Asistent/Asistentka oddělení Biomasy

Před 324 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
1. písecká lesní a dřevařská, a.s., rodinná firma s 25letou tradicí v oblasti lesnictví a dřevařství, sídlící v jižních Čechách, rozšiřuje středisko Biomasy. Hledáme zodpovědného administrativního pracovníka. Pracovní náplň: úzká spolupráce s kolegy práce na PC (zpracování DL, fakturace) evidence smluv agenda oddělení Biomasy Požadujeme: ŘP sk. B SŠ vzdělání výb... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Odborný asistent/asistentka
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Pozice kombinuje administrativní asistenci týmu vedení organizace s podporou ředitelům a vedoucím strategických služeb organizace, Požadujeme: výborné organizační schopnosti, umění efektivně prioritizovat přidělené úkoly, flexibilitu, samostatnost, kreativitu k řešeným problémům, bezchybné plnění úkolů a aktivit. Výhodou jsou zkušenosti s administrativní prací, znalosti sociálních služeb a základů p... (více v detailu)
Neuvedeno
Manažer/ka dotačního oddělení
Před 11 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ: Jako vedoucí oddělení dotací se stanete expertem na naše firemní procesy. Právě na Vás bude, aby Váš tým pracoval co nejefektivněji a nedělal zbytečně zdlouhavé kroky navíc. Stanete se takovým tatínkem/maminkou, na kterou se kolegové vždy mohou obrátit. Znalost dotačních titulů není podmínkou, rádi Vám se vším pomůžeme. Budete delegovat svěřené úkoly mezi své kolegy - dotační specialisty, zodpovídat za jejich splnění a monitorovat průběh. Ten pak budete vyhodnocovat a reportovat vedení. Zde se projeví Vaše kreativní stránka, jelikož budete mít pod palcem veškeré nastavování a optimalizování administrativních procesů. Budete kontrolovat, aby se dodržovaly stanovené termíny a byly dodrženy nastavené postupy a standardy. Vše budete spravovat v transparentním interním ERP systému. POŽADAVKY: Bez čeho se neobejdeme: Bez organizačních a komunikačních dovedností.Bez prokazatelných zkušeností s vedením týmu.Bez přemýšlení o tom, proč jsou procesy tak, jak jsou a jest... (více v detailu)
Neuvedeno
Služební místo rada / odborný rada v oddělení personální, dokumentační a kontrolní na pracovišti Brn
Před 13 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. 1 e-mailem Formuláře vztahující se k výběrovému řízení jsou k dispozici na www.khsbrno.cz v záložce Úřední deska. Požadujeme: " minimální stupeň vzdělání - vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu. " znalost zákoníku práce, zákona o státní službě, orientace v personální agendě " trestní bezúhonnost " řidičský průkaz skupiny "B" Náplní práce na tomto služebním místě je zejména: " úřední práce s přev... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent oddělení mezinárodní ochrany
Před 84 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Nabízená mzda spadá pod 12. platovou třídu, podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb. Nástup možný k 1.11.2024 nebo dle dohody. Náplň práce: samostatné vedení správního řízení ve věci mezinárodní ochrany dle zákona č. 325/199 Sb., o azylu, ve znění pozdějších předpisů • provádění úkonů správního řízení, vypracování podkladů pro rozhodování a návrhů rozhodnutí o žádostech o mezinárodní ochranu • administrativní a evidenční činnosti spojené se správním řízením Požadavky: • bakalařské nebo magisterské studium, vhodné i pro absolvent • způsobilost seznamovat s utajovanými informacemi pro stupeň utajení Vyhrazené (po nástupu zajistí úřad) • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Internet, evidenční programy) • státní občanství ČR • trestní a morální bezúhonost • zvládání konfliktních a stresových situací Další předpoklady: • znalost anglického jazyka a dalšího jazyka • všeobecný přehled se zaměřením na politickou a bezpečnostní... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent oddělení mezinárodní ochrany
Před 84 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Nabízená mzda spadá pod 12. platovou třídu, podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb. Nástup možný k 1.11.2024 nebo dle dohody. Náplň práce: samostatné vedení správního řízení ve věci mezinárodní ochrany dle zákona č. 325/199 Sb., o azylu, ve znění pozdějších předpisů • provádění úkonů správního řízení, vypracování podkladů pro rozhodování a návrhů rozhodnutí o žádostech o mezinárodní ochranu • administrativní a evidenční činnosti spojené se správním řízením Požadavky: • bakalařské nebo magisterské studium, vhodné i pro absolvent • způsobilost seznamovat s utajovanými informacemi pro stupeň utajení Vyhrazené (po nástupu zajistí úřad) • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Internet, evidenční programy) • státní občanství ČR • trestní a morální bezúhonost • zvládání konfliktních a stresových situací Další předpoklady: • znalost anglického jazyka a dalšího jazyka • všeobecný přehled se zaměřením na politickou a bezpečnostní... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 384 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Asistent/ka obchodního oddělení
Před 582 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: export.nutivit@gmail.com Kde se hlásit : Litevská 1174/8, Praha 10, PSČ 100 00 Požadavky AJ - plynule, další jazyky výhod... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ASISTENT/ASISTENTKA ODDĚLENÍ KVALITY
Před 412 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Životopisy zasílejte na email: kariera@linaplast.cz, Hana Škrabalová tel. 583 037 124 (volat v době 8:00-16:00 hod.). Pracovní doba: Po-Pá 7:30-16:00 (možnost úpravy po dohodě se zaměstnavatelem) Požadujeme: znalost problematiky plastových dílů, orientace v technických výkresech, znalost nástrojů řízení kvality, znalost požadavků obsažených v normách IATF16949, VDA, Formel Q, znalost ostatních specifických požadavků zákazníků, pečlivost, schopnost a ochota učit se nové věci, schopnost jednání s lidmi, schopnost samostatné práce, zodpovědnost za odvedenou práci Nabízíme: plně hrazené strave... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Služební místo rada/odborný rada v oddělení hygieny obecné a komunální na pracovišti Blansko
Před 309 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nástup 3.6.2024, případně dle domluvy. Pracovní poměr na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou. Požadujeme: - minimální stupeň vzdělání - vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu. - trestní bezúhonnost - řidičský průkaz skupiny "B" Náplní práce na tomto služebním místě je zejména: - terénní a administrativní činnost - komplexní výkon státního zdravotního dozoru, šetření a dalších odborných činností v ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/asistentka jednatele
Před 202 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Komplexní administrativní chod kanceláře Fakturace Uzavírání obchodních i zaměstnaneckých smluv Příprava podkladů pro daňového poradce Vedení... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA ODDĚLENÍ BANKOVNÍHO SEKTORU
Před 633 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - kompletní administrativní činnost. Požadujeme: - uživatelská práce na PC, dobré komunikační schopnosti, ŘP sk.B. Nabízíme: zaš... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 111 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: administrativní referent/ka obchodního oddělení Nástup: ihned Mzda: 30000,- až 35000,- Kč Kontaktní osoba: Bc. Mužíková Simona, tel. 311 548 135, email: h.personalni@pekarnahorovice.cz Misto výkonu práce: Příbram Popis: Náplň práce: - administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení - příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízením - administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh - komunikace s tuzemskými odběrateli - telefonicky a emailem Požadavy: - SŠ vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Operátor traktorové vyvážecí soupravy
Před 324 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
CIZ Práce v rámci celé ČR Požadujeme: ŘP sk. B+T spolehlivost, flexibilitu, manuální zručnost praxe min. 1 rok Po zapracování zajímavé finanční ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Provozní asistent/asistentka vozů Volvo a Kia v Trutnově
Před 151 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: - každodenní komunikace se zákazníky - administrativní podpora prodeje vozů - vedení samostatné pokladny - komunikace s ekonomickým oddělením - péče o zázemí autosalonu - dobrá úroveň práce s PC POŽADAVKY : - minimálně SŠ vzdělání - reprezentativní a komunikativní vystupování - profesionální přístup k pracovním povinno... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Rozpočtář městské části – možnost kariérního růstu na pozici Vedoucí ekonomického oddělení
Před 169 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, Úřad městské části Prahy 17, hledáme vhodné kandidáty na pozici Rozpočtář městské části – možnost kariérního růstu na pozici Vedoucí ekonomického oddělení. Na této pozici budete mít příležitost získat široký přehled o hospodaření městské části a osvědčíte-li se, můžete se postupně vypracovat na pozici Vedoucího ekonomického oddělení. Náplň práce: Sestavování návrhu rozpočtu městské části, Administrativní příprava podkladů pro tvorbu rozpočtu městské části, Spolupráce na pokladech pro rozborovou činnost hospodaření městské části, Kontrola hospodaření městské části v kontextu rozpočtu, Vedení spisové evidence (korespondence) - příjem, evidence a zpracování písemností, práce se systémem spisové služby, příprava vyřízených materiálů k u... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Asistent/asistentka jednatele
Před 187 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Požadujeme - SŠ vzdělání - aktivní znalost českého a anglického jazyka slovem i písmem, výhodou je UA či RU jazyk - administrativní důslednost, pečlivost - znalost práce na PC - příjemné a profesionální vystupování - organizační a koordinační schopnosti Náplň práce - Zajišťování chodu kanceláře jednatele společnosti - Sjednávání a plánování schůzek - Administrativa - Evid... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice obchodního oddělení
Před 270 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Kontakt: telefonicky 774 692 697, životopisy zasílejte e-mailem Součást prodejního týmu, zápis objednávek, prodej zboží, vystavení faktury zadávání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/ASISTENTKA
Před 130 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - administrativní práce (pokladna, fakturace, objednávky, sklad) - telefonická a osobní komunikace se zákazníky a dodavateli - tvorba cenových nabídek. Požadujeme: - práci na PC (Word, Excel) -komunikativ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Před 374 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: každodenní telefonická komunikace se zákazníky, plánování schůzek obchodníkům, administrativní podpora obchodního týmu, zpracování požadavků zákazníků, systémová podpora. Požadavky: práce na PC, dobrou znalost MS Office (hlavně Excel), p... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice obchodního oddělení
Před 270 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Kontakt: telefonicky 774 692 697, životopisy zasílejte e-mailem Součást prodejního týmu, zápis objednávek, prodej zboží, vystavení faktury zadávání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
TECHNIK/TECHNIČKA V ODDĚLENÍ CHEMICKÉ PŘEDÚPRAVY
Před 269 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Co vás čeká: - obsluha chemických van - úklid, čistění chemické předúpravy - údržba při letní/zimní odstávce - spolupráce v týmu chemiků - příprava chemických roztoků - administrativní práce - 12hodinové směny (možnost přechodu na 3 směnný) Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: - praxe v oblasti chemie není podmínkou! - SOU/ SŠ - výuční list - manuální zručnost - schopnost pracovat ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Rada/odborný rada, vedoucí Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Před 190 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Zástup za mateřskou dovolenou Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zabezpečování spisové agendy, - administrativní a podpůrnou činnost, - zajišťování materiálně-technického zabezpečení, - přípravu podkladů pro zpracování personální agendy, - zajišťování činností v oblasti BOZP a PO, - evidenci majetku, - zajišťování autoprovozu. - organizaci, řízení a kontrolu podřízených zaměstnanců. Na služebním místě jsou vykonávány činnosti, pro jejichž výkon je nezbytné uzavření dohody o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených státnímu zaměstnanci k vyúčtování. Podrobné informace na: Nabídka zaměstnání | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz) Zaměstnanecké výhody: Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké s... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka technického oddělení
Před 159 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: Suchánková Petra, tel.: 312 316 339, Po - Pá 8 - 14 hod e-mail: petra.suchankova@montex.cz osobně: v sídle firmy Po - Pá 8 - 14 hod. V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na níže uvedený e-mail. Do našeho týmu hledáme komunikativního a týmového kolegu pro zajištění technické a administrativní podpory technického oddělení. Náplň práce: Zajištění kompletní administrativy spojené s chodem technického oddělení, Zajištění podpory techniků, technická výpomoc při průběhu obchodních případů, komunikace se zákazníky, příprava podkladů pro ukončení a fakturaci obchodních případů, Spolupráce při prodeji standardních ND, Spolupráce s nákupním oddělením na zajištění výrobních objednávek a jejich aktivní správa... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Rada/odborný rada, vedoucí Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Před 190 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Zástup za mateřskou dovolenou Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zabezpečování spisové agendy, - administrativní a podpůrnou činnost, - zajišťování materiálně-technického zabezpečení, - přípravu podkladů pro zpracování personální agendy, - zajišťování činností v oblasti BOZP a PO, - evidenci majetku, - zajišťování autoprovozu. - organizaci, řízení a kontrolu podřízených zaměstnanců. Na služebním místě jsou vykonávány činnosti, pro jejichž výkon je nezbytné uzavření dohody o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených státnímu zaměstnanci k vyúčtování. Podrobné informace na: Nabídka zaměstnání | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz) Zaměstnanecké výhody: Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké s... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
TECHNIK/TECHNIČKA V ODDĚLENÍ CHEMICKÉ PŘEDÚPRAVY
Před 414 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Co vás čeká: - obsluha chemických van - úklid, čistění chemické předúpravy - údržba při letní/zimní odstávce - spolupráce v týmu chemiků - příprava chemických roztoků - administrativní práce - 12hodinové směny (možnost přechodu na 3 směnný) Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: - praxe v oblasti chemie není podmínkou! - SOU/ SŠ - výuční list - manuální zručnost - schopnost pracovat ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce