Administrativní pracovík - back office na DPP

Před 394 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Ředitel příspěvkové organizace S - centrum Hodonín vyhlašuje výběrové řízení na pozici: "Administrativní pracovník." Vašim úkolem bude: o Administrativní podpora týmu právníků o Zadávání faktur do účetního systému HELIOS Fénix o Práce v interních systémech o Příleži... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Back office Administrátor
Před 2 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: aktivní přístup k práci, středoškolské vzdělání, technická zdatnost a citlivost k detailům, spolehlivost a zodpovědný přístup, komunikativní angličtina, praxe na obdobné pozici VÝHODOU POPIS PRÁCE: Příprava, organizace a digitalizace důležitých firemních dokumentů. Skenování dokumentů a jejich následné zařazení do interního systému. Podpora oddělení logistiky při zpracování objednávek. Zajištění administrativní podpory pro oddělení marketingu a pomoc s firemními akcemi společnosti. Správa personálních záležitostí: koordinace zdravotních prohlídek pro zaměstnance, aktualizace a editace informací o zaměstnancích, tvorba a publikace nábor... (více v detailu)
Neuvedeno
osobní asistent/ka / Back office manager/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
-zajištění zázemí pro provoz zubní kliniky, zajištění plynulého chodu budovy, delegace servisů a údržby, administrativa pojistných událostí a další činnosti vyplývající z potřeb zubní kliniky -organizační a komunikační dovedn... (více v detailu)
Neuvedeno
správce nemovitosti - DPP
Před 5 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Kroměříž - Popis práce: správa a údržba nemovitosti, koordinace úklidových a údržbových služeb, komunikace s nájemníky, zajišťování provozních služeb a obsluha parkovacího systému - práce na dohodu o provedení práce, ... (více v detailu)
Neuvedeno
systémový manažer IT - implementace ERP
Před 2 dny - AVIZO_CZ
klíčová role v implementaci ERP řešení, udržování průběžné komunikace s vedením společnosti, členy týmu, zaměstnanci a dodavatelem ERP systému, nutné organizační a komunikační schopnosti, psychická odolnost, schopnost nastavit si priority, pravidelné informace vedení o stavu projektu, problémech a rizicích, pečlivé plánování, koordinace a správa projektu, sběr požadavků, identifikace nedostatků, navrhování nových procesů, definice procesů, reportů i vývoj a implementaci vlastních rozšíření podle potřeb firmy, nastavení a konfigurace ERP systému podle specifikace a požadavků, zajišťování splnění cílů a časového plánu, hlídání změn v procesech, organizaci a pracovních postupech, komunikace s kolegy o důvodech a přínosech změn, poskytování školení a podporu zaměstnancům při adaptaci na nový systém, vyhodnocení spokojenosti zaměstnanců s novým systémem a identifikace oblasti, ve kterých je třeba prov... (více v detailu)
Neuvedeno
Úklidové práce v hotelu - DPP
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Do našeho hotelu Courtyard by Marriott Pilsen hledáme brigádníky na pozici Pomocné práce v hotelové kuchyni. Co vás u nás čeká: Pracovní prostředí, kde si zaměstnanci cení nejvíce férovost a jasná pravidla Profesionalita, dlouhodobě fungující systém i firemní kultura Co od vás očekáváme: Dobrý zdravotní stav, fyzicky náročná práce Smysl pro pořádek Co vás u nás potěší: Krás... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce - nákupčí
Před 2 dny - AVIZO_CZ
PRACOVIŠTĚ Kroměříž - Pracovní náplň: Příprava poptávek, objednávek, smluv a jejich dodatků, Jednání s dodavateli, Vyhodnocení nabídek po obchodní stránce (cena, kvalita, dodací termíny), Analyzování trhu dodavatelů, Administrativní podpora (výroba, sklad, obchod) - Očekáváme: Praxe v oboru výhodou, Komunikativní - běžná znalost angličtiny, Znalost aplikací MS Office (kontingenční tabulky, funkce), Organizační a komunikační schopnosti, Dobré... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostatní řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností
Koordinace administrativních a kancelářských činností Správa kancelářských zásob a objednávky materiálu Organizace schůzek a firemních akcí Komunikace s dodavateli a zákazníky Podpora man... (více v detailu)
Řidič mezinárodní dopravy s ŘP B nebo B+E - DPP - brigáda
Před 3 dny - AVIZO_CZ
ŘIDIČ/KA MEZINÁRODNÍ DOPRAVY - brigáda - práce dle domluvy - Baví vás řídit a všechny ostatní náležitosti s řidičským řemeslem spojené? - Jste ochotná/ý jezdit do SK, AT, HU, DE, NL? - Hledáte stabilní zaměstnání u solventní firmy, která si váží dobrých pracovníků? - Pokud můžete odpovědět "ano" na výše uvedené, pak možná hledáme právě Vás! Vaší náplní práce bude: - Distribuce zboží smluvním partnerům na pravidelných linkách v rámci EU. K výkonu této práce potřebujete: - Řidičské oprávnění B nebo B+E - Ochotu vyjíždět od pondělí do pátku mimo bydliště (je možný i zkrácený úvazek na tři dny v týdnu) - Čistý trest... (více v detailu)
Neuvedeno
garant/garantka v oblasti dluhů v projektu Dluhové poradenství v Roudnici nad Labem
Před 2 dny - AVIZO_CZ
vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Garant v oblasti dluhů v projektu "Dluhové poradenství v Roudnici nad Labem," podpořeném OPZ+. NABÍZÍME: - zaměstnání na 0,15 úvazku, - místo výkonu zaměstnání: Roudnice nad Labem - až 11.730 Kč hrubého měsíčně - platnost pracovní smlouvy po dobu trvání projektu (3 roky) - zázemí velké celostátní organizace působící po celé ČR, která poskytuje pomoc lidem v nouzi již od roku 1990 BENEFITY: - výhodný tarif Vodafone - služební telefon a notebook - 5 týdnů dovolené - podpora vzdělávání i osobnostního růstu - individuální i týmové supervize - možnost vyu... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Hledáme funkčního analytika, který bude mít znalosti funkcí, struktury a logiky našich aplikací a systémů, takže analytické myšlení je rozhodně neocenitelnou výhodou. A pokud vás zajímá zefektivňování procesů a zpochybňování starých postupů, jste na správném místě! Náplň práce: o Zodpovědnost za funkční analýzu informačních systémů tak, aby splňovaly obchodní požadavky o Budete působit jako spojovací článek mezi provozem, klientem a vývojem o Zodpovědnost za komplexní proces vývojových projektů (příjem, odhad, analýza, návrh, vývoj, testování, dodání, podpora) o Budování nových aplikací a údržba stávajících aplikací o Příprava testovacích sad pro změny... (více v detailu)
Investiční referent/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace. Průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, - výhodou vzdělání ve stavebním oboru, - výhodou znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, nebo zákona č. 134/2016 Sb., o ... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodní ředitel/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - vedení obchodního, marketingového a nákupního týmu, - řízení a rozvoj obchodních, nákupních a marketingových procesů, - tvorba a realizace obchodní strategie společnosti, - tvorba výrobkové a cenové strategie společnosti, - aktivní vyhledávání a realizace nových obchodních příležitostí v tuzemském i zahraničním prodeji v rámci B2B segmentu, - péče o stávající zákazníky, - příprava strategických reportů, - analýza ochodních výsledků, včetně návrhů potřebných opatření; Požadujeme: - vysokoškolské vzdělání, - zkušenosti s vedením obchodních týmů, - zkušenosti s obchodováním v B2B segmentu, - výborné komunikační a vyjednávací dovednosti, - komunikativní znalost anglického ... (více v detailu)
Neuvedeno
Technik kvality + zástupce QM (M/Ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Smlouva na 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou NÁPLŇ PRÁCE: - Kontrola kvality na svěřených projektech příslušného oddělení - Komunikace se zákazníky v oblasti zajištění kvality - Zodpovědnost za uvolnění nových produktů zákazníkem - Spolupráce při tvorbě P-FMEA, spolupráce v rámci projektového plánování kvality - Dodržování požadovaných termínů dle plánů opatření - Koordinace hladkého průběhu výroby ze srany kontroly kvality příslušného oddělení - Příprava a aktualizace kontrolních plánů, pracovních, zkušebních a procesních návodů pro nové i stávající projekty a kontrola jejich zavedení - Zastupování vedoucího a kolegů v rámci týmu - Analýza externích a interních neshod ve spolupráci s ostatními odděleními - Zajištění ... (více v detailu)
Neuvedeno
Facility manager m/ž
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Do našeho týmu hledáme Facility Managera, který zajistí bezproblémový chod a údržbu našeho areálu, optimalizaci provozních nákladů a splnění všech legislativních požadavků v oblasti BOZP, PO a odpadového hospodářství. Pokud máte zkušenosti na obdobné pozici a hledáte stabilní zaměstnání v rostoucí společnosti, přidejte se k nám! Co Vás čeká: - Správa firemního areálu (dohled nad technickým stavem budov, plánování a zajištění a provedení oprav a údržby nemovitosti, výběrové řízení na dodávku, jednání s dodavateli) - Zajištění stavebních úprav - zajištění projektů, účast na výběrovém řízení, archivace projektů, komunikace s úřady a dodavateli, kontrolní činnost stavby. - Revize a kontroly - zajištění revizí ke stavbám a instalovaným zařízením, (PO, EZS, EPS, systému odvodu tepla a kouře, aktivního hasícího zařízení atd.), archivace a správa této dokumentace, výběr dodavatelů. - Spolupráce se specialistou v oblasti BOZP, PO - zajištění a organizace provádění školení v oblasti BOZP, PO, ve... (více v detailu)
Neuvedeno
Průvodce/průvodkyně DPP
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Práce vykonávané zaměstnancem: - zajišťování návštěvnického provozu hřebčína - zajišťování prohlídek objektů a jednotlivých expozic s odborným výkladem - spolupráce a výpomoc při zajišťování akcí NHK Požadujeme: - vzdělání - středoškolský obor s maturitou, student - orientace v kulturní, vzdělávací a volnočasové nabídce v regionu - velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování - výpis z trestního rejstříku - znalost světového ja... (více v detailu)
Neuvedeno
Poradce/Poradkyně pro oběti
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Poradce pro oběti Dohoda o pracovní činnosti v rozsahu 40/80hodin měsíčně Hlavní náplň práce poradce pro oběti - vedení konzultací (osobně, telefonicky, emailem) s oběťmi trestných činů za účelem poskytnutí odborné pomoci, předání právních informací, předání kontaktů. na další odborníky, kteří by mohli oběti poskytnout specializované služby - zprostředkování účasti obětí trestných činů v restorativních programech - mapování služeb poskytovaných obětem trestných činů v regionu - zapojení do multidisciplinární spolupráce za účelem podpory služeb pro oběti v regionu - realizace doprovodů obětí trestných činů k úkonům souvisejícím s trestním řízením, řešením náhrady škody, nemajetkové újmy apod. - vedení veškeré dokumentace související s realizací poradenství obětem trestných činů Požadované znalosti a dovednosti - ukončené magisterské studium humanitního směru - vysoké pracovní nasazení, flexibilitu, - ochotu vzdělávat se, bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům, - znalost práce na PC -... (více v detailu)
Neuvedeno
Bezpečnostní partneři OC
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Šašková Svatava, tel.: 734 881 686 - Po-Pá 9:00 - 16:00 hod, e-mail: nabor1.centrum@protektia.cz Náplň práce -Prověřování kamerových záznamů a jejich vyhodnocování -Stahování záznamů a předávání na Úřady činné v trestním řízení Co požadujeme -Čistý rejstřík trestů -Věk nad 18 -Základní znalost práce na PC, -Znalost českého jazyka slovem i písmem, příjemné vystupování, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu -Praxe na kamerových systémech nutností -Certifikát ... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní podpora výrobní činnosti
Před 13 dny - AVIZO_CZ
- Admin podpora pro plánování a uzavírání výroby - Kontrola systémových procesů Požadavky: - Minimálně středoškolské vzdělání - Praxe na admin pozici nutná - Výhoda je praxe v jakémkoli informačním systému - Dobrá znalost Microsoft Office, zejména Excel - Samostatnost - Odpovědnost - Organizační schopnosti - Ochota učit se novým věcem Za... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce - back office manažer/ka
Před 14 dny - AVIZO_CZ
Znalost MS Office, aktivní znalost AJ, vysoké pracovní nasazení, pečlivost, spolehlivost, časová flexibilita, schopnost plánovat, výhodou předchozí pracovní zkušenosti v příspěvkové či kulturní organizaci, poz... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista / specialistka v oblasti marketingu
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na e-mail ptackova@rojek.cz. Náplň práce: - správa internetových kampaní - zajišťování marketingových materiálů a předmětů - komunikace s externími dodavateli(grafici), správa marketingového rozpočtu - správa soc. sítí a we... (více v detailu)
Neuvedeno
Technik / technička pro mezinárodní kamionovou dopravu s ruštinou nebo ukrajinštinou
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na e-mail espandr@ttvtransport.cz. Vybraní kandidáti budou pozváni na osobní pohovor, včetně seznámení s pracovním prostředím. Případné bližší informace telefonicky PO-PÁ od 8:00 do 15:00 hodin. Požadujeme: - středoškolské vzdělání - základní technické znalosti nákladních vozidel - práce na PC (Microsoft office) - znalost ruského nebo ukrajinského jazyka - komunikativní úroveň. Náplň práce: - komunikace s řidiči - cizinci - vyhodnocení a operativní řešení technických problémů s podporou firemního servisu - admi... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistenta/asistentky soudce/soudkyně
Před 14 dny - AVIZO_CZ
Vyhlášení výběrového řízení na místo asistenta/asistentky soudce/soudkyně Předseda Vrchního soudu v Olomouci vyhlašuje výběrové řízení na obsazení 3 pracovních pozic asistenta/asistentky soudce/soudkyně. Požadavek: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo a právní věda ve studijním oboru právo na vysoké škole v České republice - bezúhonnost Termín pro podání přihlášky: do 21. 3. 2025 včetně (rozhoduje datum poštovního razítka); přihlášky s pozdějším datem nebudou do výběrového řízení zahrnuty. Předpokládaný nástup: nástup možný dle dohody Přihlášky zasílejte na adresu: Vrchní soud v Olomouci - personální oddělení Masarykova třída 609/1 779 00 Olomouc Přílohou přihlášky bude: -strukturovaný profesní životopis, -motivační dopis, -ověřené doklady o ukončení studia na právnické fakultě (§ 55 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, ve znění pozdějších předpisů), a o dosažení akademického titulu, vědecké nebo vědecko-pedagogické hodnosti, -výpis z evidence... (více v detailu)
Neuvedeno
Plánovač, přípravář výroby (m/ž)
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Náplní práce je plánování zakázek dle požadavků zákazníků a interních procesů, tvorba řezných plánů, komunikace s odděleními napříč firmou, monitorování průběhu výroby a řešení operativních problémů, příprava a kontrola zakázek pro obchod a montáž, manipulace s materiálem, práce s ERP systémem, optimalizace výrobních procesů a materiálových toků. Požadujeme vzdělání technické směru, ochotu učit se nové věci, práce s PC, manuální zručnost, schopnost komunikace napříč firmou, týmového ducha, pečlivost a zodpovědnost Znalost ERP systému TPV 2000 a kreslení solid edge výh... (více v detailu)
Neuvedeno
Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech
Před 14 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Uklízí se prostory autobusového nádraží, wc, kuchyňka, chodba, schody apod. Doplňování toaletních potřeb – mýdlo, ručníky, toal. papíry apod. Odnos odpadků, vysává se, vytírá se apod. Co od Vás očekáváme: Nutný čistý trestní rejstřík Nutný bankovní účet pro výplatu mzdy Nástup ihned Zkušenost s úklidem není nutná – vše Vás naučíme Pravidelnou docházku Platný status ID 1-3 Co Vám můžeme nabídnout: Zkrácený úvazek - 5hod. denně Pondělí až pátek od 8:00 d... (více v detailu)
Neuvedeno
IT administrátor/administrátorka
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Glazura s.r.o. založena v roce 1925 se sídlem v Roudnici nad Labem je součástí nadnárodní skupiny Torrecid Group, která se zabývá poskytováním produktů, služeb, komplexních řešení a budoucích trendů v keramickém, sklářském a hutním průmyslu. Tato skupina má pobočky v 29 zemích po celém světě se zákazníky ve více než 130 zemích světa. Hledáme spolehlivého, komunikativního kolegu/yni, který/á doplní náš tým na IT oddělení. Jste schopen/na samostatné práce a láká Vás možnost rozvíjet se v prostřední mezinárodní společnosti? Pak máme pracovní příležitost právě pro Vás! Náplň práce: " Správa koncových stanic (Win XP, Win 7, Win 8, Win 10, Win 11) " Správa serverů (Win server 2008, 2012, 2016, 2019 a Linux) " Správa stolních a mobilních telefonů " Správa zabezpečení (Eset, Fortigate) " Správa ERP systému (ROSS) " Správa SW a HW (nákup, evidence a údržba) " Správa monitoringu (Zabbix) " Správa log manageru (IBM Qradar) " Správa zálohování (Veeam) " Správa tiskáren " Správa síťových prvků (swi... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce