak nutnost absolvování do 18 měsíců po nástupu. Předpoklady: •Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým p... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka stavebního odboru
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: 315 650 346, e-mail: sarka.matejckova@neratovice.cz Více na stránkách města Neratovice - volná pracovní místa. Charakteristika pracovní pozice: Zajištění výkonu obecního stavebního úřadu na úseku stavebního řádu Požadavky: 1/ Kvalifikační požadavky a praxe dle § 34a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: - vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo - vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - autorizovaný architekt s autorizací pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik s autorizací pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce a ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru SVZ - pracovník/ pracovnice oddělení sociálně právní ochrany dětí / kolizní opatr
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: 315 650 469, e-mail: eva.horakova@neratovice.cz Více na stránkách města Neratovice - volná pracovní místa. Charakteristika pracovní pozice: výkon sociálně právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb. v platném znění nebo kolizního opatrovnictví dle absolvovaného vzdělání. Požadavky: 1/ Odborné vzdělání: V případě výkonu SPOD je nutné vzdělání dle §10 zák. 108/2006 Sb. - VOŠ/VŠ zaměřené na sociální práci. V případě výkonu kolizního opatrovnictví je nutné VŠ vzdělání min. úroveň Bc. 2/ Odborná praxe: praxe v oboru vítána 3/ Datum nástupu: 1.6.2025 nebo dle dohody, pracovní poměr na dobu neurčitou 4/ Další požadavky: znalost práce na PC, zkušenosti z oblasti sociálně právní ochrany dětí výhodou, řidičský průkaz sk. B výhodou, schopnost flexibilně řešit problémy atd. 5/ Termín podání přihlášky: do 10.5.2025 poštou na adresu Městský úřad Neratovice, Kojetická 1028, PSČ 277 11, nebo na podat... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí Oddělení komunálních služeb
Před 8 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Vedoucí Oddělení komunálních služeb Odboru správy majetku a komunálních služeb Popis pracovní pozice: •Vedení týmu pracovníků v rámci úklidu a údržby venkovních prostor města, •zajišťování a odpovědnost za údržbu veřejného prostranství, komunikací (včetně zimní údržby), technického vybavení a dalších činností, •zajišťování technického zázemí akcí pořádaných městem. Požadavky: •Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích), •dobrá uživatelská znalost práce s PC, •řidičský průkaz sk. B, •morální bezúhonnost, •organizační a řídící schopnosti podmínkou, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita, důslednost. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách ... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka majetku
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Městys Jedovnice hledá zaměstnance/zaměstnankyni na pracovní pozici referent/ka majetku. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky a dosáhla: - věku 18 let - je způsobilá k právním úkonům - je bezúhonná - ovládá jednací jazyk Požadované kvalifikační předpoklady: - střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického směru - nebo vyšší odborné vzdělání právní směru Další předpoklady: - právní povědomí v oblasti smluv - praxe v ekonomické činnosti - orientace v činnostech obce výhodou - znalost práce na PC - řidičský průkaz skupiny B a praxe v řízení vozidla - komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi - spolehlivost, pečlivost, vstřícnost, ochota - časová flexibilita Hlavní náplň pracovní pozice: - zveřejňování záměrů městyse pronajmout nebo prodat nemovitý majetek - připravování nájemních smluv, ostatních smluv souvisejících s majetkem městyse, jejich změn a dodatků - vedení účetní evidence nehmotného a hmotného majetku městyse - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru správního
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Výkon agend na úseku občanských průkazů a cestovních dokladů, administrativní práce na Oddělení přestupků, výkon činností na Czech POINTu, výpomoc na úseku voleb. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, - řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič, - vysoká rychlost psaní na PC, schopnost provádět základní operace v textovém procesoru, protokolace Výhodou: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů, -... (více v detailu)
Neuvedeno
hasič/hasička - strojní služba
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Nabídka volných míst ve služebním poměru Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ - STROJNÍ SLUŽBA Místo služebního působiště: všechny okresy Ústeckého kraje Požadavky občanství ČR. minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru, trestní bezúhonnost, zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost, řidičský průkaz skupiny C výhodou, věk 21 let vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti: provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech, řízení a obsluha mobilní požární techniky při požárech, živelních pohromách a dalších mimořádných událostech, kontrola provozuschopnosti požární techniky a věcných prostředků požární ochrany, údržba a oprava požární techniky a věcných prostředků požární ochrany, výkon hospodářských prací v objektu požární stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby, provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme : zajímavou práci v prof... (více v detailu)
Neuvedeno
hasič/hasička
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ Místo služebního působiště: všechny okresy Ústeckého kraje Požadavky: občanství ČR, minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru, trestní bezúhonnost, zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost, vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti: provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech, kontrola a údržba věcných prostředků požární ochrany, práce při údržbě a opravách požární techniky, pomoc strojní službě při kontrole kompletnosti a funkčnosti vybavení požární techniky věcnými prostředky požární ochrany, výkon hospodářských prací v objektu hasičské stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby, provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úkolem je chránit životy a zdraví obyvatel, životní prostředí, zvířata a majetek před požáry... (více v detailu)
Neuvedeno
učitel / učitelka anglického jazyka
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání získané studiem v akreditovaném magisterském studijním programu v oblasti pedagogických věd zaměřených na přípravu učitelů pro střední školy nebo odborné vysokoškolské vzdělání, které odpovídá charakteru vyučovaných odborných předmětů pro střední školy a zároveň vzdělání v programu celoživotního vzdělávání uskutečňované vysokou školou a zaměřené na přípravu učitelů střední školy nebo druhého stupně základní školy, nebo studium pedagogiky podle § 22 zákona o pedagogických pracovnících. Předpoklady pro vznik pracovního poměru, splnění předpokladů pro výkon činnosti ped. praco... (více v detailu)
Neuvedeno
učitel / učitelka personální administrativy
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání získané studiem v akreditovaném magisterském studijním programu v oblasti pedagogických věd zaměřených na přípravu učitelů pro střední školy, nebo odborné vysokoškolské vzdělání, které odpovídá charakteru vyučovaných odborných předmětů pro střední školy a zároveň vzdělání v programu celoživotního vzdělávání uskutečňované vysokou školou a zaměřené na přípravu učitelů střední školy nebo druhého stupně základní školy, nebo studium pedagogiky podle § 22 zákona o pedagogických pracovnících. Předpoklady pro vznik pracovního poměru, splnění předpokladů pro výkon činnosti ped... (více v detailu)
Neuvedeno
učitel / učitelka řízení lidských zdrojů
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání získané studiem v akreditovaném magisterském studijním programu v oblasti pedagogických věd zaměřených na přípravu učitelů pro střední školy nebo odborné vysokoškolské vzdělání, které odpovídá charakteru vyučovaných odborných předmětů pro střední školy a zároveň vzdělání v programu celoživotního vzdělávání uskutečňované vysokou školou a zaměřené na přípravu učitelů střední školy nebo druhého stupně základní školy, nebo studium pedagogiky podle § 22 zákona o pedagogických pracovnících. Předpoklady pro vznik pracovního poměru, splnění předpokladů pro výkon činnosti ped... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Finančního odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce