Administrativní pracovník, pokladní (OZP) - INVALIDA - poloviční úvazek
Podobné inzeráty

Číšníci a servírky
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
obsluha hostů – přijímání objednávek, servírování jídel a nápojů, příprava stolů – prostírání, úklid a aranžování stolů dle standardů podniku, doporučování jídel a nápojů – znalost menu, schopnost poradit hostům, příjem plateb a práce s pokladnou – vystavování účtů, manipulace s hotovostí a platebními kartami, komunikace s kuchyní a barem – předávání objednávek a spolupráce s kolegy, úvazek 20 - 30 hod./týden... (více v detailu)
Neuvedeno

Číšník/servírka + příprava snídaní - OZP
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Nástup do zaměstnání ihned dle dohody. Možnost zkráceného úvazku od 20 - 30 h týdně. Vhodné pro osoby OZP II. stupeň invalidity. Náplň práce servírky: obsluha hostů, přijímání objednávek, servírování jídel a nápojů, zajišťování spokojenosti hostů a řešení případných stížností, dále se stará o přípravu a úklid stolů a udržování čistoty v provozu. Pracovní doba: Po - Pá 10:30 - 14:30 Náplň práce přípravy snídaní: příprava snídaňového bufetu... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovníci úklidu - zkrácený úvazek (vyhrazeno pro OZP)
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Přijmeme pracovníka na úklid, poloviční úvazek 4 hodiny denně, místo je vyhrazeno pro osobu se zdravotním postižením. Místem výkonu práce je: 4. května 287, Vsetín. NÁPLŇ PRÁCE: jedná se o úklid kancelářských a společných prostor na krajské hygienické stanici. POŽADUJEME: pracovitost, spolehlivost, samostatnost. NABÍZÍME: práce na pracovní smlouvu s možností prodloužení, dlouhodobá spolupráce, pravidelná mzda, prémie za dobře o... (více v detailu)
Neuvedeno

OZP - prodavač/ka - brigáda
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
pozice: prodavač/ka - brigáda OZP Nástup: ihned Mzda: 130,- Kč/hod - 20 hod Kontakt: Milada Kazimírová, email: m.kazimirova@tomiscz.cz Náplní práce je přeskladňování zboží ze skladu na prodejnu, práce s čtečkou EAN kódů, vystavování zboží na prodejnu, úd... (více v detailu)
Neuvedeno

Hledáme SKLADNÍKA/SKLADNICI - INVALIDU (OZP)
Před 18 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Pro OZP (1., 2., 3. stupeň).
Požadujeme
- pečlivost
- ohleduplnost
Náplň práce:
- zakládání zboží
- příprava zboží do zakázek
- kontrola zboží v zakázkách
- přejímání zboží
Nabízíme:
- práci na poloviční úvazek
- plat po zapracování až 13.500 Kč hrubého/měsíc (poloviční... (více v detailu)
Hlavní město Praha
13 500
Kč

Hledáme ZAHRADNÍKA - INVALIDU (OZP – 1., 2., 3. stupeň)
Před 18 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Pro OZP (1., 2., 3. stupeň).
Pracovní náplň -
- úklid areálu (zametání, odklízení sněhu)
- zahradní práce – údržba zeleně a trávníků
Nabízíme -
- práci na poloviční úvazek
- plat po zapracování až 13.500 Kč hrubého/měsíc
- práce pouze v praco... (více v detailu)
Hlavní město Praha
13 500
Kč

Hledáme UKLÍZEČKU - INVALIDU (OZP)
Před 18 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Pro OZP (1., 2., 3. stupeň)
Pracovní náplň:
- úklid interiérů (zejm. administrativních a skladových prostor)
- možnost úpravy pracovní doby – možnost pracovat jen 6 hodin/týden až 20 hodin/týden - dle dohody na pracovním pohovoru
Požadujeme:
- pečlivost, pořádkumilovnost, schopnost samostatné práce, ohleduplnost
Nabízíme:
- mzda po zapracování až 13 500 Kč hrubého/mě... (více v detailu)
Hlavní město Praha
13 500
Kč

Nabízím práci - Asistentka prodeje
Před 64 dny
- HYPERINZERCE
30.000,- čistého plus provize z prodeje
ASISTENTKA PRODEJE
UMĚLECKÝCH PŘEDMĚTŮ V GALERII PRAHA - VINOHRADY
Hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistentka prodeje uměleckých předmětů a vedoucí galerie.
Náplň práce:
Prodej uměleckých předmětů, obrazů, šperků, mincí a jiných investičních zajímavostí.
Provozní činnosti galerie, organizace výstav, starost o sociální sítě, návrhy obsahu a spolupráce s externími spolupracovníky.
Práce s penězi.
Objednávání a evidence zboží na prodejně.
Požadujeme:
Charismatický proaktivní prodejce, organizační schopnosti, pečlivost při plnění úkolů, samostatná osobnost.
Velmi dobrá znalost práce na PC (Excell, Word, Google Tabulky, atd)
Zkušenosti s fotografováním předmětů a úprava fotografií.
Plynul... (více v detailu)
30 000
Kč

PRACOVNÍK/PRACOVNICE ÚKLIDU - POLOVIČNÍ ÚVAZEK
Před 256 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
20.6.2024 - KONTAKT: PŘEDEM TELEFONICKY NEBO MAILEM DOMLUVIT OSOBNÍ SCHŮZKU Ostrezy Kateřina, tel.: 702 007 073 (8:00-13:00), e-mail: personalni@sedova.cz. Úklid kanceláří a komerčních prostor... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

UČITEL/KA základní školy na 1. stupni
Před 518 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadované vysokoškolské vzdělání, plný úvazek pro výuku na 1. stupni ZŠ, praxe v oboru, mzda podle stupně kvalifikace a praxe, snaha podílet se na dalších školních aktivitách v rámci vzdělávací a výchovné činnosti vítána. Práce v multikulturním prostředí. Požadujeme zkušen... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 257 dny
- ANNONCE
Naše společnost vznikla v roce 2004, máme za sebou historii obchodování s různým potravinářským zbožím. Posledních pár let se soustřeďujeme na velkoobchod s rafinovaným cukrem a slunečnicovým olejem. Díky našemu dlouhodobému působení na trhu jsme si vytvořili pevné obchodní vztahy přímo se samotnými výrobci a řadíme se mezi významné zástupce v obchodování s cukrem a slunečnicovým olejem. Pracujeme na mezinárodní úrovni Evropy a v rámci spolupráce zajišťujeme k našemu zboží i kamionovou dopravu. Nabízíme pozici administrativní pracovník ve společnosti Holding Brno-export s.r.o. se sídlem Příkop 4, budova international business centre (... (více v detailu)
Neuvedeno

OPERÁTOR/ OPERÁTORKA VÝROBY (OZP) - POLOVIČNÍ ÚVAZEK
Před 248 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
11.7.2024 - obsluha výsekového a tiskařského stroje, postupné zaškolení a seznámení s procesy výseku a tisku skleniček, práce ve výrobě. I ZŠ, vhodn... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník skladu
Před 256 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE - evidence příjmu a výdeje přepravek - příjem obalového materiálu, evidence šarží - výdej obalového materiálu ze skladu do výroby dle šarží - sledování zásob... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce expedice - náborový příspěvek 20.000 Kč
Před 256 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: práce v ranní/odpolední směně, obsluha interního systému, tvorba průvodní dokumentace ke zboží, vytváření dokladů k objednávkám, finální kontrola zboží, součástí částečn expedování zboží podle objednávek NABÍZÍME: docházkový bonus až 1 000 Kč/měsíc, mimořádná roční odměna, příspěvek na stravování až 1 ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Kuchař
Před 256 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Jedná se o chráněné pracovní místo určené pouze pro osoby se zdravotním postižením, ale místo není Náplní práce zaměstnance je vaření obědů pro zaměstnance pivovaru a místní školu (c... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce chráněné dílny
Před 377 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativní praocvnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na zkrácený úvazek. Jaká bude vaše pracovní náplň: Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny. Tvorba skladových dokladů. Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.). Práce s interním systémem. Co čekáme: Schopnost rychle a efektivně řešit problémy. Jednání s lidmi na dobré úrovni. Samostatnost a logické myšlení. Ochota vzdělávat se a učit novým věcem. Dobrá znalost programů Microsoft Office. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: Jsme stabilní a úspěšná společnost, ta... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Provozní a administrativní pracovníci pouze OZP
Před 424 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Sledování provozu a zakázek, vystavování dokladů v účetním programu ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!
Před 298 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti automotive, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka nákupu a logistiky - Možnost využívat jazyky!
Náplň práce:
Komunikace s obchodními partnery, Domlouvání objednávek a dodání s dodavateli zboží, Zajišťování logistických služeb u dodavatelů – objednávka kamiónů pro přepravu zboží (ČR i Evropa), Objednávání materiálu potřebného na skladě a v kanceláři – objednávání přepravních boxů, obalového materiálu, kancelářských potřeb, Komunikace s celním deklarantem – domlouvání termínů, zasílání dokumentace, případně přítomnost při clení, Zajištění cenových nabídek zájemcům o spolupráci / klientům, Dohledávání jednotlivých dílů z objednávek, ověřování jejich dostupnosti, změny množství, cen atd. a předávání informací v rámci týmu, Shromažďování podkladů od zaměstnanců a předávání finančnímu oddělení (scanování účtenek, nemocenských, dovolených atd.), Vedení evidence pří... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

ASISTENT/ASISTENTKA V E-SHOPU
Před 464 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
TŘ 14/12/2023 Požadujeme: - znalost práce na PC. Výhodou: - znalost AJ - znalost obsluhy Facebooku a Instagramu. Náplň práce: - naučit se znalost zboží, sortimentu a jejich účinky - obsluha kamenné prodejny e-shopu - prodej a udržování stavu zásob - objednává... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník, pokladní (OZP) - INVALIDA - poloviční úvazek
Před 297 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Martincová Jana, tel.: 721 443 980, e-mail: martincova@apap.cz Pro OZP (1., 2. stupeň). Pracovní náplň - - markování zboží na pokladně - příjem objednávek, vytváření dodacích listů, vytváření faktur z objednávek, kontrola přijatých faktur, vystavování dobropisů, plánování a objednávání dopravy, objednávání zboží a vystavování příjemek Požadujeme - - samostatnost, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci - ohleduplnost - znalost MS Excel, Word - středoškolské vzdělání s maturitou - praxe výhodou Nabízíme - - mzda 12 000 Kč hrubé... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Administrativní pracovník / pracovnice e-shopu a skladu (20 hodin týdně) - OZZ, OZP
Před 504 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
VYHRAZENO pro OZZ/OZP. První kontakt TELEFONICKY, E-MAILEM. Tel.: 608 818 742, e-mail: p.kolarova@vixo.cz Pro provoz společnosti zabývající se prodejem kožené galanterie hledáme zaměstnance na pozici administrativní pracovník e-shopu a skladu. Požadujeme umění jednat s lidmi, komunikativnost; ovládání základních programů a funkčností na PC; časovou flexibilitu; spolehlivos... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Vedoucí bistra Kemp Dolánky
Před 377 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
SUNDISK je rodinná firma s 20 letou tradicí, s přátelskou a otevřenou atmosférou. Pod značkou SUNDISK family spravujeme síť sportovně-rekreačních a ubytovacích zařízení v Českém ráji, v Jizerských horách a na Jižní Moravě. Aktuálně hledáme posilu do týmu na pozici: Vedoucí bistra Kemp Dolánky Vaše role: - efektivní řízení a zajištění hladkého průběhu provozu - odpovědnost za správu zboží, včetně objednávek, příjmu, reklamací a inventur - aktivní účast na provozu, včetně obsluhy, koordinace týmu a zlepšování procesů - zaškolování nových pracovníků - motivace vedení pracovníků, rozdělování práce - práce s našimi firemními systémy (pokladní, rezervační, HR) Co od Vás očekáváme: - zkušenost s prací v gastro prostředí, zkušenosti s řízením provozu jsou výhodou - min. SŠ vzdělání s maturitou - časovou flexibilitu s ohledem na práci ve všedn... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Administrativní asistenti
Před 398 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Radka Kheková, tel.: 608325387, e-mail: hr@monacoint.com Co u nás budete dělat? o Zpracovávat podklady pro objednávky zboží (tvořit, kontrolovat, odesílat a potvrzovat objednávky) o Vytvářet nové ceny dle aktualizace cen našich dodavatelů o Komunikovat napříč celou společností (s vedoucími skladů, oddělením objednávek, a dalšími) o Zajišťovat a koordinovat dopravu pro zboží pomocí... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ASISTENT/ ASISTENTKA OBCHODU
Před 204 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, vyřizování... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

PRACOVNÍK/ PRACOVNICE ÚKLIDU - POLOVIČNÍ ÚVAZEK
Před 248 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
17.7.2024 - úklid domácností, kanceláří a společných prostor bytových domů. I ZŠ, POUZE pro OZP, zkrácený úvazek 4 hodiny denně. KONTAKT: PŘEDEM DOMLUV... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce