Referent/ka odboru výstavby

Místo výkonu práce: Třemošnice Výběrové řízení podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Charakteristika vykonávané činnosti: Výkon státní správy na úseku územního a stavebního řízení, dopravy a životního prostředí na pověřeném úřadě, agenda přestupků proti stavebnímu řádu, agenda RUIAN, AIS, podávání informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o právu na informace. Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, příspěvek na penzijní pojištění, 5 dní indispozičního volna. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 2. června 2025 ta... (více v detailu)

Podobné inzeráty

Úředník/ce - referent/ka referent/ka specializovaných činností, odboru životního prostředí
na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 9. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, o dosáhla věku 18 let, o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk. Další požadavky: o VŠ v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou; přírodovědného nebo technického nebo právnického směru výhodou, o znalost zákona č. 148/2023 Sb., z. č. 149/2023 Sb., z. č. 100/2001 Sb., z. č. 500/2004 Sb., o přehled o složkových zákonech životního prostředí (např. 114/1992 Sb., 334/1992 Sb., 289/1995 Sb., 254/2001 Sb., 541/2020 Sb.) výhodou, o praxe ve státní správě nebo v... (více v detailu)
REFERENT/KA ODBORU VÝSTAVBY A ÚZEMNÍHO PLANOVÁNÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: Vysokoškolské vzdělání: - VŠ vzdělání ve studijním oboru architektura, stavebnictví nebo právo, nebo - VŠ vzdělání v jiném oboru a středoškolské vzdělání ve studijním oboru stavebnictví nebo - středoškolské vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - praxe ve veřejné správě výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích výhodou - řidičský průkaz skupiny "B" výhodou - velmi dobré komunikační schopnosti jak v mluveném, tak v písemném projevu - samostatnost, zodpovědnost, odolnost v zátěžových situacích - velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office, Inte... (více v detailu)
Referent/ka zákaznického oddělení
Náplň práce: Nákup, prodej, poptávky sortimentu, zajišťování dopravy, vedení agendy spojené s nákupem, prodejem, spolupráce s obchodním zástupcem. Minimálně SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo strojírenského směru. Pokročilá znalost práce s MS Office (především Excel) Anglick... (více v detailu)
Vedoucí odboru sociálních služeb
Před 4 dny - AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.mesto-brandys.cz Předpokládaný termín nástupu: červen–červenec 2025 Platové zařazení: dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 10. platová třída; do platového stupně bude zaměstnanec zařazen dle dosažené prokazatelné praxe. Nabízíme: zajímavou práci ve veřejné správě, zaměstnanecké benefity, osobní ohodnocení a odměny. Charakteristika vykonávaných činností: Činnosti v oblasti sociálních služeb např. sociální poradenství, sociální pomoc občanům a starším občanům, občanům těžce zdravotně postiženým apod. Přímé a metodické řízení pečovatelské služby. Administrativní práce týkající se žádostí a vyúčtování dotací v sociální oblasti, statistická zjišťování sociálních služeb.Komplexní vedení agendy pohřebnictví, včetně komunikace s nájemci hrobových míst. Požadavky na uchazeče: - Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu zaměřeném na sociáln... (více v detailu)
Neuvedeno
Dělníci ve výstavbě budov
Kovalska Svitlana, tel.: 604 445 108, e-mail: info.kovinstalace@seznam.cz pracovní poměr od: 01.0... (více v detailu)
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
pracovní poměr od: 28.01.2025, mzda: 20800 Obor činnosti: Stavebnictví nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
pracovní poměr od: 20.02.2025, mzda: 20800 Obor činnosti: Stavebnictví nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
pracovní poměr od: 10.01.2025, mzda: 21400 Obor činnosti: Stavebnictví nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
pracovní poměr od: 07.04.2025, mzda: 20800 Obor činnosti: Stavebnictví nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
pracovní poměr od: 04.01.2025, mzda: 20800 Obor činnosti: Stavebnictví nabídka práce Typ: Úřad práce Vzdělání: ZŠ
Dělníci v oblasti výstavby budov
kontakt e-mail: baugrandplus@seznam.cz Časová přizpůsobivost , fyzická výdrž, pracovní poměr od... (více v detailu)
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - HEORHIY SHIMAN, e-mail: smelni73@seznam.cz pracovní poměr od: 15... (více v detailu)
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
KONTAKT - Soima Volodymyr, tel.: +420 777 350 177 pracovní poměr od: 01.03.2025, ... (více v detailu)
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
ARTEM CHUIKO, tel.: +420 775 910 385, e-mail: moraldecision@seznam.cz pracovní poměr od: 19... (více v detailu)
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
Popovych, tel.: 773570015 na sídle společnosti po 7:00 do 9:00 pracovní spolehlivost pracovní poměr... (více v detailu)
Dělníci v oblasti výstavby budov
Pěknice Karel, e-mail: karel.peknice@seznam.cz Jednání každý pátek od 10.00 do 13.00 h na adrese Lahovická 55, Praha 4, ... (více v detailu)
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
Dobrá fyzická zdatnost, dobrý zdravotní stav, bezúhonnost, samostatnost Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kart... (více v detailu)
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
Před 2 dny - AVIZO_CZ
spolehlivost, kontakt telefonicky do: 20.12.2025, mzda: 125 - 150 Ob... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent vodoprávního úřadu v odboru životního prostředí
Charakteristika pracovního místa: -zajišťuje výkon státní správy vodního hospodářství v rozsahu stanoveném zákonem č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností, -zajišťuje výkon státní správy vodovodů a kanalizací v rozsahu stanoveném zákonem č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů (zákon o vodovodech a kanalizacích), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zar... (více v detailu)
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
Maksymyshyn Nadiya osobně: Křižíkova 344/6, 186 00, Praha 8 - Karlín Po-Pá: 8:00 do 19:00 hod. pracovní ... (více v detailu)
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
první kontakt: osobně - 8,00 - 14,00 emailem - shmiherjurij@seznam.cz místo výkonu práce Chrudim + celá ČR pra... (více v detailu)
Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov
Antonova Marta, tel.: 725 013 604 Osobně pátek 10.00 až Vodičkova 41, Praha 1 kancl.314 Ligna pracovní ... (více v detailu)
Referentka / referent ochrany zemědělského půdního fondu v odboru životního prostředí
Charakteristika pracovního místa: zajišťování agendy správy složek životního prostředí - výkon přenesené působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona o ochraně zemědělského půdního fondu a souvisejících právních předpisů, zákona o zemědělství a zákona na ochranu zvířat proti týrání, kontrolní a konzultační činnosti. -zajišťuje agendu správy složek životního prostředí, například půdy, zemědělství, ochranu zvířat proti týrání, odborně posuzuje zdroje znečištění jednotlivých složek životního prostředí včetně metodické, kontrolní a konzultační činnosti -samostatně provádí specializované kontroly a státní dozor nad plněním povinností daných zákony o životním prostředí právnickým nebo fyzickým osobám oprávněným k podnikání podle obvyklých postupů. Připravuje a navrhuje opatření a rozhodnutí o sankcích za neplnění povinností stanovených předpisy o ochraně životního prostředí nebo jejich prominutí -provádí úkony v řízení o přestupcích, projednává přestupky a rozhoduje o ni... (více v detailu)
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, KONKURZY, STÍŽŘNOSTI, EVVO (m/ž)
Pracovní náplň: - Výkon státní správy na úseku základních škol, včetně inkluzivního vzdělávání a metodiky poskytování podpůrných opatření podle zákona č. 561/2004 Sb. - Spolupráce s odborem životního prostředí, zemědělství a lesnictví v oblasti environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty. - Administrativní zajištění konkursních řízení na pracovní místa ředitelů škol a školských zařízení, které nejsou zřizovány krajem a v případě potřeby výkon funkce člena konkursní komise. - Příprava podkladů pro rozpočet základních škol a spolupráce při kontrole čerpání prostředků ze státního rozpočtu podle zákona č. 563/1991 Sb. - Metodická, analytická a konzultační činnost v oblasti integrace cizinců. - Metodická, analytická, konzultační a správní činnost na úseku škol (školy pro děti, žáky a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami, PPP, SPC, zařízení pro ústavní a ochrannou výchovu, přípravné třídy základní školy speciální; internát atd.). - Zajištění agendy stížností mateřských a základn... (více v detailu)
REFERENT/KA SAMOSTATNÉHO PRACOVIŠTĚ HAVARIJNÍHO A KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ KANCELÁŘE TAJEMNÍKA MAGISTRÁTU MĚ
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - vysokoškolské vzdělání - specializace ochrana obyvatel a krizové řízení výhodou - praxe v oblasti krizového řízení, hospodářských opatření pro krizové stavy, plánování na obranu státu, ochrany před povodněmi, požární ochrany a BOZP výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti při zajištění ochrany obyvatel a krizového řízení výhodou - zkušenosti s krizovým řízením a řešením krizových, mimořádných situací výhodou - orientace v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany - uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Excel, Internet, Outlook) - dobré organizační a komunikační dovednosti, schopnost samostatně rozhodovat - časová flexibilita, samostatnost, odpovědnost, psychická a fyzická odolnost - řidičský průkaz skupiny "B" podmínkou - vynikající zdravotní stav (v případě nutnosti i noční směny, práce pod tlakem) Písemná přihláška k výběrovému říz... (více v detailu)
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce