referent/referentka Oddělení správy obecních nemovitostí Odboru místního

Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Práce vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti a příjemné vystupování, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: správa obecních nemovitostí a vedení bytové agendy, komunikace s nájemníky a veř... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referent/referentka Oddělení správy obecních nemovitostí Odboru místního
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti a příjemné vystupování, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: správa obecních nemovitostí a vedení bytové agendy, komunikace s nájemníky a veřejností, přejímání a pře... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka Odboru občansko správního, Úsek matrik
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16. Výběrové řízení:zaslat písemnou přihlášku do vývěrového řízení. Práce v režimu pružné pracovní doby. Možnost práce i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Stanovené podmínky vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, komunikační schopnosti (formulace textů, znalost českého pravopisu), znalost legislativy státoobčanské a matriční agendy, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), psychická odolnost, samostatnost, trpělivost a pečlivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a příjemné vystupování. Pracovní náplň: komplexní výkon matriční agendy a státoobčanské agendy, vedení správního řízení na ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka Odboru sociálního, Úsek sociální právní ochrany dětí
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Stanovené podmínky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle ustanovení § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti, příjemné vystupování, psychická odolnost, samostatnost, vysoká flexibilita, trpělivost, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: zajišťování odborných činností na úseku sociálně-právní ochrany dětí vyplývajících ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Přerov; vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § 9, 10 a 11 zákona o majetku č. 219/2000 Sb. Úřad příslušný hospodařit; příprava podkladů pro nakládání s majetkem státu; kontrola včasnosti, úplnosti a správnosti úhrady pohledávek a včasné provádění nezbytných úkonů k jejich vymožení; inventarizace majetku Požadavky: zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou; samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka stavebního odboru
Kontakt: 315 650 346, e-mail: sarka.matejckova@neratovice.cz Více na stránkách města Neratovice - volná pracovní místa. Charakteristika pracovní pozice: Zajištění výkonu obecního stavebního úřadu na úseku stavebního řádu Požadavky: 1/ Kvalifikační požadavky a praxe dle § 34a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: - vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo - vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - autorizovaný architekt s autorizací pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik s autorizací pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce a ... (více v detailu)
Referent/ka odboru SVZ - pracovník/ pracovnice oddělení sociálně právní ochrany dětí / kolizní opatr
Kontakt: 315 650 469, e-mail: eva.horakova@neratovice.cz Více na stránkách města Neratovice - volná pracovní místa. Charakteristika pracovní pozice: výkon sociálně právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb. v platném znění nebo kolizního opatrovnictví dle absolvovaného vzdělání. Požadavky: 1/ Odborné vzdělání: V případě výkonu SPOD je nutné vzdělání dle §10 zák. 108/2006 Sb. - VOŠ/VŠ zaměřené na sociální práci. V případě výkonu kolizního opatrovnictví je nutné VŠ vzdělání min. úroveň Bc. 2/ Odborná praxe: praxe v oboru vítána 3/ Datum nástupu: 1.6.2025 nebo dle dohody, pracovní poměr na dobu neurčitou 4/ Další požadavky: znalost práce na PC, zkušenosti z oblasti sociálně právní ochrany dětí výhodou, řidičský průkaz sk. B výhodou, schopnost flexibilně řešit problémy atd. 5/ Termín podání přihlášky: do 10.5.2025 poštou na adresu Městský úřad Neratovice, Kojetická 1028, PSČ 277 11, nebo na podat... (více v detailu)
REFERENT/KA odd. Finančního odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru správního
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Výkon agend na úseku občanských průkazů a cestovních dokladů, administrativní práce na Oddělení přestupků, výkon činností na Czech POINTu, výpomoc na úseku voleb. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, - řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič, - vysoká rychlost psaní na PC, schopnost provádět základní operace v textovém procesoru, protokolace Výhodou: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů, -... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka soudce
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Nástup do zaměstnání dle dohody na dobu určitou. Požadavky: bezúhonnost; úspěšné ukončení magisterském studia „právo a právní věda“ na vysoké škole v České republice; praktická znalost práce na PC; komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu; pečlivost, spolehlivost a zodpovědný přístup, schopnost samostatného rozhodování, analytické myšlení, vysoká psychická odolnost a vysoké pracovní nasazení. Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., 13. platová třída Více informací na https://msp.gov.cz... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Angličtina na komunikativní úrovni bez nutnosti certifikátu, znalost dalších jazyků výhodou; Bakalářské vzdělání v oboru komunikace nebo marketingu výhododou; Organizační dovednosti;... (více v detailu)
mediální asistent(ka) v odboru podpory podnikání, inovací a transformace
Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná míst... (více v detailu)
Administrativní pracovník/ce
Požadujeme komunikační schopnosti, samostatnost, znalost práce na PC, spolehlivost a zodpovědnost. Životopis prosíme zaslat na e-ma... (více v detailu)
referent / referentka v Oddělení vyměřovacím II.
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa pracovní poměr od:... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodavači smíšeného zboží
Znalost vietnamského jazyka výhodou. Schopnost pracovat pod tlakem. Zvedání břemena nad 15 kg. Zaměstnanecké výhody: dotovaný oběd. V případě zájmu v... (více v detailu)
Asistent/ka soudce
Pracovní poměr na dobu určitou, a to jeden rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Požadované vysokoškolské vzdělání na právnické fakultě, obor právo. Přihlášky do 20. 5.2025. Nástup možný od 1.6.2025. Bližší informace na úřední desce Krajského soudu v... (více v detailu)
Obsluha linky na výrobu plastových trubek
Nástup možný dle domluvy, smlouva na dobu určitou PRACOVIŠTĚ Tlumačov - Náplň práce: Proběhne zaškolení na pozici operátora ve výrobě - obsluha výrobní linky na výrobu plastových trubek a profilů. Součástí pozice je zásobování a doplňování vstupních materiálů do výrobní linky a další práce v souladu s interními směrnicemi. - Požadujeme: zkušenosti v plastikářské výrobě jsou výhodou, ochotu pracovat v nepřetržitém provoze v blocích: 2x ranní, 2x noční, 4 dny volna, R směna 6:00-18:00, N směna 18:00-6:00 hod., samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a ochotu učit se novým věcem - Nabízíme: práci na HPP s osobním přístupem nadřízených, stravenkový paušál, motivační osobní ohodnocení, pracovní smlouva na dobu ... (více v detailu)
údržbář - OZP
Práce zahrnuje drobné údržbářské práce, menší opravy, pravidelné kontroly a pod. Požadavky: Technické znalosti a dovednosti, manuální zručnost a fyzická zdatnost, schopnost řešit problémy a samostatnost. Prémie za dobře odvedenou ... (více v detailu)
Odborní účetní mzdoví
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Thomas Bastin, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - Předchozí zkušenost v oblasti financí, HR či mzdového účetnictví - Angličtina na komunikativní úrovni - Pokročilá znalost MS Excel - Dobré analytické sch... (více v detailu)
Neuvedeno
Truhlář/montážní dělník (M/Ž)
Požadavky: - praxe s obsluhou strojů, znalost materiálů, schopnost čtení ve výrobní dokumentaci, technické myšlení, vyučení v oboru výhodou - pečlivost, smysl pro detail, manuální zručnost, zodpovědnost za kvalitu odvedené práce - řidičský průkaz sk. B Co vám můžeme nabídnout? - výroba a montáž nábytku, montáž a kompletace vý... (více v detailu)
Operátor/ka - ruční montáž
POŽADAVKY: manuální zručnost, dobrý zrak (brýle nejsou překážkou), spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, týmová práce, schopnost pracovat ve stoje, možnost práce So+Ne, práce vhodná i pro absolventy POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, montáž plastových výrobků, ukládání do beden a manipulace s bednami, kontrola kvality, práce ve dvou/třísměnném provozu, místo výkonu práce Ivanovice... (více v detailu)
Obsluha automyčky (M/Ž)
Náplň práce: - předmytí vozů na automyčce - doplňování chemie a kontrola provozních látek - prodej autokosmetiky a komunikace se zákazníky - běžná údržba technologií a dohled nad provozem Očekáváme: - zodpovědnost a samostatnost - flexibilitu a ochotu učit se nové věci - komunikační dovednosti a příjemné vystupování - preciznost a smysl pro detail - fyzicko... (více v detailu)
PROVOZNÍ TECHNIK
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Do týmu aktuálně hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Provozní technik/technička Nový člen týmu bude mít na starosti kompletně "svůj" projekt z pohledu provozu dep - vybranou část poboček Co u nás budete dělat? - Správa a údržba vozového parku společnosti a činnosti s tím spojené vč. komunikace s autoservisy a jinými organizacemi. - Zpracovávání podkladů v souvislosti s provozem vozidel a provozní záležitosti. - Zajišťování skladového hospodářství vč. komunikace s dodavateli. - Zajišťování zásobování a správa poboček společnosti v rámci celé ČR, včetně inventarizace materiálu. - Evidence dokumentů a další činnosti spojené s provozem vozidel, správa a stahování karet a dat z tachografů vozidel, zajišťování pravidelných servisních úkonů, STK, atd. - Uzavírání smluv s dodavateli, reklamace. - Komunikace s ostatními kolegy napříč společnosti. - Odpovědnost za provozní a skladové zásobování. Co by vám nemělo chybět? - SŠ vzdělání s maturito... (více v detailu)
Neuvedeno
mistr /mistrová provozu slévárny
Před 3 dny - AVIZO_CZ
- SOU/SŠ technického směru - praxe na pozici mistra/vedoucího pracovníka - organizační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - řidičský průkaz sk. B - základní znalost práce na PC - znalost obsluhy VZV Zaměstnanecké výhody: prémie, podnikové stravován... (více v detailu)
Neuvedeno
POMOCNÝ/Á KUCHAŘ/KA
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou. Hledáme pomocného kuchaře/pomocnou kuchařku! Do naší moderně vybavené kuchyně, kde nechybí nejnovější technologie pro usnadnění a efektivní práci, hledáme spolehlivého a týmového pomocného kuchaře/kuchařku. Pracujeme ve dvousměnném provozu - ranní (6:00-14:30) a odpolední (10:30-19:00). Co očekáváme? Bezúhonnost; Pečlivost a spolehlivost; Schopnost pracovat v týmu Co nabízíme? Odpovídající platové ohodnocení + osobní ohodnocení po zapracování; Pravidelné odměny; 5 týdnů dovolené; Stravování na pracovišti s příspěvkem zaměstnavatele; ? Příspěvek na penzijní produkty; Pracovní oblečení a obuv od... (více v detailu)
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce