Rada/odborný rada, vedoucí Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení

Před 222 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Zástup za mateřskou dovolenou Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zabezpečování spisové agendy, - administrativní a podpůrnou činnost, - zajišťování materiálně-technického zabezpečení, - přípravu podkladů pro zpracování personální agendy, - zajišťování činností v oblasti BOZP a PO, - evidenci majetku, - zajišťování autoprovozu. - organizaci, řízení a kontrolu podřízených zaměstnanců. Na služebním místě jsou vykonávány činnosti, pro jejichž výkon je nezbytné uzavření dohody o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených státnímu zaměstnanci k vyúčtování. Podrobné informace na: Nabídka zaměstnání | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz) Zaměstnanecké výhody: Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké s... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

400028 rada v Oddělení cenové kontroly II
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění cenových kontrol dle platných cenových předpisů, a to v celém rozsahu působnosti cenového orgánu, - vedení řízení o porušení cenových předpisů v prvém stupni přestupkového řízení, - provádění šetření na zjišťování úrovně obvyklých cen, - vyřizování podnětů, stížností a oznámení právnických a fyzických osob. Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplň... (více v detailu)
odborný referent/ka odboru právního a majetku, oddělení nakládání s majetkem
Zajišťuje ekonomické záležitosti odboru právního a majetku, zejména v oblasti správy bytového a nebytového fondu města; vystavuje objednávky a smlouvy, provádí likvidaci faktur, komunikuje s nájemníky městských bytů, spolupracuje s technikem bytového fondu atd. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - nabídka zaměstnání, zasílejte nebo osobně odevzdejte na podatelně města Hodonín v označené zale... (více v detailu)
Techničtí pracovníci - péče o majetek
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Zaměstnání) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 16. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadujeme: - VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, lesní inženýrství, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství - znalosti v oboru vodního hospodářství, vodních děl, úpravy koryt vodních toků, hydrogeologie, geologie, geotechniky, ocelových, zděných a betonových konstrukcí, hydrauliky, hydrotechniky, hydrolog... (více v detailu)
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
Před 10 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Neuvedeno
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
Před 10 dny - AVIZO_CZ
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Neuvedeno
SVÁŘEČ TIG (M/Ž)
Před 12 dny - AVIZO_CZ
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED Mzdové rozpětí závisí na dovednostech a schopnostech uchazeče. Jednosměnný nebo dvousměnný provoz. POŽADUJEME: - praxe v oboru podmínkou - samostatnost, spolehlivost - manuální zručnost - znalost výkresové dokumetace - svářečský průkaz NABÍZÍME: - motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků - možné čerpání zdravotního volna - 5 dní na kalendářní rok - narozeninový de... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník technické kontroly
Před 12 dny - AVIZO_CZ
POŽADUJEME: - vzdělání strojírenského zaměření - praxe v oddělení kontroly nebo ve strojírenství výhodou - čtení výkresové dokumentace - znalost práce na PC - spolehlivost, preciznost, samostatnost, odpovědnost NABÍZÍME: - možnost kariérního růstu - práci v příjemném prostředí a vstřícnou komunikaci - motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků - mzdové rozpětí závisí na do... (více v detailu)
Neuvedeno
Montážní dělník (M/Ž)
Před 12 dny - AVIZO_CZ
POŽADUJEME: pečlivost a zodpovědnost manuální zručnost samostatnost a spolehlivost praxe v oboru vítána, ale není podmínkou NABÍZÍME: možnost kariérního růstu práci v příjemném prostředí a vstřícnou komunikaci motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků - mzdové rozpětí závisí na dovednostech a schopnostech uchazeče čerpání zdravotního volna - 5 dní na kalendářní rok a 1 narozenino... (více v detailu)
Neuvedeno
Operátor broušení (M/Ž)
Před 12 dny - AVIZO_CZ
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED Mzdové rozpětí závisí na dovednostech a schopnostech uchazeče. POŽADUJEME: - zkušenosti s broušením/kartáčováním nerezových materiálů, praxe výhodou - pečlivost a zodpovědnost - manuální zručnost - samostatnost a spolehlivost NÁPLŇ PRÁCE: - broušení/kartáčování nerezových svařenců pro dopravní prostředky - práce s kartáčovacími stroji NS - MÁQUINAS INDUSTRIAIS a ručními bruskami NABÍZÍME: - možnost kariérního růstu - práci v příjemném prostředí a vstřícnou komunikaci - motivující finančn... (více v detailu)
Neuvedeno
Junior OBCHODNÍK Německo
Před 54 dny - Jihočeský kraj - HYPERINZERCE
Pro naši neustále se rozvíjející společnost se sídlem v Českých Budějovicích potřebujeme nového obchodníka pro oblast Německa, především pak regionu Bavorska. Zajímá Vás, jak bude vypadat Vaše nová práce? Váš den v Bohemia Works Montagen Management: • Vyhledávání nových zákazníků, ale také péče o ty stávající. Navrhování konkrétních řešení dle požadavků zákazníka, hledání možností, jak zefektivnit práci. • Řízení obchodních procesů • Prezentace produktů a novinek z našeho portfolia • Uzavírání obchodních dohod a dohled nad jejich naplňováním • Sledování vývoje trhu a identifikace nových příležitostí • vedení obchodních jednání • příprava cenových nabídek • dohled nad realizací obchodních případů včetně správy pohledávek • služební cesty do zahraničí služebním vozidlem, které budete mít k dispozici Jak si představujeme n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (80. - 100.000 KČ)
Před 81 dny - ANNONCE
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci? Hledáme přeborníka, jste to Vy? Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními, Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve fina... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 182 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ
Před 432 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Vitásková Monika, tel.: 721 585 141, e-mail: smpsluzby@smpsluzby.cz. První kontakt: e-mailem: smpsluzby@smpsluzby.cz nebo osobně na adrese: U Vodárny 1855/9, 748 01 Hlučín Požadujeme: - VŠ vzdělání, případně SŠ - nejlépe strojního nebo stavebního oboru, - alespoň 3 - letá odborná praxe v oblasti stavebnictví, technologických staveb nebo technického zařízení budov - znalost procesů projektového řízení - znalost technické legislativy, technické znalosti, orientaci a nadhled, sledování trendů a vývoje v oboru - organizační schopnosti, schopnost řídit, vést a motivovat - uživatelská znalost práce na PC - výborné komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup - autorizace v oboru (není podmínkou) - řidičské oprávnění sk... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Řidiči pro převoz osob
Před 554 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Žižková Štěpánka, tel.: 602 833 504, e-mail: stepanka.zizkova@lutan.cz volat 8:00 - 18:00 Jedná se o přepravu osob: zaměstnanců státní správy dle jejich požadavků a převoz dle aplikace Bolt, Uber. Požadujeme: zkušenost s řízením auta, slušné reprezentativní jednání. Nabízíme: práci v Praze a okolí v n... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
SPECIALISTA/-TKA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE
Před 338 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
SPECIALISTA/-tka DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE - pracovní poměr na dobu URČITOU (zástup za rodičovskou dovolenou se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky. - Plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí. Kvalifikační a další požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - svéprávnost, bezúhon... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Odborný rada (rada) v Oddělení monitoringu trhu
Před 338 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
datová analýza energetických trendů a aktuální energetické situace – v rámci ČR/EU/celosvětově, podpora výkonu regulační činnosti (procesní analýza, návrh řešení), rozvoj datových zdrojů pro regulační činnost (trhy, ceny,... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Provozní atd. Vedoucí provozu
Před 162 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Mám rád kvalitní gastro a rád na něco dohlížím. Jinak jsem Čech inteligentní, upřímný, slušný, férový 49 letý SŠ. Rozumný, nekonfliktní. Ovládám anglický a Ruský jazyk. Praxe i u diplomatů a v kulturním středisku. Vyznám se v gastronomii, zařizoval ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Technický pracovník
Před 352 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Samostatné zajišťování a provádění oprav a údržby technologických zařízení, budov a majetku, zajišťování technického provozu a servisních činností, obsluha kotelen, vedení agendy BOZP a PO, zajišťování revizí dle příslušných právních předpisů, organizace autoprovozu a řízení osobních vozidel, údržba... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 415 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 363 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
REJSTŘÍKOVÍ VEDOUCÍ - PROTOKOLUJÍCÍ ÚŘEDNICI
Před 334 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Nováková Vendulka, tel.: 251443243, e-mail: vnovakova@osoud.pha9.justice.cz k platu příplatek 2000,- Požadujeme: státní občanství ČR, znalost psaní na počítači - výhodou je psaní hmatovou technikou (všemi deseti), dobrá znalost práce na PC, samostatnost, spolehlivost, trestní a morální bezúhonnost, výborná znalost českého jazyka, odborná zkouška protokolujícího úředníka - není podmínkou. Předchozí praxe v justici vítána, ale také není podmínkou. Náplň práce : zajišťování ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka územního rozhodování a stavebního řádu - stavební odbor
Před 384 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
NUTNÉ DODRŽET POSTUP PŘIHLÁŠENÍ VYPSANÝ NA VYHLÁŠENÉM OZNÁMENÍ na adrese www.neratovice.cz, výběrová řízení!!!! Charakteristika pracovní pozice: je komplexní zajišťování výkonu státní správy svěřeného úseku státní správy na obecním úřadu obce s rozšířenou působností (vodoprávní úřad), koordinace agendy jednotného environmentálního stanoviska a další dí... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 166 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
REFERENT/KA NÁKUPU PRO ZAHRANIČNÍ TRH
Před 341 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Hlávka David, tel.: 731 532 081 od 8:00 do 14:00 hod., e-mail: david.hlavka@tipasolar.cz Zaslat životopis a pár slov o sobě. Referent/ka nákupu pro zahraniční trh zaměřený/á na fotovoltaiku. Co tě u nás čeká? - příprava nákupního plánu společnosti - spolupráce při tvorbě produktového portfolia - správa nákupních cen a nákupních podmínek - spolupráce na tvorbě cenové politiky - budování dobrých vztahů s dodavateli - každodenní komunikace a vyjednávání s dodavateli - interní evidence produktového portfolia - monitoring konkurence - pracovní cesty do zahraničí Co by ti nemělo chybět? - zkušenosti na pozici nákupčího / vedoucího nákupního oddělení - zkušenosti s vytvářením nákupních plánů a cenové politiky - orientace na výsledek, aktivní přístup, samostatnost, ale i ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ODBORNÝ VRCHNÍ REFERENT/REFERENTKA V ODDĚLENÍ MAJETKOVÝCH DANÍ (270330)
Před 189 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; - zpracování daňových přiznání k dani z nemovitých věcí a dani silniční, - komunikaci s daňovými subjekty; - zpracování úřední korespondence; - práci s nedoplatky daní; - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení Mezi další požadavky... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce