Vedoucí finančního odboru Městského úřadu Dobřany

Před 468 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 2/2024 na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany - vedoucí finančního odboru Rámcová pracovní náplň: Vedoucí úředník dle zákona č. 312/2002 Sb., který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je komplexní zajišťování finančního hospodaření města. Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10. pl. tř. Pracovní úvazek: plný Předpokládaný datum nástupu: březen 2024 nebo dle dohody - pracovní poměr na dobu neurčitou Nabízíme: dobré platové podmínky. V případě dobrých pracovních výsledků čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení a mobilní telefon. Další benefity: pro zaměstnance poskytujeme flexi-passy, stravné, dle potřeby jsme schopni poskytnout i byt Kvalifikační a odborné požadavky: . vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání ekonomického směru; . znalost právního rámce územních samosprávných celků a rozpočtových pravidel územních rozpočtů; . praxe na úseku financování organizace, tvo... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referentka / referent vodoprávního úřadu v odboru životního prostředí
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajišťuje výkon státní správy vodního hospodářství v rozsahu stanoveném zákonem č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností, -zajišťuje výkon státní správy vodovodů a kanalizací v rozsahu stanoveném zákonem č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů (zákon o vodovodech a kanalizacích), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zar... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru výstavby
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Třemošnice Výběrové řízení podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Charakteristika vykonávané činnosti: Výkon státní správy na úseku územního a stavebního řízení, dopravy a životního prostředí na pověřeném úřadě, agenda přestupků proti stavebnímu řádu, agenda RUIAN, AIS, podávání informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o právu na informace. Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, příspěvek na penzijní pojištění, 5 dní indispozičního volna. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 2. června 2025 ta... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/ce - referent/ka referent/ka specializovaných činností, odboru životního prostředí
Před 5 dny - AVIZO_CZ
na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 9. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, o dosáhla věku 18 let, o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk. Další požadavky: o VŠ v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou; přírodovědného nebo technického nebo právnického směru výhodou, o znalost zákona č. 148/2023 Sb., z. č. 149/2023 Sb., z. č. 100/2001 Sb., z. č. 500/2004 Sb., o přehled o složkových zákonech životního prostředí (např. 114/1992 Sb., 334/1992 Sb., 289/1995 Sb., 254/2001 Sb., 541/2020 Sb.) výhodou, o praxe ve státní správě nebo v... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent ochrany zemědělského půdního fondu v odboru životního prostředí
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: zajišťování agendy správy složek životního prostředí - výkon přenesené působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona o ochraně zemědělského půdního fondu a souvisejících právních předpisů, zákona o zemědělství a zákona na ochranu zvířat proti týrání, kontrolní a konzultační činnosti. -zajišťuje agendu správy složek životního prostředí, například půdy, zemědělství, ochranu zvířat proti týrání, odborně posuzuje zdroje znečištění jednotlivých složek životního prostředí včetně metodické, kontrolní a konzultační činnosti -samostatně provádí specializované kontroly a státní dozor nad plněním povinností daných zákony o životním prostředí právnickým nebo fyzickým osobám oprávněným k podnikání podle obvyklých postupů. Připravuje a navrhuje opatření a rozhodnutí o sankcích za neplnění povinností stanovených předpisy o ochraně životního prostředí nebo jejich prominutí -provádí úkony v řízení o přestupcích, projednává přestupky a rozhoduje o ni... (více v detailu)
Neuvedeno
zapisovatel / ka
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: státní občanství ČR, trestní a morální bez´honnost, výborná znalost českého pravopisu, dobrá uživatelská znalost práce na PC včetně rychlého psaní hmatovou metodou (státní zkouška výhodou). Pevná pracovní doba, stravenky, příspěvek FKSP, 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna. !!! Životopis s uvedeným telefonní kontaktem mutno zaslat výhradně na mvaculikova@osz.bru.justice.cz nejpozději do 15.6.2025 !!! Vybraní uchazeči budou telefonicky případně e-mailem vyzváni k účasti na výběrovém řízen... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní skupiny podpory a evidence majetku
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Odpovídá za vedení účetnictví a vedení účetní evidence majetku v souladu s platnými legislativními normami a rezortními vnitřními předpisy. Ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, vykonává pozici účetní; - účtování majetku; - zpracovává stanovené přehledy z evidence majetku apod.; - podílí se na provádění pravidelných inventarizací majetku; - zodpovídá za vedení účetní evidence majetku. Práce na dobu určitou s možností prodloužení. Výše pla... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA ODBORU VÝSTAVBY A ÚZEMNÍHO PLANOVÁNÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 5 dny - AVIZO_CZ
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: Vysokoškolské vzdělání: - VŠ vzdělání ve studijním oboru architektura, stavebnictví nebo právo, nebo - VŠ vzdělání v jiném oboru a středoškolské vzdělání ve studijním oboru stavebnictví nebo - středoškolské vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - praxe ve veřejné správě výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích výhodou - řidičský průkaz skupiny "B" výhodou - velmi dobré komunikační schopnosti jak v mluveném, tak v písemném projevu - samostatnost, zodpovědnost, odolnost v zátěžových situacích - velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office, Inte... (více v detailu)
Neuvedeno
Informatik - správce sítě (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Informatik – správce sítě (Odbor správních a vnitřních věcí) - na dobu neurčitou Popis pozice: Zajišťování a odpovědnost za: •zajišťování chodu a správné funkce počítačových aplikací a procesů zpracování dat; •zajišťování servisu a údržby kancelářské techniky, správy počítačové sítě, správy serverů a softwarového vybavení; •zajišťování školení na práci s vybranými SW a bezpečné chování v on-line prostředí. Požadavky: •min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe technického směru; •obecná orientace v informačních technologiích; •znalost administrace OS Windows 10, 11; •znalost SW MS Office 2016 a vyšší; •znalost technické angličtiny; •zodpovědnost, pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce; •flexibilita, samostatnost, ochota; •schopnost pracovat pod zátěží; •dobré komunikační schopnosti, schopnost poradit, vysvětlit; •prezentační dovednosti, schopnost školit pracovníky MěÚ; •znalost problematiky správy s... (více v detailu)
Neuvedeno
Policista/policistka - náborový příspěvek 75 000 Kč
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Jak bude nábor k policii probíhat? Informační schůzka: nezávazná schůzka, kde se dozvíte o Policii ČR, možnostech rozvoje kariéry a budou Vám zodpovězeny dotazy. Přijímací řízení: zhruba 3 měsíce dlouhý proces, během kterého absolvujete psychologické vyšetření zaměřené na předpoklady pro výkon služby u policie, prověrku tělesné zdatnosti a zdravotní prohlídku. Co čeká úspěšné uchazeče? Po zdárném ukončení přijímacího řízení se uchazeč stává policistou a čeká jej roční základní odborná příprava, kterou může podle druhu služby absolvovat v Praze, Brně, Holešově nebo Jihlavě. Po celou dobu pobírá policista služební příjem. Co musíte splňovat? být občanem České republiky, být starší 18-ti let, být bezúhonný, mít minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, být zdravotně, osobnostně a fyzicky způsobilý k výkonu služby Jaký je služební příjem? Po dobu studia základní odborné přípravy náleží policistovi služební příjem 31.570 Kč. Poté je mu s... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA SAMOSTATNÉHO PRACOVIŠTĚ HAVARIJNÍHO A KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ KANCELÁŘE TAJEMNÍKA MAGISTRÁTU MĚ
Před 5 dny - AVIZO_CZ
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - vysokoškolské vzdělání - specializace ochrana obyvatel a krizové řízení výhodou - praxe v oblasti krizového řízení, hospodářských opatření pro krizové stavy, plánování na obranu státu, ochrany před povodněmi, požární ochrany a BOZP výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti při zajištění ochrany obyvatel a krizového řízení výhodou - zkušenosti s krizovým řízením a řešením krizových, mimořádných situací výhodou - orientace v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany - uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Excel, Internet, Outlook) - dobré organizační a komunikační dovednosti, schopnost samostatně rozhodovat - časová flexibilita, samostatnost, odpovědnost, psychická a fyzická odolnost - řidičský průkaz skupiny "B" podmínkou - vynikající zdravotní stav (v případě nutnosti i noční směny, práce pod tlakem) Písemná přihláška k výběrovému říz... (více v detailu)
Neuvedeno
Speciální pedagog - etoped
Před 4 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: Podmínkou přijetí je bezúhonnost, doklad o psychické způsobilosti pedagogických pracovníků dle §18 zákona č. 109/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů, vzdělání dle Zákona č. 563/2004 Sb. §18. Předpokladem je schopnost týmové práce, pedagogický optimismus a ochota učit se novým postupům. Sebezkušenostní výcvik je vítán. Výhodou aktivní řízení vozidla, ŘP skupina "B" POPIS PRÁCE: do nově vznikajícího týmu ambulantního Střediska výchovné péče Vyškov hledáme kolegu/kolegyni na po pozici speciální pedagog - etoped. Náplní práce je práce s celým rodinným systémem, diagnostika, konzultace s dětmi, rodiči, školami, OSPODy a případně dalšími pro ně důležitými osobami, které se potýkají s problémy v oblasti výchovy. Jedná se o práci v malém 3členném týmu. Nástup možný od 1.4.2025, pracovní úvazek je ... (více v detailu)
Neuvedeno
Psycholog
Před 4 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: Podmínkou přijetí je bezúhonnost, doklad o psychické způsobilosti pedagogických pracovníků dle §18 zákona č. 109/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů, vzdělání dle Zákona č. 563/2004 Sb. §19. Předpokladem je schopnost týmové práce, optimismus a ochota učit se novým postupům. Sebezkušenostní výcvik je vítán. Výhodou aktivní řízení vozidla, ŘP skupina "B" ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: podporu dalšího odborného vzdělávání, pravidelnou supervizi, příspěvek FKSP, nerovnoměrnou pracovní dobu, odbornou podporu kolegů z našich středisek výchovné péče. https://dubrno.cz/volne-pozice/psycholog-svp-vyskov/ POPIS PRÁCE: do nově vznikajícího týmu ambulantního Střediska výchovné péče Vyškov hledáme kolegu/kolegyni na po pozici psycholog. Pracovní náplní je práce s celým rodinným systémem, dia... (více v detailu)
Neuvedeno
Fyzioterapeut/Fyzioterapeutka
Před 4 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou dle zákona č. 96/2004 Sb., osvědčení o způsobilosti k výkonu práce i bez odborného dohledu, zdravotní způsbilost, bezúhonnost POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou, nástup dle dohody ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: plat dle délky praxe , možnost profesního růstu, vzdělávání na akreditovaném pra... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních služeb
Před 8 dny - AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.mesto-brandys.cz Předpokládaný termín nástupu: červen–červenec 2025 Platové zařazení: dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 10. platová třída; do platového stupně bude zaměstnanec zařazen dle dosažené prokazatelné praxe. Nabízíme: zajímavou práci ve veřejné správě, zaměstnanecké benefity, osobní ohodnocení a odměny. Charakteristika vykonávaných činností: Činnosti v oblasti sociálních služeb např. sociální poradenství, sociální pomoc občanům a starším občanům, občanům těžce zdravotně postiženým apod. Přímé a metodické řízení pečovatelské služby. Administrativní práce týkající se žádostí a vyúčtování dotací v sociální oblasti, statistická zjišťování sociálních služeb.Komplexní vedení agendy pohřebnictví, včetně komunikace s nájemci hrobových míst. Požadavky na uchazeče: - Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu zaměřeném na sociáln... (více v detailu)
Neuvedeno
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, KONKURZY, STÍŽŘNOSTI, EVVO (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň: - Výkon státní správy na úseku základních škol, včetně inkluzivního vzdělávání a metodiky poskytování podpůrných opatření podle zákona č. 561/2004 Sb. - Spolupráce s odborem životního prostředí, zemědělství a lesnictví v oblasti environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty. - Administrativní zajištění konkursních řízení na pracovní místa ředitelů škol a školských zařízení, které nejsou zřizovány krajem a v případě potřeby výkon funkce člena konkursní komise. - Příprava podkladů pro rozpočet základních škol a spolupráce při kontrole čerpání prostředků ze státního rozpočtu podle zákona č. 563/1991 Sb. - Metodická, analytická a konzultační činnost v oblasti integrace cizinců. - Metodická, analytická, konzultační a správní činnost na úseku škol (školy pro děti, žáky a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami, PPP, SPC, zařízení pro ústavní a ochrannou výchovu, přípravné třídy základní školy speciální; internát atd.). - Zajištění agendy stížností mateřských a základn... (více v detailu)
Neuvedeno
sociální pracovník v Občanské poradně
Před 5 dny - AVIZO_CZ
z: 15.5.2025 https://odry.charita.cz/vyberove-rizeni-na-pozici-socialni-pracovnik-v-obcanske-poradne/ - Splnění kvalifikačních předpokladů dle zákona č. 108/2006 Sb. pro výkon profese sociálního pracovníka (vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání Mgr., Bc., DiS v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost) - Schopnost komunikace s různorodou cílovou skupinou. - Zodpovědnost, samostatnost a týmová spolupráce. - Znalost práce na PC (MS Office, práce s databázemi). stravenkový ... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka pedagoga
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Na Vrchu 1207/26, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá (v odpoledních hodinách). Požadujeme: nutný akreditovaný kurz MŠMT pro asistenty pedagoga dle zákona č. 563/2004 Sb. (možnost dokvalifikování... (více v detailu)
Neuvedeno
Švadlena - šička
Před 6 dny - AVIZO_CZ
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ se koná dne 11.6.2025 v 9:30 hod na VELKÉM SÁLE ÚP ČR, Kontaktní pracoviště Olomouc, Vejdovského 4, Olomouc. Společnost Duko s.r.o. s dlouholetou tradicí a působností téměř po celé ČR dává pracovní příležitosti OZP - pracovní místo je vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Požadavky: znalost šití na stroji, samostatnost, kreativní myšlení. Možnost zaškolení - týmový duch. Pracovní úvazek max. 20 hodin... (více v detailu)
Neuvedeno
specialista/ka náboru a HR
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň: aktivní vyhledávání vhodných kandidátů na určené pracovní pozice; vyhodnocení přijatých životopisů; organizace a samostatné vedení osobních pohovorů s uchazeči o zaměstnání; testování dovedností kandidátů; vyhodnocení průběhu výběrového řízení a komunikace s kandidáty; komunikace s dalšími odděleními výběr/nábor vhodných kandidátů pro dané pozice; pravidelný reporting a administrativa v přidělené oblasti; spolupráce na agendě spojené se zaměstnáváním cizinců; komunikace s úřady podpůrná... (více v detailu)
Neuvedeno
Učitel IT - MS Office, MS Access, internetové prohlížeče, SW a LICENCE, HTML, PHP
Před 8 dny - AVIZO_CZ
8-. 10 hodin týdně požadujeme: kandidáta, který studuje nebo vystudoval VŠ a splňuje předpoklady pro výkon činnosti pedagogického pracovníka dle zákona č. 563/2004 o pedagogických pracovnících o schopnost své znalosti srozumitelně předávat o pozitivní přístup k práci s mladými lidmi o kladný vztah k učitelské profesi, ochotu dále se vzdělávat a rozvíjet o dobré komunikační dovednos... (více v detailu)
Neuvedeno
referent / ka stavebního úřadu
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: -střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a jeden rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě nebo - vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a jeden rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě nebo - vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, - splnění předpokladů dle ust. § 4 odst. 1, 2 zákona o úřednících, (občan ČR, cizí státní občan s... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař/ka, technik/čka)
Před 12 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař, technik) na dobu neurčitou Popis pozice: •Posuzování a schvalování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel, •posuzování technické způsobilosti vozidel, •zabezpečování zkoušek odborné způsobilosti žadatelů o řidičská oprávnění a další. Požadavky: •Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, •věk min. 25 let, •znalost zákonů v oboru a ve státní správě vítána (důraz na z. č. 500/2004 Sb., z. č. 361/2000 Sb.,z. č. 247/2000 Sb.), •řidičské oprávnění v držení nejméně pěti let pro skupiny AM, A1, A2, A, B, C, C+E, T, D – vítána, •znalost práce na PC, •morální bezúhonnost, •samostatnost, komunikativnost, flexibilita, •schopnost jednat s lidmi, •zkouška ZOZ vítána, jinak nutnost absolvování do 18 měsíců po nástupu. Předpoklady: •Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým p... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent bytového a nebytového fondu v odboru správy bytového fondu a nemovitostí
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování komplexní správy nebytového fondu města v souladu s platnými právními předpisy a vnitřními předpisy města. Zajišťování údržby úřadoven a dětského dopravního hřiště, včetně posouzení nutného rozsahu a objemu prací. Zajišťování údržby dodavatelským způsobem nebo prostřednictvím městské údržby, včetně kontroly kvality provedených prací a odpovědnosti za fakturaci. Organizace výběrových řízení na akce provozního charakteru v rámci správy majetku. Vedení agendy energetického managmentu města (monitoring energie, sledování spotřeby). Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 29 120 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle ... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborný referent - ochrana přírody se zaměřením na agendu přestupků, právník - výběrové řízení
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu : Vimperk Požadované vzdělání : VŠ právnická fakulta Další předpoklady : Znalost zákona č. 250/2016 Sb. Zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich Znalost správního, obchodního, občanského, pracovního a obecného práva Znalost Správního řádu Znalost zákona o ochraně přírody a krajiny a předpisů souvisejících Dobré komunikační dovednosti, spolehlivost Uživatelská znalost práce na PC Řidičský průkaz skup. B Trestní a občanská bezúhonnost Praxe ve státní správě vítána Zkoušky odborné způsobilosti v oblasti pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věci pořádku ve státní správě výhodou Náplň práce : Zajištění právního poradenství, řešení sporů, příprava právních stanovisek ke všem právním vztahům a smluvním ujednáním, posouzení návrhů sledování vývoje legislativy v ČR a anotace zákonů, podávání trestních oznámení n... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice sociálně právní ochrany dětí
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: - výkon státní správy na úseku sociálně-právní ochrany dětí - specializace: kurátor pro mládež a terénní sociální práce Požadavky: - vysokoškolské vzdělání dle § 110 zák. číslo 108/2006 Sb. o sociálních službách získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu nebo vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost - vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu - ochota celoživotního vzdělávání - spolehlivost a časová flexibilita - praxe v sociální oblasti ve veřejné správě - výhodou - z... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce