Finanční asistent/ka
Podobné inzeráty
Asistent/ka prodeje
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: provozovna Huyndai, U Hilárie 3, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Mzdové ohodnocení: 25.000,- Kč + odměny. Pracovní doba: Po-Pá 7:30-15:30 h. Náplň práce: fakturace, půjčovna, pojišťování vozů, vedení pokladny. Požadujeme: řidičský průkaz sk. B nutný, z... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka pedagoga
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Nádražní 338, 351 35 Plesná u Chebu. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned. Platové ohodnocení: od 26.040,- Kč až 32.800,- Kč (dle délky praxe). Pracovní doba: odpolední směny (12:00-20:00 h x 13:00-21:00 h), někdy i soboty a neděle. Požadujeme: pedagogické vzdělání nebo ukončené středoškolské vzdělání + kurz asistenta/ky pedagoga podmínkou, praxe v oboru výhodou, morální a občanská bezúhonnost, dobrý zdravotní stav, flexibilita, spolehlivost, řidičský průkaz sk. B (aktivní ři... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT/KA - BACK OFFICE
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Náplň práce: bezchybné zadávání došlých objednávek do systému, komunikace se zákazníkem, přijímání zboží a pohyb ve skladu, vyřizování firemní pošty a další administrativa, spojená s chodem firmy Požadavky: SŠ vzdělání, práce s PC, znalost AJ na kom... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka jednatele
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní pozice jsou přednostně určené pro OZP (práce v „chráněné dílně“). Pracovní náplň: - organizování schůzek a jednání jednatele, vedení evidence a ukládání dokumentů, pořizování písemných záznamů z porad a jednání. Potřebné znalosti a dovednosti: - uživatelská znalost PC - znalost MS Office - organizační schopnosti, flexibilita - řidičský průkaz sk. B - aktivn... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonomický asistent/ka
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: - Pořizování a zajištění oběhu účetních dokladů, tvorba ekonomických reportů a analýz - Účtování a správa skladových dokladů, zpracování cestovních příkazů - Účetní správa majetku, archivace dokladů a správa spisovny Požadujeme: - Min. SŠ ekonomického směru - znalost IS Helios - výhodou, prac.doba 6,30 - 15 hod., zaškolení - dobrá znalost práce v MS Excel - základní znalost účetnictví - pečlivost, spolehlivost, systematická... (více v detailu)
Neuvedeno
finanční účetní (M/Ž)
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Znalost účetního software Abra výhodou pracovní poměr od: 01.02.2025, mzda: 300... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT/KA Ústavu sociálních a speciálněpedagogických věd ZSF JU
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní náplň - výuka v bakalářských a navazujících magisterských studijních programech sociálního zaměření - vedení kvalifikačních prací - podílení se na tvorbě učebních textů - řešení vědeckých, výzkumných a vývojových úkolů včetně grantové činnosti - publikační činnost v oboru Požadujeme - vysokoškolské vzdělání – Mgr. - způsobilost sociálního pracovníka dle zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. v platném znění - absolvované či zahájené Ph.D. studium výhodou - organizační a koordinační schopnosti, znalosti v oblasti supervize a odborné praxe výhodou - dobré komunikační schopnosti – pro práci s klinickými pracovišti jazykové znalosti – zejména znalost anglického jazyka, němčina či další jazyky jsou výhodou Nabízíme - zajímavou práci s možností profesního rozvoje - perspektivu zaměstnání - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování - zaměstnanecké bene... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka vedení společnosti
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Náplň, práce: - zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele a manažerů společnosti - připravovat podklady pro jednání - organizovat porady a zajišťovat péči o návštěvy (zákazníci, auditoři apod.) - zabezpečit bezproblémový chod sekretariátu (pošta, evidence předpisů apod.) - podpora ostatních oddělení společnosti v komunikaci s anglicky hovořícími zákazníky - zajištění dalších administrativních agend dle pokynu ředitele Požadujeme: - minimálně úplné střední vzdělání - výborná znalost MS Office - zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost, důslednost při práci a samostatný přístup ke svěřeným úkolům - příjemné a vstřícné vystupování - diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí - organizační a komunikační dovednosti - ... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT/KA PEDAGOGA
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
KO: Juchelková Irena Mgr., tel.: 731 172 398 e-mail: zs.strahovice@seznam.cz Znalost znakového jazyka podmínkou. do: 31... (více v detailu)
Neuvedeno
asistent/ka jednatele společnosti
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Upřesňující informace: o Řízení kalendáře a schůzek jednatele o Vyřizování základní administrativy o Monitoring trhu v turistických lokalitách na Sri Lance o Vyžadujeme alespoň základn... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT/KA DAŇOVÉHO PORADCE
Před 64 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - zpracování daňových přiznání a sestavování účetních závěrek klientů - spolupráce při poradenství v oblasti daňové problematiky- DPFO, DPPO, DPH, daň silniční - příprava a zpracování odborných stanovisek klientům Co od Vás očekáváme - VŠ vzdělání ekonomického směru - zájem o daňovou problematiku, ideálně praxe v daních - znalost ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA DAŇOVÉHO PORADCE
Před 64 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - zpracování daňových přiznání a sestavování účetních závěrek klientů - spolupráce při poradenství v oblasti daňové problematiky- DPFO, DPPO, DPH, daň silniční - příprava a zpracování odborných stanovisek klientům Co od Vás očekáváme - VŠ vzdělání ekonomického směru - zájem o daňovou problematiku, ideálně praxe v daních - znalost ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
pracovník prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele
Před 64 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT: E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Pracovník prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele Cílem pozice je: - Evidence stávajících servisních smluv - Kontaktování zákazníka a získávání servisních smluv po realizaci zakázky - Vyhledávání příležitostí k uzavření servisních smluv ze stávajících zákazníků, kteří smlouvu uzavřenou ještě nemají - Komunikace se zákazníky - Zpracování cenových nabídek na servis - Příprava podkladů + asistentské práce pro jednatele Požadujeme: - Nadšení do kreativní a akční práce plné organizování a komunikace s lidmi - Systematičnost - schopnost urč... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
pracovník prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele
Před 64 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT: E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Pracovník prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele Cílem pozice je: - Evidence stávajících servisních smluv - Kontaktování zákazníka a získávání servisních smluv po realizaci zakázky - Vyhledávání příležitostí k uzavření servisních smluv ze stávajících zákazníků, kteří smlouvu uzavřenou ještě nemají - Komunikace se zákazníky - Zpracování cenových nabídek na servis - Příprava podkladů + asistentské práce pro jednatele Požadujeme: - Nadšení do kreativní a akční práce plné organizování a komunikace s lidmi - Systematičnost - schopnost urč... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent finanční účtárny / referentka finanční účtárny
Před 65 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Kontakt telefonicky nebo zasláním životopisu na adresu Hana.Kucerova@assaabloy.com. Požadujeme: - SŠ ekonomického směru, vhodné pro absolventy - znalost podvojného účetnictví v souvislosti se zákony - znalost MS Office - znalost práce v některém z účetních informačních systémů - vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu - časová flexibilita, schopnost zvládat termínované úkoly - ochota dále se vzdělá... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent finanční účtárny / referentka finanční účtárny
Před 65 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Kontakt telefonicky nebo zasláním životopisu na adresu Hana.Kucerova@assaabloy.com. Požadujeme: - SŠ ekonomického směru, vhodné pro absolventy - znalost podvojného účetnictví v souvislosti se zákony - znalost MS Office - znalost práce v některém z účetních informačních systémů - vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu - časová flexibilita, schopnost zvládat termínované úkoly - ochota dále se vzdělá... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Asistent/ka v autoservisu
Před 65 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Administrativní práce spojené s provozem autoservisu. Požadujeme znalost práce na PC, samostatnost, komunikativnost. Pouze OZP Administrativní práce spojené s provozem autoservisu. Požadujeme ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka v autoservisu
Před 65 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Administrativní práce spojené s provozem autoservisu. Požadujeme znalost práce na PC, samostatnost, komunikativnost. Pouze OZP Administrativní práce spojené s provozem autoservisu. Požadujeme ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
asistent/ka oddělení údržby
Před 65 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
zajištění a organizace oddělení údržby, servisu, náhradních dílů, podíl na vedení, správě a rozvoji materiálového hospodářství, sestavování měsičních správ, kontrola faktur, účast na inventurách a auditech, kontaktní osoba pro pracovníky v tuzemsku i zahraničí v oblasti působnosti, dokončené odborné obchodní vzdělání, min. 2... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
asistent/ka oddělení údržby
Před 65 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
zajištění a organizace oddělení údržby, servisu, náhradních dílů, podíl na vedení, správě a rozvoji materiálového hospodářství, sestavování měsičních správ, kontrola faktur, účast na inventurách a auditech, kontaktní osoba pro pracovníky v tuzemsku i zahraničí v oblasti působnosti, dokončené odborné obchodní vzdělání, min. 2... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
FINANČNÍ A PERSONÁLNÍ ŘEDITEL/KA (ZamK)
Před 65 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
B15 z:6/9/2022 (ZamK) a:15/11/2024 Požadujeme: - korejský jazyk slovem i písmem potřebný pro denní komunikaci s podřízenými kolegy a mateřskou spol... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
FINANČNÍ A PERSONÁLNÍ ŘEDITEL/KA (ZamK)
Před 65 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
B15 z:6/9/2022 (ZamK) a:15/11/2024 Požadujeme: - korejský jazyk slovem i písmem potřebný pro denní komunikaci s podřízenými kolegy a mateřskou spol... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA SPRÁVY MAJETKU MĚSTA
Před 65 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
D01 z:15/11/2024 Požadujeme: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou · výhodou vzdělání stavebního nebo technického zaměření nebo veřejnosprávního · předpokládá se: * z základní znalost zákona o zadávání veřejných zakázek * orientace v občanském zákoníku v oblasti majetkoprávní problematiky * orientace v zákoně o registru smluv * orientace v zákonech o pozemních komunikacích, o provozu na pozemních komunikacích, o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích * znalost problematiky územně samosprávného celku * řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič (k řízení referentského vozidla při prac. cestách) · výhodou může být: * zkušenosti s přípravou veřejných zakázek * znalost problematiky nakládání s majetkem, mapových portálů · výborná stylizace písemností · samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odp... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka soudce
Před 65 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA MÍSTO ASISTENT SOUDCE/ASISTENTKA SOUDCE Předseda Okresního soudu Plzeň–jih vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa pozice: asistent/asistentka soudce pro občanskoprávní úsek soudu. Platové ohodnocení: 13. platová třída (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) dle praxe v rozsahu: 29 410,- Kč – 43 370,- Kč, zvláštní příplatek 1 250,- Kč. Předpoklady pro výkon funkce asistenta/asistentky soudce - ukončené vysokoškolské vzdělání v oboru právo (ukončené magisterské studium) na vysoké škole v České republice - státní občanství České republiky - plná svéprávnost - trestní a morální bezúhonnost - odpovídající vystupování - schopnost vysokého pracovního nasazení - znalost práce na PC. K přihlášce k účasti k výběrovému řízení uchazeč/uchazečka připojí: - motivační dopis - strukturovaný životopis - čestné prohlášení o státním občanství - ověřenou kopii dokladu o dosaženém vzdělání v ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka soudce
Před 65 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA MÍSTO ASISTENT SOUDCE/ASISTENTKA SOUDCE Předseda Okresního soudu Plzeň–jih vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa pozice: asistent/asistentka soudce pro občanskoprávní úsek soudu. Platové ohodnocení: 13. platová třída (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) dle praxe v rozsahu: 29 410,- Kč – 43 370,- Kč, zvláštní příplatek 1 250,- Kč. Předpoklady pro výkon funkce asistenta/asistentky soudce - ukončené vysokoškolské vzdělání v oboru právo (ukončené magisterské studium) na vysoké škole v České republice - státní občanství České republiky - plná svéprávnost - trestní a morální bezúhonnost - odpovídající vystupování - schopnost vysokého pracovního nasazení - znalost práce na PC. K přihlášce k účasti k výběrovému řízení uchazeč/uchazečka připojí: - motivační dopis - strukturovaný životopis - čestné prohlášení o státním občanství - ověřenou kopii dokladu o dosaženém vzdělání v ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce