Asistent/ka nákupního oddělení
Podobné inzeráty

asistent/ka provozního a technického oddělení
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT: E-MAILEM Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Asistentka provozního a technického oddělení Objednávky materiálu, zpracování cenových nabídek na opravy, organizace práce jedné party montážníků, komunikace se zákazníky. Asistentské práce technického vedoucího. Možno i částe... (více v detailu)
Neuvedeno

220461 - správce daně v Oddělení kontrolním I M/Ź
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM NEBO TELEFONICKY Jedná se zejména o tyto činnosti: - provádění daňových kontrol, postupů k odstranění pochybností, místních šetření a dalších procesních postupů při správě daní, především u daně z přidané hodnoty, - provádění komplexního důkazního řízení včetně výslechu svědků a následného hodnocení důkazů, - zpracování stanovisek k podaným odvoláním proti rozhodnutím správce daně a k dalším opravným a dozorčím prostředkům Informace k podávání žádostí: Nejpozději do ... (více v detailu)
Neuvedeno

Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky: - Vzdělání v oblasti informačních technologii nebo praxe v oboru - Analytické myšlení. Flexibilita * Jazykové znalosti: - Ruština C1 nebo rodilý mluvčí - Čeština minimální úroveň A2 - Angličtina výhodou Náplň práce: - ukládání dat, dokumentace databáze, zabezpečení databáze a správa systému. - zálohování dat a provádění operací na obnovu dat; - provozování serverů za úče... (více v detailu)
Neuvedeno

PRODUKTOVÝ MANAŽER - NÁKUP
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Co bude tvým hlavním úkolem? - Aktivní práce s novými a stávajícími dodavateli efektivita portfolia - Budování a udržování vztahů s dodavateli - včetně vyjednávání o bonusech (obratové, marketingové, předplatby) - Sledování trendů v oblasti strojů, nářadí a kování - Optimalizace portfolia - výběr klíčových produktů, vyřazování neprodejných - Analýza prodejů, marží, obrátkovosti a poptávky - Řízení zásob - ve spolupráci se skladem a revize min/maxů - Nastavování cen, příprava ceníků a kontrola skutečných nákupních cen a marží - Vyhodnocování výhodnosti promo akcí a realizace slevových kampaní - Spolupráce s marketingem (podklady pro kampaně, PPC, SEO) - Spolupráce s obchodním týmem a vedením prodejny (školení, provozní podpora) - Zalistování a správa produktů v ERP a na e-shopu - Koordinace nákupů pro Amazon Na čem budeš spolupracovat s ostatními? - S IT a e-shop týmem na technické správě CMS, správě produktů - S marketingem na přípravě ka... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru územního plánování
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno

Správce daně - vyměřování Oddělení vyměřovacího I (200330)
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (napříkla... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka makléře
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky: - dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, dokončené SŠ vzdělání s maturitou, zodpovědnost a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC a MS Office, příjemné vystupování, pracovitost a loajalita, výhodou je praxe na obdobné pozici, případně na pozici realitního makléře, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič). Náplň práce: - pravomoci a zodpovědnosti, běžná administrativní agenda, správa firemních e-mailů, plánování diáře, korespondence, práce s kancelářskou technikou (tisk, kopírování, scan), kompletní starost o vybaven... (více v detailu)
Neuvedeno

220042 - referent/ka v Oddělení kontroly zvláštních činností II Odbor kontroly zvláštních činností
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM NEBO TELEFONICKY Správce daně - dotace vykonává tyto činnosti: - Zajišťuje agendu správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků. - Zajišťuje správu dotací a návratných finančních výpomocí, půjček a příspěvků poskytovaných ze státního rozpočtu v souladu s pravidly o hospodaření s rozpočtovými prostředky. - Provádí kontrolu event. místních šetření podle účelu poskytnutých dotací a návratných finančních... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka personálního oddělení s ambicí stát se personali
Před 17 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Máte zkušenosti z pozice personální asistentky či asistenta, ale cítíte, že byste rádi v kariéře postoupili dál? U nás dostanete prostor stát se personalistkou/personalistou.
Naše pražská pobočka hledá novou kolegyni nebo kolegu, kteří už zvládají běžnou personální administrativu a evidenci, ale chtějí časem převzít odpovědnost za samostatné HR činnosti. Kolegyňka odchází na mateřskou a čeká na svého/ji nástupce/kyni, který/á nebude jen „do počtu“, ale skutečně se chce v personalistice rozvíjet.
Co Vás čeká:
zajištění a koordinace náboru zaměstnanců
zadávání a správa inzerce, komunikace s uchazeči
organizace pohovorů, spolupráce s vedením
vedení osobních složek a personální administrativa
pomoc při nástupech a adaptaci nových kolegů
možnost postupně přebírat samostatné HR úkoly a agendy
Koho hledáme:
člověka se zkušeností na pozici personální asistentky/asistenta
někoho, kdo zvládá administrativu, evidenci a základní HR agendu
kolegu/ko... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

✅ Tvořím profesionální WEBY i E-SHOPY | 4 roky praxe ✅
Před 24 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
✅AKTUÁLNÍ STAV: Přijímám nové poptávky.
PROFESIONÁLNÍ, LEVNĚJI NEŽ OD IT AGENTURY
Tvorba webových stránek po celé ČR.
Praxe přes 4 roky. SKUTEČNÉ REFERENCE !!
✅ Zkušenosti se zahraničními zakázkami.
Zkušenosti s tvorbou celých projektů:
- Od prvotní myšlenky, pomocí s koncepcí nápadu
- hledání dodavatele
- realizace webu a nastavení strategie
- až po samotné spuštění první reklamní kampaně
✅ Zpracování do 10 dnů, v případě, že na web spěcháte, dokáži jej udělat v EXPRESNÍM ČASE!
✅ Veškeré weby dělám v open source softwaru Wordpress, který je snadný a velice uživatelsky přívětivý. Web bude umístěn na soukromém cloudovém serveru, který má lepší zabezpečení a mnohem vyšší rychlost než běžný webhosting. Na Váš požadavek je možné web umístit také na jakýkoliv jiný webhosting.
✅ Web dělaný podle vašich požadavků a představ. Pracuji na realizaci webových stránek a e-shopů – postarám se o Váš celkový digitální obsah projektu od A – Z, včetně sociálních sítí, brandingu Vašeho projekt... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1 990
Kč

Juniorní C# vývojář (okres Brezno - SK) (40 - 63.000 Kč)
Před 413 dny
- ANNONCE
K našemu slovenskému partnerovi hladáme juniorního vývojáře, který bude pod vedením seniorního kolegy, pracovat na vývoji našeho informačního systému. Náplň práce: Spolu se seniorním mentorem budete vyvíjet a zlepšovat náš ... (více v detailu)
Neuvedeno

Odborný rada (rada) v Oddělení monitoringu trhu
Před 449 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
datová analýza energetických trendů a aktuální energetické situace – v rámci ČR/EU/celosvětově, podpora výkonu regulační činnosti (procesní analýza, návrh řešení), rozvoj datových zdrojů pro regulační činnost (trhy, ceny,... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 526 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 474 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 308 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Vývojář/Analytik-junior (30 - 50.000 Kč)
Před 806 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Jste začínající programátor nebo šikovný absolvent a chcete získat komerční praxi? Nejspíš jste to právě Vy, koho potřebujeme a chceme do týmu! U nás Vás čeká tvůrčí práce s podmínkami na míru vytvořenými juniorům. Samozřejmostí je důkladné zaškolení, různorodá práce i možnost učit se od zkušených seniorů. Pro představu půjde asi ze 70 % o vývoj a z 30 % o IT analýzu. Jednotvárnosti se opravdu nemusíte bát. Zajímá Vás jak bude zaškolení probíhat? V úvodu proběhne týdenní školení zaměřené na náš vlastní vývojov... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

REFERENT/KA NÁKUPU PRO ZAHRANIČNÍ TRH
Před 452 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Hlávka David, tel.: 731 532 081 od 8:00 do 14:00 hod., e-mail: david.hlavka@tipasolar.cz Zaslat životopis a pár slov o sobě. Referent/ka nákupu pro zahraniční trh zaměřený/á na fotovoltaiku. Co tě u nás čeká? - příprava nákupního plánu společnosti - spolupráce při tvorbě produktového portfolia - správa nákupních cen a nákupních podmínek - spolupráce na tvorbě cenové politiky - budování dobrých vztahů s dodavateli - každodenní komunikace a vyjednávání s dodavateli - interní evidence produktového portfolia - monitoring konkurence - pracovní cesty do zahraničí Co by ti nemělo chybět? - zkušenosti na pozici nákupčího / vedoucího nákupního oddělení - zkušenosti s vytvářením nákupních plánů a cenové politiky - orientace na výsledek, aktivní přístup, samostatnost, ale i ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

ODBORNÝ VRCHNÍ REFERENT/REFERENTKA V ODDĚLENÍ MAJETKOVÝCH DANÍ (270330)
Před 300 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; - zpracování daňových přiznání k dani z nemovitých věcí a dani silniční, - komunikaci s daňovými subjekty; - zpracování úřední korespondence; - práci s nedoplatky daní; - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení Mezi další požadavky... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 307 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

asistent/ka provozního oddělení
Před 293 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou. Nástup možný i dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Požadujeme: - pokročilá znalost kancel. softwaru - zejména Excel, Word. - základní znalost německého jazyka ( min.úroveň A2). - pe... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ LOGISTIKY s AJ a FJ
Před 446 dny
- ANNONCE
Rádi byste využívali angličtinu na denní bázi? Chcete se kariérně dále posouvat v oblasti logistiky a zákaznického servisu? Máte mírně pokročilou znalost francouzštiny?
Pak hledáme právě Vás!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ LOGISTIKY ... (více v detailu)
Neuvedeno

IT analytik a vývojář aplikací/absolvent (30 - 50.000 Kč)
Před 815 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Jste začínající programátor nebo šikovný absolvent a chcete získat komerční praxi? Nejspíš jste to právě Vy, koho potřebujeme a chceme do týmu! U nás Vás čeká tvůrčí práce s podmínkami na míru vytvořenými juniorům. Samozřejmostí je důkladné zaškolení, různorodá práce i možnost učit se od zkušených seniorů. Pro představu půjde asi ze 70 % o vývoj a z 30 % o IT analýzu. Jednotvárnosti se opravdu nemusíte bát. Zajímá Vás jak bude zaškolení probíhat? V úvodu proběhne týdenní školení zaměřené na náš vlastní vývojov... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Obchodní referent/ka pro internetové obchody
Před 317 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
O nás: Hledáme zkušeného a zodpovědného Obchodního referenta/ku pro internetové obchody, který/á se přidá k našemu týmu! Pokud se zajímáte o svět online obchodování, máte rádi excel a rozumíte si s čísly, pracujete systematicky, máte analytické myšlení a vidíte věci v širších souvislostech, řekli byste o sobě, že máte obchodního ducha a baví Vás komunikace, pak hledáme právě Vás! Rádi bychom Vám nabídli možnost stát se členem našeho týmu! Jsme BRAVSON GROUP s.r.o., přední český dodavatel chovatelských potřeb pro drůbež, který nabízí také mnoho jiných zajímavých produktů v našem portfoliu, přesvědčte se sami na www.bravson.cz. Co bude náplní Vaší práce? • Komunikace se zákazníky a dodavateli: Budete komunikovat s našimi zákazníky i zahraničními dodavateli • Analýza prodejů a správa zásob: Budete analyzovat prodeje zboží, hlídat skladovou dostupnost a tvořit objednávky zásob • Řízení logistických procesů: Budete zajišťovat logistické procesy spojené s dodávkami zboží od našich dodava... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Telefonní Asistent/Asistentka Obchodníka
Před 332 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mail: kariera@wekool.cz Vyhrazeno pro OZP. Jsme ostravská společnost WeKool s.r.o. - sociální podnik. Jsme stabilní společnost s 30 zaměstnanci. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Kolíně na pozici telefonního operátora. Nejedná se o prodej, to má na starosti obchodník. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Pracovní náplň: Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem RAYNET (zaučíme tě) Příprava a zpracování ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Informatik v Oddělení informatiky (m/ž)
Před 337 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Náplň práce: - výkon role Koordinátora otevírání dat, - výběr datových sad a tvorba publikačních plánů, - zabezpečení exportu, čištění a kontroly dat v otevřeném formátu, - registrace datových sad v NKOD a správa lokálního katalogu otevřených dat, - zajišt... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce