Asistent/ka nákupního oddělení
Podobné inzeráty
Manažer/ka dotačního oddělení
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ: Jako vedoucí oddělení dotací se stanete expertem na naše firemní procesy. Právě na Vás bude, aby Váš tým pracoval co nejefektivněji a nedělal zbytečně zdlouhavé kroky navíc. Stanete se takovým tatínkem/maminkou, na kterou se kolegové vždy mohou obrátit. Znalost dotačních titulů není podmínkou, rádi Vám se vším pomůžeme. Budete delegovat svěřené úkoly mezi své kolegy - dotační specialisty, zodpovídat za jejich splnění a monitorovat průběh. Ten pak budete vyhodnocovat a reportovat vedení. Zde se projeví Vaše kreativní stránka, jelikož budete mít pod palcem veškeré nastavování a optimalizování administrativních procesů. Budete kontrolovat, aby se dodržovaly stanovené termíny a byly dodrženy nastavené postupy a standardy. Vše budete spravovat v transparentním interním ERP systému. POŽADAVKY: Bez čeho se neobejdeme: Bez organizačních a komunikačních dovedností.Bez prokazatelných zkušeností s vedením týmu.Bez přemýšlení o tom, proč jsou procesy tak, jak jsou a jest... (více v detailu)
Neuvedeno
* Všeobecní administrativní pracovníci (m/ž)
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
OZZ Pružná pracovní doba Příprava rozpočtů a kalkulací pro stavební projekty. Administrativní podpora stavebního oddělení. Zpracování a evidence dokumentace spojené se stavebními projekty. Komunikace s dodavateli a klienty, zajišťování potřebných podkladů. Příprava podkladů pro fakturaci a účetnictví. Kontrola a aktualizace databází materiálů a cen. Požadavky: Spolehlivost a pečlivost při práci s čísly a dokumenty. Samostatnost a schopnost efektivně organizovat svou práci. Ochota se učit a přizpůsobovat se novým situacím. Flexibilita v řešení různorodých úkolů. Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B. Znalost práce s počítačem a kancelářským softwarem (např. ... (více v detailu)
Neuvedeno
Produktový manažer / produktová manažerka
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt e-mailem na adresu personalni@stamont.eu. Požadujeme: - minimálně 5 let praxe v obchodním sektoru v oblasti nákupu a prodeje - výborná znalost práce na pc (Excel, Word, Power point, Power Bl) - samostatnost a zodpovědnost - proaktivní přístup - řidičský průkaz sk.B. Náplň práce: - odpovědnost za svěřené portfolio produktů a dodavatelů v oblasti stavebnin - výběr dodavatelů a příprava obchodních smluv - rozšiřování portfolia prod... (více v detailu)
Neuvedeno
IT vývojář/ka
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
:Rádi bychom v našem týmu přivítali kolegu, který je zvyklý pracovat samostatně a pečlivě ve svěřené oblasti. POŽADAVKY: : Rádi bychom v našem týmu přivítali kolegu, který je zvyklý pracovat samostatně a pečlivě ve svěřené oblasti. SŠ nebo VŠ se zaměřením na IT nebo praktické a prokazatelné zkušenosti v IT oblasti "chopnost komunikovat v rámci firmy i s externími IT dodavateli, ochota cestovat v rámci ČR a příležitostně také na pobočky v SR, znalost C#, znalost Java, znalost MSSQL, znalost principů ERP systémů (QI výhodou), znalost Microsoft technologii (MS Office, IIS, Power BI, Active Directory) NÁPLŇ PRÁCE: ve spolupráci s externími IT dodavateli budete definovat dlouhodobou IT strategii firmy a budete zodpovědný za její postupnou implementaci, budete zodpovědný za správu a rozvoj MS... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
specialista dodavatelské kvality ( m/ž )
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
- mít zkušenosti z oblasti dodavatelské kvality výrobní firmy, má výborné komunikační a vyjednávací schopnosti. náplň práce - zajišťovat a udržovat vysokou úroveň kvality dodávek od našich dodavatelů, spolupracovat na zlepšování procesů a řešení reklamací. -i hlavní úkoly zodpovědnost za zajištění dodavatelské kvality zodpovědnost za rozvoj a zlepšování výkonnosti dodavatelů provádění auditů u dodavatelů vedení reklamačního řízení u dodavatelů, kontrola akčních plánů a opatření optimalizace procesů kvality dodavatelů spolupráce na nových projektech spolupráce při tvorbě FMEA a KP zodpovědnost za přenesení SCR v rámci dodavatelského řetězce. Tato práce vyžaduje technicky založeného člověka s ... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice ve věcech stavebního řádu
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané činnosti: správní řízení zejména ve věcech stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem a splňuje požadavky dané zákonem o úřednících a zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Kvalifikační požadavky: v souladu s § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Další požadavky: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti stavební výhodou, - velmi dobrá znalost práce s PC (Windows, MS Word, Excel, Outlook), - praxe ve veřejné správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, - ochota dalšího vzdělává... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční technik/technička do oddělení přípravy investic
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/01 Druh práce: zajišťování přípravy investičních akcí a oprav statutárního města Olomouce včetně kontroly rozpočtů zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Pracovní poměr: doba určitá - zástup po dobu rodičovské dovolené Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe: -zkušenosti ve výstavbě nebo se stavebním řízením výhodou, -praxe ve funkci stavbyvedoucího, technického dozoru stavebníka, projektanta apod. výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou, -zkušenost s řízením projektů výhodou. Jiné požadavky: -orientace... (více v detailu)
Neuvedeno
Junior OBCHODNÍK Německo
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - HYPERINZERCE
Pro naši neustále se rozvíjející společnost se sídlem v Českých Budějovicích potřebujeme nového obchodníka pro oblast Německa, především pak regionu Bavorska. Zajímá Vás, jak bude vypadat Vaše nová práce?
Váš den v Bohemia Works Montagen Management:
• Vyhledávání nových zákazníků, ale také péče o ty stávající. Navrhování konkrétních řešení dle požadavků zákazníka, hledání možností, jak zefektivnit práci.
• Řízení obchodních procesů
• Prezentace produktů a novinek z našeho portfolia
• Uzavírání obchodních dohod a dohled nad jejich naplňováním
• Sledování vývoje trhu a identifikace nových příležitostí
• vedení obchodních jednání
• příprava cenových nabídek
• dohled nad realizací obchodních případů včetně správy pohledávek
• služební cesty do zahraničí služebním vozidlem, které budete mít k dispozici
Jak si představujeme n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Prodej e-shopu LevnyTextil.cz
Před 17 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
E-shop LevnyTextil.cz (systém Shoptet) jsem založil s vizí nabízet cenově dostupný reklamní, pracovní a volnočasový textil. Spolupracuji s jedním hlavním spolehlivým velkoobchodním dodavatelem,. Všechny produkty jsou nové, nejde o použité zboží. Díky pravidelné synchronizaci skladů a cen přes platformu NapojSe.cz jsou všechny produkty, ceny i sklady aktuální. E-shop má nyní dostupných 1 675 produktů a 47 437 variant.
Od počátku byl kladen důraz na kvalitu zákaznické péče a transparentní komunikaci, což nám přineslo dobré hodnocení na portálech Heureka, Zboží.cz i Google. Mimo maloobchodní sekce je aktivní i možnost velkoobchodu, v obou případech jsou aktivní stále se vracející se zákazníci. Napojený je i e-mailingový nástroj (Ecomail) s databází 10 000 kontaktů a spuštěné automatizace (v ceně).
Zajímavostí je také automatické nastavování marží dle nákupní ceny daných produktů. U levnějších produktů dosahuje marže 1000 %, zatímco u těch nejdražších je stále velmi solidních 120 %. Marž... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Asistent/ka oddělení bankovního sektoru
Před 56 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: - Požadujeme dobré komunikační schopnosti, práce na PC, pracovní doba od 9h 15h, po dohodě je možná úprava pracovní doby. Pracoviště Tábor, vhodné i pro absol... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka oddělení bankovního sektoru
Před 56 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: - Požadujeme dobré komunikační schopnosti, práce na PC, pracovní doba od 9h 15h, po dohodě je možná úprava pracovní doby. Pracoviště Tábor, vhodné i pro absol... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ s AJ VE VÝROBNÍ SPOLEČNOSTI
Před 56 dny
- ANNONCE
Máte zkušenosti z obdobné pozice? Domluvíte se bez problému anglicky a rádi by jste své zkušenosti uplatnili v mezinárodní výrobní firmě kde ví, jak své zaměstnance ocenit? Pak je tato nabídka přesně pro Vás!
ÚČETNÍ s AJ VE VÝROBNÍ SPOLEČNOSTI Správa účetní knihy dodavatelů: zodpovědnost za správu účetních knih pro šest provozních společností v Německu, koordinace s externími poskytovateli správy a interními odděleními (např. HR), zpracování faktur: zajištění, aby faktury byly zpracovávány v souladu s p... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT NÁKUPU S AJ (30-35.000 Kč)
Před 56 dny
- ANNONCE
Baví vás nákup a komunikace s dodavateli? Jste komunikačně zdatní, organizovaní a nebojíte se práce pod tlakem? Domluvíte se bez problému anglicky? Máte chuť se pohnout z místa a růst?! Pak jste náš člověk! Pošlete mi životopis a pojďte p... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborný/vrchni referent v Oddělení vyměřovacím I.
Před 56 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Instrukce k přihlášení do výběrového řízení a další informace naleznete v inzerci k volnému služebnímu místu 250821 na webu Finanční správy České republiky: Aktuálně vyhlášená výběrov... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Manažer/manažerka obchodního oddělení
Před 56 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
INSIZE Czech je pobočka světového výrobce měřicích přístrojů značky INSIZE. V INSIZE Czech zabezpečujeme předprodejní a poprodejní zákaznický servis pro koncové zákazníky i distributorskou síť v rámci Evropy. Prodáváme měřicí přístroje, máme vlastní interaktivní Showroom a sklad pro střední Evropu přímo v ČR. Protože chceme naše zastoupení rozšířit i do dalších zemí EU, tak nyní k sobě hledáme: manažera obchodního oddělení (m/ž) . Jaké budou Vaše úkoly? Vedení a motivace týmu,... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PROVOZNÍ, VEDOUCÍ PRACOVNÍ SKUPINY PROVOZU BUDO
Před 56 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace3) : (požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky, náplň práce apod.) Požadujeme: úplně SŠ vzdělání komunikativnost manuální zručnost a praktické myšlení ŘP sk. B aktivní a samostatný přístup k práci a k řešení problémů praxe na obdobné pozici a zkušenosti s vedením lidí výhodou možnost nástupu od 1.12.2024, nebo co nejdříve Popis pracovní pozice: zajišťování provozu budov po technické stránce organizace, zajišťování a dohled nad úklidovými pracemi spojenými s udržováním čistoty a pořádku na svěřených budovách kontrola kvality prováděných ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PROVOZNÍ, VEDOUCÍ PRACOVNÍ SKUPINY PROVOZU BUDO
Před 56 dny
- ANNONCE
Upřesňující informace3) : (požadavky ŘP skupin., jazykové požadavky, náplň práce apod.) Požadujeme: úplně SŠ vzdělání komunikativnost manuální zručnost a praktické myšlení ŘP sk. B aktivní a samostatný přístup k práci a k řešení problémů praxe na obdobné pozici a zkušenosti s vedením lidí výhodou možnost nástupu od 1.12.2024, nebo co nejdříve Popis pracovní pozice: zajišťování provozu budov po technické stránce organizace, zajišťování a dohled nad úklidovými pracemi spojenými s udržováním čistoty a pořádku na svěřených budovách kontrola kvality prováděných ... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledá se Java Developer | Jsi to Ty? (60 - 110.000 Kč)
Před 56 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Javu znáš jako své druhé já. Skvěle si rozumíš se Springem, ovládáš verzování v Git a umíš efektivně pracovat s databázemi pomocí JPA a Hibernate. Spaluje Tě vášeň pro vývoj a toužíš tvořit kvalitní software. My jsme malý software house, který se zaměřuje na vývoj specializovaných aplikací a rozsáhlých informačních systémů. Mezi naše klienty patří armád... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Hledá se Java Developer | Budeš to Ty? (50 - 100.000 Kč)
Před 56 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Javu Standard Edition znáš jako své druhé já. Skvěle si rozumíš s Maven, ovládáš verzování v Git a umíš efektivně pracovat s databázemi pomocí JPA a Hibernate. Spaluje Tě vášeň pro vývoj a toužíš tvořit kvalitní software. My jsme malý software house, který se zaměřuje na vývoj specializovaných aplikací a rozsáhlých informačních systémů. Mezi naše klienty pat... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Manažer/ka Back Office - asistent/ka účetní
Před 56 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ: Koordinace a optimalizace administrativních činností v rámci společnosti. Zajištění efektivního chodu kanceláře a administrativní podpory pro ostatní oddělení. Dohled nad zpracováním faktur, plateb a dalších finančních transakcí.Zajištění správného vedení a archivace firemní dokumentace. Zajištění, že všechny administrativní procesy jsou v souladu s platnými z... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Manažer/ka Back Office - asistent/ka účetní
Před 56 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ: Koordinace a optimalizace administrativních činností v rámci společnosti. Zajištění efektivního chodu kanceláře a administrativní podpory pro ostatní oddělení. Dohled nad zpracováním faktur, plateb a dalších finančních transakcí.Zajištění správného vedení a archivace firemní dokumentace. Zajištění, že všechny administrativní procesy jsou v souladu s platnými z... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
samostatný referent/ka oddělení IT
Před 56 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Znalost HW a SW (Windows10/11/Sever, Office, Microsoft 365, AD), zkušenosti s SQL databázemi a zkušenosti se správou aktivních síťových prvků, anglický jazyk na úrovni čtení technické dokumentace, řidičský průkaz skupiny B, komunikativnost a aktivní přístup k řešení úkolů, dokázat pracovat samostatně i v týmu, správně určovat priority a mít dobré organizační schopnosti, analytické myšlení a ochotu učit se novým technologiím. Výhodou bude, pokud máte zkušenosti také s: virtualizačními systémy jako VMWARE nebo Proxmox, zálohovacím řešením VEEAM Backup, diskovými poli a jejich správou, BI... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
samostatný referent/ka oddělení IT
Před 56 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Znalost HW a SW (Windows10/11/Sever, Office, Microsoft 365, AD), zkušenosti s SQL databázemi a zkušenosti se správou aktivních síťových prvků, anglický jazyk na úrovni čtení technické dokumentace, řidičský průkaz skupiny B, komunikativnost a aktivní přístup k řešení úkolů, dokázat pracovat samostatně i v týmu, správně určovat priority a mít dobré organizační schopnosti, analytické myšlení a ochotu učit se novým technologiím. Výhodou bude, pokud máte zkušenosti také s: virtualizačními systémy jako VMWARE nebo Proxmox, zálohovacím řešením VEEAM Backup, diskovými poli a jejich správou, BI... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Strojní inženýr se zkušeností s automatizací (80 - 120.000 Kč)
Před 56 dny
- ANNONCE
Hledáme zapáleného specialistu pro vývoj a automatizaci jeřábnické techniky. Ovládáte CAD programy a MIS systém, máte zkušenosti s automatizací a rádi řídíte modernizační projekty? Přidejte se k nám a buďte součástí revoluce v oblasti technologického inženýrství! Naše společnost se zaměřuje na dopravu a celkovou logistiku jak v České republice, tak i po celém světě. Naši práci se snažíme dělat efektivně a svědomitě tak, abychom také šetřili naše životní... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce