osobní asistent/ka / Back office manager/ka

-zajištění zázemí pro provoz zubní kliniky, zajištění plynulého chodu budovy, delegace servisů a údržby, administrativa pojistných událostí a další činnosti vyplývající z potřeb zubní kliniky -organizační a komunikační dovedn... (více v detailu)

Podobné inzeráty

Back office Administrátor
POŽADAVKY: aktivní přístup k práci, středoškolské vzdělání, technická zdatnost a citlivost k detailům, spolehlivost a zodpovědný přístup, komunikativní angličtina, praxe na obdobné pozici VÝHODOU POPIS PRÁCE: Příprava, organizace a digitalizace důležitých firemních dokumentů. Skenování dokumentů a jejich následné zařazení do interního systému. Podpora oddělení logistiky při zpracování objednávek. Zajištění administrativní podpory pro oddělení marketingu a pomoc s firemními akcemi společnosti. Správa personálních záležitostí: koordinace zdravotních prohlídek pro zaměstnance, aktualizace a editace informací o zaměstnancích, tvorba a publikace nábor... (více v detailu)
Administrativní pracovník/ce - back office manažer/ka
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Znalost MS Office, aktivní znalost AJ, vysoké pracovní nasazení, pečlivost, spolehlivost, časová flexibilita, schopnost plánovat, výhodou předchozí pracovní zkušenosti v příspěvkové či kulturní organizaci, poz... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka Back Office – oddělení kvality #2171 (až 30.000 Kč)
Před 367 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Jsme skupina společností QPAG - 100% Rework, 100% Rework Plus, TM Technik, Workspot, QPAG Digital a MEA Systems. Máme 6 poboček po celé České republice a specializujeme se na oblast kvality. Na naši pobočku v Brně - Tuřanech (z centra Brna dobrý spoj č. 40,48,64 příp. možnost parkování v areálu) aktuálně hled... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
BACK OFFICE ŘEČKOVICE (okolo 30.000 Kč)
Před 367 dny - ANNONCE
Poohlížíte se po změně zaměstnání? Hledáte pracovní příležitost v administrativě a disponujete příjemným vystupováním? Chcete pracovat pro rodinnou společnost a být významným a spolehlivým článkem této společnosti? Pak mi pošlete Váš životopis a přihlaste se do výběrového říz... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka back office s 13. platem #2138 (až 35.000 Kč)
Před 401 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Společnost Collegas a.s., se sídlem v Brně, přijme do svého týmu kolegu či kolegyni na pracovní pozici Asistent/ka back office. Naše společnost dlouhodobě pomáhá lidem v oblasti osobních financí, kde jsme našim klientům velmi nápomocní a dopřáváme jim vysokou osobní péči. Zakládáme si na upřímnosti, příjemném pracovním prostředí v kancelář, ale i pravidelném... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka Back Office – oddělení kvality #2171 (až 30.000 Kč)
Před 365 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Jsme skupina společností QPAG - 100% Rework, 100% Rework Plus, TM Technik, Workspot, QPAG Digital a MEA Systems. Máme 6 poboček po celé České republice a specializujeme se na oblast kvality. Na naši pobočku v Brně - Tuřanech (z centra Brna dobrý spoj č. 40,48,64 příp. možnost parkování v areálu) aktuálně hled... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovík - back office na DPP
Před 394 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Ředitel příspěvkové organizace S - centrum Hodonín vyhlašuje výběrové řízení na pozici: "Administrativní pracovník." Vašim úkolem bude: o Administrativní podpora týmu právníků o Zadávání faktur do účetního systému HELIOS Fénix o Práce v interních systémech o Příleži... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Office Manager/ka
Před 435 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Pokud jste přesvědčeni, že tato pozice odpovídá vašim dovednostem a zkušenostem, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na adresu sopek@kovoprodukt.cz. Uveďte prosím v předmětu emailu: "Přihláška - Office Manager/ka". Zodpovědnosti: - Řízení a organizace administrativních procesů v kanceláři. - Správa kancelářského vybavení a zařízení. - Koordinace komunikace mezi odděleními a externími partnery. - Správa kalendářů, rezervace schůzek a organizace pracovních událostí. - Zajištění plynulého chodu kanceláře a dodržování interních procesů. Požadavky: - Zkušenosti na obdobné poz... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Office Manager/ka
Před 435 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Pokud jste přesvědčeni, že tato pozice odpovídá vašim dovednostem a zkušenostem, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na adresu sopek@kovoprodukt.cz. Uveďte prosím v předmětu emailu: "Přihláška - Office Manager/ka". Zodpovědnosti: - Řízení a organizace administrativních procesů v kanceláři. - Správa kancelářského vybavení a zařízení. - Koordinace komunikace mezi odděleními a externími partnery. - Správa kalendářů, rezervace schůzek a organizace pracovních událostí. - Zajištění plynulého chodu kanceláře a dodržování interních procesů. Požadavky: - Zkušenosti na obdobné poz... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA VEDOUCÍHO KVALITY
Před 130 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Do našeho obchodního týmu přijmeme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici Asistent/ka vedoucího kvality. Náplň práce: - řešení reklamací směrem k dodavatelům - komunikace uvnitř firmy, zejména se skladem, obchodním a technickým oddělením Základní požadavky: - Vysokoškolské vzdělání nejlépe obchodního, ekonomického nebo pedagogického směru - Komunikativní úroveň angličtiny - Komunikační a organizační dovednosti - Schopnost asertivního jednání - Chuť učit se novým věcem - Důslednost a pořádek, schopnost samostatné práce. Nabízíme: - Nástupní plat 30 000 Kč - 35 000 Kč + měsíční, polol... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA VEDOUCÍHO KVALITY
Před 130 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Do našeho obchodního týmu přijmeme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici Asistent/ka vedoucího kvality. Náplň práce: - řešení reklamací směrem k dodavatelům - komunikace uvnitř firmy, zejména se skladem, obchodním a technickým oddělením Základní požadavky: - Vysokoškolské vzdělání nejlépe obchodního, ekonomického nebo pedagogického směru - Komunikativní úroveň angličtiny - Komunikační a organizační dovednosti - Schopnost asertivního jednání - Chuť učit se novým věcem - Důslednost a pořádek, schopnost samostatné práce. Nabízíme: - Nástupní plat 30 000 Kč - 35 000 Kč + měsíční, polol... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
BACK OFFICE ASISTENT/ASISTENTKA
Před 111 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Společnost DIMATEX se zabývá recyklací textilu, výrobou čisticích hadrů, městského mobiliáře a profilů. Náplň práce: příprava smluv / dodatků ke stávajícím smlouvám, příprava podkladů pro fakturaci, práce s informačním systémem - plnění dat a práce s Excelem - kreslení schémat mobiliáře Retextil. Požadujeme... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
BACK OFFICE ASISTENT/ASISTENTKA
Před 111 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Společnost DIMATEX se zabývá recyklací textilu, výrobou čisticích hadrů, městského mobiliáře a profilů. Náplň práce: příprava smluv / dodatků ke stávajícím smlouvám, příprava podkladů pro fakturaci, práce s informačním systémem - plnění dat a práce s Excelem - kreslení schémat mobiliáře Retextil. Požadujeme... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Asistent/ka back office/Podpora obchodu
Před 111 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, menší stabilní firmu, která se zabývá implementací a úpravou ekonomického softwaru, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka back office/Podpora obchodu. Náplň práce: Administrativa spojená se správou a evidencí projektů, Úzká spolupráce s vedením společnosti, Komunikace s klienty, tvorba nabídek, Podpora interního a externího prodeje, Správa sociálních sítí. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Manažer/ka Back Office - asistent/ka účetní
Před 110 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ: Koordinace a optimalizace administrativních činností v rámci společnosti. Zajištění efektivního chodu kanceláře a administrativní podpory pro ostatní oddělení. Dohled nad zpracováním faktur, plateb a dalších finančních transakcí.Zajištění správného vedení a archivace firemní dokumentace. Zajištění, že všechny administrativní procesy jsou v souladu s platnými z... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Manažer/ka Back Office - asistent/ka účetní
Před 110 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ: Koordinace a optimalizace administrativních činností v rámci společnosti. Zajištění efektivního chodu kanceláře a administrativní podpory pro ostatní oddělení. Dohled nad zpracováním faktur, plateb a dalších finančních transakcí.Zajištění správného vedení a archivace firemní dokumentace. Zajištění, že všechny administrativní procesy jsou v souladu s platnými z... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce