Back office Administrátor

POŽADAVKY: aktivní přístup k práci, středoškolské vzdělání, technická zdatnost a citlivost k detailům, spolehlivost a zodpovědný přístup, komunikativní angličtina, praxe na obdobné pozici VÝHODOU POPIS PRÁCE: Příprava, organizace a digitalizace důležitých firemních dokumentů. Skenování dokumentů a jejich následné zařazení do interního systému. Podpora oddělení logistiky při zpracování objednávek. Zajištění administrativní podpory pro oddělení marketingu a pomoc s firemními akcemi společnosti. Správa personálních záležitostí: koordinace zdravotních prohlídek pro zaměstnance, aktualizace a editace informací o zaměstnancích, tvorba a publikace nábor... (více v detailu)

Podobné inzeráty

osobní asistent/ka / Back office manager/ka
-zajištění zázemí pro provoz zubní kliniky, zajištění plynulého chodu budovy, delegace servisů a údržby, administrativa pojistných událostí a další činnosti vyplývající z potřeb zubní kliniky -organizační a komunikační dovedn... (více v detailu)
referent/referentka v Oddělení vyměřovacím IV.
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa pracovní poměr od: 02.0... (více v detailu)
Neuvedeno
systémový manažer IT - implementace ERP
klíčová role v implementaci ERP řešení, udržování průběžné komunikace s vedením společnosti, členy týmu, zaměstnanci a dodavatelem ERP systému, nutné organizační a komunikační schopnosti, psychická odolnost, schopnost nastavit si priority, pravidelné informace vedení o stavu projektu, problémech a rizicích, pečlivé plánování, koordinace a správa projektu, sběr požadavků, identifikace nedostatků, navrhování nových procesů, definice procesů, reportů i vývoj a implementaci vlastních rozšíření podle potřeb firmy, nastavení a konfigurace ERP systému podle specifikace a požadavků, zajišťování splnění cílů a časového plánu, hlídání změn v procesech, organizaci a pracovních postupech, komunikace s kolegy o důvodech a přínosech změn, poskytování školení a podporu zaměstnancům při adaptaci na nový systém, vyhodnocení spokojenosti zaměstnanců s novým systémem a identifikace oblasti, ve kterých je třeba prov... (více v detailu)
Facility manager m/ž
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Do našeho týmu hledáme Facility Managera, který zajistí bezproblémový chod a údržbu našeho areálu, optimalizaci provozních nákladů a splnění všech legislativních požadavků v oblasti BOZP, PO a odpadového hospodářství. Pokud máte zkušenosti na obdobné pozici a hledáte stabilní zaměstnání v rostoucí společnosti, přidejte se k nám! Co Vás čeká: - Správa firemního areálu (dohled nad technickým stavem budov, plánování a zajištění a provedení oprav a údržby nemovitosti, výběrové řízení na dodávku, jednání s dodavateli) - Zajištění stavebních úprav - zajištění projektů, účast na výběrovém řízení, archivace projektů, komunikace s úřady a dodavateli, kontrolní činnost stavby. - Revize a kontroly - zajištění revizí ke stavbám a instalovaným zařízením, (PO, EZS, EPS, systému odvodu tepla a kouře, aktivního hasícího zařízení atd.), archivace a správa této dokumentace, výběr dodavatelů. - Spolupráce se specialistou v oblasti BOZP, PO - zajištění a organizace provádění školení v oblasti BOZP, PO, ve... (více v detailu)
Neuvedeno
rada/radová v Oddělení kontrolním II.
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa pracovní poměr od: 01.0... (více v detailu)
Neuvedeno
garant/garantka v oblasti dluhů v projektu Dluhové poradenství v Roudnici nad Labem
vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice Garant v oblasti dluhů v projektu "Dluhové poradenství v Roudnici nad Labem," podpořeném OPZ+. NABÍZÍME: - zaměstnání na 0,15 úvazku, - místo výkonu zaměstnání: Roudnice nad Labem - až 11.730 Kč hrubého měsíčně - platnost pracovní smlouvy po dobu trvání projektu (3 roky) - zázemí velké celostátní organizace působící po celé ČR, která poskytuje pomoc lidem v nouzi již od roku 1990 BENEFITY: - výhodný tarif Vodafone - služební telefon a notebook - 5 týdnů dovolené - podpora vzdělávání i osobnostního růstu - individuální i týmové supervize - možnost vyu... (více v detailu)
administrativní pracovník/ce - nákupčí
PRACOVIŠTĚ Kroměříž - Pracovní náplň: Příprava poptávek, objednávek, smluv a jejich dodatků, Jednání s dodavateli, Vyhodnocení nabídek po obchodní stránce (cena, kvalita, dodací termíny), Analyzování trhu dodavatelů, Administrativní podpora (výroba, sklad, obchod) - Očekáváme: Praxe v oboru výhodou, Komunikativní - běžná znalost angličtiny, Znalost aplikací MS Office (kontingenční tabulky, funkce), Organizační a komunikační schopnosti, Dobré... (více v detailu)
SKLADNÍCI/CE, OBSLUHA MANIPULAČNÍCH VOZÍKŮ
Zaměstnanecké výhody: - roční bonus na základě splnění ročních cílů - firemní stravování - stravenkkový paušál - rehabilitační zdravotní středisko - MiltiSport karta - pro děti příspěvek na brýle - Cafeterie - ... (více v detailu)
Úředník správy majetku se zaměřením na vodní hospodářství (M/Ž)
Požadujeme: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou technického směru o orientaci v procesech přípravy a realizace oprav a investic o základní orientaci v zákonech č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, a s ním souvisejících předpisů, č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, č. 274/2001 Sb., zákon o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů (zákon o vodovodech a kanalizacích), ve znění pozdějších předpisů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit sl... (více v detailu)
všeobecný administrativní pracovník (m/ž)
První kontakt se zaměstnavatelem: Iryna Voloshynovska,personalistika@msmprofi.cz Upřesňující informace: -Výborná znalost MS Office a PC, výborné organizační a komunikační schopnosti, vysoká míra flexibility a proaktivity, schopnost samostatně řešit úkoly, správa administrativních úkolů, zodpov... (více v detailu)
Účetní (m/ž)
Nástup do zaměstnání ihned dle domluvy. Náplň práce: účtování běžných účetních operací,vystavování režijních faktur ,zajišťování podkladů pro DPH a KH a následné zpracování výstupů, kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence, spolupráce při inventarizaci majetku a závazků, spolupráce při inventarizaci skladových zásob, pod vedením a kontrolou hlavní účetní zpracování a účtování uzávěrkových operací, kon... (více v detailu)
kuchař/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Restaurant & Pub Flora v Plzni hledá do svého týmu kuchaře /kuchařku. Požadujeme: praxi v oboru, spolehlivost, samostatnost, profesionalitu a organizaci práce. Nabízíme: týden práce/ týden volno, benefity, práce v částečně nově zrekonstruované kuchyni a d... (více v detailu)
Neuvedeno
VÝROBNÍ DĚLNÍK/DĚLNICE
- roční bonus na základě splnění ročních cílů - firemní stravování - možnost chodit na rehabilitaci do zdravotního střediska společnosti v rámci pracovní doby - pro rodiny Family Day - pro děti příspěvek na brýle - Cafeterie - příspěvek na ... (více v detailu)
asistent/ka ředitele (m/ž)
První kontakt se zaměstnavatelem: Alena Zámečníková,zamecnikova@zlinstav.com Upřesňující informace: náplň práce:řízení a organizace práce v sekretariátu, vyřizování administrativní agendy ředitele závodu, vyřizování korespondence podle obecných postupů požadavky na zaměstnance:znalost práce na PC, důslednost, komunikativnost, loajalita, samostatnost,ŘP sk.B Pracovní poměr na dobu určitou, ... (více v detailu)
ASISTENT/KA EVENTOVÉHO TÝMU
Do našeho týmu hledáme asistentku/asistenta, který/á se bude podílet na zajištění eventů v hotelovém prostředí. Náplň práce: - Podpora eventového týmu při organizaci akcí v hotelovém prostředí - Komunikace s hosty a zajištění hladkého průběhu eventů - Spolupráce s hotelovým personálem a dodavateli - Pomoc při přípravě a úklidu prostor před, během a po akci - Administrativní podpora eventového týmu (evidence hostů, kontrola materiálů atd.) - Flexibilní zapojení do provozních činností souvisejících s akcí, zejm. péče o hosty. Požadavky: - Nezb... (více v detailu)
SEŘIZOVAČ - výrobní dělník/ce
Zapnutí a vypnutí strojů, nastavení parametrů strojů při změně varianty výroby. Smlouva určitá na dobu jednoho roku. Zaměstnanecké výhody: - roční bonus na základě splnění ročních cílů) - firemní stravování - možnost chodit na rehabilitaci do zdravotního střediska společnosti v rámci pracovní doby - pro rod... (více v detailu)
Kontaktní a sociální pracovník/pracovnice do Kontaktního centra
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Nástup po vzájemné dohodě. Profesní životopis a motivační dopis zasílejte na email: chocholaty@cap-plzen.cz (do předmětu uveďte "výběrové řízení") K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty. Vyhrazujeme si právo prodloužit nebo zrušit výběrové řízení, případně pracovní pozici dočasně neobsadit. Požadujeme: - Minimálně Vyšší odborné vzdělání v oborech Sociální práce, Adiktologie, Psychologie, Speciální pedagogika (případně kurz pracovníka v sociálních službách i započatý, eventuálně zdravotnické vzdělání), - základní orientace v drogové problematice, respektující přístup k cílové skupině, - schopnost empatie, sebereflexe a týmové práce, - uživatelskou znalost práce na PC, - minimální věk 21 let. Výhodou: - předchozí praxe s cílovou skupinou ... (více v detailu)
Neuvedeno
SEŘIZOVAČ/KA
Zapnutí a vypnutí strojů, nastavení parametrů strojů při změně varianty výroby. Smlouva určitá na dobu jednoho roku. Zaměstnanecké výhody: - roční bonus na základě splnění ročních cílů) - firemní stravování - možnost chodit na rehabilitaci do zdravotního střediska společnosti v rámci pracovní doby - pro rod... (více v detailu)
220184 - referent v Oddělení správy registrů II Odbor správy registrů
Jedná se zejména o tyto činnosti: - zajišťování výkonu správy daní v podatelně územního pracoviště včetně evidenčního zpracování učiněných podání a jejich vypravování, - v případě potřeby zajišťování postoupení podání místně příslušnému správci daně, - provádění dílčích procesních úkonů podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů, - příjem plateb daní a správních poplatků v hotovosti a podání daňových subjektů. Informace k podávání žádostí: Nejpozději do... (více v detailu)
SPRÁVCE/SPRÁVKYNĚ SÍŤOVÉ INFRASTRUKTURY
Před 4 dny - AVIZO_CZ
CHARAKTERISTIKA: technická správa a podpora síťové infrastruktury (především Cisco), řešení incidentů a problémů síťové infrastruktury, navrhování rozvoje a údržby síťové infrastruktury, tvorba a udržování dokumentace, dohled nad dodržováním ICT bezpečnosti, správa dohledových systémů, správa firewallů, diagnostika problémů v síťové infrastruktuře. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: SŠ s maturitou, nebo SOŠ s certifikací CISCO CCNP, znalost AJ alespoň na úrovni čtení dokumentace, analytické schopnosti, zkušenosti se správou počítačových sítí nebo dobrá znalost síťových protokolů, proaktivita, komunikativnost a samostatnost, organizační schopnosti, přesnost a pečlivost, výhodou ne však podmínkou: certifikace Cisco, zkušenosti s automatizací a Linuxem. PRAC. POMĚR: 100% úvazek/příp. d... (více v detailu)
Neuvedeno
Mistr/yně PSHČ
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme: - mzdové ohodnocení až 200, - Kč/hod. - možnost naplánování si směn - bezplatné využívání posilovny a sauny v areálu věznice - odpolední a noční směny - vhodné i pro důchodce Požadujeme: - střední vzdělání - trestní bezúhonnost, dobrý zdravotní stav - organizační schopnosti Předpokládaný termín nástupu dle dohody V případě zájmu zašlete na personální oddělení vě... (více v detailu)
Neuvedeno
Projektový/á specialista/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Hledáme projektového specialistu, který uvolní obchodníkům prostor pro získávání nových zakázek, převezme obchodní případ po podpisu smlouvy a zajistí hladký průběh všech navazujících činností. Tvým úkolem bude koordinovat proces tak, aby výroba i dodání proběhlo přesně podle plánu. Pokud tě baví organizace, komunikace a chceš být součástí technicky zajímavých projektů, přidej se k nám. Co bude tvojí náplní práce: - Příprava a organizace ukázek balicích strojů a vzorků balení pro zákazníky ještě před samotným prodejem - Koordinace navazujících činností od podpisu smlouvy, výroby a dodání zakázky dle harmonogramu - Zajištění a doručení vzorků od zákazníka pro testování a následné zasílání vzorků balení zákazníkovi - Spolupráce s obchodním a technickým oddě... (více v detailu)
Neuvedeno
VÝROBNÍ DĚLNÍK/DĚLNICE
Místo výkonu práce: Heyrovského 476, 463 12 Liberec XXIII - Doubí, Newtonova 484, 463 12 Liberec XXIII - Doubí - v případě řádné docházky a plnění pracovních povinností náleží zaměstnanci prémie 3000 Kč - příplatky za odpolední a noční směny, možnost postupu do vyšších mzdových tarifů - roční bonus v listopadové a květnové výplatě při splnění kritérií - firemní stravování... (více v detailu)
220236 - referent v Oddělení vyměřovacím I
Jedná se zejména o tyto činnosti: - zajišťování správy daně z příjmu právnických osob, daně ze závislé činnosti a daně z přidané hodnoty u přidělených daňových subjektů, tj. zpracovávání daňových tvrzení, stanovování správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření, vedení daňového spisu, předávání výkazů nedoplatků k vymáhání, - provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů, vydávání rozhodnutí v daňovém a správním řízení, - jednání s daňovými subjekty a střídavě zajišťov... (více v detailu)
Specialisté v oblasti reklamy a marketingu - SMM a trafik manager
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Prvotní informace: osobně: Krajířova 137/2, Mladá Boleslav e-mailem: stom1@email.cz telefonicky: 773 867 032 Upřesňující informace: Jsi kreativní stratég, který miluje svět digitálního marketingu? Máš zkušenosti s řízením kampaní na sociálních sítích, reklamních platformách a optimalizací trafficu? Pokud chceš pracovat v dynamickém prostředí a pomáhat budovat silnou online přítomnost, pak hledáme právě Tebe! Co Ti nabízíme? - Práci v moderní a inovativní firmě - Kreativní svobodu při tvorbě kampaní - Motivační finanční ohodnocení + bonusy za výkon - Možnost pracovat na zajímavých projektech - Flexibilní pracovní dobu a možnost home office - Profesní růst a školení v oblasti digitálního marketingu Co bude Tvou náplní práce? - Správa a strategie sociálních sítí - Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok - Nastavování a optimalizace reklamních kampaní (Meta Ads, Google Ads, Sklik) - Analýza t... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce