Asistent/ka jednatelů

Před 318 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: telefonicky nebo e-mailem. Náplň práce: evidence pošty, zpracování faktur, evidence PHM, koordinace při vyřizování pojistných událostí, zabezpečení školení zaměstnanců, zápisy z firemních porad, běžná administrativa. Požadavky: ukončené... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Asistent/ka managementu
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Profesní životopis a motivační dopis zasílejte na email: lapkova@cap-plzen.cz (do předmětu uveďte "výběrové řízení"). K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty. Vyhrazujeme si právo prodloužit nebo zrušit výběrové řízení, případně pracovní pozici dočasně neobsadit. Nástup v červnu 2025, pracovní poměr na dobu určitou. 12 - 20 hod./týdně (0,3 - 0,5 HPP, po vzájemné dohodě.); možnost občasné práce z domova; 25 dní dovolené + 5 dní sick days Požadujeme: - Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), vítána i orientace v Google nástrojích a základní IT přehled - Samostatnost, zodpovědnost a smysl pro pořádek - Schopnost učit se novým věcem a hledat řešení i bez přesného návodu - Dobré organizační schopnosti, pečlivost a schopnost efektivní komunikace Výhodou: - zkušenost s administrativou, orientace v neziskovém sektoru, řidičský ... (více v detailu)
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Koordinace stavebních prací, sledování ziskovosti zakázek, rozdělení a kontrola práce pracovního týmu a činnost subdodavatelů, kontrola a inventarizace materiálu, kontrola provedených prací, kontrola dodržování technologických postupů, zajištění materiálového a technického zabezpečení stavby, přebírání a předání pracoviště, kontrola průběhu zakázek z hlediska plnění termínů, kvalita prací, technologických postupů, plnění rozpočtu, soulad s projektovou dokumentací, vedení stavebního deníku, evidence dodacích listů a faktur, účetních dokladů, koordinace strojní mechanizace, kontrola dodržování BOZP, řízení týmu pracovníků i kapacity dodavatelů, jednání s ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 20 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstřík... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 20 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstříko... (více v detailu)
Neuvedeno
Global OT Infrastructure Architect
Před 1106 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Role Úkol / Odpovědnost Zajištění podpory infrastruktury OT Podnikové potřeby k analýze nových a stávajících požadavků infrastruktury OT aplikací na identifikaci potřeby změn a vývoje. Zajišťuje, aby infrastruktura fungovala optimálně, a analyzujte obchodní požadavky Identifikace potřeb nového hardwaru, operačních systémů nebo řešení konektivity. Doporučuje alternativní technologie nebo vylepšení pro vylepšení stávajících systémů OT. Zajišťuje správnou dokumentaci systémů OT Automation podle požadavků OT Odpovídá za udržování aktuálnosti po celý životní cyklus: -seznam všech aktiv OT (včetně jejich stavu a kritičnosti) -síťová architektura podle průmyslových modelů a bezpečnostních standardů -technická dokumentace v oblasti odpovědnosti (tj. seznam I/O, architektura systému atd.) Spravuje globální standardy OT Vede návrh automatizačního systému společně s místním týmem prosazováním používání globálních standardů OT. Eskaluje a rozhodujte, pokud dojde k jakémukoli porušení globálního st... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 281 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice, asistent/ka ředitele
Před 280 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
OC První kontakt: Chalaya Alexandra, tel.: 608 955 154, Po - Pá 12 - 14 hod e-mail: a.chalaya@prospection.cz Náplň práce: Práce s objednávkou a poptávkou, komunikace se zákazníky, vedení evidence objednávek. P... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 766 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: rodopi@post.cz tel.: 775188302 Upřesňující informace: Náplň práce: evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací: kopírování dokumentů: příprava jednoduchých zpráv a korespondence: kontrola údajů, příprava faktur a podrobná evidence... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Poptávám práci ve skladu
Před 280 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Poptávám novou výzvu jako Team Leader - sklad v Praze. Více jak 6 let praxe na pozici Team Leader in sklad. Dozor na vše co přichází do skladu. Množství, kvalita zboží, ceny, naskladnění/zaskladnění, plánování závozů zboží, evidence a ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
KRAJSKÝ KOORDINÁTOR PROCESU PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Před 208 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Obor školního vzdělání: Sociálně-právní nebo humanitní zaměření (nejlépe sociální práce, sociální péče, sociální nebo speciální pedagogika, apod.) výhodou. Pracovní náplň: - Spolupráce na vytváření koncepce rozvoje sociálních služeb v Jihočeském kraji s ohledem na strategické materiály kraje. - Aktivní podíl na koordinaci a tvorbě střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území Jihočeského kraje včetně jeho aktualizace, zajišťování místní a typové dostupnosti sociálních služeb kraje. - Spolupráce s metodiky plánování sociálních služeb a s koordinátory procesů plánování na místní úrovni. - Spolupráce se zástupci obcí a měst v Jihočeském kraji, taktéž se zástupci poskytovatelů sociálních služeb v rámci řešení problematiky plánování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. - Účast na monitorovacích návštěvách poskytovatelů sociálních služeb. - Vykonávání činností souvisejících s projektovým řízením a dotační politikou v sociálních službách, včetně kontr... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 265 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
asistent/ka vedoucího úklidu
Před 232 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
kontrola zakázek, rozvoz a svoz zaměstnanců na zakázky, prac. doba 7.30 - 13.30 hod. (případně dle domluvy), víkendy a svátky volné, ŘP ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
referent/ka skladu
Před 343 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
organizace práce ve skladu, zajištění evidence příjmů a výdejů materiálů, výrobků, polotovarů a zboží ve firemním systému, spolupráce s dopravci při manipulaci s dodaným zbožím, zajišťování kvalitního zabalení zboží při expedici, komunikace s interními odděleními (výroba, prodej, kvalita), spolupráci při řešení reklamací, řízení dopravy mezi závody v Uh. Hradišti a Šternberkem, další vzdělávání, práce v české rodinné firmě s tradici výroby ventilů více jak 30 let, ŘP "B" (aktivní řidič), zkušenost s prací s manipulačními prostředky (oprávnění na VZV výhodou), organizační a komunikační schopnosti, zkušenosti s vedením skladu hut. materiálu a ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
referent ekonomiky a provozních činností
Před 219 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Stručný popis pracovní pozice: Dílčí správce rozpočtu na odboru občanskosprávním, sestavování návrhu a sledování čerpání rozpočtu odboru občanskosprávního, evidence smluv, faktur, ověřování účetních dokladů a ostatní ekonomické práce a provozní činnosti. Předpoklady: a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk b) občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR c) bezúhonnost ( § 4, odst. 2 zák.č. 312/2002 Sb.) Požadavky na uchazeče: - znalost problematiky rozpočtového procesu, financování a legislativy územních samosprávných celků, zejména zák. č. 250/... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
STÁTNÍ ODBORNÝ DOZOR (ÚSEK SILNIČNÍ DOPRAVY)
Před 401 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Obor školního vzdělání: právní, dopravní, veřejná správa (Jihočeský kraj si vyhrazuje přijmout do výběrového řízení i zájemce, kteří dosáhli vyššího odborného nebo středního vzdělání s maturitní zkouškou, a to pro případ, že nebude z objektivních důvodů možné obsadit pozici uchazečem, který dosáhl vysokoškolského vzdělání potřebného pro 11. platovou třídu.) Pracovní náplň: - Vykonává státní odborný dozor v silniční dopravě podle zák. č. 111/94 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů - Ukládá pokuty dopravcům za porušení zák. č. 111/94 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů - Zajišťuje agendy při vyřizování řádných a mimořádných opravných prostředků ve II. stupni správního řízení v oblasti přestupků řidičů dle zák. č. 111/94 Sb., o silniční dopravě ve znění pozdějších předpisů - Zajišťuje metodickou a kontrolní činnost pro obce s rozšířenou působností v oblasti silniční dopravy - Ukládá porušení a pok... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Personalista/Personalistka
Před 233 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Městský soud v Praze vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici: PERSONALISTA / PERSONALISTKA. Pracovní náplň (rámcový výčet): zpracování a komplexní zajišťování personální agendy týkající se pracovněprávních vztahů zaměstnanců, soudců, justičních kandidátů a asistentů soudců Městského soudu v Praze; vkládání a změny personálních údajů v evidenčních databázích, zpracovávání souhrnných výstupů z evidenčních databází; agenda ohlašovací povinnosti vůči zdravotním pojišťovnám, ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Asistent/ka pedagoga
Před 281 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Horní Habartice č.p. 6 405 02 Děčín 2 Kvalifikační předpoklady: Odborná způsobilost asistenta pedagoga (v § 20 zákona o pedagogických pracovnících). Asistent pedagoga (školní asistent) získává odbornou kvalifikaci: a) vysokoškolským vzděláním získaným studiem v akreditovaném studijním programu v oblasti pedagogických věd, b) vyšším odborným vzděláním získaným studiem v akreditovaném vzdělávacím programu vyšší odborné školy v oboru vzdělání zaměřeném na přípravu pedagogických asistentů nebo sociální pedagogiku, c) středním vzděláním s maturitní zkouškou získaným ukončením vzdělávacího programu středního vzdělávání v oboru vzdělání zaměřeném na přípravu pedagogických asistentů, d) středním vzděláním s výučním listem získaným ukončením vzdělávacího programu středního vzdělávání a studiem pedagogiky nebo e) základním vzděláním a absolvováním (do 31.8.2023) akreditovaného vzdělávacího programu pro asistenty pedagoga Požadavky: Školním asistentem je podle ustanovení §... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 639 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup možný IHNED Kompletní vedení podvojného účetnictví; účtování faktur, pokladních dokladů, bankovních výpisů, interních dokladů, závazků a pohledávek; vedení pokladny; účtování dokladů v cizí měně; příprava příkazů k úhradě; vyhotovení daňových přiznání (DPH, KH, SH); evidence pohledávek, vymáhá... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Technologové osobní dopravy
Před 645 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup možný IHNED Místo výkonu práce: Ostrava nebo Zlín Vzdělání středoškolské se zaměřením na dopravu, ekonomiku, techniku. • Orientace v problematice veřejné osobní dopravy, znalosti v oblasti organizace práce autobusové dopravy. • Organizační schopnosti, zkušenosti s vedením většího počtu zaměstnanců, spolehlivost, samostatnost, flexibilita a týmová práce. • Vysoká odolnost vůči stresu, řidičské oprávnění minimálně skupiny B-aktivní řidič, příp. skupiny D, trestní bezúhonnost. • Praxe ve vedoucí pozici výhodou. • Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel - velmi pokročilý, MS Word, OS Windows), schopnost rychle se naučit pracovat s novým SW. • Trestní bezúhonnost, • aktivní přístup k řešení pracovních úkolů, odpovědnost. Náplň práce: • Připravuje, tvoří a optimalizuje turnusové příkazy v souladu se směrnicí pro tvorbu turnusů • Zajišťuje včasnou distribuci turnusů na jednotlivé provozovny • Jedná s krajskými úřady a koordinátory ohledně změn JŘ, změn licencí, řeší možné dopady a ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Vedoucí pobočky Praha
Před 636 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Klouček Petr Bc., tel.: 774 880 194, e-mail: p.kloucek@marent.cz - profesní životopis. Půjčovna stavebních strojů Marent patří mezi hlavní poskytovatele služeb v oblasti půjčování stavební techniky. Půjčovna je specializovaná na stavební stroje přední světové značky Caterpillar a je největší půjčovnou stavební techniky v České republice. Na trhu společnost působí více jak 10 let a do svého týmu hledá novou posilu na pozici – Vedoucí půjčovny stavebních strojů – pobočka Praha Náplň práce: . vedení a organizace půjčovny stavebních strojů . komunikace a péče o stávající zákazníky a vyhledávání nových . příprava, evidence a zpracování cenových nabídek a uzavíraní smluv . vedení smluvní a technické dokumentace zakázek . reporting a prezentace výsl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!
Před 322 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti automotive, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka nákupu a logistiky - Možnost využívat jazyky! Náplň práce: Komunikace s obchodními partnery, Domlouvání objednávek a dodání s dodavateli zboží, Zajišťování logistických služeb u dodavatelů – objednávka kamiónů pro přepravu zboží (ČR i Evropa), Objednávání materiálu potřebného na skladě a v kanceláři – objednávání přepravních boxů, obalového materiálu, kancelářských potřeb, Komunikace s celním deklarantem – domlouvání termínů, zasílání dokumentace, případně přítomnost při clení, Zajištění cenových nabídek zájemcům o spolupráci / klientům, Dohledávání jednotlivých dílů z objednávek, ověřování jejich dostupnosti, změny množství, cen atd. a předávání informací v rámci týmu, Shromažďování podkladů od zaměstnanců a předávání finančnímu oddělení (scanování účtenek, nemocenských, dovolených atd.), Vedení evidence pří... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Účetní
Před 397 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt: Janíková Dana, tel.: 353 242 102, e-mail: janikova@vridlo.cz Požadujeme : praxe v oboru minim.3 roky, pečlivost, důslednost, časovou flexibilitu, trestní bezúhonnost. Znalost ekonomického softwaru MAJÁK výhodou. Pracovní náplň : znalost podvojného účetnictví. Kontrola správnosti zpracování dokladů. Účtování faktur, tvorba a zpracování zápočtů. Účtování pokladny,vedení hotovostní pokladny. Účtování banky, majetku, leasingu. Koopera... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Stavbyvedoucí pro Mladoboleslavsko
Před 267 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, stavební společnost, která se zabývá ucelenými dodávkami staveb různého obsahu na klíč, hledáme vhodné kandidáty na pozici Stavbyvedoucí. Náplň práce: Řízení realizace staveb ve všech fázích výstavby až po kolaudaci stavebních objektů, Vedení stavebního deníku s investorem a jednotlivými subdodavateli, Poptání činností a materiálu v souladu se sestaveným harmonogramem, Koordinace a řízení zaměstnanců, kontrola kvality prováděných prací a rozpočtů stavby, Jednání s klienty, technickými dozory a projektanty, Zodpovědnost za dodržování technických a právních předpisů, Kontrola, schvalování a podepisování došlý... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
STRÁŽNÝ/ STRÁŽNÁ
Před 205 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
20.9.2024 - evidence vozidel, kontrola zaměstnanců, vydávání klíčů, obchůzky. I ZŠ, certifikát strážného nutný, základní znalost práce na PC, POUZE PRO OZP, pracovní doba 7:00-19:00, 19:00... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Přepážkový pracovník/ce
Před 435 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontakt: tel. v pracovní dny od 8.00 - 16.00 hodin dohodnout osobní kontakt. Většinu své pracovní doby strávíte osobním a telefonickým jednáním s klienty na pobočce v Šumperku cestovat budete jen příležitostně na zástup v rámci regionu a na 1denní školení v Olomouci/Ostravě. Do budoucna možnost kariérního postupu na Manažera přepážek, který metodicky vede tým přepážkových pracovníků. Prioritou je aktivní komunikace s příchozími klienty pojišťovny, se zájemci o finanční služby, s přidělenými i vlastními klienty, tj. perfektní servis, prodej a poradenství v oblasti pojistných produktů i finančních produktů jako jsou účty, penzi... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce