ASISTENT/KA ŘEDITELE - PŘÍLEŽITOST PRO ABSOLVENTY VŠ

Před 403 dny - ANNONCE
Dokončili jste v nedávné době VŠ? Chcete se podílet např. na správě faktur a smluv? Jste proaktivní a máte profesionální vystupování? Pak hledáme právě Vás! Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na po... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!
Před 267 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti automotive, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka nákupu a logistiky - Možnost využívat jazyky! Náplň práce: Komunikace s obchodními partnery, Domlouvání objednávek a dodání s dodavateli zboží, Zajišťování logistických služeb u dodavatelů – objednávka kamiónů pro přepravu zboží (ČR i Evropa), Objednávání materiálu potřebného na skladě a v kanceláři – objednávání přepravních boxů, obalového materiálu, kancelářských potřeb, Komunikace s celním deklarantem – domlouvání termínů, zasílání dokumentace, případně přítomnost při clení, Zajištění cenových nabídek zájemcům o spolupráci / klientům, Dohledávání jednotlivých dílů z objednávek, ověřování jejich dostupnosti, změny množství, cen atd. a předávání informací v rámci týmu, Shromažďování podkladů od zaměstnanců a předávání finančnímu oddělení (scanování účtenek, nemocenských, dovolených atd.), Vedení evidence pří... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka ředitele společnosti
Před 353 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho významného klienta, společnost, která se zabývá opravou, rekonstrukcí, modernizací a renovací železniční a městské hromadné dopravy, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Asistent/ka ředitele společnosti. Náplň práce: Organizace pracovní agendy ŘS, Vyřizování korespondence společnosti v ČJ i AJ, Administrativa, Příprava podkladů pro jednání ŘS, Zapisování během porad a jednání, Komunikace s externími partnery. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. B... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka nákupu
Před 225 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Náplň práce: nákup dle pokynů, vystavování objednávek, potvrzování faktur, komunikace se zákazníky, přijímání a výdej zakázek, fakturace, Požadavky: min. středoškolské vzdělání ekonomického směru, němčina aktivně (slovem i písmem), organizač... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
asistent/ka ředitele obchodu a výroby
Před 202 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - administrativní podpora obchodního ředitele - komunikace se zákazníky a případná účast na jednáních - obvolání stávajících i nových potencionálních zákazníků - správa údajů týkajících se zákazníků v informačním systému HELIOS INuvio - vyřizování obchodní korespondence - konzultace vypracovaných nabídek s OŘ - občasná účast na výstavách a veletrzích v ČR i v zahraničí - práce v excelu, powerpointu, wordu a outloo... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA ŘEDITELE s možností služebního automobilu #2154 (mzda na vyžádání)
Před 344 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Společnost AVELI ECO s.r.o. se zaměřením na odpadové hospodářství hledá vhodného uchazeče na pozici ASISTENT/KA ŘEDITELE. Přidejte se do úspěšného týmu, kde budete mít kolegy, skvělé vedení a zázemí. Vhodné i pro uchazeče s kratší pracovní ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Asistenti vedení společnosti
Před 274 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: U Farmy 9/10, 350 02 Cheb - Dolní Dvory. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: dle domluvy. Náplň práce: jsme nově založená firma mateřskou společností BRAUN Gruppe v Německu působící na trhu již od roku 1925 (zabýváme se výrobou a prodejem betonových komponentů); obsluha telefonu (komunikace se zákazníky, úřady...), administrativní činnosti (komunikace s úřady), péče o evidenční systém, kontrola přijatých a vydaných faktur, vystavování dodacích listů a faktur, vyřizování e-mailů, mzdové a personální činnosti (kontrola docházek zaměstnanců), vytváření měsíčních reportů, vedení inventární... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
Před 357 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost v působící v Praze, hledáme vhodné kandidáty na pozici Odborný/á referent/ka – Asistent/ka. Náplň práce: Podílení se na probíhající digitalizaci dokumentů, Vytváření analýz stávajícího průběhu procesů a jejich převádění do digitální podoby, Tvorba reportů, Práce na správě intranetu, Částečné fungování jako asistent/ka ředitele IT a případně víceprezidenta. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližš... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ASISTENT/KA VEDENÍ Praha (38-45.000 Kč)
Před 403 dny - ANNONCE
Máte zkušenost s administrativní podporou manažera nebo vedoucího pracovníka ve společnosti? Jste proaktivní a komunikativní? Práce na počítači Vám nedělá problém? Pak hledáme právě Vás! Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu n... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka vedení společnosti
Před 153 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, jednu z nejvýznamnějších chemických skupin, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka vedení společnosti. Náplň práce: Komunikace s vedením společnosti, zajišťování pracovních potřeb členů vedení, Komunikace s obchodními partnery, budování vztahů a jejich podpora, Telefonické kontaktování zákazníků v krátkodobých obchodních kampaních, případně dle potřeb obchodního úseku, Zajištění podpory pro obchodní úsek, Příprava opakujících se a jednorázových analýz pro obchodní úsek a obchodního ředitele, Kooperace s jednotlivými útvary společnosti, včetně sesterských společností v Evropě a... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ASISTENT/KA
Před 403 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Převážně administrativní práce v kanceláři se zaměřením na znaleckou činnost. Zkušenost s komunikací úřady výhodou. Nezbytná dobrá znalost pravopisu.kontrola výstupů. Znalost MS Word, Excel, email, běžných interne... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 329 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní doba: Po - pá na 6,5h Náplň práce: Zakládání spisů o přijatých zaměstnancích a kontrola úplnosti záznamů, odhlášky a přihlášky zaměstnanců, vedení a aktualizace manuálních a počítačových systémů evidence a registrace, sestavování a přípra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Asistent/ka jednatelů
Před 202 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: telefonicky nebo e-mailem. Náplň práce: evidence pošty, zpracování faktur, evidence PHM, koordinace při vyřizování pojistných událostí, zabezpečení školení zaměstnanců, zápisy z firemních porad, běžná administrativa. Požadavky: ukončené... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka jednatelů
Před 263 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: telefonicky nebo e-mailem. Náplň práce: evidence pošty, zpracování faktur, evidence PHM, koordinace při vyřizování pojistných událostí, zabezpečení školení zaměstnanců, zápisy z firemních porad, běžná administrativa. Požadavky: ukončené... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
Před 314 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost v působící v Praze, hledáme vhodné kandidáty na pozici Odborný/á referent/ka – Asistent/ka. Náplň práce: Podílení se na probíhající digitalizaci dokumentů, Vytváření analýz stávajícího průběhu procesů a jejich převádění do digitální podoby, Tvorba reportů, Práce na správě intranetu, Částečné fungování jako asistent/ka ředitele IT a případně víceprezidenta. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližš... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 226 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
ASISTENT/KA ŘEDITELE Náplň práce: administrativní zajištění kanceláře, operativní úkoly dle potřeb ředitele firmy, vyřizování pošty, mailů a telefonátů, zpracování dokumentů obchodního charakteru, smluv, přepisování dat, úpravy textů, překlady atp. Požadavky: aktivní znalost... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA ŘEDITELE s možností služebního automobilu #2154 (mzda na vyžádání)
Před 341 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Společnost AVELI ECO s.r.o. se zaměřením na odpadové hospodářství hledá vhodného uchazeče na pozici ASISTENT/KA ŘEDITELE. Přidejte se do úspěšného týmu, kde budete mít kolegy, skvělé vedení a zázemí. Vhodné i pro uchazeče s kratší pracovní ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 329 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní doba: Po - pá na 6,5h Náplň práce: Zakládání spisů o přijatých zaměstnancích a kontrola úplnosti záznamů, odhlášky a přihlášky zaměstnanců, vedení a aktualizace manuálních a počítačových systémů evidence a registrace, sestavování a přípra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
VÝROBNÍ ŘEDITEL S AUTEM (60-72.000 KČ)
Před 394 dny - ANNONCE
Jste zkušeným lídrem, který je připraven na novou výzvu? Bije vaše srdce pro strojírenskou a preferujete atmosféru menšího podniku s dobrou atmosférou? Není vám cizí oblast zpracování plechů a sváření? Výborně! Pošlete mi své CV a využijte jedinečnou příležitost stát se cenným článkem výrobní společnosti jako: VÝROBNÍ ŘEDITEL S AUTEM (60-72.... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodní asistent/ka
Před 346 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
zajišťování provozních a organizačních činností oddělení, zakládání obchod. případů, vystavování expedičních příkazů, komunikace s obchodníky a logistikou, prac. doba 7.00 - 15.30 hod., schopnost aktivně komunikovat a zdárně dokončit úkol... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
obchodní asistent/ka
Před 346 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
zajišťování provozních a organizačních činností oddělení, zakládání obchod. případů, vystavování expedičních příkazů, komunikace s obchodníky a logistikou, prac. doba 7.00 - 15.30 hod., schopnost aktivně komunikovat a zdárně dokončit úkol... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Asistenti vedení společnosti
Před 274 dny - ANNONCE
Místo výkonu práce: U Farmy 9/10, 350 02 Cheb - Dolní Dvory. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: dle domluvy. Náplň práce: jsme nově založená firma mateřskou společností BRAUN Gruppe v Německu působící na trhu již od roku 1925 (zabýváme se výrobou a prodejem betonových komponentů); obsluha telefonu (komunikace se zákazníky, úřady...), administrativní činnosti (komunikace s úřady), péče o evidenční systém, kontrola přijatých a vydaných faktur, vystavování dodacích listů a faktur, vyřizování e-mailů, mzdové a personální činnosti (kontrola docházek zaměstnanců), vytváření měsíčních reportů, vedení inventární... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka jednatelů
Před 263 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: telefonicky nebo e-mailem. Náplň práce: evidence pošty, zpracování faktur, evidence PHM, koordinace při vyřizování pojistných událostí, zabezpečení školení zaměstnanců, zápisy z firemních porad, běžná administrativa. Požadavky: ukončené... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Příležitost pro absolventy VŠ FIT - C# .NET Developer (50 - 65.000 Kč)
Před 153 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Vystudoval jsi informační technologie se zaměřením na C# .NET, máš čerstvě po škole a přemýšlíš co dál? Zatím sis v oboru prošel jen prací v rámci brigád, kde jsi nasbíral základy pro komerční vývoj? Jestli ses v tom našel/la tak čti dál - máme tu pro tebe back-endovou příležitost a to rovnou na greenfield projektu! Zapomeň na úpravu či přepisování zastaralého kódu, tento proje... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka ředitele
Před 181 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Asistent/ka ředitele - rozmanitá a dynamická práce Jsme rostoucí firma s jasnou vizí. Naše prostředí je dynamické a přátelské, zakládáme si na týmové spolupráci a profesionalitě. Hledáme člověka, který nám pomůže zajistit hladký chod firmy a umožní našemu řediteli soustředit se na strategické řízení společnosti. Hledáme spolehlivého a loajálního asistenta či asistentku, který/která se nebojí výzev a dokáže efektivně řešit rozmanité úkoly. Pokud se Vám naše nabídka líbí, podívejte se na naše webové stránky https://www.wrb.cz/. Náplň práce: - Podpora při vedení chodu firmy a vedení běžné firemní agendy. - Podpora ředitele - připomínání plnění úkolů a vymáhání jejich splnění od podřízených. Co od Vás očekáváme: - Příjemné vystupován... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
asistent/ka oddělení údržby s němčinou
Před 292 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
NJ komunikativně (telefonní hovory v NJ), AJ výhodou, uživatelská znalost MS-Office (Word, Excel, Outlook), komunikativnost, organizační schopnosti, rychlé reakce, kvalita, pečlivost, důslednost, min. 2 roky praxe, veškerá administrativa spojená s chodem oddělení včetně měsíčních přehledů či výročních zpráv, evidence strojů a zařízení a s tím spojená agenda, koordinace dodavatelů ve firmě, účast na projektech energomanagementu a životního prostředí, auditech, revizích a inventurách, vystavování ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce