Office provozní MANAGER/KA.
Podobné inzeráty

Nabídka zpracování administrativy pro firmy
Před 2 dny
- Moravskoslezský kraj - BAZOS
Nabídka zpracování administrativy pro firmy
- správa dokumentů, evidence a archivace, zpracování dat, tvoření objednávek, vystavování faktur, příprava podkladů pro jedn... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

ÚČETNÍ (m/ž)
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
z:26.5.2025 - ukončené SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru - praxe na obdobné pozici vítána - znalost podvojného účetnictví a problematiky DPH - znalost daňového systému a legislativy -práce v Microsoft Office na velmi dobré úrovni - proaktivní přístup, pečlivost, samostatnost a chuť se vzdělávat -řidičský průkaz B Zaměstnanecké výhody: - vzdělávání a odborný rozvoj -odpovídající finanční ohodnocení, odměny dle dosažených pracovních výsledků -firemní ben... (více v detailu)
Neuvedeno

Personální a mzdový/mzdová účetní
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Vedení agendy zaměstnanců v interním personálním a mzdovém systému Helios (cca 100 zaměstnanců); Komplexní zpracování mezd (výpočet mezd, cestovních náhrad, srážky ze mzdy, DPN, ELDP, roční zúčtování daně, odhlášky a přihlášky na SP a ZP…); Komunikace se státními institucemi a zdravotními pojišťovnami (OSSZ, ÚP, FÚ, MVCR..); Vydávání potřebných potvrzení pro zaměstnance, reporting, tisk sestav dle požadavků vedoucích; Zajištění potřebných podkladů a procesů při nástupu a výstupu zaměstnanců (PS, LP, školení a další..) Požadavky: vzdělání ekonomického směru a znalost ... (více v detailu)
Neuvedeno

Junior personální a mzdový/mzdová účetní
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Vedení agendy zaměstnanců v interním personálním a mzdovém systému Helios (cca 100 zaměstnanců); Komplexní zpracování mezd (výpočet mezd, cestovních náhrad, srážky ze mzdy, DPN, ELDP, roční zúčtování daně, odhlášky a přihlášky na SP a ZP…); Komunikace se státními institucemi a zdravotními pojišťovnami (OSSZ, ÚP, FÚ, MVCR..); Vydávání potřebných potvrzení pro zaměstnance, reporting, tisk sestav dle požadavků vedoucích; Zajištění potřebných podkladů a procesů při nástupu a výstupu zaměstnanců (PS, LP, školení a další..) Požadavky: vzdělání ekonomického směru a znalost základů pra... (více v detailu)
Neuvedeno

Specialista/stka obchodního místa BROKER POINT PREMIUM
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: - Poskytování kvalitního a profesionálního poradenství v oblasti finančních a realitních služeb /hypotéky, úvěry, pojištění, investice/ - Plánování a realizace akviziční činnosti - Identifikace potřeb klientů, navrhování optimálních řešení - Zpracování klientské dokume... (více v detailu)
Neuvedeno

Junior prodejce/prodejkyně mobilních telefonů
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Pro naši značkovou prodejnu mobilprovás v hypermarketu Globus Pardubice hledáme šikovné junior prodejce. Co bude náplní Vaší práce: - obsluha zákazníků na prodejně - prezentace výrobků a služeb zákazníkům, aktivní prodej - komunikace se zákazníky na prodejně i po telefonu - příjem a vyřizování reklamací - administrativa, starost o chod prodejny - průběžně budete rozvíjet své odborné a prodejní znalosti a dovednosti Očekáváme od Vás, že: - Vás baví práce s lidmi - máte chuť pracovat a učit se novým věcem - zvládnete práci s počítačem na dobré úrovni - máte dobré komunikační a prezentační schopnosti - máte příjemné vystupování a vzhled - jste optimista . jste spolehlivý/á a zodpovědný/á Co Vám můžeme nabídnout: - motivující mzdu závislou na Vašich prodejních výsledcích - vyděláte si až 31.500 Kč, nástupní plat je 26.700 Kč - příj... (více v detailu)
Neuvedeno

VÝROBNÍ DĚLNÍK
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Na pozici VÝROBNÍ DĚLNÍK hledáme nového člena týmu, kde hlavní náplní práce bude práce v dřevovýrobě, výroba tesařských konstrukcí, čtení výkresové dokumentace a manipulace s materiály. Co vyžadujeme: pro práci je nezbytná manuální zručnost, chuť do práce, spolehlivost, samostatnost, fyzická zdatnost a dobrý zdravotní stav. Praxe s VZV výhodou. Co nabízíme: dlouhodobou práci na HPP či DPP, odměňování formou úkolové mzdy, 3 dny dovolené nad zákonní rámec, stra... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovník/ce
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT: E-MAILEM, TELEFONICKY (9:00 - 18:00 hod) Hledáme posilu do týmu na pozici administrativního pracovníka. Vaší hlavní náplní práce bude administrativní asistence při správě projektů, přípravě nabídek, příprava reportů, komunikace se zákazníky a poskytování back office podpory vedoucímu a členům týmu. Hledáme zodpovědného a organizovaného člověka, který si poradí s různorodými úkoly, zvládá efektivně komunikovat, řešit nečekané situace a má chuť se dále rozvíjet. Pokud hledáte zajímavou a pestrou práci, kde se můžete stát důležitou součástí našeho dynamického týmu,... (více v detailu)
Neuvedeno

Finanční referent - účetní
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Odbor rozpočtu a účetnictví petra.novakova2@pcr.cz tel.: 974 861 241 - v pracovní dny 7.00 - 15.30 hod., Obecně " zařazení Odbor rozpočtu a účetnictví, Krajské ředitelství policie Středočeského kraje " pracovní poměr, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. " pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, 3 měsíční zkušební doba Náplň práce " vedení účetních knih, deníku, hlavní knihy, knihy analytické evidence, jejich otevírání a uzavírání a sestavování účtového rozvrhu " zpracování účetních dokladů, jejich opravy a kontrola formální správnosti podkladů účetních dokladů, zúčtování záloh " kontrola dodržování zákona o účetnictví " zástup pokladny " podíl na skartaci účetních dokladů, příkazových bloků " podíl na inventarizaci pohledávek a závazků " komplexní zajištění agendy DPH Požadujeme " vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, " samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilit... (více v detailu)
Neuvedeno

obsluha výrobní linky
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: obsluha a seřizování výrobní linky pro zpracování folií, kontrola kvality, balení + příprava produktů k expedici, spolupráce s dalšími kolegy, a další Co očekáváme: zodpovědný a pečlivý přístup k práci, manuální zručnost, praxe ve výrobě nebo zkušenosti s tisk... (více v detailu)
Neuvedeno

Recepční - provozní pracovník péče o klienty
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
pozice: Recepční - provozní pracovník péče o klienty Nástup: ihned, Mzda:30000,- Kč Kontakt:Krůtová Lenka, e-mail: kariera@ok-aviation.cz Požadavky: Aktivní znalost práce na PC (word, excel, outlook). Aktivní znalost AJ slovem i písmem (vyřizování telefonátů). Organizační schopnosti. Komunikativní osobnost. Aktivní přístup k práci. Spolehlivost, pečlivost. Řidičské oprávnění sk. B. Náplň práce: Komunikace s klienty a obchodními partnery osobně i telefonicky. Zajištění chodu recepce. Zpracování příchozí, odchozí pošty a jiné administrativní práce. Zpracování... (více v detailu)
Neuvedeno

✅ Tvořím profesionální WEBY i E-SHOPY | 4 roky praxe ✅
Přidáno včera
- Hlavní město Praha - BAZOS
✅AKTUÁLNÍ STAV: Přijímám nové poptávky.
PROFESIONÁLNÍ, LEVNĚJI NEŽ OD IT AGENTURY
Tvorba webových stránek po celé ČR.
Praxe přes 4 roky. SKUTEČNÉ REFERENCE !!
✅ Zkušenosti se zahraničními zakázkami.
Zkušenosti s tvorbou celých projektů:
- Od prvotní myšlenky, pomocí s koncepcí nápadu
- hledání dodavatele
- realizace webu a nastavení strategie
- až po samotné spuštění první reklamní kampaně
✅ Zpracování do 10 dnů, v případě, že na web spěcháte, dokáži jej udělat v EXPRESNÍM ČASE!
✅ Veškeré weby dělám v open source softwaru Wordpress, který je snadný a velice uživatelsky přívětivý. Web bude umístěn na soukromém cloudovém serveru, který má lepší zabezpečení a mnohem vyšší rychlost než běžný webhosting. Na Váš požadavek je možné web umístit také na jakýkoliv jiný webhosting.
✅ Web dělaný podle vašich požadavků a představ. Pracuji na realizaci webových stránek a e-shopů – postarám se o Váš celkový digitální obsah projektu od A – Z, včetně sociálních sítí, brandingu Vašeho projekt... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1 990
Kč

Brand & Campaign Leader - Koordinátor/ka obsahu a kampaní - Marketingový/á tvůrce/tvůrkyně a spojova
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt e-mailem. Hledáme tvůrčí duši, která miluje dobrý obsah, nápaditou komunikaci a má chuť růst. V BEWIT tvoříme přírodní produkty s hlubokým smyslem - a hledáme kolegu nebo kolegyni, která bude součástí naší nové marketingové vlny. Co budeš dělat: -Podílet se na tvorbě obsahu pro kampaně, web, sociální sítě, mailingy -Koordinovat přípravu marketingových výstupů (texty, vizuály, videa) -Komunikovat s komunitou - s partnery, zákazníky, influencery -Spolupracovat s týmem i externími tvůrci na kampaních -Učit se nové nástroje (např. AI) a přinášet inspiraci -Pomáhat s přípravou článků, rozhovorů, scénářů, textů Koho hledáme: -Tvořivého a pozitivního člověka, který umí psát, komunikovat a organizovat -Někoho, kdo má vztah k přírodnímu stylu života a sdílení hodnot -Lidskou osobnost, která nepomlouvá, ale propojuje -Člověka, který má chuť... (více v detailu)
Neuvedeno

Marketingový ředitel/ředitelka BEWIT
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt e-mailem. Hledáme srdcaře. Tvůrce. Vizionáře. Jsme BEWIT - česká značka, která spojuje přírodu, pravdu a svobodu. Vyrábíme a sdílíme 100% přírodní esenciální oleje, elixíry, kosmetiku a další produkty, které lidem mění životy. Už 10 let budujeme systém, který propojuje e-shop, komunitu, vizi a inspiraci. Teď hledáme nového lídra marketingu - člověka, který to vezme za své. Koho hledáme Hledáme člověka, který: -Myslí strategicky a jedná srdcem -Chápe, že marketing je motor i duše firmy -Umí vést tým - lidsky, efektivně, s vizí -Má přehled v moderních online nástrojích, kampaních a výkonnostním marketingu -Vidí souvislosti - mezi značkou, produktem, emocí a číslem -Je pracovitý a spolehlivý - tohle není pasivní pozice -Hledáme lídra, ne správce úkolů. Tvořivého vizionáře, ne exekutora bez vize. Motor, ne spolujezdce. Co budeš dělat -Vést marketingový tým (strategie, kampaně, obsah, komunitu, brand) -Nastavovat a vyhodnocovat klíčové kampaně (PPC, sociální sítě, mailing, funneling... (více v detailu)
Neuvedeno

QSHE ( Quality, Environment, Healt and Safety) (m/ž)
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
z: 21.5.2025 Náplň práce: konzultace na úrovni QMS, vypracovává zprávy management review, ESG, COP, hodnocení rizik a zpracování hodnocení souladu ve společnosti, provádění školení zaměstnanců a výcvik na pracovišti, plánování, provádění a řízení interních i zákaznických auditů, vystavování certifikátů na základě požadavků zákazníka, zajištění doprovodu návštěv ze strany zákazníka a exkurzí, metodicky se podílí na řešení systémových problémů kvality, ŽP a BOZP Požadavky: praxe v automomotive na pozici řízení kvality, udržování QMS, znalost normy ISO 9001,16949 a14001, znalost systému SAP, znal... (více v detailu)
Neuvedeno

Specialist GBS P2P
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Markéta Fryčková, e-mail: marketa.fryckova@siemens.com Náplň práce - zpracování a účtování faktur v systému SAP - párování nákupních objednávek s fakturami - kontrola správnosti faktur - každodenní komunikace s klienty prostřednictvím e-mailu nebo telefonu - účast na měsíčních, čtvrtletních a ročních uzávěrkách - úzká spolupráce s ostatními odděleními GSS (Pohledávky, Hlavní kniha, Kmenová data) - přínos implementace nových a aktualizovaných procesů - pravidelný reporting Požadavky: - min. dokončené bakalářské vzdělání, adekvátní praxe v oboru výhodou - pokročilá znalost turečtiny a angličtiny - velmi dobrá znalost MS Office (zejména Excelu), SAP - orientace na zákaznický servis a schopnost pracovat pod tlakem - velmi dobré... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní zástupce/zástupkyně (junior/ka)
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
1. kontakt e-mailem: career@westlogic.eu OBCHODNÍK/CE SE STÍNÍCÍ TECHNIKOU - JUNIOR/KA Jsme dynamická a rostoucí společnost specializující se na prodej stínící techniky. Naše firma se zaměřuje na inovace i kvalitu a hledáme ambiciózní jednotlivce, kteří by se rádi připojili k našemu týmu a rozvíjeli své dovednosti v oblasti obchodu. Máte technické znalosti nebo zkušenosti v oblasti stínicí techniky? Rádi se s Vámi potkáme. Přidejte se k nám a staňte se klíčovou součástí našeho týmu s možností růstu. Co bude vaší hlavní činností: -Získání hlubokého porozumění našim produktům a službám v oblasti stínící techniky. -Péče o stávající zákazníky prostřednictvím telefonu spojené s dodatečným prodejem produktů. -Po osvědčení se na telefonu možnost povýšení na péči o kmenové B2B klienty. -Následně budování a udržování dlouhodobých vztahů s B2B partnery. -Schůzky s klienty vč. meetingů v našich showroomech. -Práce s CRM systémem. Co od vás očekáváme: -Zkušenosti s obchodováním přes telefon nebo v... (více v detailu)
Neuvedeno

Specialista/specialistka logistického centra
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní náplň: - zajištění včasné a kvalitní dodávky náhradních dílů - zajišťování centrální přípravy dokladů pro expedici zboží - vyřizování reklamace od našich zákazníků - zajišťování kontrolních činností v logistickém centru Co je pro nás důležité: - jste pečlivý, samostatný a spolehlivý - samostatně se umíte rozhodovat a máte proaktivní přístup - máte chuť a nebojíte se zkusit i to, co dosud neumíte - hledáte cestu, jak věci vyřešit, ne výmluvy, proč to nejde - s PC se kamarádíte a umíte min. práci s tabulkami či textovými editory - máte střední odborné vzdělání ideálně i s maturitou - můžete pro nás pracovat už i... (více v detailu)
Neuvedeno

Obsluha vstřikolisu na plasty/kontrola plastových komponentů
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: obsluha vstřikolisu na plasty, kontrola kvality vyráběných součástí na daném stroji POŽADAVKY: zodpovědnost a cílevědomost. Mít chuť pracovat! Spolehlivost! NABÍZÍME: zázemí tradiční české firmy, benefity formou... (více v detailu)
Neuvedeno

MZDOVÁ/MZDOVÝ A VŠEOBECNÁ/VŠEOBECNÝ ÚČETNÍ
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
C04 z:22/1/2025 a:16/5/2025 Vaší náplní práce bude především: - kompletní vedení účetnictví celé firmy, včetně roční závěrky a zpracování výroční zprávy - kompletní zpracování mezd dle platné legislativy - vedení personální agendy firmy - zpracování daňových přiznání, které se týkají Daně ze závislé činnosti, Srážkové daně, DPH apod. - evidence a nákup stravenek pro zaměstnance - spolupráce s fakturací - evidence a archivace písemností a dokumentů - ostatní administrativní činnosti. Požadujeme: - min. SŠ vzdělání s maturitou - praxe na obdobné pozici alespoň 3 let - znalost zpracování mezd a jejich legislativy - z... (více v detailu)
Neuvedeno

Referentka / referent vodoprávního úřadu v odboru životního prostředí
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajišťuje výkon státní správy vodního hospodářství v rozsahu stanoveném zákonem č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností, -zajišťuje výkon státní správy vodovodů a kanalizací v rozsahu stanoveném zákonem č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů (zákon o vodovodech a kanalizacích), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zar... (více v detailu)
Neuvedeno

Referentka / referent ochrany zemědělského půdního fondu v odboru životního prostředí
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: zajišťování agendy správy složek životního prostředí - výkon přenesené působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona o ochraně zemědělského půdního fondu a souvisejících právních předpisů, zákona o zemědělství a zákona na ochranu zvířat proti týrání, kontrolní a konzultační činnosti. -zajišťuje agendu správy složek životního prostředí, například půdy, zemědělství, ochranu zvířat proti týrání, odborně posuzuje zdroje znečištění jednotlivých složek životního prostředí včetně metodické, kontrolní a konzultační činnosti -samostatně provádí specializované kontroly a státní dozor nad plněním povinností daných zákony o životním prostředí právnickým nebo fyzickým osobám oprávněným k podnikání podle obvyklých postupů. Připravuje a navrhuje opatření a rozhodnutí o sankcích za neplnění povinností stanovených předpisy o ochraně životního prostředí nebo jejich prominutí -provádí úkony v řízení o přestupcích, projednává přestupky a rozhoduje o ni... (více v detailu)
Neuvedeno

Úředník/ce - referent/ka referent/ka specializovaných činností, odboru životního prostředí
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 9. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, o dosáhla věku 18 let, o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk. Další požadavky: o VŠ v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou; přírodovědného nebo technického nebo právnického směru výhodou, o znalost zákona č. 148/2023 Sb., z. č. 149/2023 Sb., z. č. 100/2001 Sb., z. č. 500/2004 Sb., o přehled o složkových zákonech životního prostředí (např. 114/1992 Sb., 334/1992 Sb., 289/1995 Sb., 254/2001 Sb., 541/2020 Sb.) výhodou, o praxe ve státní správě nebo v... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativa, referent, back office
Před 25 dny
- AVIZO_CZ
Hledám novou pracovní příležitost na dlouhodobou spolupráci v přátelském a stabilním pracovním prostředí se smysluplnou a různorodou administrativní prací, nejlépe pracovní poměr na HPP či ŽL na pozici v oblasti administrativy, zákaznické podpory, back office nebo referentské činnosti. Mám zkušenosti s běžnou administrativní agendou, komunikací se zákazníky, prací v interní... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistentka/Asistent vedení
Před 34 dny
- Pardubický kraj - HYPERINZERCE
Místo výkonu práce: Práce na dálku
Typ úvazku: Plný úvazek
Nástup: Ihned nebo dle dohody
Náplň práce:
- Administrativní podpora vedení společnosti a jednotlivých oddělení
- Zpracování dokumentů
- Komunikace s partnery a klienty
- Organizace schůzek
Požadavky:
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Znalost anglického jazyka slovem i písmem
- Znalost balíčku MS Office
- Dobré organizační schopnosti a smysl pro detail
- Zodpovědnost, samostatn... (více v detailu)
Pardubický kraj
1
Kč
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce