ASISTENT/KA ODDĚLENÍ BANKOVNÍHO SEKTORU
Podobné inzeráty
Asistent/ka prodeje
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: provozovna Huyndai, U Hilárie 3, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Mzdové ohodnocení: 25.000,- Kč + odměny. Pracovní doba: Po-Pá 7:30-15:30 h. Náplň práce: fakturace, půjčovna, pojišťování vozů, vedení pokladny. Požadujeme: řidičský průkaz sk. B nutný, z... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativa
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Spolehlivá a pečlivá s výbornou znalostí kancelářských prací hledá práci na HPP a nové pracovní uplatnění v oboru. Mé dovednosti: práce s dokumenty, vedení administrativy, komunikace se zákazníky, práce na PC (MS Office), organizační schopnosti, flexibilita, přesnost a zodpovědnost Mám z... (více v detailu)
Neuvedeno
skladník/stěhovák/řidič (m,ž)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Fyzicky náročenější práce, podm. ŘP sk.B -výhoda vlastní dodávka. Podmínky: dobré komunikační schopnosti, uživatelská znalost práce s PC, schopnost org... (více v detailu)
Neuvedeno
Pokojská (m/ž)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Goethovo náměstí 16/1, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) - poté možné prodloužení. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: 8:00-16:30 h. N... (více v detailu)
Neuvedeno
Skládání výkresů – brigáda Pardubice
Přidáno včera
- Pardubický kraj - HYPERINZERCE
Hledáme spolehlivou, příjemnou kolegyni/kolegu do projekční kanceláře. Vaší hlavní náplní bude tisk, skenování, kopírování a skládání velkoformátových výkresů. Dále také kompletace celých projektů včetně číslování jednotlivých paré a drobná administrat... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Upřesňující informace3) : (požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky, náplň práce apod.) Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovník zákaznického oddělení. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Náplň práce: " telefonické kontaktování zákazníků " evidence v interním informačním systému " práce s PC Požadujeme: " příjemné vystupování " uživatelskou úroveň práce na PC " svědomitý přístup k práci NEPOŽADUJEME cizí jazyky Nabízíme: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc " pracovní poměr se standardní pracovní smlouvou " nabízíme hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek " motivace dřívějších odchodů (když máte hotovou svoji práci, můžete v poledne odejít domů) " dovolená až 28 dní " žádné přesčasy, volné víkendy i svátky " dobré platové ohodnocení s fixní složkou mzdy " benefity - stravenky 210 Kč,- , sick days, příspěvek na ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Ruská 88/8, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá 8:00-16:30 h (možnost upravení pracovní doby dle dohody). Náplň práce: administrativní práce v rezervační kanceláři. Požadujeme: spolehlivost, příjemné vystupování, dobrá znalost NJ (znalost AJ výhodou), praxe v oboru prodeje a rezervací pobytů vítána (není podmínkou, rádi Vás zaškolíme), znalost práce na pozici "recepční" ... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka jednatele
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní pozice jsou přednostně určené pro OZP (práce v „chráněné dílně“). Pracovní náplň: - organizování schůzek a jednání jednatele, vedení evidence a ukládání dokumentů, pořizování písemných záznamů z porad a jednání. Potřebné znalosti a dovednosti: - uživatelská znalost PC - znalost MS Office - organizační schopnosti, flexibilita - řidičský průkaz sk. B - aktivn... (více v detailu)
Neuvedeno
Osobní asistent/ka u dítěte/osoby s poruchou autistického spektra
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme: -minimálně středoškolské vzdělání -výborné komunikační dovednosti, pozitivní přístup, -schopnost pracovat samostatně, -spolehlivost, zodpovědnost, ochotu ke vzdělávání, flexibilitu, kreativitu a empatii, Výhodou: -sociální/pedagogická praxe s dětmi/osobami, -zkušenosti s cílovou skupinou dětí/osob s poruchami autistického spektra. Nabízíme: -možnost odborného růstu a vzdělávání, -prostor pro vlastní činorodost a sebeuplatnění, -pružná pracovní doba, -nástup dle dohody s možností zaškolení. Vhodné pro... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE/ZÁSTUPKYNĚ
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Kontaktní osoba Ing. Pavel Kobeda, tel.: 777 742 265 (volat Po-Pá 6:00-14:00), e-mail: kobeda@manus.cz Náplň práce: posouzení variant provedení bezbariérového přístupu přímo u zákazníka. Vypracovávaní cenových nabídek pro zákazníky. Podílení se na marketingu. Akční rádius působnosti - celá Morava. Požadujeme: příjemné a reprezentativní vystupování, výborné přesvědčivé komunikační schopnosti, dobrá uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), schopnost pochopení technických požadavků plošin, pečliv... (více v detailu)
Neuvedeno
Zootechnik / zootechnička
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt telefonicky PO-PÁ od 8:00 do 14:00 hod. nebo zasláním životopisu na adresu martina.dopitova@cerea.cz. Požadujeme: - znalost praxe minimálně 3 roky v oblasti živočišné výroby - uživatelská znalost práce na PC - řidičský průkaz sk.B. Náplň práce: - koordinace a řízení živočišné výroby - stanovení koncepčních záměrů - pravomoc a odpovědn... (více v detailu)
Neuvedeno
Nákupčí potravin - junior
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: telefonicky nebo e-mailem Nástup dle dohody. Výhodou: zkušenosti s programem K2, znalost sortimentu Požadavky: analytické myšlení, samostatnost, pečlivost, dobré komunikační a organizační schopnosti, uživatelská znalost MS Office Náplň práce: nákup potraviná... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka příspěvkové organizace
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
VHODNÉ PRO OSOBY ZDRAVÉ I OZP Místo výkonu práce: Brtníky č.p. 119, Staré Křečany, 407 60 Brtníky Osobnostní předpoklady: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru ekonomie - praxe v oboru nejméně 3 roky - velmi dobrou uživatelskou znalost práce na PC (především MS Office) - znalost práce v softwaru Gordic výhodou - znalost české účetní a daňové legislativy - praxi v oblasti hospodaření příspěvkové organizace - velmi dobré organizační schopnosti, pečlivost, přesnost a zodpovědnost, samostatnost, učenlivost a loajalita, - komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu - trestní bezúhonnost Náplň práce: - zodpovědnost za oblast rozpočtu příspěvkové organizace - odpovědnost za tvorbu a čerpání FKSP, IF a RF - zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků - odpovědnost za hospodaření v souladu s rozpočtem vč. sledování vývoje hospodaření, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření - odpovědnost ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka EIA, IPPC a prevence závažných havárií oddělení integrované prevence na odboru životního
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy na úseku integrované prevence, posuzování vlivů na životní prostředí a prevence závažných havárií v rozsahu stanoveném příslušnými právními předpisy, rozhodování ve správním řízení, vydávání stanovisek na úseku posuzování vlivů na životní prostředí, kontrolní činnost na úseku integrované prevence a prevence závažných havárií Požadavky: -dosažené vzdělání VOŠ, VŠ -obor vzdělání přírodní vědy, ochrana životního prostředí, právo a právní věda, právo ve veřejné správě výhodou -znalosti oboru: zákon o posuzování vlivů na životní prostředí, zákon o integrované prevenci, zákon o prevenci závažných havárií, kontrolní řád, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při posuzování vlivů na životní prostředí a integrované prevenci a omezování znečištění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru 3 roky výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina) výhodou -další požadovan... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT/KA Ústavu sociálních a speciálněpedagogických věd ZSF JU
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní náplň - výuka v bakalářských a navazujících magisterských studijních programech sociálního zaměření - vedení kvalifikačních prací - podílení se na tvorbě učebních textů - řešení vědeckých, výzkumných a vývojových úkolů včetně grantové činnosti - publikační činnost v oboru Požadujeme - vysokoškolské vzdělání – Mgr. - způsobilost sociálního pracovníka dle zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. v platném znění - absolvované či zahájené Ph.D. studium výhodou - organizační a koordinační schopnosti, znalosti v oblasti supervize a odborné praxe výhodou - dobré komunikační schopnosti – pro práci s klinickými pracovišti jazykové znalosti – zejména znalost anglického jazyka, němčina či další jazyky jsou výhodou Nabízíme - zajímavou práci s možností profesního rozvoje - perspektivu zaměstnání - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování - zaměstnanecké bene... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční technik/technička do oddělení realizace investic
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/06 Druh práce: komplexní zajišťování realizací staveb odboru investic Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu stavebního nebo technického směru nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe v oblasti zajišťování: dozoru stavebníka nebo výkonu TDS nebo výkonu stavbyvedoucího nebo projektanta, (týká se jen uchazečů se středoškolským vzděláním), -autorizace dle zákona č. 360/1992 výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -orientace ve stavebním zákoně výhodou, -orientace v zákonu o veřejných zakázkách výhodou, -znalost rozpočt... (více v detailu)
Neuvedeno
VŠEOBECNÁ SESTRA M/Ž
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
* SZŠ s maturitou, VOŠ v oboru Všeobecná sestra - osvědčení k výkonu zdravotnického povolání bez odborného dohledu je výhodou, nikoli podmínkou * Všeobecná sestra/ praktická sestra na lůžkové oddělení nebo ambulanci, jedno až třísměnný provoz * Pozitivní a respektující vztah k seniorům a problematice následné péče * Podpora zkušeného a přátelského týmu sester * Vstřícnost k individuálním časovým možnostem sester - zkrácený pracovní úvazek, event. DPČ * Nástup ihned nebo dohodou. Výhody: * náborový příspěvek 80.000 K... (více v detailu)
Neuvedeno
Facility Supervisor
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: vedení týmu, zajišťování provedení preventivní údržby, práce s informačními technologiemi, zpracovávání záznamů z kontrol, dohlížení na dodržování bezpečnostních opatření týkajících se údržby. Požadujeme: základní HW/SW zkušenosti (MS Office, Win OS, Android), dobré komunikační schopnosti, schopnosti řešení konfl... (více v detailu)
Neuvedeno
INTERNÍ AUDITOR - DPP
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
POŽADUJEME praxi v oboru účetně-ekonomickém, vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání ekonomického směru, komunikativní schopnosti, samostatnost, uživatelská znalost práce v programech MS Office, zodpovědnost, očkování proti žloutence typu B - ENGERIX, s nástupem minimálně druhá očkovací dávka, trestní bezúhonnost VÝHODOU jsou znalosti zákonů o finanční kontrole ve veřejné správě, o rozpočtových pravidlech, o účetnictví. Termín nástupu od října 2024 nebo dle dohody. DPP 1 den v týdnu - 6 až 8 hodin PŘIHLÁŠKY na email ... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/ce oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství - projektový/á
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství. Druh práce: projektový/á manažer/ka Platová třída: 11 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 17. března 2025 nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - velmi dobré organizační a komunikační sch... (více v detailu)
Neuvedeno
Manažer/ka dotačního oddělení
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ: Jako vedoucí oddělení dotací se stanete expertem na naše firemní procesy. Právě na Vás bude, aby Váš tým pracoval co nejefektivněji a nedělal zbytečně zdlouhavé kroky navíc. Stanete se takovým tatínkem/maminkou, na kterou se kolegové vždy mohou obrátit. Znalost dotačních titulů není podmínkou, rádi Vám se vším pomůžeme. Budete delegovat svěřené úkoly mezi své kolegy - dotační specialisty, zodpovídat za jejich splnění a monitorovat průběh. Ten pak budete vyhodnocovat a reportovat vedení. Zde se projeví Vaše kreativní stránka, jelikož budete mít pod palcem veškeré nastavování a optimalizování administrativních procesů. Budete kontrolovat, aby se dodržovaly stanovené termíny a byly dodrženy nastavené postupy a standardy. Vše budete spravovat v transparentním interním ERP systému. POŽADAVKY: Bez čeho se neobejdeme: Bez organizačních a komunikačních dovedností.Bez prokazatelných zkušeností s vedením týmu.Bez přemýšlení o tom, proč jsou procesy tak, jak jsou a jest... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka vedení společnosti
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Náplň, práce: - zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele a manažerů společnosti - připravovat podklady pro jednání - organizovat porady a zajišťovat péči o návštěvy (zákazníci, auditoři apod.) - zabezpečit bezproblémový chod sekretariátu (pošta, evidence předpisů apod.) - podpora ostatních oddělení společnosti v komunikaci s anglicky hovořícími zákazníky - zajištění dalších administrativních agend dle pokynu ředitele Požadujeme: - minimálně úplné střední vzdělání - výborná znalost MS Office - zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost, důslednost při práci a samostatný přístup ke svěřeným úkolům - příjemné a vstřícné vystupování - diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí - organizační a komunikační dovednosti - ... (více v detailu)
Neuvedeno
KOORDINÁTOR/KOORDINÁTORKA
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Kontaktní osoba Gottwaldová Karla, tel. 602 715 330 (volat 9.00-16.00), email: karla.gottwaldova@kaja.cz Pracovní doba: Po-Pá 7.00-15.30 (nebo jiné rozmezí pracovní doby dle dohody) Náplň práce: práce s počítačem (Word, Excel, naše interní systémy), plánování výroby a koordinace projektů pro catering DESI i korporátní módu KAJA, aktivní zapojení do výrobních a logistických procesů, administrativní podpora a strategické řízení procesů, spolupráce na zlepšování a optimalizaci firemních procesů Požadujeme: dobré znalosti práce na počítači, zejména s Excelem, schopnost rychle se zorientovat v nových programech a procesech, administrativní a strategické schopnosti, znalost online prostředí a schopnost efektivně... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborný asistent/asistentka
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Pozice kombinuje administrativní asistenci týmu vedení organizace s podporou ředitelům a vedoucím strategických služeb organizace, Požadujeme: výborné organizační schopnosti, umění efektivně prioritizovat přidělené úkoly, flexibilitu, samostatnost, kreativitu k řešeným problémům, bezchybné plnění úkolů a aktivit. Výhodou jsou zkušenosti s administrativní prací, znalosti sociálních služeb a základů p... (více v detailu)
Neuvedeno
Služební místo rada / odborný rada v oddělení personální, dokumentační a kontrolní na pracovišti Brn
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. 1 e-mailem Formuláře vztahující se k výběrovému řízení jsou k dispozici na www.khsbrno.cz v záložce Úřední deska. Požadujeme: " minimální stupeň vzdělání - vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu. " znalost zákoníku práce, zákona o státní službě, orientace v personální agendě " trestní bezúhonnost " řidičský průkaz skupiny "B" Náplní práce na tomto služebním místě je zejména: " úřední práce s přev... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce