REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice

Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT/KA odd. Finančního odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru správního
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Výkon agend na úseku občanských průkazů a cestovních dokladů, administrativní práce na Oddělení přestupků, výkon činností na Czech POINTu, výpomoc na úseku voleb. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, - řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič, - vysoká rychlost psaní na PC, schopnost provádět základní operace v textovém procesoru, protokolace Výhodou: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů, -... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/referentka Oddělení správy obecních nemovitostí Odboru místního
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Práce vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti a příjemné vystupování, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: správa obecních nemovitostí a vedení bytové agendy, komunikace s nájemníky a veř... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka Oddělení správy obecních nemovitostí Odboru místního
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti a příjemné vystupování, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: správa obecních nemovitostí a vedení bytové agendy, komunikace s nájemníky a veřejností, přejímání a pře... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Přerov; vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § 9, 10 a 11 zákona o majetku č. 219/2000 Sb. Úřad příslušný hospodařit; příprava podkladů pro nakládání s majetkem státu; kontrola včasnosti, úplnosti a správnosti úhrady pohledávek a včasné provádění nezbytných úkonů k jejich vymožení; inventarizace majetku Požadavky: zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou; samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru životního prostředí
Před 11 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru životního prostředí na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti Popis pozice: • Výkon působnosti vodoprávního úřadu ve správním obvodu obecního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona č. 254/2001 Sb. o vodách a zákona č. 274/2001 Sb. o vodovodech a kanalizacích Požadavky: •VŠ vzdělání v oboru vodní hospodářství, příp. v oborech životního prostředí nebo stavebnictví, •znalost zákonů a příslušných vyhlášek v oboru a ve veřejné správě (zákon č. 128/2000 Sb.; zákon č. 500/2004 Sb.; zákon č. 254/2001 Sb. a zákon č. 274/2001 Sb., vše ve znění pozdějších předpisů) výhodou, •výborná znalost práce s PC, •ŘP skup. B, •morální bezúhonnost, •flexibilita, komunikativnost, schopnost jednat s lidmi, •praxe ve státní správě vítána, •zkouška zvláštní odborné způsobilosti nutná do 18 měsíců od nástupu. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 249 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
SPECIALISTA/-TKA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE
Před 405 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
SPECIALISTA/-tka DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE - pracovní poměr na dobu URČITOU (zástup za rodičovskou dovolenou se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky. - Plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí. Kvalifikační a další požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - svéprávnost, bezúhon... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka státní správy a samosprávy -pedagogický specialista
Před 368 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Kateřina Ullmannová, e-mail: k.ull@institutpraha.cz Administrativní příprava vzdělávacích kurzů. Příprava vzdělávacích kurzů k akreditačnímu řízení. Zajištění zkoušek odborné způsobilosti úředníků, spol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 482 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 232 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit
Před 301 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problemat... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 262 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 302 dny - ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA ODD. MAJETKOVÉ SPRÁVY
Před 301 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: min. středoškolské vzdělání s maturitou (stavební obor výhodou); komunikativnost, samostatnost; řidičský průkaz skupiny B; znalost práce na PC (Office); pracovní a časovou flexibilitu; orientace v katastru nemovitostí. Stručná charakteristika: zpracovává podklady k majetkoprávnímu vypořádání pozemků zastavěných silnicemi ve vlastnictví fyzických nebo právnických osob, příprava podkladů pro změny v silniční síti; účastní se jednání souvisejících s majetkoprávním vypořádáním; zajišťuje vklady smluv do katastru nemovitostí; zajišťuje ve spolupráci s krajským úřadem, ODSH uzavírání smluv; v rámci krajských in... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 1107 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
- zpracování objednávek, komunikace se zákazníky a přepravci, administrativní činnost, řešení reklamací, schopnost řešit věci samostatně, práce na PC - jednoduchá účetn... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Investiční referent/ka
Před 285 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Nástup možný ihned nebo dle dohody. Náplň práce: Koordinace předprojektové, projektové přípravy a zajištění vlastní realizace investičních akcí na majetku organizace. Zajišťování činností investora pro jednotlivé akce obnovy na objektech; zajišťování výběrových řízení dle vnitřních směrnic knihovny na zhotovitele (projekty, realizace staveb atp.); zajišťování výběrových řízení na příkazníka (tech. dozor stavebníka, koordinátora BOZP); účast na výběrových řízeních, příprava podkladů pro zadávací dokumentaci, uzavírání smluvních vztahů; kontrola smluvních vztahů, příprava koncepce údržby a obnovy staveb; zpracovávání žádostí o vydání závazných stanovisek; oznamování havárií, oznamování stavební činnosti, zpracování plánů oprav a údržby; aktivně se podílet na celém procesu svěřené stavební zakázky (akce) až do ukončení její realizace vč. veškeré související administrativy; spolupráce s TDI a koordinátorem BOZP; řešení odstranění zjištěných vad a reklamací; administrativa spojená se získ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODD. SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Před 281 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.10/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Výkon silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností. Plnění úkolů vyplývajících ze zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu a zákona č.283/2021Sb, stavební zákon ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
úsekový technik-dlouhodobý zástup
Před 475 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontakt: emailem Požadovaný profil: o Vysokoškolské, vyšší odborné, příp. středoškolské vzdělání s maturitou se zaměřením na vodní hospodářství, vodní stavby, pozemní stavitelství o praxe v oboru, příp. na pozici stavbyvedoucího, či technického dozoru výhodou o dobrý zdravotní stav (terénní pochůzky, vlhké a pylové prostředí) o zkušený uživatel PC, výborná znalost (Word, Excel, Outlook) podmínkou o řidičské oprávnění sk. B a praxe v řízení podmínkou o schopnost týmové práce i samostatného rozhodování o dobré vyjadřovací schopnosti a to jak ústní - tak i administrativní o profesionální vystupování a schopnost komunikace s veřejností o orientace v technických dokumentacích projektů a v mapových podkladech o znalost zákona č. 254/2001 Sb. o vodách a související vodohospodářské legislativy Hlavní charakteristika pracovní činnosti: o zajištění správy, provozu a údržby vodních toků, vodních děl a zařízení ve svěřeném úseku provozu, dle potřeby i v ostatních částech spravovaného území o ko... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
INVESTIČNÍ TECHNIK/ČKA
Před 460 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní náplň: - Projektová a inženýrská příprava silničních staveb, koordinace činností a vyřízení potřebných dokladů pro územní řízení a stavební povolení a další související správní řízení. - Komplexní zajištění majetkoprávního vypořádání pozemků pro stavby. - Zajištění realizace silničních staveb. - Účast na kontrolních dnech staveb a průběžná kontrola finančního a věcného průběhu staveb a pravidelnosti dotací. - Kontrola faktur vydaných v rámci přípravy, realizace a dokončení stavby, a kontrola návrhů na změny během výstavby a zajišťování podkladů pro administraci takových změn. - Zpracování přehledů o stavu projektové přípravy a realizace silničních staveb. - Příprava podkladů pro zařazení realizovaných staveb do majetku Jihočeského kraje. - Koordinace přípravy a realizace investic, zpracování investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
referent rozvojových programů - ekonom (m, ž) oddělení rozvojových programů odboru regionálního rozvoje
Před 257 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Co budete dělat? o připravovat a realizovat projekty investičního charakteru dle finančního, časového a věcného plnění o provádět kontrolu čerpání a užití dotací nebo jiných účelově vázaných rozpočtových prostředků o zpracovávat investiční záměry a plány o vyhledávat finanční zdroje pro realizaci projektů o navrhovat způsoby financování projektů Co potřebujeme od vás, co byste měl znát/umět o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu - nejlépe v oborech zaměřených na finanční řízení, regionální rozvoj, veřejnou ekonomiku, veřejné finance o vítáme účast při přípravě, poradenství, realizaci projektů spolufinancovaných z dotačních zdrojů EU, znalost finančního řízení příspěvkových organizací o další požadavky: o schopnost efektivně komunikovat se zainteresovanými stranami projektu o předpokládá se, že budete ř... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Operátor/ka uživatelské podpory / tester/ka
Před 469 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Operátor/ka uživatelské podpory / tester/ka, kteří budou členy týmu zaměřeného na podporu uživatelů informačního systému vyvíjeného společností TESCO SW. Náplní práce je administrace tiketů v helpdeskovém nástroji, která je spojená s e-mailovou a telefonickou komunikací s uživateli konkrétního produktu za účelem vyřešit jejich běžné problémy se systémem z uživatelského pohledu. Dále také testování hlášených chyb a předávání incidentů pověřeným osobám k řešení. Nabízíme možnost uplatnění na informačním systému MS2021+... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
právník
Před 262 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Charakteristika pozice: Kontroluje právní správnost návrhů usnesení u materiálů předkládaných k projednání Radě města Brna a Zastupitelstvu města Brna, poskytuje informace a konzultace členům Zastupitelstva města Brna v souvislosti s výkonem jejich funkce, poskytuje konzultace a odbornou právní pomoc zaměstnancům Magistrátu města Brna a úřadům městských částí v oblasti zákona o obcích, kontroluje smlouvy, související dokumenty a další písemnosti předkládané k podpisu primátorce města Brna, vyjadřuje se k návrhu právních předpisů města, řeší další záležitosti veřejné správy na úrovni územně samosprávných celků. Podílí se na výkonu veškerých právních činností odboru. Práce je vhodná jak pro zkušenější právníky s předchozí praxí v justici, státní správě či advokacii, tak i pro šikovné absolventy. Bližší informace o druhu práce podá: JUDr. Hana Doležalová, vedoucí Právního oddělení Organizačního odboru, tel. č. 542 172 059. Termín nástupu: dle domluvy. 11. platová třída, osobní příplate... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
REFERENT INVESIČNÍ TECHNIK / REFERENTKA INVESTIČNÍ TECHNIČKA Oddělení rozvoje města, Odboru majetku města - MěÚ Nové Město nad Metují
Před 301 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: září 2024 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.). Co bude náplní Vaší práce: zajišťování přípravy, realizace a dozorování investičních akcí; zajištění rozpočtů a plánů nákladů na projektové práce; příprava, uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli; prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, studie; zpracování zápisů a protokolů o průběhu a převzetí staveb; zajišťování odstraňování nedostatků; kontrola čerpání finančních prostředků a zajištění příslušné agendy; zastupování města ve stavebních a jiných řízeních; průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu na konkrétní investice, vyhodnocování efektivity investic a podávání návrhů na změny. Co od Vás zaměstnavatel očekává: orientaci v technické a projektové dokumentaci; zkušenost s projektovým řízením, zadáváním veřejných zakázek výhodou; zkušenosti v oblasti energetického managementu výhodou; pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník-referent
Před 605 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Starosta obce Nučice vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení pro obsazení pracovní pozice: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - REFERENT Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: - státní občanství České republiky (cizí státní příslušník musí mít v České republice trvalý pobyt) - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka Další požadavky stanovené pro uchazeče: - úplné středoškolské vzdělání s maturitou (praxe v oblasti administrativy, případně v samosprávě výhodou) - orientace v oblasti veřejné správy výhodou - administrativní, organizační a řídící dovednosti - dobré komunikační schopnosti - schopnost samostatného řešení problémů - spolehlivost a flexibilita - pečlivost, přesnost - psychická odolnost - loajalita - ochot... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce