Vedoucí finančního odboru Městského úřadu Dobřany

Před 356 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 2/2024 na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany - vedoucí finančního odboru Rámcová pracovní náplň: Vedoucí úředník dle zákona č. 312/2002 Sb., který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je komplexní zajišťování finančního hospodaření města. Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10. pl. tř. Pracovní úvazek: plný Předpokládaný datum nástupu: březen 2024 nebo dle dohody - pracovní poměr na dobu neurčitou Nabízíme: dobré platové podmínky. V případě dobrých pracovních výsledků čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení a mobilní telefon. Další benefity: pro zaměstnance poskytujeme flexi-passy, stravné, dle potřeby jsme schopni poskytnout i byt Kvalifikační a odborné požadavky: . vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání ekonomického směru; . znalost právního rámce územních samosprávných celků a rozpočtových pravidel územních rozpočtů; . praxe na úseku financování organizace, tvo... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referent/ka stavebního úřadu
Předpoklady vzniku pracovního poměru na základě zák. č. 312/2002 Sb., zákon o úřednících. Platové zařazení je dle nařízení vlády č. 341/2017 Více informací na: https://www.mesto-zruc.cz/radnice/uredni-deska Zaměstnanecké výhody: Stravenky, benefity, příspěvek na dovolenou, rehabilitace, na penzijní... (více v detailu)
Referent(ka) stavebního úřadu Odboru vnitřních věcí, výstavby a životního prostředí Městského úřadu
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Obecná charakteristika pracovní náplně: -zajišťování činností vyplývajících z výkonu obecního stavebního úřadu obce s pověřeným obecním úřadem – výkon státní správy na úseku stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Předpoklady pro přijetí zájemce: -fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, -dosáhla věku 18 let, -je plně svéprávná, -je bezúhonná, -ovládá český jazyk. Požadujeme: Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu podle ust. § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, a to kvalifikační požadavky vzdělání a praxe, jenž splňuje: 2 a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle aut... (více v detailu)
Neuvedeno
Strážník (m/ž)
Místo výkonu práce: * územní obvod města Chabařovice (včetně místní části Roudníky) a obce Přestanov Výhody: stravenky, příspěvek na dovolenou, příspěvek na důchodové pojištění, příspěvek na kulturní akce, ... (více v detailu)
Mladší člen orchestru - hráč/hráčka na alt saxofon/tenor saxofon s povinností klarinetu k Vojenské h
Přihlásit se mohou absolventi instrumentálních oborů konzervatoří nebo akademií múzických umění s předpokladem stát se vojákem z povolání podle zákona č. 221/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Výběrové řízení se uskuteční dne 2.4.2025 od 9:00 hod ve zkušebním sále Vojenské hudby Olomouc, na adrese U soutoku 2, Olomouc. K přihlášce uchazeč přiloží: strukturovaný životopis kopii diplomu Praktická část výběrového řízení před komisí: skladba dle vlastního výběru - jazzový standart - improvizace (s doprovodním podkladem na flash disku) hra... (více v detailu)
pozice - Referent stavebního úřadu 02
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Popis činnosti pracovníka: výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s nimi souvisejícími výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, ovládání PC (Microsoft 365, poštovní klient), výhodou znalost práce v pr... (více v detailu)
Neuvedeno
rada – sociální pracovník v Oddělení HN, PnP a dávek OZP Odboru kontaktního pracoviště
Kontakt: petra.jedonova@uradprace.cz Je nutné podat žádost o přijetí do služebního poměru či žádost o zařazení na služební místo + strukturovaný životopis. Podrobnější informace na webu ÚP v sekci Kariéra viz. URL adresa Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/15072-78099811“. Služební poměr na dobu neurčitou, Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy. Osobní příplatek: od 1 789 do 5 366 Kč, zvláštní příplatek 2 500 Kč, možné odměny. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oborech služby: 1... (více v detailu)
ZDRAVOTNÍ SESTRA domova pro osoby se zdravotním postižením (m/ž)
Diakonie ČCE - středisko Náchodsko vyhlašuje výběrové řízení na pozici: Zdravotní sestra domova pro osoby se zdravotním postižením. Pro naši organizaci hledáme pohodovou kolegyni či kolegu na pozici zdravotní sestry. Přijďte pracovat do různorodého týmu lidí, kdy základem je společná práce celého týmu střediska s cílem pomáhat na profesionální úrovni - vytvářet každý den podmínky pro to, aby se naši klienti cítili "jako doma". Vaší náplní práce bude: zajišťovat každodenní péči o klienty - ošetřovatelská činnost (dvousměnný režim - ranní, odpolední); provádět a vykazovat zdravotní úkony hrazené ZP; komunikovat s ostatními členy týmu a vedením organizace; nést odpovědnost za kvalitu ošetřovatelského procesu; zajišťovat dodržování hygienických norem a předpisů v každodenním chodu; přicházet s nápady na inovace, které nás posunou dál. Očekáváme od Vás: SZŠ, VOŠ, VŠ s odbornou způsobilostí k výkonu všeobecné zdravotní sestry, další specializace v oblasti zdravotnictví výhodou /ověřené potvr... (více v detailu)
Referent/ka EIA, IPPC a prevence závažných havárií oddělení integrované prevence na odboru životního
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy na úseku integrované prevence, posuzování vlivů na životní prostředí a prevence závažných havárií v rozsahu stanoveném příslušnými právními předpisy, rozhodování ve správním řízení, vydávání stanovisek na úseku posuzování vlivů na životní prostředí, kontrolní činnost na úseku integrované prevence a prevence závažných havárií Požadavky: -dosažené vzdělání VOŠ, VŠ -obor vzdělání přírodní vědy, ochrana životního prostředí, právo a právní věda, právo ve veřejné správě výhodou -znalosti oboru: zákon o posuzování vlivů na životní prostředí, zákon o integrované prevenci, zákon o prevenci závažných havárií, kontrolní řád, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při posuzování vlivů na životní prostředí a integrované prevenci a omezování znečištění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru 3 roky výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina) výhodou -další požadovan... (více v detailu)
Neuvedeno
Vychovatel/ka s vyšším odborným vzděláním - pracovník/ice odborného zacházení ve vězeňství
Požadujeme: - minimálně vyšší odborné vzdělání pedagogického směru nebo vyšší odborné vzdělání + specializační pedagogické studium v akreditované formě, uznává se i doplňkové pedagogické studium absolvované/zahájené před účinností zákona č. 563/2004 Sb.), - zdravotní a osobnostní způsobilost, - schopnost týmové práce, spolehlivost, bezúhonnost, - praxe v oboru výhodou, - znalost práce na PC. Nástup možný i v jiný termín dle domluvy. Výhody: - dovolená 5 týdnů + 5 dnů dodatkové dovolení + 5 dnů indispozičního volna, - příspěvky na ... (více v detailu)
250821 - referent/referentka v Oddělení vyměřovacím I
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Instrukce k přihlášení do výběrového řízení a další informace naleznete v inzerci k volnému služebnímu místu na webu Finanční správy České republiky: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné inf... (více v detailu)
Neuvedeno
rada – ověřovatel v agendě NSD v Oddělení SSP a dávek PP
Kontakt: petra.jedonova@uradprace.cz Je nutné podat žádost o přijetí do služebního poměru či žádost o zařazení na služební místo + strukturovaný životopis. Podrobnější informace na webu ÚP v sekci Kariéra viz. URL adresa Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/14275-78099811“. Služební poměr na dobu neurčitou, Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 11. platové třídy. Osobní příplatek: od 1 789 do 5 366 Kč, zvláštní příplatek 2 300 Kč, možné odměny. Na služebním místě je státní služba (dále je... (více v detailu)
TAJEMNÍK ÚŘADU (M/Ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Veškeré podmínky jsou uvedené ve vyhlášení výběrového řízení, které je umístěné na webových stránkách města Plánice, na úřední desce. Předpokládaný nástup: březen 2025 PÍSEMNÉ PŘIHLÁŠKY doručte nejpozději 21.2.2025 do 12:00 hodin na adresu: Město Plánice, Náměstí 180, 340... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/ce oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství - projektový/á
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství. Druh práce: projektový/á manažer/ka Platová třída: 11 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 17. března 2025 nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - velmi dobré organizační a komunikační sch... (více v detailu)
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 24.790,-Kč do 35.770,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek n... (více v detailu)
Neuvedeno
VŠEOBECNÁ SESTRA M/Ž
Před 5 dny - AVIZO_CZ
23.1.2025 - práce zdravotní sestry, min SŠ, zdravotního směru + způsobilost k výkonu povolání bez odborného dohledu dle zákona č. 96/2004 Sb. vhodné i pro absolventy, nepřetržitý provoz. KONTAKT: Kateřina Ivanovič, tel. 733 ... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční technik/technička do oddělení realizace investic
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/06 Druh práce: komplexní zajišťování realizací staveb odboru investic Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu stavebního nebo technického směru nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe v oblasti zajišťování: dozoru stavebníka nebo výkonu TDS nebo výkonu stavbyvedoucího nebo projektanta, (týká se jen uchazečů se středoškolským vzděláním), -autorizace dle zákona č. 360/1992 výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -orientace ve stavebním zákoně výhodou, -orientace v zákonu o veřejných zakázkách výhodou, -znalost rozpočt... (více v detailu)
Neuvedeno
Technik/čka - dispečer/ka
Před 5 dny - AVIZO_CZ
1. kontakt E-MAILEM: personalni@tsoj.cz. Zaslat profesní životopis s poznámkou o kterou pozici má uchazeč zájem. Náplň práce: - dispečink a organizování dopravy, včetně řízení zimní údržby komunikací - správa svěřeného majetku (sledování a zajišťování technické způsobilosti strojů, mechanizačních prostředků a budov) - plánování, organizace a provádění oprav, údržby, revizí a servisních prací na majetku, - vedení záznamů o prováděných úkonech preventivní a servisní činnosti. Požadujeme: - úplné střední vzdělání s maturitou, technického nebo všeobecného zaměření - řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič, výhodou sk.E,T - nutná předchozí zkušenost na pozici související s ú... (více v detailu)
Neuvedeno
Provozní pracovník/ce - Administrátor/ka - výrobce čokoládových výrobků - OZP
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. pracoviště Holešov - Náplň práce: Nákup služeb, surovin, obalových materiálů, Vedení příslušné dokumentace, evidence a pokladny, Příjem, kontrola, skladování surovin a pomocného materiálu, Výroba výrobků z čokolády, Vedení skladového hospodářství a výroby IS Helios, Obsluha a seřizování strojů a zařízení na výrobu produktů, Balení, aranžování a vystavování výrobků, Expedice a prodej hotových výrobků, Zákaznický servis - Požadujeme: Středoškolské vzdělání - s ekonomickým zam... (více v detailu)
Neuvedeno
Zapisovatel / ka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
[] Místo výkonu práce: Masarykovo nám. č.p. 1/1 Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 Popis pracovní činnosti: - zajištění přípravy a průběhu soudního jednání; - vyhotovování rozhodnutí, zápisy ze soudních jednání; - realizace referátů dle pokynů řešitele; - doručování písemností; - žurnalizace spisů; - provádí lustrace dle potřeb OS, součinnost s nadřízeným pracovníkem dle druhu a povahy práce sjednané v pracovní smlouvě Předpoklady pro výkon funkce: - bezúhonnost; - praktická znalost práce na PC a psaní hmatovou technikou (všemi deseti); - velmi dobrá znalost pravopisu; - dobré komunikační vlastnosti a ochota se dále vzdělávat; - samostatnost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení a vysoká psychická odolnost; Uchazeč/ka předloží písemnou přihlášku obsahující: a) motivační dopis; b) strukturovaný životopis, včetně kontaktních údajů (e-mail a telefon); c) poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dává účastník výběrového řízení souhlas se zpr... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT / ASISTENTKA PEDAGOGA DO TŘÍDY
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení, jednosměnný provoz. Zkrácený pracovní úvazek na 20 hodin týdně. Nástup dle dohody. Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., 8. platová třída dle doby praxe. Požadavky: vzdělání ve smyslu zákona č. 563/2004 Sb... (více v detailu)
Neuvedeno
Informatik/informatička
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/08 Druh práce: výkon činností správce informačních a komunikačních systémů SMOl zařazených v odboru informatiky Magistrátu města Olomouce Bližší specifikace pracovní činnosti: -správa serverové infrastruktury na platformě Windows (na Linux platformě výhodou), -správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.), -správa systémových aplikací (MS SQL, WSUS, AD), -správa zálohovaní dat i jejich obnova (znalost zálohování v prostředí Veritas Backup výhodou), -sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami, -správa virtuálního prostředí (znalost virtuálního prostředí VMWARE a HYPER-V výhodou), -administrace SQL serveru a databází (výhodou), -správa a přidělování IP rozsahů, -analýza a řešení problémů ve spolupráci s ostatními odděleními odboru informatiky. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem ... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní obce (M/Ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - komplexní vedení účetnictví obce - vedení rozpočtu obce - daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání - zpracování statistických výkazů - zajišťování platebního styku s bankami - fakturace - finanční administrace dotačních titulů - další účetní a rozpočtové úkony - výpisy Czech POINT - ověřování listin a podpisů - další administrativní práce na obecním úřadě Místo výkonu práce: Obecní úřad Košetice, Košetice 146, 394 22 Podmínky: Nástup 01.04.2025 nebo dle dohody. Pracovní poměr na dobu určitou. Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, osob... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT: NA VÝBĚROVÉM ŘÍZENÍ (Technické služby Města Nová Bystřice, s.r.o. - datum a čas po domluvě) Požadujeme: - znalost podvojného účetnictví, mzdové agendy - praxe min. 2 roky - znalost práce na PC - pečlivost, samostatnost, zodpovědnost Přihlášku včetně příloh (stručný životopis, kopie o ukončeném vzdělání, výpis z rejst... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka - účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ: Kompletní vedení účetnictví účetní jednotky, koordinace účtování o stavu pohybu a rozdílu majetku a závazků o nákladech a výnosech o výdajích a příjmech a o výsledku hospodaření včetně sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih. Vedení účetních knih, deníku, hlavní knihy, knihy analytické evidence, jejich otevírání a zavírání. Zajišťování styku s bankou, řádné vedení účetní agendy v souladu s... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT/KA Ústavu sociálních a speciálněpedagogických věd ZSF JU
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň - výuka v bakalářských a navazujících magisterských studijních programech sociálního zaměření - vedení kvalifikačních prací - podílení se na tvorbě učebních textů - řešení vědeckých, výzkumných a vývojových úkolů včetně grantové činnosti - publikační činnost v oboru Požadujeme - vysokoškolské vzdělání – Mgr. - způsobilost sociálního pracovníka dle zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. v platném znění - absolvované či zahájené Ph.D. studium výhodou - organizační a koordinační schopnosti, znalosti v oblasti supervize a odborné praxe výhodou - dobré komunikační schopnosti – pro práci s klinickými pracovišti jazykové znalosti – zejména znalost anglického jazyka, němčina či další jazyky jsou výhodou Nabízíme - zajímavou práci s možností profesního rozvoje - perspektivu zaměstnání - zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování - zaměstnanecké bene... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce