Junior back office pracovník M/Ž - Praha 7 - 20 000-25 000Kč

Junior back office pracovník M/Ž - Praha 7 - 20 000-25 000Kč
Před 17 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Administrativní činnost • Vedení agendy služebních vozidel • Zajišťování servisních prohlídek a další. • Výpomoc při objednává... (více v detailu)
Hlavní město Praha
25 000
 Kč

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
administrativní pracovník
Před 2 dny - ANNONCE
První kontakt e-mailem Požadujeme: výbornou znalost AJ (komunikace na denní bázi), zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, schopnost komunikovat a smysl pro detail. Náplň práce: zpracování prodejních objednávek a fakturace, tvorba cenových nabídek a kalkulací, plánování skladových zásob, objednávání zboží, zpracování nákupních objednávek a fakturace, zajišťování přeprav k zákazníkům i na sklad, organizace a zabezpečení provozu kanceláře včetně re... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník
Před 2 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Požadujeme: výbornou znalost AJ (komunikace na denní bázi), zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, schopnost komunikovat a smysl pro detail. Náplň práce: zpracování prodejních objednávek a fakturace, tvorba cenových nabídek a kalkulací, plánování skladových zásob, objednávání zboží, zpracování nákupních objednávek a fakturace, zajišťování přeprav k zákazníkům i na sklad, organizace a zabezpečení provozu kanceláře včetně re... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Technicko-administrativní pracovník výroby M/Ž
Před 11 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontakt: Marcela vavrušová Surmova, 602718481, Ondřej Král tel.720675510, ondrej.kral@macte.cz Požadavky: - organizační schopnosti, důslednost, pečlivost, spolehlivost a časová flexibilita - schopnost komunikovat se zákazníky, příjemné vystupování - všeobecná technická orientace, technické založení - ochota učit se novým věcem - všeobecná orientace v systému Windows - znalost a orientace v programech Word, Outlook, Excel - znalost 2D a 3D konstrukčních systémů - čtení, tvorb... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Technicko-administrativní pracovník výroby M/Ž
Před 11 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontakt: Marcela vavrušová Surmova, 602718481, Ondřej Král tel.720675510, ondrej.kral@macte.cz Požadavky: - organizační schopnosti, důslednost, pečlivost, spolehlivost a časová flexibilita - schopnost komunikovat se zákazníky, příjemné vystupování - všeobecná technická orientace, technické založení - ochota učit se novým věcem - všeobecná orientace v systému Windows - znalost a orientace v programech Word, Outlook, Excel - znalost 2D a 3D konstrukčních systémů - čtení, tvorb... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PROJEKTOVÝ/Á MANAŽER/KA PRO FAKULTU STROJNÍ
Před 11 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
CHARAKTERISTIKA: metodická podpora pracovišť fakulty související s přípravou národních a mezinárodních projektů, jejich realizací a zajištěním jejich udržitelnosti, vyhledávání vhodných dotačních příležitostí, komunikace s pracovišti fakulty, spolupráce na přípravě, koordinaci a řešení národních a mezinárodních projektů po věcné, finanční i administrativní stránce, vedení ekonomické, personální a provozní agendy projektů, administrativní podpora projektového týmu, komunikace s partnery projektu a s poskytovateli podpory, zpracování podkladů pro monitorovací zprávy, součinnost při věcných a finančních kontrolách projektů, zajišťování archivace a udržitelnosti projektů. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru, vhodné i pro absolventy, zkušenost se samostatným vedením administrativy výhodou, výhodou orientace v projektové problematice, zkušenost s prací na projektech a základní orientace v související ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PROJEKTOVÝ/Á MANAŽER/KA PRO FAKULTU STROJNÍ
Před 11 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
CHARAKTERISTIKA: metodická podpora pracovišť fakulty související s přípravou národních a mezinárodních projektů, jejich realizací a zajištěním jejich udržitelnosti, vyhledávání vhodných dotačních příležitostí, komunikace s pracovišti fakulty, spolupráce na přípravě, koordinaci a řešení národních a mezinárodních projektů po věcné, finanční i administrativní stránce, vedení ekonomické, personální a provozní agendy projektů, administrativní podpora projektového týmu, komunikace s partnery projektu a s poskytovateli podpory, zpracování podkladů pro monitorovací zprávy, součinnost při věcných a finančních kontrolách projektů, zajišťování archivace a udržitelnosti projektů. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru, vhodné i pro absolventy, zkušenost se samostatným vedením administrativy výhodou, výhodou orientace v projektové problematice, zkušenost s prací na projektech a základní orientace v související ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní a spisový pracovník/ice
Před 18 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: zajišťování informačních a organizačních záležitostí pro ředitele organizace a vedoucí pracovníky organizace; komplexní zajišťování spisové služby organizace v souladu se zákonnými požadavky (správa datové schránky, e-mailové a telefonické podatelny organizace včetně podávání základních informací); pořizování zápisů z porad vedení organizace; vedení administrativní agendy ředitele organizace včetně její archivace; plánování schůzek a správa kalendáře ředitele organizace; správa agendy GDPR v součinnosti s pověřencem pro ochranu osobních údajů; zpracování podkladů a spolupráce na realizaci poptávkových řízení a veřejných zakázek malého rozsahu včetně komunikace se zřizovatelem; vedení centrální evidence poptávkových řízení, veřejných zakázek malého rozsahu a uzavřených smluv včetně jejich zveřejnění v registru smluv; každodenní obsluha běžné kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování); zpracování statistik a analýz. Požadujeme: minimálně 5 let praxe na obdobné pra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní a spisový pracovník/ice
Před 18 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: zajišťování informačních a organizačních záležitostí pro ředitele organizace a vedoucí pracovníky organizace; komplexní zajišťování spisové služby organizace v souladu se zákonnými požadavky (správa datové schránky, e-mailové a telefonické podatelny organizace včetně podávání základních informací); pořizování zápisů z porad vedení organizace; vedení administrativní agendy ředitele organizace včetně její archivace; plánování schůzek a správa kalendáře ředitele organizace; správa agendy GDPR v součinnosti s pověřencem pro ochranu osobních údajů; zpracování podkladů a spolupráce na realizaci poptávkových řízení a veřejných zakázek malého rozsahu včetně komunikace se zřizovatelem; vedení centrální evidence poptávkových řízení, veřejných zakázek malého rozsahu a uzavřených smluv včetně jejich zveřejnění v registru smluv; každodenní obsluha běžné kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování); zpracování statistik a analýz. Požadujeme: minimálně 5 let praxe na obdobné pra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ASISTENTKA JEDNATELE
Před 19 dny - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: • Zajištění chodu kanceláře, uvádění a péče o návštěvy společnosti. • Vyřizování běžné administrativní agendy pro vedení společnosti. • Obsluha kancelářské techniky: kopírování, tisk, scanování dokumentů. • Pořizování a vedení zápisů z porad, příprava podkladů pro obchodní jednání a schůzky. • Písemné a ústní překlady a tlumočení na jednáních. Překlady dokumentů z a do jazyků: čeština, angličtina, ruština. • Zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb. • Zajištění ubytování, letenek, jízdenek. • Evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence. • Vytváření požadavků na nákup. • Správa kalendáře zasedací ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ASISTENTKA JEDNATELE
Před 19 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: • Zajištění chodu kanceláře, uvádění a péče o návštěvy společnosti. • Vyřizování běžné administrativní agendy pro vedení společnosti. • Obsluha kancelářské techniky: kopírování, tisk, scanování dokumentů. • Pořizování a vedení zápisů z porad, příprava podkladů pro obchodní jednání a schůzky. • Písemné a ústní překlady a tlumočení na jednáních. Překlady dokumentů z a do jazyků: čeština, angličtina, ruština. • Zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb. • Zajištění ubytování, letenek, jízdenek. • Evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence. • Vytváření požadavků na nákup. • Správa kalendáře zasedací ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PRACOVNÍK/ PRACOVNICE BACK OFFICE - EXPEDICE FeelEco
Před 22 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
16.8.2024 - správa a zpracování e-shopových objednávek produktů FeelEco, komunikace se zákazníky, zpracování a příprava zakázek pro velkoodběratele, správa řízeného skladu a skladových procesů, administrativní podpora týmů FeelEco. Min. vyučen, znalost ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PRACOVNÍK/ PRACOVNICE BACK OFFICE - EXPEDICE FeelEco
Před 22 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
16.8.2024 - správa a zpracování e-shopových objednávek produktů FeelEco, komunikace se zákazníky, zpracování a příprava zakázek pro velkoodběratele, správa řízeného skladu a skladových procesů, administrativní podpora týmů FeelEco. Min. vyučen, znalost ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 32 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: jakub.sindelar@bleskservis.cz Hledáme administrativní pracovnici (pracovníka) do naší kanceláře v Praze 9. Určeno pouze pro OZP (invalidní důchodce). Poloviční úvazek, časový úsek dle dohody (dosavadní praxe PO-PÁ 10-14 hod.). Povinnostmi především: jednoduchá práce v MS excel (filtrování d... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 32 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: jakub.sindelar@bleskservis.cz Hledáme administrativní pracovnici (pracovníka) do naší kanceláře v Praze 9. Určeno pouze pro OZP (invalidní důchodce). Poloviční úvazek, časový úsek dle dohody (dosavadní praxe PO-PÁ 10-14 hod.). Povinnostmi především: jednoduchá práce v MS excel (filtrování d... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE REALIZACE STAVEB
Před 32 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní smlouva bude prodloužena v případě vzájemné dohody a spokojenosti s pracovními výkony. NÁPLŇ PRÁCE: zajištění administrativních úkonů při realizaci energetických staveb, úzká spolupráce se stavbyvedoucími, zajišťování komunikace s úřady, získávání povolení zvláštních užívání obecních pozemků, vyhotovení objednávek pro subdodávky, práce a administrace zakázek v IS Money S5 POŽA... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE REALIZACE STAVEB
Před 32 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní smlouva bude prodloužena v případě vzájemné dohody a spokojenosti s pracovními výkony. NÁPLŇ PRÁCE: zajištění administrativních úkonů při realizaci energetických staveb, úzká spolupráce se stavbyvedoucími, zajišťování komunikace s úřady, získávání povolení zvláštních užívání obecních pozemků, vyhotovení objednávek pro subdodávky, práce a administrace zakázek v IS Money S5 POŽA... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník M/Ž - Praha 7 (poloviční úvazek)
Administrativní pracovník M/Ž - Praha 7 (poloviční úvazek)
Před 37 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce v Outlooku - třídění a schvalování faktur • Zadávání přijatých faktur do účetního programu Karát • Skenování příloh a následné ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
 Kč
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník / pracovnice - pomocný / pomocná účetní
Před 43 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Motivační dopis a strukturovaný životopis zašlete do 15.8.2024 na e-mail: info@mujmrnousek.cz, do předmětu uveďte: BACKOFFICE. Pokud zájemce nezašle životopis a motivační dopis, nebude zařazen do výběrového řízení. POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání s maturitou - ekonomika, účetnictví, administrativa; praxe v účetnictví nebo administrativě; výborná úroveň práce na PC (Word, Excel), s Internetem; ŘP sk. B a praxe v řízení podmínkou; požadujeme pečlivost, spolehlivost, samostatnost, vysokou odolnost vůči stresu a časovou flexibilitu NÁPLŇ PRÁCE: - pracovní doba pondělí až pátek od 8:0... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník / pracovnice - pomocný / pomocná účetní
Před 43 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Motivační dopis a strukturovaný životopis zašlete do 15.8.2024 na e-mail: info@mujmrnousek.cz, do předmětu uveďte: BACKOFFICE. Pokud zájemce nezašle životopis a motivační dopis, nebude zařazen do výběrového řízení. POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání s maturitou - ekonomika, účetnictví, administrativa; praxe v účetnictví nebo administrativě; výborná úroveň práce na PC (Word, Excel), s Internetem; ŘP sk. B a praxe v řízení podmínkou; požadujeme pečlivost, spolehlivost, samostatnost, vysokou odolnost vůči stresu a časovou flexibilitu NÁPLŇ PRÁCE: - pracovní doba pondělí až pátek od 8:0... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
účetní obce, administrativní pracovník/ice
Před 60 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Starosta obce Uhřice v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o úřednících") vyhlašuje VEŘEJNOU VÝZVU - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pozice: účetní obce, administrativní pracovník/ice Náplň práce: - komplexní vedení účetnictví obce - komplexní vedení rozpočtu obce - daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání - účtování pokladny - fakturace - evidence majetku, závazků a pohledávek obce - příprava podkladů pro inventarizaci majetku - příprava auditu, komunikace s auditory - personalistika, zpracování podkladů pro mzdy (1xHPP,6xDPP a 7x zástupci obce) - zpracování statistických výkazů - zajišťování platebního styku s bankou - skartace a archivace účetních dokladů - komlexní vedení spisové služby, datové schránky a před archivní péče o písemnosti, včetně vedení archivu - obsluha pracoviště Czech Point - evidence obyvatel - další administrativní práce ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí ekonomického úseku
Před 63 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Jsme menší stavební firma zabývající se realizací inženýrských staveb s obratem cca 130 mil. Kč o počtu do 50 zaměstnanců. Účetnictví a mzdy zpracováváme ve firmě sami. V současné době hledáme ekonoma společnosti na plný pracovní úvazek. Náplní práce je zejména: zodpovědnost za vedení účetnictví, evidenci majetku, statistiky vč. metodického vedení. Zpracování účetních výkazů, zpravování daňové agendy vč. výpočtu daní (DPPO společně s daňovým poradcem). Provádění platebního styku a zpracování potřebných žádostí a výkazů pro banky. Zajišťování dostupných dotací vč. zpracování jejich agendy. Jednání s úřady a bankami, pojišťovnami, FÚ,... Požadujeme... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí ekonomického úseku
Před 63 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Jsme menší stavební firma zabývající se realizací inženýrských staveb s obratem cca 130 mil. Kč o počtu do 50 zaměstnanců. Účetnictví a mzdy zpracováváme ve firmě sami. V současné době hledáme ekonoma společnosti na plný pracovní úvazek. Náplní práce je zejména: zodpovědnost za vedení účetnictví, evidenci majetku, statistiky vč. metodického vedení. Zpracování účetních výkazů, zpravování daňové agendy vč. výpočtu daní (DPPO společně s daňovým poradcem). Provádění platebního styku a zpracování potřebných žádostí a výkazů pro banky. Zajišťování dostupných dotací vč. zpracování jejich agendy. Jednání s úřady a bankami, pojišťovnami, FÚ,... Požadujeme... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
obchodní zástupce (m/ž)
Před 64 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
UNIKOV Steel spol. s r.o. je česká strojírenská společnost působící na českém i zahraničním trhu více než 30 let. Zabýváme se výrobou zahradního i interiérového kovového nábytku, zakázkovou výrobou a výrobou pro automobilový průmysl. Mezi naše klienty patří IKEA, VAG, mmcité, TAP France, EGOE, PWO, SCNF a další. Nyní rozšiřujeme náš tým o talentovaného obchodníka, který má ambice a osobnostní předpoklady jednat a domlouvat obchod na vyšší úrovni. Co bude vaše práce " Obchodní činnost směřující k zajištění nových zakázek " Komunikace s novými i stávajícími zákazníky " Odpovědnost za svěřené zákazníky " Tvorba cenových a technických nabídek, prezentací " Cenové vyjednávání, uzavírání obchodních smluv " Zajišťování odbytu, dodržování a hodnocení plánu odbytu Ja... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
obchodní zástupce (m/ž)
Před 64 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
UNIKOV Steel spol. s r.o. je česká strojírenská společnost působící na českém i zahraničním trhu více než 30 let. Zabýváme se výrobou zahradního i interiérového kovového nábytku, zakázkovou výrobou a výrobou pro automobilový průmysl. Mezi naše klienty patří IKEA, VAG, mmcité, TAP France, EGOE, PWO, SCNF a další. Nyní rozšiřujeme náš tým o talentovaného obchodníka, který má ambice a osobnostní předpoklady jednat a domlouvat obchod na vyšší úrovni. Co bude vaše práce " Obchodní činnost směřující k zajištění nových zakázek " Komunikace s novými i stávajícími zákazníky " Odpovědnost za svěřené zákazníky " Tvorba cenových a technických nabídek, prezentací " Cenové vyjednávání, uzavírání obchodních smluv " Zajišťování odbytu, dodržování a hodnocení plánu odbytu Ja... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
účetní obce, administrativní pracovník/ice
Před 64 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Starosta obce Uhřice v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o úřednících") vyhlašuje VEŘEJNOU VÝZVU - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pozice: účetní obce, administrativní pracovník/ice Náplň práce: - komplexní vedení účetnictví obce - komplexní vedení rozpočtu obce - daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání - účtování pokladny - fakturace - evidence majetku, závazků a pohledávek obce - příprava podkladů pro inventarizaci majetku - příprava auditu, komunikace s auditory - personalistika, zpracování podkladů pro mzdy (1xHPP,6xDPP a 7x zástupci obce) - zpracování statistických výkazů - zajišťování platebního styku s bankou - skartace a archivace účetních dokladů - komlexní vedení spisové služby, datové schránky a před archivní péče o písemnosti, včetně vedení archivu - obsluha pracoviště Czech Point - evidence obyvatel - další administrativní práce ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Práce a služby