Manažer/ka Back Office - asistent/ka účetní
Podobné inzeráty

Back office Administrátor
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
POŽADAVKY: aktivní přístup k práci, středoškolské vzdělání, technická zdatnost a citlivost k detailům, spolehlivost a zodpovědný přístup, komunikativní angličtina, praxe na obdobné pozici VÝHODOU POPIS PRÁCE: Příprava, organizace a digitalizace důležitých firemních dokumentů. Skenování dokumentů a jejich následné zařazení do interního systému. Podpora oddělení logistiky při zpracování objednávek. Zajištění administrativní podpory pro oddělení marketingu a pomoc s firemními akcemi společnosti. Správa personálních záležitostí: koordinace zdravotních prohlídek pro zaměstnance, aktualizace a editace informací o zaměstnancích, tvorba a publikace nábor... (více v detailu)
Neuvedeno

osobní asistent/ka / Back office manager/ka
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
-zajištění zázemí pro provoz zubní kliniky, zajištění plynulého chodu budovy, delegace servisů a údržby, administrativa pojistných událostí a další činnosti vyplývající z potřeb zubní kliniky -organizační a komunikační dovedn... (více v detailu)
Neuvedeno

Účetní (m/ž)
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
Nástup do zaměstnání ihned dle domluvy. Náplň práce: účtování běžných účetních operací,vystavování režijních faktur ,zajišťování podkladů pro DPH a KH a následné zpracování výstupů, kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence, spolupráce při inventarizaci majetku a závazků, spolupráce při inventarizaci skladových zásob, pod vedením a kontrolou hlavní účetní zpracování a účtování uzávěrkových operací, kon... (více v detailu)
Neuvedeno

asistent/ka ředitele (m/ž)
Před 1 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt se zaměstnavatelem: Alena Zámečníková,zamecnikova@zlinstav.com Upřesňující informace: náplň práce:řízení a organizace práce v sekretariátu, vyřizování administrativní agendy ředitele závodu, vyřizování korespondence podle obecných postupů požadavky na zaměstnance:znalost práce na PC, důslednost, komunikativnost, loajalita, samostatnost,ŘP sk.B Pracovní poměr na dobu určitou, ... (více v detailu)
Neuvedeno

Facility manager m/ž
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Do našeho týmu hledáme Facility Managera, který zajistí bezproblémový chod a údržbu našeho areálu, optimalizaci provozních nákladů a splnění všech legislativních požadavků v oblasti BOZP, PO a odpadového hospodářství. Pokud máte zkušenosti na obdobné pozici a hledáte stabilní zaměstnání v rostoucí společnosti, přidejte se k nám! Co Vás čeká: - Správa firemního areálu (dohled nad technickým stavem budov, plánování a zajištění a provedení oprav a údržby nemovitosti, výběrové řízení na dodávku, jednání s dodavateli) - Zajištění stavebních úprav - zajištění projektů, účast na výběrovém řízení, archivace projektů, komunikace s úřady a dodavateli, kontrolní činnost stavby. - Revize a kontroly - zajištění revizí ke stavbám a instalovaným zařízením, (PO, EZS, EPS, systému odvodu tepla a kouře, aktivního hasícího zařízení atd.), archivace a správa této dokumentace, výběr dodavatelů. - Spolupráce se specialistou v oblasti BOZP, PO - zajištění a organizace provádění školení v oblasti BOZP, PO, ve... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce - back office manažer/ka
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Znalost MS Office, aktivní znalost AJ, vysoké pracovní nasazení, pečlivost, spolehlivost, časová flexibilita, schopnost plánovat, výhodou předchozí pracovní zkušenosti v příspěvkové či kulturní organizaci, poz... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka jednatele
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: Šustová Zuzana, tel.: 605 229 814, Po - Pá 9 - 15 hod e-mail: zuzana.sustova@huegli.cz Staňte se součástí týmu administrativního oddělení a poznejte mezinárodní potravinářskou společnost Hügli Food. Máme téměř stoletou tradici a jsme jednou z vedoucích společností v Evropě, pokud jde o vývoj, výrobu a uvádění na trh výrobků, jako jsou suché polévkové směsi, omáčky, bujóny, hotová jídla, dezerty, dietní výrobky a funkční potraviny. Od roku 2018 jsme součástí silného koncernu Bell Food Group. Přidejte se k jejím 12 000 zaměstnancům. Asistent/ka jednatele/ Managing Director Assistant Vaše pracovní náplň a povinnosti: * Administrativní práce kanceláře jednatele/lů * Objednávky dle požadavků * Korespondence - včetně komunikace se zahraničními pobočkami * Komunikace s dodavateli služeb * Další asistentské práce * Zastupování druhé asistentky. Vaše předpoklady: * Min. SŠ s maturitou * Znalost anglického jazyka nutná (NJ výhodou) * Samostatnost, pečlivo... (více v detailu)
Neuvedeno

Samostatná / samostatný finanční účetní
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
1. kontakt e-mailem. Dětské skupiny a mateřské školy pod hlavičkou Mrňousek hledají do svého týmu cca 60 zaměstnanců nového kolegu/kolegyni na pozici samostatný/á finanční účetní. Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu na e-mail: info@mujmrnousek.cz, do předmětu uveďte: ÚČETNÍ. nejpozději do 31.3.2025. Pokud zájemce nezašle životopis a motivační dopis, nebude zařazen do výběrového řízení. POŽADAVKY: - vzdělání ekonomického směru (ukončené USO, výhodou VŠ) - velmi dobrá znalost účetnictví, účetních standardů a daňových předpisů, včetně povědomí o mzdovém účetnictví podmínkou, - praxe v účetnictví či administrativě min. 3 roky, - výborná úroveň práce na PC (Word, Excel), s Internetem a sociálními sítěmi, - řidičský průkaz skupiny B, - požadujeme samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odoln... (více v detailu)
Neuvedeno

Účetní všeobecní
Před 344 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup dle dohody Náplň práce: Vedení účetnictví dle Českých účetních standardů, Evidence a účtování přijatých zbožových daňových dokladů, Účtování banky a pokladny v různých měnách, Cestovní příkazy a cestovní náhrady,... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Back office (obhodně-administrativní referent/ka)
Před 283 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ: odpovědnost za realizaci zakázky, aktivní péče o stávající zákazníky, koordinace obchodních činností s mateřskou firmou, reporting životopis v českém jazyce POŽADUJEME: ÚSO nebo VŠ, další jazyk výhodou, zkušenost se SAPem vítána, komunikační a prezentační dovednosti, zkušenosti v oblasti obchodu výhodou, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, s... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

IT SPECIALISTA JUNIOR
Před 394 dny
- ANNONCE
Hinton je česká stavební firma se sídlem v Praze a s pobočkou v Českých Budějovicích, se 130 zaměstnanci, na jejímž vzniku se podíleli osobnosti českého stavebního trhu. Působíme jako generální dodavatel a stavíme administrativní i komerční budovy, bytové domy, luxusní vily a výrobní či skladové haly. Součástí naší společnosti jsou i Divize zakládání staveb, Divize hliníkové fasády a Divize monolity. Zakládáme si na kvalitě a osobním přístupu k našim klientům a naším mottem je: Stavět nás baví!
Vzhledem k rozvoji naší společnosti a k narůstajícímu počtu projektů hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici IT specialista junior.
IT SPECIALISTA JUNIOR
• Baví vás práce v IT, kde je každý den jiný a přináší nové výzvy?
• Bije vaše srdce pro svět výpočetní techniky a mobilních technologií a ch... (více v detailu)
Neuvedeno

Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 149 dny
- ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka obchodního oddělení
Před 627 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: export.nutivit@gmail.com Kde se hlásit : Litevská 1174/8, Praha 10, PSČ 100 00 Požadavky AJ - plynule, další jazyky výhod... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

sekretářka generálního ředitele
Před 249 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - přijímání hovorů, vyřizování vzkazů a korespondence - řízení a zajišťování služebních cest (rezervace letenek, hotelů, aut, vyřizování víz atd.) - udržování kontaktu s cestovními kancelářemi společnosti - vedení diáře, sjednávání a organizování schůzek (sestavování programů a pořizování zápisů) - setkávání se s klienty - příprava zpráv - archivace dokumentů - stanovování priorit při práci - zavádění nových postupů a administrativních systémů - udržování kontaktů s příslušnými organizacemi - zpracování účtů nebo výdajů - správa kancelářských potřeb Požadujeme: - ANJ úroveň min. B2 - výborné písemné a ústní komunikační doved... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 149 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 217 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kolesnik Jevgenij Ing., e-mail: director@eurostudy.cz, Akceptujeme úplné střední všeobecné vzdělání i v zahraničí. Rozsah úkolů a popis pracovní činnosti: - příjem, zapisování, jednoduché vedení ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

VEDOUCÍ SKLADU A LOGISTIKY
Před 203 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Popis pracovní činnosti: - odpovídá za vedení a organizaci práce ve skladu materiálu a výrobků - příjem materiálu, expedici výrobků a zajištění jejich dopravy k zákazníkům - ověřuje dodržování stanovených pracovních postupů - provádí inventarizaci zásob, kontrolu úplnosti a jakosti dodaného materiálu do skladu a expedovaných výrobků ze skladu - odpovídá za technický stav přidělených dopravních prostředků a manipulačních prostředků - kontroluje objednávání nakupovaných dílů na plánované zakázky ve spolupráci s obchodním úsekem a úsekem MTZ na základě zpracované technické dokumentace (kusovníků) a odpovídá za doplňov... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

OBCHODNĚ-TECHNICKÝ SPECIALISTA PRODEJE - Servis + renovace VZT zažízení
Před 465 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
VAŠE ODPOVĚDNOST: - Příprava cenových nabídek a technických řešení v oblasti prodeje servisních služeb, zpracování postupů pro jejich realizaci - Práce s návrhovými softwary na zpracování řešeni renovací stávajících vzduchotechnických zařízení - Provádění měření parametrů vzduchotechnických jednotek v místě instalace za účelem zpracování návrhů jejich renovací - Aktivní vyhledávání servisních příležitostí v rámci již dodaných projektů - Nabízení dlouhodobých servisních kontraktů, kalkulace rozpočtů a vedení jejich agendy - Spolupráce se současným obchodním týmem při vyhledávání nových obchodních příležitostí a řešení zakázek VÁŠ PROFIL - POŽADUJEME: - Technické myšlení (SŠ/VŠ vzdělání technického směru) - Znalost TZB problematiky,... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Metrolog/žka
Před 249 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavky: - SAMOSTATNOST, OCHOTA SPOLUPRACOVAT, PRACOVITOST - orientace v technické dokumentaci, znalost uživatelské práce na PC - znalost uložení nářadí, měřidel a pomůcek ve výdejně a ve skladu - znalost názvosloví nářadí, měřidel a pomůcek. Pracovní náplň: - příjem, kontrola a evidence měřidel, zabezpečování kalibrace a ověřování měřidel - navrhování měřidel k likvidaci, zajišťování odborných stanovisek při nákupu nových měřidel - zpracování měřících a kalibračních postupů - provádění kategorizace měřidel a jejich značení evidenční znaky - aktivní připomínkování technologických postupů a vydávání metodických pokynů v rámci ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ice
Před 249 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Aktualizace 26.6.2024 První kontakt telefonicky nebo osobně ve výrobním závodě na adrese Jaroslava Ježka v Jeseníku v pracovní dny v době od 7:00 - 14:00 hod. nebo e-mailem. Vedeni administrativy v rámci výrobniho zavodu. - veškeré interní administrativní práce a je kontaktni osobou pro centralni sekretariát vedení společnosti . pracovni doba: 8:00 - 14:30 . 1x v tydnu benefit home office . Nastupni plat 25 000,-- - premie nenarokovana při splněni ukolu do výši 5.000,-- Kč/ měs. Náplň práce: . Interni komunikace v organizaci, evidence a administrace vyrobniho zavodu: . Admini... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce, asistent/ka majitele firmy
Před 405 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:2.2.2024 Hledáme administrativní pracovnici. Požadujeme: - řidičský průkaz skupiny B podmínkou - středoškolské vzdělání + 5 let praxe Nabízíme: - nástupní plat 50 000,- Kč čis... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Asistent/ka vedení a přípravy výroby
Před 197 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost zabývající se výstavbou, rekonstrukcemi a statickým zabezpečením budov, zaměřující se také na památkově chráněné objekty, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka vedení a přípravy výr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

PRACOVNÍK/ PRACOVNICE BACK OFFICE - EXPEDICE FeelEco
Před 207 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
16.8.2024 - správa a zpracování e-shopových objednávek produktů FeelEco, komunikace se zákazníky, zpracování a příprava zakázek pro velkoodběratele, správa řízeného skladu a skladových procesů, administrativní podpora týmů FeelEco. Min. vyučen, znalost ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Asistent/ka Back Office – oddělení kvality #2171 (až 30.000 Kč)
Před 368 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Jsme skupina společností QPAG - 100% Rework, 100% Rework Plus, TM Technik, Workspot, QPAG Digital a MEA Systems. Máme 6 poboček po celé České republice a specializujeme se na oblast kvality. Na naši pobočku v Brně - Tuřanech (z centra Brna dobrý spoj č. 40,48,64 příp. možnost parkování v areálu) aktuálně hled... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Hlavní účetní
Před 286 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: - kompletní vedení účetnictví (1x obchodní firma) + účtování sklady "A"; a 2x firma pro evidenci a správu nájemních domů - příprava měsíční a roční účetní uzávěrky, řešení vzniklých problémů. - přiznání DPH, souhrnných a kontrolních hlášení. - evidence majetku, odpisy. - Mzdová agenda - daňová evidence vč. zpracování daňového přiznání a dalších statistických výkazů. - aktivní účast na interních a externích finančních auditech. - spolupráce a komunikace s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy. - v... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce