Odborní pracovníci v oblasti správy průmyslu a dopravy

Před 381 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Čermák Ladislav, e-mail: ladislav.cermak@3dees.cz Hledáme nového kolegu, který bude schopen zvládnout širokou škálu úkolů a podporovat naše obchodní týmy v různých oblastech. Nabízíme pestrou práci a velkou samostatnost. Naše týmy se zabývají prodejem průmyslových řešení pro aditivní výrobu. Dále nabízíme služby zakázkové aditivní výroby. Působíme na trzích v Česku, Slovensku a na Ukrajině. Plánuje expanzi na další vhodné trhy. Náplň práce • Zajištění kompletní personální agendy společnosti • Interní účetní podpora: Fakturace, zpracování přijatých faktur, příprava dokladů, komunikace s externí účetní, vedení pokladny, zpracování mezd a personální agendy, vymáhání pohledávek, evidence smluv a dalších dokumentů. • Administrace interních dotačních projektů: vedení evidence podkladů projektů, účast na pravidelných projektových poradách, sledování důležitých termínů v realizovaných a připravovaných projektech. • Prodejní podpora: komunikace s dodavateli, reakce na dotazy klientů na webu, zá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Odborní pracovníci hospodářské správy
Monitoruje a usměrňuje spotřebu energií, vede evidenci o spotřebě energií, zajišťuje přefakturaci nájemcům, spravuje agendu trvalých nájemců, spolupracuje při exte... (více v detailu)
Odborný pracovník SŠ - laboratorní pracovník
pozice: Odborný pracovník SŠ - laboratorní pracovník Nástup: 1.4.2025, Mzda: 28980,- Kč Kontakt: Turková Š., tel.: 318 600 200 (218), e-mail: turkova@sujchbo.cz Uvedená hrubá měsíční mzda je nástupní. Po zkušební době se dále přiznává pohyblivá složka, ve které je mimo jiné zohledněna dosažená kvalifikace a pracovní zkušenosti. Požadujeme: - Středoškolské vzdělání s maturitou (technický nebo přírodovědný obor výhodou). - Znalost práce na PC - zkušenosti s MS Office a databázovým prostředím. - Zkušenost s prací v chemické laboratoři výhodou. - Schopnost orientace v laboratorním prostředí a dodržování bezpečnostních pravidel. - Laboratorní (manuální) zručnost - pečlivost a preciznost při práci se vzorky a přístroji. ... (více v detailu)
VŠEOBECNÍ ADMINISTRATIBNÍ PRACOVNÍCI
Požadujeme: pracovitost, ochotu cestovat v rámci ČR, zodpovědnost, schopnost pracovat v týmu, ukrajinský jazyk slovem i písme... (více v detailu)
Zástupci vedoucího finančního a IT oddělení (Deputy Head of Financial and IT Department )
Pohovory po předchozím zaslání CV v anglickém a čínském jazyce na email: xuan.zheng@cz.icbc.com.cn Požadujeme výbornou znalost čínského jazyka slovem i písmem. Na této pozici je nutná denní komunikace s čínskou mateřskou společností a čínskými klienty. Praxe v mezinárodní společnosti nebo bance vítána, odpovídající prezenční schopnosti a zkušenosti na obdobné pozici vítány, znalost ekonomické terminologie v... (více v detailu)
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE/KYNĚ
Společnost SKLOPAN LIBEREC hledá obchodního zástupce. Od r. 1991 se zabýváme dodávkami technologických zařízení a automatizací do automobilového a sklářského průmyslu. Požadavky: perfektní komunikační schopnosti, vystupování na úrovni; vzdělání SŠ/VŠ, výhodou škola technického směru, případně zkušenost na technicky zaměřené pozici (konstruktér, vedoucí projektů, apod.); řidičský průkaz sk. B, ochota cestovat; AJ na komunikativní úrovni slovem i písmem, další jazyky výhodou; důslednost, zodpovědnost, cílevědomost. Náplň práce: obsahem práce obchodního zástupce je hledání nových obchodních příležitostí, navazování obchodních partnerství a domlouvání kontraktů. Do začátku je pro nového obchodníka k dispozici portfolio stálých zákazníků. Obchodní zástupce identifikuj... (více v detailu)
Všeobecní administrativní pracovníci
Hledáme osobu do kanceláře v Havířově. Kandidát by měl splňovat následující požadavky: - SŠ vzdělání (v oblasti administrativy nebo podobném oboru výhodou) - Předchozí zkušenosti na administrativní pozici (výhodou, nikoliv podmínkou) - Znalost účetního programu Pohoda (výhodou, nikoliv podmínkou) - Organizační schopnosti a pečlivost - Komunikační dovednosti a schopnost práce v týmu - Schopnost samostatné práce a efektivního řešení úkolů - Flexibilita a ... (více v detailu)
obchodní referent/ka - akvizice a zákaznická péče
aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí v oboru, komunikace zejména telefonicky a e-mailem, vyřizování poptávek a tvorba cenových nabídek, komunikativnost, zkušenosti s obchodní činností výhodou, znalost NJ nebo AJ výhodou, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, uživatelská znalost PC, fixní prac. doba 7.00 - 15.30 hod., o... (více v detailu)
Ostatní řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Koordinace administrativních a kancelářských činností Správa kancelářských zásob a objednávky materiálu Organizace schůzek a firemních akcí Komunikace s dodavateli a zákazníky Podpora man... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Hledáme funkčního analytika, který bude mít znalosti funkcí, struktury a logiky našich aplikací a systémů, takže analytické myšlení je rozhodně neocenitelnou výhodou. A pokud vás zajímá zefektivňování procesů a zpochybňování starých postupů, jste na správném místě! Náplň práce: o Zodpovědnost za funkční analýzu informačních systémů tak, aby splňovaly obchodní požadavky o Budete působit jako spojovací článek mezi provozem, klientem a vývojem o Zodpovědnost za komplexní proces vývojových projektů (příjem, odhad, analýza, návrh, vývoj, testování, dodání, podpora) o Budování nových aplikací a údržba stávajících aplikací o Příprava testovacích sad pro změny... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí a obsluha kanceláře/prodejce lyžařské školy
Nabízíme: o pracovní poměr na DPP o zaměstnání od prosinec - březen (do rozjezdu a otevření lyžařských areálů možnost práce z domu/home office) o místo vhodné pro muže i ženu (vhodné pro absolventy SŠ) o mzdové rozpětí od 150 Kč/hod o zaměstnanecké benefity: - příspěvek na dopravu až 1 500 Kč - firemní oblečení - možnost tréninků s týmem instruktorů Požadujeme: o pro absolventy SŠ o znalost cizích jazyků na komunikativní úrovni slovem i písmem (AJ nebo NJ, popřípadě znalost polštiny velkou výhodou!) o příjemné vystupování a komunikativnost o zkušenosti z prostředí kanceláře lyžařské školy výhodou o znalost práce na PC o časovou flexibilitu o... (více v detailu)
Asistent/ka vedení správy budov a majetku - Hodonín (Kapřiska)
Asistent/ka vedení správy budov a majetku - Hodonín (Kapřiska) Pro naši pobočku v Hodoníně přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky vedení správy budov a majetku. Jedná se o administrativní práci v kanceláři. Nástup je možný ihned. Práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nabízíme plný úvazek 8 hod., možnost i zkráceného úvazku na 6 hod. denně. Co budete dělat: o Zpracovávat administrativní agendu v interním systému QI. o Hlídat termíny pravidelných kontrol technologií budov v excelovské tabulce. o Poptávat u dodavatelů výměny zařízení a opravy budov. o Provádět tendry na dodavatele podle jasně předepsaného zadání. o Komunikovat se zaměstnanci společnosti ohledně závad na zařízení a podávat informace o stavu opravy. o Administrativní práce na smlouvách s dodavateli. o Potřebnou administrativu s tím spojenou. Co nabízíme za dobře odvedeno... (více v detailu)
DevOps Engineer
Miriam Orságová, e-mail: EYhlasenky@cz.ey.com Požadujeme: alespoň bakalářské vzdělání a znalost anglického jazyka, přičemž znalost dalších jazyků je výhodou. Znalosti v oblasti cloudových (Azure, AWS, GCP) a síťových (Cisco, F5) technologií, výtečné komunikační dovednosti a zkušenosti s prací v kolaborativním prostředí. Znalost infrastruktury jako kódovacích konceptů (např. Terraform) a automat... (více v detailu)
Head of Region / Řídící pracovníci v oblasti obchodu
Před 4 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT - Barbora Procházková, e-mail: Barbora.Prochazkova@porsche-cee.com Název pozice v pracovní smlouvě: Head of Region. Vzdělání v ekonomickém oboru se zaměřením na mezinárodní ekonomiku. Minimálně 5-7 let profesionální prémiové automobilové praxe v mezinárodním prostředí. Zkušenosti na úrovni maloobchodu/velkoobchodu nebo podobných organizací, ideální v Porsche. Ústní/písemná komunikace v angličtině na velmi vysoké úrovni, znalost němčiny a další jazykové znalosti výhodou. Velmi dobrá zna... (více v detailu)
Neuvedeno
Nákupčí
- Podpora manažerů kategorií při tvorbě strategických plánů kategorií, realizaci sourcingu, podpoře plánování kategorií a strategických úkolů v oblasti sourcingu. - Využívání sítě odborníků na kategorie a nástrojů GEP k poskytování informací o jakémkoli projektu / klientovi. - Vytváření vyjednávacích strategií, identifikace a vývoj vyjednávacích pák, jejich ověřování u zúčastněných stran a vedení vyjednávání s cílem zajistit úspory, včasné dodávky a jiné přínosů pro nákupy, obchodní analýzy, vykazování a sledování úspor, zapojení zainteresovaných stran interakce v rámci programu S2C - Diskuse s dodavateli a hodnocení jejich produktů a schopností jako dodavatelů - Řízení všech činností spojených s výběrem dodavatelů a zadáváním veřejných zakáz... (více v detailu)
Skladník/skladnice
Pracovní náplň: - Příjem, kontrola a evidence zboží do skladu - Ukládání, skladování a vyskladňování materiálu dle interních předpisů - Příprava a kompletace objednávek k expedici - Nakládka a vykládka zboží - Převoz materiálu mezi pobočkami - Zajištění správného označení a dokumentace přepravovaného zboží - Práce se skladovým softwarem a vedení skladové evidence - Péče o svěřené vozidlo (údržba, kontrola technického stavu) - Dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů ve skladu i při přepravě Požadavky: - Praxe ve skladu nebo v logistice výhodou - Fyzická zdatnost a zručnost - Zodpovědnost, pečlivost a samostatno... (více v detailu)
Specialisté v oblasti strategie a politiky organizací
Před 5 dny - AVIZO_CZ
komunikační a prezentační dovednosti o výborná angličtina (slovem i písmem) o německý jazyk výhodou o administrativní dovednosti o spolehlivost o sebevědomí o odolnost vůči stresu o pracovní znalost Microsoft Office, včetně Microsoft Project výhodou o IT technické zku... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodní ředitel/ka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - vedení obchodního, marketingového a nákupního týmu, - řízení a rozvoj obchodních, nákupních a marketingových procesů, - tvorba a realizace obchodní strategie společnosti, - tvorba výrobkové a cenové strategie společnosti, - aktivní vyhledávání a realizace nových obchodních příležitostí v tuzemském i zahraničním prodeji v rámci B2B segmentu, - péče o stávající zákazníky, - příprava strategických reportů, - analýza ochodních výsledků, včetně návrhů potřebných opatření; Požadujeme: - vysokoškolské vzdělání, - zkušenosti s vedením obchodních týmů, - zkušenosti s obchodováním v B2B segmentu, - výborné komunikační a vyjednávací dovednosti, - komunikativní znalost anglického ... (více v detailu)
Neuvedeno
PERSONÁLNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNICE
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Náplní práce je personální činnost, komunikace s obchodními partnery a klienty. Požadujeme zodpovědnost, znalost práce na PC, dobrý písemný projev. Pozice je vhodná pro absolventy / absolventky nebo studenty VŠ. V případě zájmu zašlete svůj živo... (více v detailu)
Neuvedeno
Kompletní podpora pro Vaše podnikání
Před 4 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Zakládání a likvidace společností a neziskových organizací, správa datové schránky, změny ve společnosti (název, sídlo apod.), komunikace s úřady (živnostenský- změna a vyřízení živností, odpovědný zástupce, přerušení, vyřízení, finanční - registrace k daním aj., vyplňování formulářů pro úřady aj.), registr skutečných majitelů, katastr nemovitostí, prověření obchodních partnerů, poskytnutí sídla pro společnost, profesionální předseda SVJ/družstva, poradenství pro SVJ a družstva, životopis na míru,... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ASISTENT/KA EVENTOVÉHO TÝMU
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Do našeho týmu hledáme asistentku/asistenta, který/á se bude podílet na zajištění eventů v hotelovém prostředí. Náplň práce: - Podpora eventového týmu při organizaci akcí v hotelovém prostředí - Komunikace s hosty a zajištění hladkého průběhu eventů - Spolupráce s hotelovým personálem a dodavateli - Pomoc při přípravě a úklidu prostor před, během a po akci - Administrativní podpora eventového týmu (evidence hostů, kontrola materiálů atd.) - Flexibilní zapojení do provozních činností souvisejících s akcí, zejm. péče o hosty. Požadavky: - Nezb... (více v detailu)
Neuvedeno
Projektový/á specialista/ka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Hledáme projektového specialistu, který uvolní obchodníkům prostor pro získávání nových zakázek, převezme obchodní případ po podpisu smlouvy a zajistí hladký průběh všech navazujících činností. Tvým úkolem bude koordinovat proces tak, aby výroba i dodání proběhlo přesně podle plánu. Pokud tě baví organizace, komunikace a chceš být součástí technicky zajímavých projektů, přidej se k nám. Co bude tvojí náplní práce: - Příprava a organizace ukázek balicích strojů a vzorků balení pro zákazníky ještě před samotným prodejem - Koordinace navazujících činností od podpisu smlouvy, výroby a dodání zakázky dle harmonogramu - Zajištění a doručení vzorků od zákazníka pro testování a následné zasílání vzorků balení zákazníkovi - Spolupráce s obchodním a technickým oddě... (více v detailu)
Neuvedeno
Technik kvality + zástupce QM (M/Ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Smlouva na 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou NÁPLŇ PRÁCE: - Kontrola kvality na svěřených projektech příslušného oddělení - Komunikace se zákazníky v oblasti zajištění kvality - Zodpovědnost za uvolnění nových produktů zákazníkem - Spolupráce při tvorbě P-FMEA, spolupráce v rámci projektového plánování kvality - Dodržování požadovaných termínů dle plánů opatření - Koordinace hladkého průběhu výroby ze srany kontroly kvality příslušného oddělení - Příprava a aktualizace kontrolních plánů, pracovních, zkušebních a procesních návodů pro nové i stávající projekty a kontrola jejich zavedení - Zastupování vedoucího a kolegů v rámci týmu - Analýza externích a interních neshod ve spolupráci s ostatními odděleními - Zajištění ... (více v detailu)
Neuvedeno
Dispečer/ka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat na e-mail: jakub.ym@gmail.com a nezapomeňte přiložit svůj životopis. Máte zkušenosti v autodopravě/logistice a rádi se učíte nové věci? Do našeho týmu hledáme kolegu či kolegyni, kteří se nebojí nových výzev a mají rádi různorodou práci. Jsme Autodoprava Zíka s.r.o. a zabýváme se vnitrostátní a mezinárodní dopravou. Vaše práce bude zahrnovat - Domlouvání přeprav a nových kontraktů - Práce s trhem nákladů a sjednávání cen - Zpracování statistiky ekonomické jízdy řidičů - Přijímání faktur za dopravu, upomínek a evidence pohledávek - Zpracování statistik výkonů řidičů - Komunikace s řidiči - Sledování a evidence nákladů - Administrativa spojená s přep... (více v detailu)
Neuvedeno
Trainee/ Junior obchodní zástupce pro český trh s dobrou znalostí NJ
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Pro naši pobočku ve Velkém Přítočně hledáme: Trainee/ Junior obchodního zástupce pro český trh s dobrou znalostí německého jazyka. Náplň práce: Jako IBS-Trainee získáte široký vhled do B2B prodeje. Od telefonického kontaktu v rámci prodejních služeb, přes správu dat, tvorbu a sledování nabídek až po sběr objednávek a mnoho dalších backoffice činností s firemním datovým softwarem CRM. V rámci služby v terénu dáte tvář prémiové značce IBS a budete reprezentovat naši firmu přímo na místě. Svým otevřeným vystupováním nadchnete naše zákazníky i obchodní partnery. Úspěšným absolvováním stáže tak přispějete k udržitelnému rozvoji našich obchodních vztahů. K vašim pozdějším úkolům bude patřit rozšíření stávajících vztahů se zákazníky a strategickými klienty (key accounts), stejně jako získávání nových zákazníků skrz vnitřní či vnější služby. V rámci osobních návštěv v příslušné oblasti nabídnete zákazníkům individuální technické poradenství, jakož i praktické ukázky našich produktů. Požadujeme... (více v detailu)
Neuvedeno
Facility manager m/ž
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Do našeho týmu hledáme Facility Managera, který zajistí bezproblémový chod a údržbu našeho areálu, optimalizaci provozních nákladů a splnění všech legislativních požadavků v oblasti BOZP, PO a odpadového hospodářství. Pokud máte zkušenosti na obdobné pozici a hledáte stabilní zaměstnání v rostoucí společnosti, přidejte se k nám! Co Vás čeká: - Správa firemního areálu (dohled nad technickým stavem budov, plánování a zajištění a provedení oprav a údržby nemovitosti, výběrové řízení na dodávku, jednání s dodavateli) - Zajištění stavebních úprav - zajištění projektů, účast na výběrovém řízení, archivace projektů, komunikace s úřady a dodavateli, kontrolní činnost stavby. - Revize a kontroly - zajištění revizí ke stavbám a instalovaným zařízením, (PO, EZS, EPS, systému odvodu tepla a kouře, aktivního hasícího zařízení atd.), archivace a správa této dokumentace, výběr dodavatelů. - Spolupráce se specialistou v oblasti BOZP, PO - zajištění a organizace provádění školení v oblasti BOZP, PO, ve... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce