HR Manager/ka

Před 81 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Zodpovědnost za vedení personální agendy společnosti Vedení týmu personálního oddělení max. 5 osob Optimalizace HR procesů (onboarding, vzdělávání, hodnocení) Strategie recruitmentu, online marketing (sociální média) Posilování emloyer brand... (více v detailu)
Středočeský kraj
70 000
 Kč

Podobné inzeráty

stavební technici
Před 11 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT: E-MAILEM - řidičský průkaz skupiny B, schopnost vedení a organizace stavby, důsledná kontrola prováděných prací, práce s technickou dokumentací, kontrola stavebního dení... (více v detailu)
Neuvedeno
MZDOVÁ/-Ý ÚČETNÍ
Před 13 dny - AVIZO_CZ
KO: Stankeová Kateřina Ing., tel.: 553 687 124, e-mail: personalistika@rkl.cz RKL Opava, spol. s r.o. je moderní, dynamická společnost poskytující komplexní rozsah logistických služeb. Jedná se především o služby ve vnitrostátním a mezinárodním zasílatelství zahrnující realizaci všech typů silničních přeprav přednostně uskutečňovanými vlastními vozidly. Součástí služeb jsou také komplexní celní služby.Naše firemní kultura je založena na hodnotách jako jsou důvěryhodnost, profesionalita a týmová spolupráce. Věříme, že úspěch firmy je výsledkem úsilí každého jednotlivce. Hledáme spolehlivého a pečlivého kandidáta na pozici Mzdový / mzdová účetní, který má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a praxi v oboru minimálně 5 let. Vznik pracovního poměru dle domluvy, pravidelné pracoviště: Opava -Suché Lazce, provozovny: Suché Lazce, Dolní Benešov. Náplň práce - Zpracování podkladů mezd pro zaměstnance společnosti. - Vedení mzdové agendy a související dokumentace. - Komunikace s úřady a... (více v detailu)
Neuvedeno
Strážci, operační důstojníci
Před 14 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - Koordinační a řídící činnost v OC Olympia Teplice - Srbická - Komunikace pomocí radiostanice - Obsluha zařízení operačního střediska, kamerového systému, zabezpečovacího systému a PC - Zodpovědnost za dodržování pracovního a návštěvního řádu - Zodpovědnost za denní personální zajištění objektu - rozpisy pracovních směn - Vedení evidence o průběhu služby - Komunikace se servisními organizacemi - Zpracovávání dokumentace - Vhodné i pro invalidní důchodce Požadavky: - Chuť pracovat - Trestní bezúhonnost - Zkušenost... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí prodejny maso - uzeniny
Před 22 dny - AVIZO_CZ
Pro nově vybudovanou prodejnu MASO - UZENINY v Plzni přijmeme do hlavního pracovního poměru VEDOUCÍHO/VEDOUCÍ PRODEJNY Požadujeme: - samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, loajalita - znalost oboru gastro nebo maso - uzeniny VÝHODOU - schopnost a praxe vést tým lidí - vedení prodejny, organizace směn - zodpovědnost za hygienické standardy - dobré komunikační dovednosti a orientace na zákazníka - práce s finanční hotovostí, odvody tržeb - plnění obratu prodejn... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistentka mzdové účetní
Před 53 dny - Moravskoslezský kraj - HYPERINZERCE
• Náplň práce: asistence při výpočtu mezd, asistence při vedení personální agendy, práce s hotovostí, drobná fakturace, evidence pošty. • Požadujeme: kurz mzdového účetnictví nebo praxe na obdobné pozici podmínkou, SŠ vzdělání, práce na PC, znalost MS Office, pečlivost, přesnost, řidičské oprávnění sk. B, zn... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
27 000
 Kč
Finanční účetní
Před 83 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Vedení účetní agendy (mimo mzdové agendy) Spolupráce na zpracování účetních závěrek Příprava a tvorba přiznání k DPH Zpracování přijatých faktur vč. kontroly správnosti Spolu... (více v detailu)
Středočeský kraj
50 000
 Kč
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 300 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Směnnost: Dvousměnný provoz (ranní/ odpolední) Pracovní úvazek: Zkrácený (4-6 hodin, nebo plný) Pracovněprávní vztah: Hlavní pracovní poměr Pracovní poměr: Září 2024 Mzdové rozpětí: 15 000 - 25 000,- Kč/ 6-8 hod. denně Vhodné pro: Vhodné pro osoby se zdravotním hendikepem Náplň práce: Vystavování dodacích listů, faktur a pokladních dokladů. Evidence zakázek. Komunikace se zákazníky. Personální evidence. Evidence skladových zásob. Plánování provozu prádelny. Požadavky: Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání. Znalost práce s Microsoft Office na vysoké úrovni (znalost Excelu je nutností) Příjemné vystupování. ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA
Před 511 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní náplň: - vedení správního řízení - odvolací řízení do rozhodnutí mateřských, základních škol a středních škol - uznávání zahraničního vzdělání a podávání žadatelům základní informace o způsobu a možnostech uznání kvalifikace podle zák. č. 561/2004 Sb., v platném znění, tzv. nostrifikace - metodická pomoc organizacím zřizovaným krajem a obcemi v oblasti školství a souvisejících činností - pracovněprávní konzultace školám, školským zařízením a obcím - právní pomoc zaměstnancům odboru školství, mládeže a tělovýchovy při výkonu jejich agendy - vyřizování stížností, účast v kontrolních týmech oddělení ekonomiky školství a odměňování a zaměstnanosti Obor školního vzdělání: právního směru Znalosti oboru: - znalosti z oblasti veřejné správy obecně - zákon č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), v platném znění, - zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném - vzdělávání (školský záko... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Personalista/Personalistka
Před 305 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Městský soud v Praze vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici: PERSONALISTA / PERSONALISTKA. Pracovní náplň (rámcový výčet): zpracování a komplexní zajišťování personální agendy týkající se pracovněprávních vztahů zaměstnanců, soudců, justičních kandidátů a asistentů soudců Městského soudu v Praze; vkládání a změny personálních údajů v evidenčních databázích, zpracovávání souhrnných výstupů z evidenčních databází; agenda ohlašovací povinnosti vůči zdravotním pojišťovnám, ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 711 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup možný IHNED Kompletní vedení podvojného účetnictví; účtování faktur, pokladních dokladů, bankovních výpisů, interních dokladů, závazků a pohledávek; vedení pokladny; účtování dokladů v cizí měně; příprava příkazů k úhradě; vyhotovení daňových přiznání (DPH, KH, SH); evidence pohledávek, vymáhá... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Hlavní manažer/ka provozu
Před 777 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Medkovy Kopce 35 Hledáme hl. manažera pro vedení provozu volnočasového zařízení PEKLOČERTOVINA. Požadujeme tvůrčí a kreativní schopnosti, ekonomické znalosti, časovou flexibilitu. Práce o víkendech, časová náročnost, spolehlivost, práce s int. programy a komunikace s příjemným vystupováním,... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Vedoucí sociálního úseku
Před 523 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup dle dohody Náplň práce: -Řízení, koordinace a supervize sociálního úseku, zajišťování kvalitní péče a podpory klientů. -Vedení týmu sociálních pracovníků a pracovníků v soc. službách. -Zodpovědnost za tvorbu a aktualizaci vnitřních předpisů, pravidel, standardů kvality, zavádění do praxe. -Zpracování statistik, rozborů a ročních zpráv o činnosti. -Dodržování příslušných legislativních požadavků a standardů. -Motivace, kontrolní činnost a hodnocení pracovníků. -Organizace vzdělávání, realizace interního školení pracovníků. -Úzká spolupráce s kolegy v managementu a spolupráce s dalšími členy jednotlivých týmů. -Koordinace komunikace s rodinami klientů a dalšími externími partnery. -Poskytování základního sociálně právního poradenství. -Spolupráce s dalšími organizacemi a odborníky. -Podílení se na sociálním šetření u žadatelů o službu, zjišťování jejich potřeb. -Metodické vedení individuálního plánování. Finační ohodnocení: Zařazení do 10. platové třídy dle NV ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Specialisté v oblasti prodeje a nákupu IT
Před 332 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: nikola.mareckova@ibs-sro.com V této pozici budete řídit integrované plánování a koordinovanou realizaci prodeje produktů a služeb společnosti HPE. Vaším úkolem bude vedení obchodních jednání na nejvyšší úrovni mezi zákazníkem a IT oddělením. Budete velmi úzce spolupracovat s externími... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
stavbyvedoucí
Před 736 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
pracoviště Kroměříž - stavby v ČR nebo SR - Náplň práce: řízení průběhu stavebních prac, zajištění subdodavatelů a dodavatelů materiálu pro stavby, kontrola kvality odvedené práce, zodpovědnost za personální vedení staveb a zajištění dodržování BOZP a PO - Požadavky: SŠ / VŠ vzdělání stavebního směru, zkušenosti v řízení realizace pozemních staveb, zkušenosti s řízením lidí a subdodavatelů, ŘP sk. B, práce s PC, komunikativnost, autorizace (není podmínko... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PERSONALISTA (45-55.000 Kč)
Před 442 dny - ANNONCE
Máte již zkušenosti s vedením personální agendy? Vyznáte se v pracovněprávních předpisech a související legislativě? Hledáte novou výzvu a stabilní uplatnění? Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět! Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: PERSONALISTA (45-55.000 Kč) Zajištění administrativy spojené s chodem HR a mzdového oddělení., Zpracování a správa per... (více v detailu)
Neuvedeno
Office provozní MANAGER/KA.
Před 391 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Připoj se k nám a buď více než jen OFFICE/PROVOZNÍM MANAŽÉREM!    Společnost Radisox, český výrobce ponožek na zakázku, hledá nového člena týmu do svého sídla v Hořovicích. Jsme předním hráčem na trhu a vyrábíme ponožky pro firmy, kluby spolky a také pro světově známé značky jako Google, Coca-Cola a další.  Hledáme důležitého člena do našeho týmu v Radisoxu! Máš ambice, vášeň a chuť táhnout firmu dopředu společně s majitelem firmy? Pak je tvá šance právě teď a tady! Hledáme tě, pokud se nenajdeš pouze v jedné škatulce, striktně popisující jednu pozici. U nás dáváme přednost lidem s přesahem, a hlavně chutí tvořit společně budoucnost firmy. Role a hlavně činnosti s ní spojené jsou kombinací aktivit, které zastává zástupce majitele firmy, provozního a office manažera. Určitě se nesmíš bát zvednout telefon a zkoušet nové věci, a tím si také rozšiřovat obzory. U nás to není o nudném odsezení pracovní doby, ale o rozletu vaší kreativity a os... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
FINANČNÍ ŘEDITEL/KA (120 – 170.000,-Kč)
Před 249 dny - ANNONCE
Pro našeho významného klienta hledáme profesionála /profesionálku na pozici CFO. Budete mít významný vliv na směřování a úspěch společnosti. Pokud hledáte novou výzvu v oblasti řízení financí, zašlete nám svůj životopis! Tvorba a implementace finanční strategie společnosti., Finanční plánování a kontrola – tvorba a vyhodnocování finančních plánů, příprava rozpočtu, kontrola nákladů a... (více v detailu)
Neuvedeno
Číšníci a servírky
Před 335 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Sokolovská Petra, e-mail: petra.bydzovska@seznam.cz Profil kandidáta a požadavky Číšník/servírka o Minimálně výuční list nejlépe v oboru kuchař/číšník o Alespoň 2 roky zkušeností na pozici číšník/servírka o Vynikající komunikační schopnosti o Schopnost pracovat v rychlém a dynamickém prostředí o Orientace na zákazníka a schopnost zajistit vysokou úroveň služeb o Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost o Anglický jazyk na komunikativní úrovni o Ruský jazyk výhodou o Profesionální vystupování o Reprezentativní vzhled o Flexibilita Požadovaný počet kandidátů 3x číšník/servírka Stručný popis pracovní náplně o Přivítání a usazení hostů o Přijímání objednávek a jejich předávání do kuchyně o Servírování jídel a nápojů o Poskytování informací o menu a doporučení jídel a nápojů o Zajištění vysoké úrovně zákaznického servisu o Řešení stížností a dotazů hostů o Budování a udržován... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obchodní zástupce, poradce
Před 315 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce - Řízení podpory, nákupu a prodeje přípravků na ochranu rostlin, hnojiv, stimulátorů, podpůrných a biologických přípravků - Komplexní servis pro zákazníky a zajištění nových potencionálních partnerů, komunikace s dodavateli - Získávání informací o potenciálu trhu, konkurenci, požadavcích zákazníků a produktech - Tvorba reklamních materiálů, propagace sortimentu v tomto segmentu, provádění polních pokusů a dalších aktivit za účelem zvýšení prodeje - Úzká spolupráce s oddělením logistiky a dalšími prodejci Pracovněprávní vztah: plný úvazek na dobu určitou na 1 rok (3 měsíce zkušební doba) s následným prodloužením Nástup: ihned nebo dle dohody Hrubá měsíční mzda: fixní mzda cca 30 000kč + prémie dle výsledků Požadujeme - VŠ/SŠ/SO vzdělání zemědělského směru, znalost agronomie a ochrany rostlin výhodou - Časovou flexibilitu, samos... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
HR Advisor
Před 663 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: Mičuta Tomáš Sebastien, e-mail: hr@eurowag.com Projektová činnost sjednocení personálních procesů zejména v oblasti náboru, řízení výkonu,... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Účetní obce
Před 344 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: -komplexní vedení účetnictví obce, personální a mzdové agendy, zpracování měsíčních a ročních závěrek účetnictví, vedení a účtování pokladny, poplatková agenda (místní poplatky, správní poplatky ...), evidence majetku, závazků a pohledávek obce, zpracování statistických výkazů a přehledů, komplexní vedení rozpočtu obce, např. sestavení rozpočtu, sledování jeho plnění, provádění rozpočtových opatření, sestavení střednědobého výhledu rozpočtu obce atd., státní správa, další administrativní práce na obecním úřadě. Požadujeme: -státní občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost -minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru nebo obdobného zaměření, praxe na pozici samostatného/samostatné účetního obce/účetní obce, rozpočtáře obce/rozpočtářky obce, vítána znalost účetnictví obcí, znalost vedení rozpočtu obce, uživatelská znalost PC (Windows, MS Word, MS Excel, MS Outlook), znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Projektový/á manažer/ka a referent/ka projektového řízení
Před 511 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Charakteristika vykonávané činnosti: -řízení projektu ve všech jeho fázích -stanovení časového a finančního plánu realizace projektu -sestavení, vedení a řízení projektového týmu -řízení finančních zdrojů, nákladů a výnosů -koordinace postupů prací a návazností činností v jednotlivých úkolech -řízení komunikace v projektu -řízení a kontrola kompletní dokumentace k projektu -analýza a řízení rizik a příležitostí v projektu -řízení kvality projektu a všech dostupných zdrojů projektu, změn projektu -koordinace a spolupráce při tvorbě vstupních analýz předmětu a cílů projektu -spolupráce na výběrovém řízení a smluvním zabezpečení projektu -kontrola dodržování harmonogramu prací a výstupů z projektu -zpracovávání podkladů pro jednání rady a zastupitelstva -vyjadřování se k podkladům pro zpracování, posouzení a schválení jednotlivých stupňů projektové dokumentace -reportování stavu realizace projektu směrem dovnitř projektového týmu i... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 607 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Aleš Rataj, životopis v ČJ (AJ) pošlete na e-mail: prace@kearm.cz Předpoklady uchazeče: - minimálně středoškolské vzdělání s maturitou s ekonomickým zaměřením - praxe v oboru min. 3 roky - znalost problematiky DPH a účetnictví - znalost příslušných právních předpisů - znalost AJ minimálně na základní úrovni Jiné požadavky: - Dobrá uživatelská znalost práce s PC (znalost programu Money S3 výhodou) - Organizační a komunikační schopnosti, aktivní přístup - Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, důslednost - Řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: - Mz... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Personalista/ka
Před 502 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Prvotní kontakt: e-mailem: personalni@malyra.cz telefonicky: 777 831 749 Upřesňující infomarce: Hledáme vysoce motivovanou posilu do našeho týmu do pozice zkušeného a samostatného personalisty. Co Vás čeká a co Vás nemine: - zajištění celého procesu výběrových řízení - inzerce, organizace pohovorů, přijímací proces - příprava veškerých pracovněprávních dokumentů souvisejících s uzavřením, změnami, průběhem a ukončením pracovních poměrů/dohod - správa osobních dat zaměstnanců v personálním systému, reporty a výkazy dle potřeb a v nastavených termínech - zajišťování zdravotních prohlídek, školení BOZP a PO a ostatních zákonných školení ve spolupráci s BOZP technikem - další spolupráce při zajišťování osobního rozvoje zaměstnanců - zodpovědnost za objednávky, distribuci a evidenci OOPP - denní komunikace s vedením, zaměstnanci, úzká spolupráce s mzdovou ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Odborní pracovníci v oblasti správy průmyslu a dopravy
Před 480 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Čermák Ladislav, e-mail: ladislav.cermak@3dees.cz Hledáme nového kolegu, který bude schopen zvládnout širokou škálu úkolů a podporovat naše obchodní týmy v různých oblastech. Nabízíme pestrou práci a velkou samostatnost. Naše týmy se zabývají prodejem průmyslových řešení pro aditivní výrobu. Dále nabízíme služby zakázkové aditivní výroby. Působíme na trzích v Česku, Slovensku a na Ukrajině. Plánuje expanzi na další vhodné trhy. Náplň práce • Zajištění kompletní personální agendy společnosti • Interní účetní podpora: Fakturace, zpracování přijatých faktur, příprava dokladů, komunikace s externí účetní, vedení pokladny, zpracování mezd a personální agendy, vymáhání pohledávek, evidence smluv a dalších dokumentů. • Administrace interních dotačních projektů: vedení evidence podkladů projektů, účast na pravidelných projektových poradách, sledování důležitých termínů v realizovaných a připravovaných projektech. • Prodejní podpora: komunikace s dodavateli, reakce na dotazy klientů na webu, zá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Práce a služby