FAKULTA PŘÍRODOVĚDNĚ-HUMANITNÍ A PEDAGOGICKÁ - ODBORNÝ/Á ASISTENT/KA NA KATEDRU TĚLESNÉ VÝCHOVY A SPORTU
Podobné inzeráty
učitel/ka odborných předmětů se zaměřením na sociální služby
Před 14 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
pracoviště Kroměříž - Náplň práce: výuka odborných předmětů v oboru vzdělání Sociální činnost včetně výuky praxe v zařízeních sociálních služeb - Požadavky: pedagogická a odborná způsobilost k výuce odborných předmětů podle zákona ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
učitel/ka odborných předmětů se zaměřením na sociální služby
Před 14 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
pracoviště Kroměříž - Náplň práce: výuka odborných předmětů v oboru vzdělání Sociální činnost včetně výuky praxe v zařízeních sociálních služeb - Požadavky: pedagogická a odborná způsobilost k výuce odborných předmětů podle zákona ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA SPRÁVY POPLATKŮ MĚSTSKÉHO ÚŘADU RUDOLFOV
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Předpoklady pro výkon činnosti: - min. ukončené středoškolské vzdělání - znalost problematiky v oblasti místních poplatků - ZOZ při správě daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění výhodou - znalost zákona č 280/2009 Sb., daňový řád ve znění pozdějších předpisů výhodou - znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů výhodou - bezúhonnost, orientace v platných právních předpisech ČR, znalost práce s výpočetní technikou, schopnost jednat s lidmi - nástup 2.1.2025 Hrubá mzda od 21.710,- Kč do 31.820,- Kč + osobní příplatek po zkušební době Lhůta pro podání přihlášky do 18.11.2024 do 17:00 hod. - osobně nebo poštou na podatelnu Města Rudolfov, Ke Str... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA SPRÁVY POPLATKŮ MĚSTSKÉHO ÚŘADU RUDOLFOV
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Předpoklady pro výkon činnosti: - min. ukončené středoškolské vzdělání - znalost problematiky v oblasti místních poplatků - ZOZ při správě daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění výhodou - znalost zákona č 280/2009 Sb., daňový řád ve znění pozdějších předpisů výhodou - znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů výhodou - bezúhonnost, orientace v platných právních předpisech ČR, znalost práce s výpočetní technikou, schopnost jednat s lidmi - nástup 2.1.2025 Hrubá mzda od 21.710,- Kč do 31.820,- Kč + osobní příplatek po zkušební době Lhůta pro podání přihlášky do 18.11.2024 do 17:00 hod. - osobně nebo poštou na podatelnu Města Rudolfov, Ke Str... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ředitel/ka Správy domů a bytů Volary, příspěvkové organizace
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Rozsah výkonu funkce: správa domů, bytů a nebytových prostor v majetku města Volary. Požadavky: " Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání technického nebo ekonomického směru, " Organizační, řídící a komunikační schopnosti, " Spolehlivost a časová flexibilita, " Uživatelská znalost práce s PC, " Manažerské dovednosti, schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů, schopnost zvládat stres a množství souběžných úkolů, " Bezúhonnost, " Výhodou znalost potřebných právních předpisů k nakládání s bytovým a nebytovým majetkem, " Řidičský průkaz skupiny "B". Náležitosti přihlášky k výběrovému řízení: " Jméno, příjmení a titul, " Datum a místo narození, " Státní příslušnost, " Místo trvalého pobytu, " Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana, " Telefonní případně e-mail spojení, " Datum a podpis zájemce. Výčet dokladů, které uchazeč připojí k písemné přihlášce: " Motivační d... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ředitel/ka Správy domů a bytů Volary, příspěvkové organizace
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Rozsah výkonu funkce: správa domů, bytů a nebytových prostor v majetku města Volary. Požadavky: " Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání technického nebo ekonomického směru, " Organizační, řídící a komunikační schopnosti, " Spolehlivost a časová flexibilita, " Uživatelská znalost práce s PC, " Manažerské dovednosti, schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů, schopnost zvládat stres a množství souběžných úkolů, " Bezúhonnost, " Výhodou znalost potřebných právních předpisů k nakládání s bytovým a nebytovým majetkem, " Řidičský průkaz skupiny "B". Náležitosti přihlášky k výběrovému řízení: " Jméno, příjmení a titul, " Datum a místo narození, " Státní příslušnost, " Místo trvalého pobytu, " Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana, " Telefonní případně e-mail spojení, " Datum a podpis zájemce. Výčet dokladů, které uchazeč připojí k písemné přihlášce: " Motivační d... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Rozpočtář oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 14 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění; poskytování účelových finančních prostředků v přenesené působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ obor vzdělání: ekonomika výhodou znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhod... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Rozpočtář oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 14 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění; poskytování účelových finančních prostředků v přenesené působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ obor vzdělání: ekonomika výhodou znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhod... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ŠKOLNÍ JÍDELNY
Před 14 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Výběrové řízení na funkci Vedoucí školní jídelny Zařízení školního stravování Opava, příspěvková organizace se sídlem Otická 23/2678 v Opavě vyhlašuje výběrové řízení na pozici vedoucí školní jídelny E. Beneše 4 a vedoucí školní jídelny Mařádkova 15. Předpoklady pro výkon pozice vedoucí školní jídelny: - vzdělání - minimálně střední hotelová škola, střední ekonomická škola + kurz pro vedoucí provozní jednotky, střední ekonomická škola - obor společné stravování, dietní sestra nebo jiný příbuzný obor s maturitou, případně vyšší vzdělání v příbuzném oboru, - minimálně 5 let praxe v oboru, - občanská a morální bezúhonnost, - znalost práce s PC (Word, Excel, Internet) - zkušenosti se stravovacím programem Z-WARE a programem Gordic výhodou - organizační a řídící schopnosti, dobré komunikační vlastnosti, flexibilita, zodpovědnost a spolehlivost - kladný vztah k dětem - znalost předpisů školního stravování, znalost výživových norem, včetně předpisů hygienických a dále pak souvisejících práv... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ŠKOLNÍ JÍDELNY
Před 14 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Výběrové řízení na funkci Vedoucí školní jídelny Zařízení školního stravování Opava, příspěvková organizace se sídlem Otická 23/2678 v Opavě vyhlašuje výběrové řízení na pozici vedoucí školní jídelny E. Beneše 4 a vedoucí školní jídelny Mařádkova 15. Předpoklady pro výkon pozice vedoucí školní jídelny: - vzdělání - minimálně střední hotelová škola, střední ekonomická škola + kurz pro vedoucí provozní jednotky, střední ekonomická škola - obor společné stravování, dietní sestra nebo jiný příbuzný obor s maturitou, případně vyšší vzdělání v příbuzném oboru, - minimálně 5 let praxe v oboru, - občanská a morální bezúhonnost, - znalost práce s PC (Word, Excel, Internet) - zkušenosti se stravovacím programem Z-WARE a programem Gordic výhodou - organizační a řídící schopnosti, dobré komunikační vlastnosti, flexibilita, zodpovědnost a spolehlivost - kladný vztah k dětem - znalost předpisů školního stravování, znalost výživových norem, včetně předpisů hygienických a dále pak souvisejících práv... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
NÁHRADNÍ RODINNÁ PÉČE
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Obor školního vzdělání: Zaměření na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (dle zákona č. 108/2006 Sb.). Pracovní náplň: - Metodické usměrňování a koordinace výkonu sociálně-právní ochrany (včetně tvorby metodik, stanovisek a metodických pokynů, zajišťování a realizace metodických setkání orgánů sociálně-právní ochrany dětí). - Výkon kontroly přenesené působnosti na úseku sociálně-právní ochrany dětí Jihočeského kraje. - Vedení evidence dětí, kterým je třeba zprostředkovat náhradní rodinnou péči (včetně zajišťování vyjádření dítěte ke zprostředkování náhradní rodinné péče), odborné posuzování dětí pro potřeby zprostředkování náhradní rodinné péče a zajišťování činnosti poradního sboru pro zprostředkování náhradní rodinné péče. - Zajišťování agendy zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc (evidence dětí, účast na případových konferencích, r... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
NÁHRADNÍ RODINNÁ PÉČE
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Obor školního vzdělání: Zaměření na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (dle zákona č. 108/2006 Sb.). Pracovní náplň: - Metodické usměrňování a koordinace výkonu sociálně-právní ochrany (včetně tvorby metodik, stanovisek a metodických pokynů, zajišťování a realizace metodických setkání orgánů sociálně-právní ochrany dětí). - Výkon kontroly přenesené působnosti na úseku sociálně-právní ochrany dětí Jihočeského kraje. - Vedení evidence dětí, kterým je třeba zprostředkovat náhradní rodinnou péči (včetně zajišťování vyjádření dítěte ke zprostředkování náhradní rodinné péče), odborné posuzování dětí pro potřeby zprostředkování náhradní rodinné péče a zajišťování činnosti poradního sboru pro zprostředkování náhradní rodinné péče. - Zajišťování agendy zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc (evidence dětí, účast na případových konferencích, r... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK ODBORU VÝSTAVBY
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pracovního místa ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK ODBORU VÝSTAVBY MěÚ Rudolfov Předpoklady pro výkon činnosti: - min. ukončené středoškolské vzdělání - ZOZ - povolování kácení dřevin, povolování připojení sousedního pozemku ke komunikaci a zvláštní užívání výhodou - znalost zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů výhodou - znalost vyhlášky č. 189/2013 Sb., Vyhláška o ochraně dřevin a povolování jejich kácení, ve znění pozdějších předpisů a souvisejících výhodou - znalost problematiky v oblasti místních poplatků, bezúhonnost - orientace v platných právních předpisech ČR - znalost práce s výpočetní technikou - schopnost jednat s lidmi Hrubá mzda od 20.130,- Kč do 29.520,- Kč (po zkušební době) Lhůta pro podání přihlášky d... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK ODBORU VÝSTAVBY
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pracovního místa ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK ODBORU VÝSTAVBY MěÚ Rudolfov Předpoklady pro výkon činnosti: - min. ukončené středoškolské vzdělání - ZOZ - povolování kácení dřevin, povolování připojení sousedního pozemku ke komunikaci a zvláštní užívání výhodou - znalost zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů výhodou - znalost vyhlášky č. 189/2013 Sb., Vyhláška o ochraně dřevin a povolování jejich kácení, ve znění pozdějších předpisů a souvisejících výhodou - znalost problematiky v oblasti místních poplatků, bezúhonnost - orientace v platných právních předpisech ČR - znalost práce s výpočetní technikou - schopnost jednat s lidmi Hrubá mzda od 20.130,- Kč do 29.520,- Kč (po zkušební době) Lhůta pro podání přihlášky d... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANA DĚTÍ
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Obor školního vzdělání: Zaměření na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (dle zákona č. 108/2006 Sb.). Pracovní náplň: - Metodické usměrňování a koordinace výkonu sociálně-právní ochrany (včetně tvorby metodik, stanovisek a metodických pokynů, zajišťování a realizace metodických setkání orgánů sociálně-právní ochrany dětí). - Výkon přenesené působnosti na úseku sociálně-právní ochrany dětí Jihočeského kraje. - Zajišťování agendy fyzických a právnických osob pověřených k výkonu sociálně-právní ochrany (včetně rozhodování o žádosti o vydání pověření k výkonu sociálně-právní ochrany, kontroly výkonu sociálně-právní ochrany pověřených osob na území kraje a metodického usměrňování a koordinace výkonu sociálně-právní ochrany pověřených osob). - Zajišťování agendy stížností a podnětů na úseku sociálně-právní ochrany dětí. - Rozhodování o odvolání ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANA DĚTÍ
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Obor školního vzdělání: Zaměření na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (dle zákona č. 108/2006 Sb.). Pracovní náplň: - Metodické usměrňování a koordinace výkonu sociálně-právní ochrany (včetně tvorby metodik, stanovisek a metodických pokynů, zajišťování a realizace metodických setkání orgánů sociálně-právní ochrany dětí). - Výkon přenesené působnosti na úseku sociálně-právní ochrany dětí Jihočeského kraje. - Zajišťování agendy fyzických a právnických osob pověřených k výkonu sociálně-právní ochrany (včetně rozhodování o žádosti o vydání pověření k výkonu sociálně-právní ochrany, kontroly výkonu sociálně-právní ochrany pověřených osob na území kraje a metodického usměrňování a koordinace výkonu sociálně-právní ochrany pověřených osob). - Zajišťování agendy stížností a podnětů na úseku sociálně-právní ochrany dětí. - Rozhodování o odvolání ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 14 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
referent územního plánování a stavebního řádu Stavebního úřadu Městského úřadu Ždánice A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 8. 11. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob p... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 14 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
referent územního plánování a stavebního řádu Stavebního úřadu Městského úřadu Ždánice A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 8. 11. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob p... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Před 14 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 24 100,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, kter... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Před 14 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 24 100,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, kter... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK/PRACOVNICE DO ODDĚLENÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ A VNITŘNÍ LEGISLATIVU
Před 14 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
CHARAKTERISTIKA: administrativní činnost spojená se studijní agendou TUL zejména v oblasti akreditací ke studijním programům, aktuální studijní legislativy včetně její aplikace do interních procesů, tvorba vzorových formulářů pro TUL, metodická činnost v oblasti studijní agendy, administrativní činnost spojená se studijní agendou rektorátu zejména v oblasti stipendií a příslušných rozhodnutí týkající se studia nebo stipendií, korespondence s orgány státní správy, aktivity spojené se zajištění a hodnocením kvality činností TUL včetně odpovědnosti za finanční správu těchto aktivit (většinou formou projektů). VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: středoškolské, příp. vysokoškolské vzdělání, výhodou v ekonomickém nebo administrativně-správním oboru, schopnost orientace v legislativě v ČR, odborné znalosti v oblasti zákona o vysokých školách, v oblasti studijní agendy výhodou, odborné znalosti v oblasti administrativního a ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK/PRACOVNICE DO ODDĚLENÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ A VNITŘNÍ LEGISLATIVU
Před 14 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
CHARAKTERISTIKA: administrativní činnost spojená se studijní agendou TUL zejména v oblasti akreditací ke studijním programům, aktuální studijní legislativy včetně její aplikace do interních procesů, tvorba vzorových formulářů pro TUL, metodická činnost v oblasti studijní agendy, administrativní činnost spojená se studijní agendou rektorátu zejména v oblasti stipendií a příslušných rozhodnutí týkající se studia nebo stipendií, korespondence s orgány státní správy, aktivity spojené se zajištění a hodnocením kvality činností TUL včetně odpovědnosti za finanční správu těchto aktivit (většinou formou projektů). VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: středoškolské, příp. vysokoškolské vzdělání, výhodou v ekonomickém nebo administrativně-správním oboru, schopnost orientace v legislativě v ČR, odborné znalosti v oblasti zákona o vysokých školách, v oblasti studijní agendy výhodou, odborné znalosti v oblasti administrativního a ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Sociální pracovník
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Sociální pracovník - odborné sociální poradenství Náplň práce - poskytování ambulantní sociální služby pro osoby se zdravotním postižením a seniory: odborné sociální poradenství - tvorba a aktualizace metodických materiálů sociálních služeb a organizace - vedení pracoviště Český Krumlov - rozvoj organizace dle požadavků zakladatele a statutárního zástupce Zaměstnanecké výhody: - služební mobilní telefon + PC - 5 týdnů dovolené + sick days - flexibilní pracovní doba - možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu Požadavky na uchazeče Vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb. v platném znění: - vyšší odborné vzdělání v oborech zaměřených na sociální práci, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost - vysokoškolské vzdělání (Bc. či Mgr.) v oborech zaměřených na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči. - velmi dobré řídící, organizační, komunikační a vyjednávací dovednosti - koncepční a analytické myšlení - orientace v obla... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Sociální pracovník
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Sociální pracovník - odborné sociální poradenství Náplň práce - poskytování ambulantní sociální služby pro osoby se zdravotním postižením a seniory: odborné sociální poradenství - tvorba a aktualizace metodických materiálů sociálních služeb a organizace - vedení pracoviště Český Krumlov - rozvoj organizace dle požadavků zakladatele a statutárního zástupce Zaměstnanecké výhody: - služební mobilní telefon + PC - 5 týdnů dovolené + sick days - flexibilní pracovní doba - možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu Požadavky na uchazeče Vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb. v platném znění: - vyšší odborné vzdělání v oborech zaměřených na sociální práci, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost - vysokoškolské vzdělání (Bc. či Mgr.) v oborech zaměřených na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči. - velmi dobré řídící, organizační, komunikační a vyjednávací dovednosti - koncepční a analytické myšlení - orientace v obla... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Knihovník/knihovnice oddělení služeb Vědecké knihovny UJEP
Před 14 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Popis práce/pracovní náplň: o provádí výpůjční a informační služby a jejich evidenci, vydávání a přebírání dokumentů a kontrolu vrácených dokumentů o poskytuje referenční a faktografické služby a informace, samostatné vyhledání a formulace odpovědí na složitější informační požadavky uživatelů s využitím interních a externích informačních zdrojů o provádí registraci uživatelů, poskytuje jim informace o službách knihovny o vyhledává dokumenty ve skladech a zařazuje je, zodpovídá za řazení určené části knihovního fondu o pravidelně provádí revizi knihovního fondu o rozesílá upomínky, vyřizuje rezervace o zajišťuje pomoc uživatelům při samoobslužných reprografických a kopírovacích službách o vede pokladnu a evidenci plateb, manipulaci s hotovostí o dodržuje právní předpisy vztahující se k vykonávané práci, dodržuje vnitřní předpisy a normy UJEP, prohlubuje si vědomosti samostudiem a účastí na školeních, odborných seminářích a přednáškách o vykonává další práce dle pokynů nadřízeného Kv... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce