Administrativní pracovník M/Ž - Praha 7 (poloviční úvazek)

Administrativní pracovník M/Ž - Praha 7 (poloviční úvazek)
Před 41 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce v Outlooku - třídění a schvalování faktur • Zadávání přijatých faktur do účetního programu Karát • Skenování příloh a následné ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
 Kč

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ASISTENT/ ASISTENTKA OBCHODU
Před 16 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, vyřizování... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ASISTENT/ ASISTENTKA OBCHODU
Před 16 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, vyřizování... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Junior back office pracovník M/Ž - Praha 7 - 20 000-25 000Kč
Junior back office pracovník M/Ž - Praha 7 - 20 000-25 000Kč
Před 21 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Administrativní činnost • Vedení agendy služebních vozidel • Zajišťování servisních prohlídek a další. • Výpomoc při objednává... (více v detailu)
Hlavní město Praha
25 000
 Kč
PlaceholderNo Image
Účetně administrativní pracovník
Před 26 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost zabývající se prodejem převážně italských potravin a jejich distribucí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Účetně administrativní pracovník. Náplň práce: Příprava podkladů pro přiznání k DPH, Příprava podkladů pro přiznání ke spotřební dani, Správa systému EMCS celní správy, Zpracování výkazů pro intrastat, Backoffice administrativní agenda, zejména v komunikaci s OVM, Fleet management – správa vozového parku, řešení pojistných událostí, Technicko-administrativní správa budov, Jako náhradník účtování banky, pokladny, přijatých faktur (v případě nepřítomnosti o... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PRACOVNÍK/ PRACOVNICE ÚDRŽBY - POLOVIČNÍ ÚVAZEK
Před 59 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
17.7.2024 - údržba a úklid vnějších i vnitřních prostor provozovny prádelny a úklidu, údržba praček, sušiček a mandlů a ostatního vybavení provozovny, svoz a rozvoz prádla, rozvoz pracovníků úklidu po městě a okolí. Min. nižší střední odborné, ŘP sk. B - aktivní řidič, spolehli... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PRACOVNÍK/ PRACOVNICE ÚDRŽBY - POLOVIČNÍ ÚVAZEK
Před 59 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
17.7.2024 - údržba a úklid vnějších i vnitřních prostor provozovny prádelny a úklidu, údržba praček, sušiček a mandlů a ostatního vybavení provozovny, svoz a rozvoz prádla, rozvoz pracovníků úklidu po městě a okolí. Min. nižší střední odborné, ŘP sk. B - aktivní řidič, spolehli... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník skladu
Před 67 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE - evidence příjmu a výdeje přepravek - příjem obalového materiálu, evidence šarží - výdej obalového materiálu ze skladu do výroby dle šarží - sledování zásob... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník skladu
Před 67 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE - evidence příjmu a výdeje přepravek - příjem obalového materiálu, evidence šarží - výdej obalového materiálu ze skladu do výroby dle šarží - sledování zásob... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 553 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: rodopi@post.cz tel.: 775188302 Upřesňující informace: Náplň práce: evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací: kopírování dokumentů: příprava jednoduchých zpráv a korespondence: kontrola údajů, příprava faktur a podrobná evidence... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 553 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: rodopi@post.cz tel.: 775188302 Upřesňující informace: Náplň práce: evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací: kopírování dokumentů: příprava jednoduchých zpráv a korespondence: kontrola údajů, příprava faktur a podrobná evidence... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 171 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní doba: Po - pá na 6,5h Náplň práce: Zakládání spisů o přijatých zaměstnancích a kontrola úplnosti záznamů, odhlášky a přihlášky zaměstnanců, vedení a aktualizace manuálních a počítačových systémů evidence a registrace, sestavování a přípra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovnice
Před 187 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: asistentka pro vedení firmy,PC,psaní faktur,příjem adm.dokladů,příjem objednávek vyhotovení faktur,evidence přijatých faktur a shromažďování dokladů pro úč... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Odborní pracovníci v oblasti správy průmyslu a dopravy
Před 196 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Čermák Ladislav, e-mail: ladislav.cermak@3dees.cz Hledáme nového kolegu, který bude schopen zvládnout širokou škálu úkolů a podporovat naše obchodní týmy v různých oblastech. Nabízíme pestrou práci a velkou samostatnost. Naše týmy se zabývají prodejem průmyslových řešení pro aditivní výrobu. Dále nabízíme služby zakázkové aditivní výroby. Působíme na trzích v Česku, Slovensku a na Ukrajině. Plánuje expanzi na další vhodné trhy. Náplň práce • Zajištění kompletní personální agendy společnosti • Interní účetní podpora: Fakturace, zpracování přijatých faktur, příprava dokladů, komunikace s externí účetní, vedení pokladny, zpracování mezd a personální agendy, vymáhání pohledávek, evidence smluv a dalších dokumentů. • Administrace interních dotačních projektů: vedení evidence podkladů projektů, účast na pravidelných projektových poradách, sledování důležitých termínů v realizovaných a připravovaných projektech. • Prodejní podpora: komunikace s dodavateli, reakce na dotazy klientů na webu, zá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 396 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pí. Levitska, tel.: 777 052 627 Po-Pá 9:00-14:00, e-mail: info26emesfashion@gmail.com Náplň práce: Příprava podkladů, formálních doku... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 490 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Grigorova Tereza, tel.: 777759486, e-mail: info@svecha.cz Náplň práce: Příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadříz... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 417 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Elvira Glazkova, e-mail: job.it.sro@gmail.com Naplň práce: evidence, příprava, tříděni, klasifikace a ukládání informaci; kopírovaní dokumentů, příprava jednoduchých zpráv a korespondence, kontrola údajů, příprava faktur a podrobná evidence proběhlých finančních transakc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 171 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní doba: Po - pá na 6,5h Náplň práce: Zakládání spisů o přijatých zaměstnancích a kontrola úplnosti záznamů, odhlášky a přihlášky zaměstnanců, vedení a aktualizace manuálních a počítačových systémů evidence a registrace, sestavování a přípra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Odborní pracovníci v oblasti správy průmyslu a dopravy
Před 196 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Čermák Ladislav, e-mail: ladislav.cermak@3dees.cz Hledáme nového kolegu, který bude schopen zvládnout širokou škálu úkolů a podporovat naše obchodní týmy v různých oblastech. Nabízíme pestrou práci a velkou samostatnost. Naše týmy se zabývají prodejem průmyslových řešení pro aditivní výrobu. Dále nabízíme služby zakázkové aditivní výroby. Působíme na trzích v Česku, Slovensku a na Ukrajině. Plánuje expanzi na další vhodné trhy. Náplň práce • Zajištění kompletní personální agendy společnosti • Interní účetní podpora: Fakturace, zpracování přijatých faktur, příprava dokladů, komunikace s externí účetní, vedení pokladny, zpracování mezd a personální agendy, vymáhání pohledávek, evidence smluv a dalších dokumentů. • Administrace interních dotačních projektů: vedení evidence podkladů projektů, účast na pravidelných projektových poradách, sledování důležitých termínů v realizovaných a připravovaných projektech. • Prodejní podpora: komunikace s dodavateli, reakce na dotazy klientů na webu, zá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PRACOVNÍK ÚKLIDU (M/Ž) - POLOVIČNÍ ÚVAZEK
Před 221 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Pro domluvení osobní schůzky nejdříve telefonický nebo e-mailový kontakt, nechodit na pracoviště! Do našeho týmu přijmeme pracovníka / pracovnici na úklid, poloviční úvazek 4 hodiny denně, pracovní místo je vyhrazeno pro osobu se zdravotním postižením. Místem výkonu práce je: Žerotínovo nám. 17/1, Třebíč Podklášteří. Co u nás budete dělat: jedná se o úklid ka... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 490 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Grigorova Tereza, tel.: 777759486, e-mail: info@svecha.cz Náplň práce: Příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadříz... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník, pokladní (OZP) - INVALIDA - poloviční úvazek
Před 108 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Martincová Jana, tel.: 721 443 980, e-mail: martincova@apap.cz Pro OZP (1., 2. stupeň). Pracovní náplň - - markování zboží na pokladně - příjem objednávek, vytváření dodacích listů, vytváření faktur z objednávek, kontrola přijatých faktur, vystavování dobropisů, plánování a objednávání dopravy, objednávání zboží a vystavování příjemek Požadujeme - - samostatnost, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci - ohleduplnost - znalost MS Excel, Word - středoškolské vzdělání s maturitou - praxe výhodou Nabízíme - - mzda 12 000 Kč hrubé... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovnice
Před 187 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: asistentka pro vedení firmy,PC,psaní faktur,příjem adm.dokladů,příjem objednávek vyhotovení faktur,evidence přijatých faktur a shromažďování dokladů pro úč... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník - asistentka / asistent obchodu
Před 215 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Zaměstnavatel uznán na chráněném trhu práce - pozice je určená pro osoby se zdravotním postižením 1., 2. i 3. stupně. Nabízíme: - 5 týdnů dovolené - mzdový růst, motivační ohodnocení, pravidelné měsíční a roční odměny - zaměstnanecké slevy, příspěvek na penzijní připojištění - flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova, firemní akce, právní poradenství Mzda 21 300 Kč/8 hodin - plný úvazek Požadujeme: - min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému - pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, akti... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník, pokladní (OZP) - INVALIDA - plný úvazek
Před 108 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Martincová Jana, tel.: 721 443 980, e-mail: martincova@apap.cz Pro OZP (1., 2. stupeň). Pracovní náplň - - markování zboží na pokladně - příjem objednávek, vytváření dodacích listů, vytváření faktur z objednávek, kontrola přijatých faktur, vystavování dobropisů, plánování a objednávání dopravy, objednávání zboží a vystavování příjemek Požadujeme - - samostatnost, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci - ohleduplnost - znalost MS Excel, Word - středoškolské vzdělání s maturitou - praxe výhodou Nabízíme - - mzda 24 000 Kč h... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník, pokladní (OZP) - INVALIDA - plný úvazek
Před 108 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Martincová Jana, tel.: 721 443 980, e-mail: martincova@apap.cz Pro OZP (1., 2. stupeň). Pracovní náplň - - markování zboží na pokladně - příjem objednávek, vytváření dodacích listů, vytváření faktur z objednávek, kontrola přijatých faktur, vystavování dobropisů, plánování a objednávání dopravy, objednávání zboží a vystavování příjemek Požadujeme - - samostatnost, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci - ohleduplnost - znalost MS Excel, Word - středoškolské vzdělání s maturitou - praxe výhodou Nabízíme - - mzda 24 000 Kč h... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Práce a služby