Referentka / referent bytového a nebytového fondu v odboru správy bytového fondu a nemovitostí

Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování komplexní správy nebytového fondu města v souladu s platnými právními předpisy a vnitřními předpisy města. Zajišťování údržby úřadoven a dětského dopravního hřiště, včetně posouzení nutného rozsahu a objemu prací. Zajišťování údržby dodavatelským způsobem nebo prostřednictvím městské údržby, včetně kontroly kvality provedených prací a odpovědnosti za fakturaci. Organizace výběrových řízení na akce provozního charakteru v rámci správy majetku. Vedení agendy energetického managmentu města (monitoring energie, sledování spotřeby). Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 29 120 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle ... (více v detailu)

Podobné inzeráty

Referent/ka stavebního odboru
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: 315 650 346, e-mail: sarka.matejckova@neratovice.cz Více na stránkách města Neratovice - volná pracovní místa. Charakteristika pracovní pozice: Zajištění výkonu obecního stavebního úřadu na úseku stavebního řádu Požadavky: 1/ Kvalifikační požadavky a praxe dle § 34a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: - vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo - vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - autorizovaný architekt s autorizací pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik s autorizací pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce a ... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice sociálně právní ochrany dětí
Charakteristika pracovní pozice: - výkon státní správy na úseku sociálně-právní ochrany dětí - specializace: kurátor pro mládež a terénní sociální práce Požadavky: - vysokoškolské vzdělání dle § 110 zák. číslo 108/2006 Sb. o sociálních službách získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu nebo vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost - vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu - ochota celoživotního vzdělávání - spolehlivost a časová flexibilita - praxe v sociální oblasti ve veřejné správě - výhodou - z... (více v detailu)
Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař/ka, technik/čka)
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař, technik) na dobu neurčitou Popis pozice: •Posuzování a schvalování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel, •posuzování technické způsobilosti vozidel, •zabezpečování zkoušek odborné způsobilosti žadatelů o řidičská oprávnění a další. Požadavky: •Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, •věk min. 25 let, •znalost zákonů v oboru a ve státní správě vítána (důraz na z. č. 500/2004 Sb., z. č. 361/2000 Sb.,z. č. 247/2000 Sb.), •řidičské oprávnění v držení nejméně pěti let pro skupiny AM, A1, A2, A, B, C, C+E, T, D – vítána, •znalost práce na PC, •morální bezúhonnost, •samostatnost, komunikativnost, flexibilita, •schopnost jednat s lidmi, •zkouška ZOZ vítána, jinak nutnost absolvování do 18 měsíců po nástupu. Předpoklady: •Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým p... (více v detailu)
Referent/ka Odboru správního
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Výkon agend na úseku občanských průkazů a cestovních dokladů, administrativní práce na Oddělení přestupků, výkon činností na Czech POINTu, výpomoc na úseku voleb. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, - řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič, - vysoká rychlost psaní na PC, schopnost provádět základní operace v textovém procesoru, protokolace Výhodou: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů, -... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru SVZ - pracovník/ pracovnice oddělení sociálně právní ochrany dětí / kolizní opatr
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: 315 650 469, e-mail: eva.horakova@neratovice.cz Více na stránkách města Neratovice - volná pracovní místa. Charakteristika pracovní pozice: výkon sociálně právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb. v platném znění nebo kolizního opatrovnictví dle absolvovaného vzdělání. Požadavky: 1/ Odborné vzdělání: V případě výkonu SPOD je nutné vzdělání dle §10 zák. 108/2006 Sb. - VOŠ/VŠ zaměřené na sociální práci. V případě výkonu kolizního opatrovnictví je nutné VŠ vzdělání min. úroveň Bc. 2/ Odborná praxe: praxe v oboru vítána 3/ Datum nástupu: 1.6.2025 nebo dle dohody, pracovní poměr na dobu neurčitou 4/ Další požadavky: znalost práce na PC, zkušenosti z oblasti sociálně právní ochrany dětí výhodou, řidičský průkaz sk. B výhodou, schopnost flexibilně řešit problémy atd. 5/ Termín podání přihlášky: do 10.5.2025 poštou na adresu Městský úřad Neratovice, Kojetická 1028, PSČ 277 11, nebo na podat... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/ REFERENTKA ODDĚLENÍ OBCHODU
7.5.2025 - pravidelný kontakt se stávajícími dodavateli, zodpovědnost za skladbu sortimentu zboží odpovídající současnému trhu, zabezpečení nákupu a prodeje daného sortimentu zboží, zpracování kupních smluv, zodpovědnost za plnění uzavřených závazků, administrativní činnost spojená se zakládáním, zpraco... (více v detailu)
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Angličtina na komunikativní úrovni bez nutnosti certifikátu, znalost dalších jazyků výhodou; Bakalářské vzdělání v oboru komunikace nebo marketingu výhododou; Organizační dovednosti;... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka majetku
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Městys Jedovnice hledá zaměstnance/zaměstnankyni na pracovní pozici referent/ka majetku. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky a dosáhla: - věku 18 let - je způsobilá k právním úkonům - je bezúhonná - ovládá jednací jazyk Požadované kvalifikační předpoklady: - střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického směru - nebo vyšší odborné vzdělání právní směru Další předpoklady: - právní povědomí v oblasti smluv - praxe v ekonomické činnosti - orientace v činnostech obce výhodou - znalost práce na PC - řidičský průkaz skupiny B a praxe v řízení vozidla - komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi - spolehlivost, pečlivost, vstřícnost, ochota - časová flexibilita Hlavní náplň pracovní pozice: - zveřejňování záměrů městyse pronajmout nebo prodat nemovitý majetek - připravování nájemních smluv, ostatních smluv souvisejících s majetkem městyse, jejich změn a dodatků - vedení účetní evidence nehmotného a hmotného majetku městyse - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Řídící pracovníci v oblasti obchodu, marketingu a v příbuzných oblastech
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - znalost vietnamského jazyka, - kvalifikační úroveň: bakalářský studijní program; vyšší odborné vzdělání (NSP 6). Telefonický a e-ma... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Učitel/ka MŠ
[] Místo výkonu práce: Horní Habartice 6 Požadavky: Odborná způsobilost učitele MŠ (dle § 6 Zákona o pedagogických pracovnících v platném znění). Kontaktní osoba: Mgr. Alena Polášková, tel. 607 203 646 ... (více v detailu)
Asistent pedagoga
[] Místo výkonu práce: Horní Habartice 6 Požadavky: Odborná způsobilost asistenta pedagoga (dle § 20 zákona o pedagogických pracovnících v platném znění). Kontaktní osoba: Mgr. Alena Polášková, tel. 607 203 ... (více v detailu)
Vedoucí Oddělení komunálních služeb
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Vedoucí Oddělení komunálních služeb Odboru správy majetku a komunálních služeb Popis pracovní pozice: •Vedení týmu pracovníků v rámci úklidu a údržby venkovních prostor města, •zajišťování a odpovědnost za údržbu veřejného prostranství, komunikací (včetně zimní údržby), technického vybavení a dalších činností, •zajišťování technického zázemí akcí pořádaných městem. Požadavky: •Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích), •dobrá uživatelská znalost práce s PC, •řidičský průkaz sk. B, •morální bezúhonnost, •organizační a řídící schopnosti podmínkou, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita, důslednost. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách ... (více v detailu)
Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních
e-mail: karel.dvorak@avehotels.cz minimální stupeň vzdělání: úplné střední všeobecné nebo úplné střední odborné s maturitou stravenkový ... (více v detailu)
učitel / učitelka informační a komunikační technologie
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání získané studiem v akreditovaném magisterském studijním programu v oblasti pedagogických věd zaměřených na přípravu učitelů pro střední školy nebo odborné vysokoškolské vzdělání, které odpovídá charakteru vyučovaných odborných předmětů pro střední školy a zároveň vzdělání v programu celoživotního vzdělávání uskutečňované vysokou školou a zaměřené na přípravu učitelů střední školy nebo druhého stupně základní školy, nebo studium pedagogiky podle § 22 zákona o pedagogických pracovnících. Předpoklady pro vznik pracovního poměru, splnění předpokladů pro výkon činnosti ped.... (více v detailu)
Neuvedeno
učitel / učitelka personální administrativy
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání získané studiem v akreditovaném magisterském studijním programu v oblasti pedagogických věd zaměřených na přípravu učitelů pro střední školy, nebo odborné vysokoškolské vzdělání, které odpovídá charakteru vyučovaných odborných předmětů pro střední školy a zároveň vzdělání v programu celoživotního vzdělávání uskutečňované vysokou školou a zaměřené na přípravu učitelů střední školy nebo druhého stupně základní školy, nebo studium pedagogiky podle § 22 zákona o pedagogických pracovnících. Předpoklady pro vznik pracovního poměru, splnění předpokladů pro výkon činnosti ped... (více v detailu)
Neuvedeno
učitel / učitelka řízení lidských zdrojů
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání získané studiem v akreditovaném magisterském studijním programu v oblasti pedagogických věd zaměřených na přípravu učitelů pro střední školy nebo odborné vysokoškolské vzdělání, které odpovídá charakteru vyučovaných odborných předmětů pro střední školy a zároveň vzdělání v programu celoživotního vzdělávání uskutečňované vysokou školou a zaměřené na přípravu učitelů střední školy nebo druhého stupně základní školy, nebo studium pedagogiky podle § 22 zákona o pedagogických pracovnících. Předpoklady pro vznik pracovního poměru, splnění předpokladů pro výkon činnosti ped... (více v detailu)
Neuvedeno
učitel / učitelka tělesné výchovy
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání získané studiem v akreditovaném magisterském studijním programu v oblasti pedagogických věd zaměřených na přípravu učitelů pro střední školy nebo odborné vysokoškolské vzdělání, které odpovídá charakteru vyučovaných odborných předmětů pro střední školy a zároveň vzdělání v programu celoživotního vzdělávání uskutečňované vysokou školou a zaměřené na přípravu učitelů střední školy nebo druhého stupně základní školy, nebo studium pedagogiky podle § 22 zákona o pedagogických pracovnících. Předpoklady pro vznik pracovního poměru, splnění předpokladů pro výkon činno... (více v detailu)
Neuvedeno
Vychovatel/ka
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Na Vrchu 1207/26, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden. Požadujeme: nutné vzdělání pro vychovatele dle zákona č. 563/2004 Sb. (možnost dokvalifikování během pracovního poměru), nutná znalost... (více v detailu)
Neuvedeno
Vychovatel/ka
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Palackého 191/101, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden. Požadujeme: nutné vzdělání pro vychovatele dle zákona č. 563/2004 Sb. (možnost dokvalifikování během pracovního poměru), nutná znalost práce... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent cestovní kanceláře
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: e-mailem, telefonicky do: 31.05.2026, mzda: 25000 - 35000 Obor činn... (více v detailu)
Neuvedeno
Stavební inženýr, architekt, Stavební technici projektanti, konstruktéři
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Nástup do zaměstnání ihned dle domluvy na dobu neurčitou.Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Popis pracovní pozice: " vedení správních řízení podle stavebního zákona, " konzultační a poradenská činnost na úseku územního plánování a stavebního řádu, Požadavky pro vznik pracovního poměru: " autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, " autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, " fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do obl... (více v detailu)
Neuvedeno
učitel / učitelka anglického jazyka
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání získané studiem v akreditovaném magisterském studijním programu v oblasti pedagogických věd zaměřených na přípravu učitelů pro střední školy nebo odborné vysokoškolské vzdělání, které odpovídá charakteru vyučovaných odborných předmětů pro střední školy a zároveň vzdělání v programu celoživotního vzdělávání uskutečňované vysokou školou a zaměřené na přípravu učitelů střední školy nebo druhého stupně základní školy, nebo studium pedagogiky podle § 22 zákona o pedagogických pracovnících. Předpoklady pro vznik pracovního poměru, splnění předpokladů pro výkon činnosti ped. praco... (více v detailu)
Neuvedeno
Vývojáři softwaru
Alena Procházková, tel.: +420 775 975 538, e-mail: alena.prochazkova@natek.eu Požadované dovednosti: Práce s PC Jazykové znalosti: An... (více v detailu)
referent/referentka Oddělení správy obecních nemovitostí Odboru místního
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Práce vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti a příjemné vystupování, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: správa obecních nemovitostí a vedení bytové agendy, komunikace s nájemníky a veř... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce