ASISTENT/KA ŘEDITELE s možností služebního automobilu #2154 (mzda na vyžádání)
Podobné inzeráty
Asistent/ka ředitele
Před 7 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Znalost NJ a AJ podmínkou v úrovni běžné komunikace. Matiruta z jazyku vítána, není podmínkou. Pracovní do... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka ředitele
Před 7 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Znalost NJ a AJ podmínkou v úrovni běžné komunikace. Matiruta z jazyku vítána, není podmínkou. Pracovní do... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODU
Před 6 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení - Budeš připravovat cenové nabídky, vystavovat objednávky a čeká Tě i řešení případných reklamací - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů nebo příprava podkladů na porady - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme - Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, systematického člověka se smyslem pro detail - Pro zajištění všech úkolů se Ti... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODU
Před 6 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení - Budeš připravovat cenové nabídky, vystavovat objednávky a čeká Tě i řešení případných reklamací - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů nebo příprava podkladů na porady - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme - Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, systematického člověka se smyslem pro detail - Pro zajištění všech úkolů se Ti... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka obchodního ředitele
Před 8 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Již 140 let vyrábíme papírové dózy a trubice. Pro závod v Lanškrouně hledáme nového kolegu na pozici: ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE Náplň práce: - Komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky - Zpracovávání obchodních případů - Aktivní spolupráce napříč firmou při realizaci zakázek - Administrativní podpora vedení - Účast na veletrzích a školeních Nabízíme: - Jistotu a zajímavou práci, kterou můžete aktivně ovlivňovat - Možnost podílet se na dalším rozvoji velmi úspěšné firmy - Karierní růst Zaměstnanecké výhody - Nadstandardní mzdové ohodnocení - 6 dní prac... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Asistent/ka obchodního ředitele
Před 8 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Již 140 let vyrábíme papírové dózy a trubice. Pro závod v Lanškrouně hledáme nového kolegu na pozici: ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ŘEDITELE Náplň práce: - Komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky - Zpracovávání obchodních případů - Aktivní spolupráce napříč firmou při realizaci zakázek - Administrativní podpora vedení - Účast na veletrzích a školeních Nabízíme: - Jistotu a zajímavou práci, kterou můžete aktivně ovlivňovat - Možnost podílet se na dalším rozvoji velmi úspěšné firmy - Karierní růst Zaměstnanecké výhody - Nadstandardní mzdové ohodnocení - 6 dní prac... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODU A MARKETINGU #2387 (mzda na vyžádání)
Před 8 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Už přes 30 let vyrábíme kvalitní český nábytek ve Vranovicích u Brna. Náš tým je plný kolegů všech věkových kategorií a všichni táhneme za jeden provaz. Naši kolegové si na práci u nás nejvíce cení moderních kanceláří, pracovní dobu od 7:00 do 15:30 a dojezd z Brna do 30 minut. Také u nás máte šanci vypracovat se z absolventa na profesionála v oboru. Že všechny naše požadavky? Nevadí, naučíme Vás to. Opravdu je důležitá chuť d... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka ředitele nákupu a technické podpory
Před 8 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, ryze českou společnost v oblasti osvětlení s 30letou tradicí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka ředitele nákupu a technické podpory.
Hledáme šikovného juniora, který bude pravou rukou šéfa oddělení nákupu a technické podpory, a který má ambice vyzrát do pozice samostatného partnera a plnohodnotně zajistit činnost oddělení nákupu.
Náplň práce:
komplexní zajištění efektivního chodu dodavatelského řetězce (od nákupu, přes výrobu po skladové, distribuční operace a přepravní činnosti), průběžné sledování a vyhodnocování stavu skladových zásob, příprava a tvorba katalogových listů pro nové produkty, úprava stávajících, komunikace s výrobci, dodavateli, prodejci, zahraničními zákazníky a dopravci, reporting – analýza dosažené úrovně dodávek, výhled na další období, řízení realizace nakládek, správa celních operací a s nimi spojených dokumentů pro bezproblémový průběh dovozu zboží, úzká spolupráce s prodejním, plánovacím i výrobním týmem pro optimalizaci pro... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ASISTENT/KA SPOLEČNOSTI - S NĚMČINOU! (43-48.000 Kč)
Před 23 dny
- ANNONCE
Máš vysokou úroveň německého jazyka a chceš toho využít? Máš dokončené alespoň středoškolské vzdělání? Máš zájem pracovat pro malou rodinnou společnost a přesto potkávat velice zajímavé osobnosti? Paráda!... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka jednatele pro vydavatelství časopisu zaměřeného na stavební sektor
Před 41 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, redakci a PR agenturu specializující se na stavební sektor, které patří mezi nejznámější dodavatele stavebních příspěvků a videí do stavební sféry, hledáme dynamickou a motivovanou posilu týmu na pozici Asistent/ka jednatele.
Hlavní náplní práce bude zajištění administrativní podpory vedení společnosti, organizace komunikace s klienty a obchodními partnery a správa každodenního chodu kanceláře.
Náplň práce:
Administrativní a organizační podpora jednatele společnosti, Každodenní telefonická a e-mailová komunikace, Plánování schůzek, služebních cest a správa kalendáře, Příprava podkladů pro jednání a prezentace, Aktualizace databází kontaktů, Sledování trend... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODU A MARKETINGU #2352 (mzda na vyžádání)
Před 53 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Naše obchodní síť má více než stovku partnerských prodejen nábytku po celé České republice. Bavilo by Vás poskytovat jim potřebné zázemí a péči? Už přes 30 let vyrábíme kvalitní český nábytek ve Vranovicích u Brna. Náš tým je plný kolegů všech věkových kategorií a všichni táhneme za jeden provaz. Naši kolegové si na práci u nás nejvíce cení moderních kanceláří, pracovní dobu od 7:00 do 15:30 a dojezd z Brna ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka vedení společnosti
Před 53 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, jednu z nejvýznamnějších chemických skupin, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka vedení společnosti.
Náplň práce:
Komunikace s vedením společnosti, zajišťování pracovních potřeb členů vedení, Komunikace s obchodními partnery, budování vztahů a jejich podpora, Telefonické kontaktování zákazníků v krátkodobých obchodních kampaních, případně dle potřeb obchodního úseku, Zajištění podpory pro obchodní úsek, Příprava opakujících se a jednorázových analýz pro obchodní úsek a obchodního ředitele, Kooperace s jednotlivými útvary společnosti, včetně sesterských společností v Evropě a... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní asistent/ka
Před 74 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Hledáme schopnou a dynamickou posilu (administrativního asistenta/asistentku), která se stane součástí našeho týmu v mladé a prosperující firmě v technologickém oboru. Vaším úkolem bude: o Správa emailové komunikace: Udržování pořádku v emailové schránce, efektivní a profesionální komunikace s klienty a obchodními partnery. o Práce v CRM systému: Zadávání dat, sledování klientů a správa obchodních případů. o Dohled nad firemními procesy: Monitorování a optimalizace procesů ve firmě pro zajištění hladkého průběhu operací. o Vyplňování smluv a dokumentů: Příprava a administrace smluvní dokumentace. o Správa sociálních sítí: Tvorba a sdílení obsahu, správa firemních profilů na sociálních sítích. o Telefonická komunikace: Přijímání telefonátů, zajištění kvalitního servisu pro klienty. Požadujeme: o Systematický přístup a zodpovědnos... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní asistent/ka
Před 74 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Hledáme schopnou a dynamickou posilu (administrativního asistenta/asistentku), která se stane součástí našeho týmu v mladé a prosperující firmě v technologickém oboru. Vaším úkolem bude: o Správa emailové komunikace: Udržování pořádku v emailové schránce, efektivní a profesionální komunikace s klienty a obchodními partnery. o Práce v CRM systému: Zadávání dat, sledování klientů a správa obchodních případů. o Dohled nad firemními procesy: Monitorování a optimalizace procesů ve firmě pro zajištění hladkého průběhu operací. o Vyplňování smluv a dokumentů: Příprava a administrace smluvní dokumentace. o Správa sociálních sítí: Tvorba a sdílení obsahu, správa firemních profilů na sociálních sítích. o Telefonická komunikace: Přijímání telefonátů, zajištění kvalitního servisu pro klienty. Požadujeme: o Systematický přístup a zodpovědnos... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka ředitele
Před 81 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Asistent/ka ředitele - rozmanitá a dynamická práce Jsme rostoucí firma s jasnou vizí. Naše prostředí je dynamické a přátelské, zakládáme si na týmové spolupráci a profesionalitě. Hledáme člověka, který nám pomůže zajistit hladký chod firmy a umožní našemu řediteli soustředit se na strategické řízení společnosti. Hledáme spolehlivého a loajálního asistenta či asistentku, který/která se nebojí výzev a dokáže efektivně řešit rozmanité úkoly. Pokud se Vám naše nabídka líbí, podívejte se na naše webové stránky https://www.wrb.cz/. Náplň práce: - Podpora při vedení chodu firmy a vedení běžné firemní agendy. - Podpora ředitele - připomínání plnění úkolů a vymáhání jejich splnění od podřízených. Co od Vás očekáváme: - Příjemné vystupován... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Asistent/ka ředitele
Před 81 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Asistent/ka ředitele - rozmanitá a dynamická práce Jsme rostoucí firma s jasnou vizí. Naše prostředí je dynamické a přátelské, zakládáme si na týmové spolupráci a profesionalitě. Hledáme člověka, který nám pomůže zajistit hladký chod firmy a umožní našemu řediteli soustředit se na strategické řízení společnosti. Hledáme spolehlivého a loajálního asistenta či asistentku, který/která se nebojí výzev a dokáže efektivně řešit rozmanité úkoly. Pokud se Vám naše nabídka líbí, podívejte se na naše webové stránky https://www.wrb.cz/. Náplň práce: - Podpora při vedení chodu firmy a vedení běžné firemní agendy. - Podpora ředitele - připomínání plnění úkolů a vymáhání jejich splnění od podřízených. Co od Vás očekáváme: - Příjemné vystupován... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!
Před 167 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti automotive, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka nákupu a logistiky - Možnost využívat jazyky!
Náplň práce:
Komunikace s obchodními partnery, Domlouvání objednávek a dodání s dodavateli zboží, Zajišťování logistických služeb u dodavatelů – objednávka kamiónů pro přepravu zboží (ČR i Evropa), Objednávání materiálu potřebného na skladě a v kanceláři – objednávání přepravních boxů, obalového materiálu, kancelářských potřeb, Komunikace s celním deklarantem – domlouvání termínů, zasílání dokumentace, případně přítomnost při clení, Zajištění cenových nabídek zájemcům o spolupráci / klientům, Dohledávání jednotlivých dílů z objednávek, ověřování jejich dostupnosti, změny množství, cen atd. a předávání informací v rámci týmu, Shromažďování podkladů od zaměstnanců a předávání finančnímu oddělení (scanování účtenek, nemocenských, dovolených atd.), Vedení evidence pří... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka velkoobchodního oddělení
Před 363 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pozice: Asistent/ka velkoobchodního oddělení Kontakt: Tomášek Jindřich, e-mail: prace@tomiscz.cz První kontakt e-mailem. Náplň práce: - podpora obchodního zástupce "back office" (přidělení dlouholeté klientely) - komunikační schopnosti - řešení potřeb klientů a poskytování poradenství a služeb na míru - každodenní kontakt s klientem z řad firem různých velikostí napříč všemi odvětvími (telefon, e-mail) - zpracování cenových nabídek (Word, Excel, Adobe Acrobat - požadujeme středně pokročilou znalost) - procesování objednávek (příjem, revize, sledování, kontrola, expedice) - skladové hospodářst... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka ředitele společnosti
Před 254 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho významného klienta, společnost, která se zabývá opravou, rekonstrukcí, modernizací a renovací železniční a městské hromadné dopravy, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Asistent/ka ředitele společnosti.
Náplň práce:
Organizace pracovní agendy ŘS, Vyřizování korespondence společnosti v ČJ i AJ, Administrativa, Příprava podkladů pro jednání ŘS, Zapisování během porad a jednání, Komunikace s externími partnery. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. B... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA ZEMSKÉHO ŘEDITELE
Před 125 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Jste rádi v kontaktu s lidmi a baví Vás obchod? Zajímá Vás obor financí? Buďte součástí našeho týmu a pomáhejte lidem zajistit jejich finanční budoucnost. Přidat se k nám můžete i bez letité praxe v oboru. Náplň práce: Pomáhat klientům orientovat se v rodinných financích a hledat pro ně optimální řešení. Vycházíme ze skutečných potřeb a požadavků klientů. Tvorba cenových nabídek a kalkulací pro klienty. Příprava smluv a dokumentů. Vytváření vlastního portfolia klientů. Rozvoj obchodních vztahů u nových klientů a péče o stávající klientelu. Vedení obchodních jednání, vytváření nabídek a uzavírání smluv. Požadujeme: Středoškolské v... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka vedoucího dopravy
Před 254 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Asistent/ka vedoucího dopravy ? Rajhrad Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze už od roku 1998. Přijmeme asistent/ku vedoucího dopravy. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít podporu nadřízeného a ostatních kolegů. Práce je vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned. Jaká bude vaše pracovní náplň: o Administrativní plnění úkolů v oblasti správy vozového parku. o Aktualizace dokumentů a smluvních podmínek v oblasti dopravy. o Správa evidence spotřeby PHM. o Registrace vozidel. o Poptávka povinného a havarijního pojištění vozidel. o Řešení pojistných událostí u vozidel a zaměstnanců. o Komunikace se servisními partnery (s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka velkoobchodního oddělení
Před 363 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pozice: Asistent/ka velkoobchodního oddělení Kontakt: Tomášek Jindřich, e-mail: prace@tomiscz.cz První kontakt e-mailem. Náplň práce: - podpora obchodního zástupce "back office" (přidělení dlouholeté klientely) - komunikační schopnosti - řešení potřeb klientů a poskytování poradenství a služeb na míru - každodenní kontakt s klientem z řad firem různých velikostí napříč všemi odvětvími (telefon, e-mail) - zpracování cenových nabídek (Word, Excel, Adobe Acrobat - požadujeme středně pokročilou znalost) - procesování objednávek (příjem, revize, sledování, kontrola, expedice) - skladové hospodářst... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka back office s 13. platem #2138 (až 35.000 Kč)
Před 278 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Společnost Collegas a.s., se sídlem v Brně, přijme do svého týmu kolegu či kolegyni na pracovní pozici Asistent/ka back office. Naše společnost dlouhodobě pomáhá lidem v oblasti osobních financí, kde jsme našim klientům velmi nápomocní a dopřáváme jim vysokou osobní péči. Zakládáme si na upřímnosti, příjemném pracovním prostředí v kancelář, ale i pravidelném... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Obchodní referent s možností služebního auta #2152 (mzda na vyžádání)
Před 242 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Společnost RYZÍ DOMOV, a.s., se sídlem v Brně, hledá pozitivně zaměřenou kolegyni, či kolegu na pracovní pozici obchodní referent / asistent pro divizi OKNA a DVEŘE. Na této pozici můžete pomáhat jednotlivým klientům, rodinám, i stavebním firmám utvářet spokojené bydlení na celý život. Navíc k tomu budete mít k... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka obchodního oddělení s AJ
Před 225 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Požadujeme: - SŠ vzdělání, VŠ vzdělání výhodou - Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni - Výborné komunikační dovednosti, organizační schopnosti - Časovou flexibilitu a schopnost pracovat v týmu - Uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel) - Znalost IS NAVISION výhodou Náplň práce: - Komunikace s obchodními zástupci a zákazníky - Zpracování nabídek a objednávek - Příprava kupních smluv a d... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce