Projektový/á manažer/ka a referent/ka projektového řízení

Před 443 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Charakteristika vykonávané činnosti: -řízení projektu ve všech jeho fázích -stanovení časového a finančního plánu realizace projektu -sestavení, vedení a řízení projektového týmu -řízení finančních zdrojů, nákladů a výnosů -koordinace postupů prací a návazností činností v jednotlivých úkolech -řízení komunikace v projektu -řízení a kontrola kompletní dokumentace k projektu -analýza a řízení rizik a příležitostí v projektu -řízení kvality projektu a všech dostupných zdrojů projektu, změn projektu -koordinace a spolupráce při tvorbě vstupních analýz předmětu a cílů projektu -spolupráce na výběrovém řízení a smluvním zabezpečení projektu -kontrola dodržování harmonogramu prací a výstupů z projektu -zpracovávání podkladů pro jednání rady a zastupitelstva -vyjadřování se k podkladům pro zpracování, posouzení a schválení jednotlivých stupňů projektové dokumentace -reportování stavu realizace projektu směrem dovnitř projektového týmu i... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

daňový referent
Nutná podmínka: v termínu do 7. 5. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 300368 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj Náplň práce: zajišťování výkonu správy v podatelně územního pracoviště, včetně evidenčního zpracování učiněných podání a jejich vypravování. Provádění dílčích procesních úkonů podle daňového řád... (více v detailu)
REFERENT / REFERENTKA Oddělení správy nemovitostí, Odboru majetku města MěÚ Nové Město nad Metují
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: červenec 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 29.120 Kč - 33.220 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: správa budov v majetku města; příprava návrhu plánu oprav a provádění všech úkonů potřebných k plnění schváleného ročního plánu oprav těchto budov; kontrola fakturované práce, reklamace a odstraňování vad a nedodělků u dodavatelů; zajištění odstraňování havárií a následků havárií. Co od Vás očekáváme: zkušenost se správou budov výhodou; zkušenost s jednáním s dodavateli energií výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat; řidičský průkaz skupiny B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon, a v prováděcích vyhláškách, zákoně č.137/2006 Sb., o v... (více v detailu)
SAMOSTATNÝ/Á REFERENT/KA - Odboru správy a rozvoje města MěÚ Poděbrady ( INVESTIČNÍ REFERENT)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Obecná charakteristika pozice: Zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, od přípravy až po předání dokončené investice. Průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Místo výkonu práce: Poděbrady Předpokládaný termín nástupu: po skončení výběrového řízení nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída). Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby, 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sickdays), příspěvek na ošacení, stravování, volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění, teambuilding, možnost dalšího vzdělávání. Uchazeč musí splňovat předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o ú... (více v detailu)
Neuvedeno
Informatik-správce počítačové sítě Městského úřadu Písek
Druh práce: Náplň práce: Místo výkonu práce: Doba výkonu práce: Předpokládaný nástup: Platové podmínky: Bonusy: Předpoklady: informatik, správce počítačové sítě zajištění provozu, správy a rozvoje informačních systémů města správa výpočetní a komunikační techniky správa lokální datové sítě a připojení informačních systémů do internetu Písek doba neurčitá 01.08.2025 nebo dle dohody platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky, pružná pracovní doba, 4 dny/rok indispozičního volna) Předpoklady: informatik, správce počítačové sítě zajištění provozu, správy a rozvoje informačních systémů města správa výpočetní a komunikační techniky správa lokální datové sítě a připojení informačních systémů do internetu Písek doba neurčitá 01.08.2025 nebo dle dohody platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat ... (více v detailu)
Úředník/úřednice odboru výstavby a územního plánování Městského úřadu Písek
Druh práce: Místo výkonu práce: zajišťování správních činností na úseku územního rozhodování a stavebního řádu, popř. ve věcech vodohospodářských staveb správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba určitá Předpokládaný nástup: 01.08.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: Bonusy: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky, pružná pracovní doba, 4 dny/rok indispozičního volna Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice... (více v detailu)
KRONIKÁŘ / KRONIKÁŘKA
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Město Náchod vypisuje výběrové řízení na kronikáře/kronikářku, spojené s finanční odměnou (dohoda provedení práce) s výkonem funkce v Náchodě. Charakteristika vykonávané činnosti: sběr a zpracování významných informací o městě, událostech a akcích ve městě, včetně významných usnesení rady a zastupitelstva, činnosti městských organizací a zaznamenání mimořádných přírodních jevů ve městě; systematické a chronologické řazení informací, stylizace textu po jednotlivých měsících; průběžná spolupráce s odborem kultury, sportu a cestovního ruchu; vyhotovení a odevzdání finálního textu kroniky do jednoho měsíce po obdržení připomínek; dodržování zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: osobní zaujetí pro tento druh činnosti; osobní vztah k městu, znalost jeho historie a problematiky (znalost místních poměrů), včetně zájmu o současné společenské dění ve všech oblastech života (politika, kultura, ekonomika, sport, sociální oblast, životní prostředí) a aktiv... (více v detailu)
Neuvedeno
daňový referent
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Nutná podmínka: v termínu do 30. 4. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 301458 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z přidané hodnoty, včetně vyhotovování zpráv o kontrole, zpracování rozhodnutí, odborných stanovisek a vyřizování ž... (více v detailu)
Neuvedeno
odborný referent/ka pro zeleň
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Vzdělání: min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou v oboru zahradnictví, krajinářství, zahradní architektura, životní prostředí. Kompletní zajištění realizace projektů zeleně; zajišťuje komplexní správu a péči o městskou zeleň (např. údržba, kontrola péče, rekultivace devastovaných ploch) vede a průběžně doplňuje řádnou evidenci ploch městské zeleně zařazené do údržby, zpracovává návrhy uspořádání trvalé zeleně na veřejných prostranstvích. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - pravý sloupec -nabíd... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti inženýrských služeb - technický dozor staveb
Před 11 dny - AVIZO_CZ
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p., oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 6.5. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jej... (více v detailu)
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Koordinace stavebních prací, sledování ziskovosti zakázek, rozdělení a kontrola práce pracovního týmu a činnost subdodavatelů, kontrola a inventarizace materiálu, kontrola provedených prací, kontrola dodržování technologických postupů, zajištění materiálového a technického zabezpečení stavby, přebírání a předání pracoviště, kontrola průběhu zakázek z hlediska plnění termínů, kvalita prací, technologických postupů, plnění rozpočtu, soulad s projektovou dokumentací, vedení stavebního deníku, evidence dodacích listů a faktur, účetních dokladů, koordinace strojní mechanizace, kontrola dodržování BOZP, řízení týmu pracovníků i kapacity dodavatelů, jednání s ... (více v detailu)
Neuvedeno
Právník/právnička
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/26 Druh práce: výkon komplexních koncepčních právních činností při zajišťování výkonu státní správy na úseku přestupkové agendy Magistrátu města Olomouce zařazených v odboru správních činností Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Obor: právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice Praxe v přestupkové agendě výhodou Jiné požadavky: -všeobecný přehled o ustanoveních právních předpisů - zejména zákona o odpovědnos... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidič plachtové dodávky (VNITRO) HPP/IČO aktuální
Před 14 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Příjmu řidiče skup. B na plachtovou dodávku Renault Master 10Pal, vozidlo je vybaveno spací nástavbou, klimatizací, nezávislým topením, rádiem s BT a dalším. nabízíme: -možnost práce na HPP nebo DPP (dohoda jista) -vlastní vozidlo, možnost parkování v místě bydliště (okolí 200km od Brna) -příspěvek na telefon -nonstop dispečink -osobní přístup -možnost zajímavého finančního ohodnocení po zaškolení -možnost záloh na mzdu -vždy volné víkendy (turnus PO-PÁ) požadujeme: - ŘP ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
28 500
 Kč
STAVBYVEDOUCÍ
Před 481 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Vitásková Monika, tel.: 721 585 141, e-mail: smpsluzby@smpsluzby.cz. První kontakt: e-mailem: smpsluzby@smpsluzby.cz nebo osobně na adrese: U Vodárny 1855/9, 748 01 Hlučín Požadujeme: - VŠ vzdělání, případně SŠ - nejlépe strojního nebo stavebního oboru, - alespoň 3 - letá odborná praxe v oblasti stavebnictví, technologických staveb nebo technického zařízení budov - znalost procesů projektového řízení - znalost technické legislativy, technické znalosti, orientaci a nadhled, sledování trendů a vývoje v oboru - organizační schopnosti, schopnost řídit, vést a motivovat - uživatelská znalost práce na PC - výborné komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup - autorizace v oboru (není podmínkou) - řidičské oprávnění sk... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA ODBORU DOTACÍ, ROZVOJE MĚSTA A KULTURY
Před 412 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA, MÍSTO VÝKONU PRÁCE - HRÁDEK NAD NISOU, PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležito... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 400 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ
Před 405 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Náplň práce: řízení a koordinace jednotlivých stavebních prací v souladu s plánem výstavby, přerozdělovaní kompetencí podřízeným zaměstnancům, koordinace dodávek materiálu a jeho kontrola, řešení zmeškání dodávek materiálu a případné reklamace, jednání se subdodavateli a příprava potřebných podkladů, kontrola dodržování BOZP a PO na stavbách dle platné legislativy, řízení pracovníků na stavbě, příprava podkladů pro fakturaci, vedení stavebního deníku. Požadavky: min. SŠ vzdělání stav... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Ostatní úředníci
Před 437 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
úředník – úřednice Odboru výstavby a územního plánování Městského úřadu v Tachově Písemné přihlášky do výběrového řízení se všemi požado... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 465 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka stavebního úřadu
Před 232 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
V případě zájmu je nutné přihlásit se do výběrového řízení dle informací na webové stránce: https://jobs.ckrumlov.cz Zaměstnaneck... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 412 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 247 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit
Před 284 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problemat... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 402 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
ODBORNÝ VRCHNÍ REFERENT/REFERENTKA V ODDĚLENÍ MAJETKOVÝCH DANÍ (270330)
Před 238 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; - zpracování daňových přiznání k dani z nemovitých věcí a dani silniční, - komunikaci s daňovými subjekty; - zpracování úřední korespondence; - práci s nedoplatky daní; - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení Mezi další požadavky... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 268 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce