Referent / referentka odboru financí a rozpočtu - pokladní / účetní

Před 7 dny - AVIZO_CZ
z:28.3.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/ Platové zařazení: 9. platová třída (platový tarif od 23.110 Kč do 33.220 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně a pravidelných mimořádných odměn - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Charakteristika vykonávané práce: " Evidence došlých faktur. " Vystavování faktur, navádění pohledávek a j... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Finanční účetní, mzdová účetní
Hledám práci jako finanční účetní, příp. hlavní účetní v podnikatelské sféře. Mám 25 let praxe ve vedení kompletního finančního a mzdového účetnictví ... (více v detailu)
Referent/referentka majetkového odboru Městského úřadu Králíky
Před 4 dny - AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu Upřesňující informace: Požadavky na odborné znalosti: - základní orientaci v právních předpisech, zejména - zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších přepisů; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtu, ve znění pozdějších předpisů; - aktivní znalost práce na PC včetně kancelářského software MSOffice (popřípadě Open Office nebo LibreOffice). Výhodou: - komunikační a organizační schopnosti, odolnost proti stresu, schopnost samostatné i týmové práce; - předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě v souladu s Etickým kodexem úředníků a zaměstnanců veřejné správy; - praxe ve veřejné správě a znalost správního řízení; - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka odboru stavebního řádu, územního plánování a rozvoje
Před 7 dny - AVIZO_CZ
z:28.3.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/ Platové zařazení: 10. platová třída (platový tarif od 24.790 Kč do 35.770 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Zařazení: úředník Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Charakteristika vykonávané práce: " výkon stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, " zabezpečování... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe ekonomického směru - znalost účetnictví a českých účetních standardů, orientace v daňových zákonech - výhodou: účtování v programu Gordic - bezúhonnost, zdravotní způsobilost - praxe v obdobné pozici minimálně 3 roky Nabízíme: - dovolenou v délce 5 týdnů - stravování za zvýhodněnou cenu - možnost čerpání přís... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatná účetní (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, praxi v podvojném účetnictví, znalost účetní a daňové legislativy, dobrou znalost MS Office, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost, trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost. Náplň práce: Zpracování a evidence účetních dokladů (faktury, podkladní doklady, bankovní výpisy atd.), účetní závěrky (měsíční, čtvrtletní a roční), daně a odvody (výpočet a zpracování DPH, daně z příjmů, silniční daně a dalších odvodů), inventarizace (kontrola a inventarizace majetku, zásob a pohledávek), reporting (příprava podkladů pro vedení společnos... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT NA ÚSEKU STAVEBNÍHO ŘÁDU (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) Hlavní činnost referenta úřadu stavebního řádu: - poskytuje informace tak, aby žadatel měl snadnou orientaci v požadovaných postupech stavebního zákona - provádí stavební řízení a povoluje stavby všeho druhu, účel a dobu trvání, jakož i jejich změny - provádí státní stavební dohled na stavbách - spolupracuje s ostatními odbory úřadu - řeší stížnosti vyplývající z působnosti stavebního zákona - provádí posouzení standardů kvality bydlení. - provádí zapisování údajů v informačním systému územní identifikace (ISÚI), adres a nemovitostí (RÚIAN) - vykonává další činnosti podle zákona č. 283/2021 Sb., v platném znění - pořizuje zápisy z jednání vyvolaných odborem regionálního rozvoje - dbá na dodržování platných právních předpisů na úseku stavebního řádu a územního plánování... (více v detailu)
Neuvedeno
správce skladu náhradních dílů
Před 2 dny - AVIZO_CZ
znalost NJ na komunikační úrovni, samostatnost, praxe na podobné pozici vítána, zajišťování náhradních dílů a jejich kontrola při příjmu, zodpovědnost za skladové zásoby a za dodržování skladovacích procesů, optimalizace skladových zásob vzhledem k hospodárnosti, organizace a vedení ročních inventur, odpovědnost za správu odpadů a nebezpečných látek, spolupráce s ostatními odděleními, pečlivost, týmová práce, schopnos... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka řízení o přestupcích v silničním provozu oddělení silniční dopravy na odboru dop
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: rozhodování o odvolání proti rozhodnutí prvoinstančních orgánů, přezkoumávání pravomocných rozhodnutí prvoinstančních orgánů, kontrolní a metodická činnost vůči obcím s rozšířenou působností v oblasti přestupků v silničním provozu a přestupků souvisejících Požadavky: -dosažené vzdělání: VŠ -obor vzdělání: silniční doprava, veřejná správa, právo výhodou -znalosti oboru: zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon o silničním provozu, zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a odborná způsobilost úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v po... (více v detailu)
Neuvedeno
Business analytik pro regulatorní reporting
Před 4 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 9:00 - 14:00 hodin. " Min. SŠ s maturitou (ekonomický směr) " Výborné analytické schopnosti a koncepční myšlení " Znalost MS Office - Excel " Znalost AJ - nutná alespoň základní znalost " Pečlivost a systematičnost " Chuť učit se nové věci, navrhovat nová řešení " Výborné komunikační dovednosti, týmová spolupráce " Výhodou je znalost produktů finančních a kapitálových trhů, orientace v oblasti bankovních systémů, zkušenosti s reportingem v korporátní organizaci, znalost regulace finančních trhů " Analýza rozdílů u regulatorních reportů " Vyhodnocení správnosti odreportovaných hodnot dle platné legislativy " Komunika... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní všeobecní (m/ž)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: základy účetnictví v rozsahu SŠ, pečlivost, zodpovědnost, důslednost, schopnost pracovat efektivně jak samostatně, tak i jako součást týmu, dobrou znalost práce s MS Office (zejména Excel... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecná sestra
Před 4 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Kroměříž (DpS u Kašny) - Požadavky: vzdělání v oboru všeobecná sestra, práce na PC, kvalita práce, flexibilita, důslednost, spolupráce v týmu, komunikace s cílovou skupinou, empatie, bezúhonnost - doba určitá 1 rok s možností prodloužení, nástup dle dohody, jednosměnný pracovní režim s postupným nástupem - nově zavádíme pracovní úvazek: 37,5h, třísměnný pracovní provoz/noční provozy - plat: 10. platová třída, plat stanovený dle výše... (více v detailu)
Neuvedeno
Vychovatel/ka
Před 4 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Střílky - Popis práce: vychovatel vykonává přímou pedagogickou činnost nebo práce související s přímou pedagogickou činností ve výchovném procesu s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami ve školském zařízení pro výkon ústavní nebo ochranné výchovy - Požadavky na vzdělání: splněné vzdělání dle § 16 odst. 2 zákona č. 563/2004 Sb., zákona o pedagogických pracovnících, v platném znění - Další požadavky: psychická způsobilost (dle zákona č.109/2002 Sb.), zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost, zdravotní průkaz, řidičský průkaz skupiny B, znalost práce na PC, psychická odolnost vzhledem k práci s dětmi (věk 15-18 let) s uloženou ochrannou nebo nařízenou ústavní výchovou, samostatnost, nekonfliktnost, flexibilita - Datum nástupu možný ihned, Hr... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí týmu pro Východoevropský program
Před 4 dny - AVIZO_CZ
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Eliška Kocianová, e-mail: kariera@clovekvtisni.cz Zájemce prosíme, aby nám na kariera@clovekvtisni.cz zaslali svůj životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) v angličtině Název pozice: Vedoucí týmu Východoevropský program Lokalita: Praha (s pracovními cestami do zahraničí) Datum nástupu: po dohodě Pracovní smlouva: plný úvazek Náplň práce o Řízení týmu, strategické plánování, zajištění efektivních činností, vyhodnocování o Přímá spolupráce s dárci a místními partnery (HRD, aktivisté) pro lepší pochopení jejich potřeb, sběr zpětné vazby na realizované aktivity o Ve spolupráci s projektovými manažery týmu - tvorba příruček, popisu programu, pokynů stanovujících fungování programu v příslušných zemích a regionech o Organizace a realizace aktivit programu (organizační retreaty, školení, skupinové psychosociální aktivity) v terénu o Dohled a pomoc projektovým manažerům při vypracovávání návrhů projektů, rozpočtů, monitorovacích zpráv o Zajišťování trvalé a úsp... (více v detailu)
Neuvedeno
Personální referenti
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Personalista Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s personální činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - komunikativnost - znalost MS Office Popis práce: - procesy spojené s přijímáním nových spolupracovníků (výběrová řízení, zaučování) příprava a kontrola pracovních smluv - péče o tým organizace (vzdělávání, teambuildingové aktivity, systém motivace apod.) - tvorba koncepce personální práce - koordinace a zaučování stážistů a nových spolupracovníků - úč... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční controller - controllerka International
Před 7 dny - AVIZO_CZ
O nás: ADEXXOS je přední společnost v České republice, specializující se na prumyslove technologie. Díky dlouholetým zkušenostem a nejmodernějším technologiím jsme spolehlivým partnerem pro naše zákazníky. Pro naši budoucí dceřinou společnost v Žacléři hledáme Finančního controllera/ku International, který/á posílí náš tým. Vaše úkoly: " Controlling a pravidelný reporting vedení společnosti " Příprava business plánů, rozpočtů a analýza cash-flow " Spolupráce na účetních závěrkách a jejich reportingu " Hodnocení efektivity projektů a poboček, zejména z hlediska nákladů a ziskovosti " Poskytování analytické a informační podpory v rámci mezinárodní skupiny " Implementace nových procesů v controllingu a reportingu " Aktivní účast na projektech zaměřených na rozvoj procesů a interních směrnic " Příprava ad-hoc reportů a návrhy relevantních opatření " Příprava prognóz a forecastů " Ekonomické analýzy a vyhodnocení " Analýza zákazníků (rentabilita, ziskovost, benchmarking) " Podpora interních... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA ODD. SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ (odbor dopr. a siln. hosp. VR_17_2025)
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Uzávěrka přihlášek je 5. 5. 2025 v 15:00 hod. Bližší informace k výběrovému řízení a vzor přihlášky najdete na webových stránkách Královéhradeckého kraje - sekce Krajský úřad - Volná místa KÚ - Informace ... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdový účetní / mzdová účetní
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Kontakt zasláním strukturovaného životopisu na adresu milan.dvorak@sunfood.cz. Případné bližší informace telefonicky PO-PÁ od 7:30 do 15:00 hodin. Požadujeme: - znalost práce na PC (Word, Excel, internet, docházkové systémy) - orientace ve mzdových a personálních předpisech - orientace v zaměstnávání cizinců - dobré komunikační schopnosti, samosta... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní, administrativní pracovník/pracovnice
Před 11 dny - AVIZO_CZ
-základní znalost účetnictví nutná Osobní kontakt možný po předchozí tel. domluvě pracovní poměr od: 01.05.2025, mz... (více v detailu)
Neuvedeno
samostatný účetní v účetní kanceláři ( m/ž )
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Jobmatch Termín nástupu možný dohodou. Náplň práce o Kompletní vedení a zpracování účetnictví svěřených klientů (pokladna, fakturace, banka, sklady, evidence majetku, pohledávek a závazků) o Komunikace s klienty a úřady o Zpracování měsíčních reportů, vč. Daňových výkazů o Zpracování roční účetní uzávěrky vč. inventarizace o Příprava podkladů pro audit a daňové přiznání Co požadujeme o Samostatnost, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost za svěřenou agendu o Pro... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka přestupkového řízení v dopravě
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt - dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Požadavky: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - velmi dobrá orientace v právních předpisech a práce s nimi, zejména se zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákonem č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), rámcová orientace v zákoně č. 128/2000 S... (více v detailu)
Neuvedeno
Kurátor/ka sbírkových fondů, správce/správkyně depozitáře
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané činnosti: - tvorba a správa sbírek mimořádného významu - samostatná sbírkotvorná činnost, evidence sbírkového fondu, pravidelná inventarizace - prezentace sbírky a vlastní výzkumné činnosti prostřednictvím výstav, muzejních programů, publikační a přednáškové činnosti - realizace terénních výzkumů - poskytování badatelských služeb a metodické pomoci - činnost spojená s digitalizací sbírkových předmětů - týmová práce Požadavky: - VŠ vzdělání bakalářského/magisterského stupně v humanitním oboru (výhodou historie) - vhodné i pro absolventy - samostatnost, zodpovědnost, dobré komunikační, tvůrčí a organizační schopnosti - znalost zákona č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy v platném znění a související muzejní legislativy - praxe v oblasti muzejnictví výhodou - znalost muzejních evidenčních systémů výhodou - znalost alespoň jednoho světového jazyka výhodou (AJ, NJ, FR) - ochota učit se novým věcem - otevřenost novým projektům - ŘP sk. B výhodou - výpis... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdoví specialisté ( m/ž )
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce o Vedení a zpracování mzdové a personální agendy svěřených klientů o Personální činnost spojená s nástupy a výstupy zaměstnanců o Zpracování výkazů a hlášení pro OSSZ, ZP a FÚ o Komunikace s úřady o Komunikace s klienty o Vedení ELDP o Roční zúčtování daní o Vyplňování hlášení pro statistiku o Zajištění souladu s legislativou týkající se pracovního práva a daní Co požadujeme o Samostatnost, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost za svěřenou agendu o Proakt... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka stavebního úřadu
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle ustanovení § 4 zákona o úřednících ÚSC: Úředníkem se může stát: - fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt - je způsobilá k právním úkonům - je bezúhonná - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky na vzdělání a praxi dle ustanovení § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon (dále jen "stavební zákon") - velmi dobrá orientace v právních předpisech a práce s nimi, zejména se stavebním zákonem a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - samostatnost v rozhodování, spolehlivost a odolnost proti stresu - osobnostní předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě Výhody, ke kterým se ve výběrovém řízení přihlédne: - zvláštní odborná způsobilost pro výkon správní činnosti při rozhodování na úseku... (více v detailu)
Neuvedeno
Výrobní ředitel/ka
Před 12 dny - AVIZO_CZ
První kontakt písemný e-mailem. Kdo jsme Smart Module je rodinnou společností, zaměřující se na komplexní služby v oblasti architektury, projektování, výroby, výstavby a služby modulárních staveb. Co Vás čeká Úzká spolupráce na strategickém řízení organizace Stanovování a dodržování výrobních plánů a výrobní politiky v souladu se strategií organizace Řízení a organizace výroby, zajištění bezproblémového chodu výroby Plánování výrobních kapacit a zdrojů z hlediska plnění termínů zakázek /personál, výběr a dodávání materiálů/polotovarů Kontrola a hodnocení výrobních a finančních plánů při dodržení kvality a cenové efektivity a termínů realizace Implementace procesů vedoucích k trvalému zlepšování procesů ve výrobě Zajišťovaní údržby výrobních strojů a zařízení Předkládání návrhů investic, rozšiřování kapacit... (více v detailu)
Neuvedeno
Správní pracovník/pracovnice evidencí
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/22 Druh práce: zajišťování odborných činností při výkonu státní správy a samosprávy na úseku evidence obyvatel, občanských průkazů, cestovních dokladů, kontaktního místa Czech POINT a při organizačně technickém zajištění voleb zařazených v odboru správních činností Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše, -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Obor: právo, právo ve veřejné správě, správní činnosti výhodou Praxe: ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce