vedoucí finančního odboru

Před 394 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Tajemnice Městského úřadu Dobřany vyhlašuje v souladu se zákonem 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen zákon o úřednících) VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 4/2024 na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany - vedoucí finančního odboru Rámcová pracovní náplň: Vedoucí úředník dle zákona č. 312/2002 Sb., který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je komplexní zajišťování finančního hospodaření města. Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10. pl. tř. Pracovní úvazek: plný, pracovní poměr na dobu neurčitou Předpokládaný datum nástupu: květen 2024 nebo dle dohody Nabízíme: dobré platové podmínky – motivující osobní příplatek, příplatek za vedení, mimořádné čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení a mobilní telefon. Další benefity: 25 dnů dovolené, indispoziční volno, stravné, flexi-passy, dle potřeby jsme schopni poskytnout i byt... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Úředník/ce - referent/ka referent/ka specializovaných činností, odboru životního prostředí
Před 2 dny - AVIZO_CZ
na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 9. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, o dosáhla věku 18 let, o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk. Další požadavky: o VŠ v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou; přírodovědného nebo technického nebo právnického směru výhodou, o znalost zákona č. 148/2023 Sb., z. č. 149/2023 Sb., z. č. 100/2001 Sb., z. č. 500/2004 Sb., o přehled o složkových zákonech životního prostředí (např. 114/1992 Sb., 334/1992 Sb., 289/1995 Sb., 254/2001 Sb., 541/2020 Sb.) výhodou, o praxe ve státní správě nebo v... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru výstavby
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Třemošnice Výběrové řízení podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Charakteristika vykonávané činnosti: Výkon státní správy na úseku územního a stavebního řízení, dopravy a životního prostředí na pověřeném úřadě, agenda přestupků proti stavebnímu řádu, agenda RUIAN, AIS, podávání informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o právu na informace. Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, příspěvek na penzijní pojištění, 5 dní indispozičního volna. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 2. června 2025 ta... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent vodoprávního úřadu v odboru životního prostředí
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajišťuje výkon státní správy vodního hospodářství v rozsahu stanoveném zákonem č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností, -zajišťuje výkon státní správy vodovodů a kanalizací v rozsahu stanoveném zákonem č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů (zákon o vodovodech a kanalizacích), ve znění pozdějších předpisů, a dalšími souvisejícími právními předpisy ČR, pro obecní úřad a obecní úřad obce s rozšířenou působností Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zar... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent ochrany zemědělského půdního fondu v odboru životního prostředí
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: zajišťování agendy správy složek životního prostředí - výkon přenesené působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona o ochraně zemědělského půdního fondu a souvisejících právních předpisů, zákona o zemědělství a zákona na ochranu zvířat proti týrání, kontrolní a konzultační činnosti. -zajišťuje agendu správy složek životního prostředí, například půdy, zemědělství, ochranu zvířat proti týrání, odborně posuzuje zdroje znečištění jednotlivých složek životního prostředí včetně metodické, kontrolní a konzultační činnosti -samostatně provádí specializované kontroly a státní dozor nad plněním povinností daných zákony o životním prostředí právnickým nebo fyzickým osobám oprávněným k podnikání podle obvyklých postupů. Připravuje a navrhuje opatření a rozhodnutí o sankcích za neplnění povinností stanovených předpisy o ochraně životního prostředí nebo jejich prominutí -provádí úkony v řízení o přestupcích, projednává přestupky a rozhoduje o ni... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA ODBORU VÝSTAVBY A ÚZEMNÍHO PLANOVÁNÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 2 dny - AVIZO_CZ
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: Vysokoškolské vzdělání: - VŠ vzdělání ve studijním oboru architektura, stavebnictví nebo právo, nebo - VŠ vzdělání v jiném oboru a středoškolské vzdělání ve studijním oboru stavebnictví nebo - středoškolské vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - praxe ve veřejné správě výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích výhodou - řidičský průkaz skupiny "B" výhodou - velmi dobré komunikační schopnosti jak v mluveném, tak v písemném projevu - samostatnost, zodpovědnost, odolnost v zátěžových situacích - velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office, Inte... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních služeb
Před 5 dny - AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.mesto-brandys.cz Předpokládaný termín nástupu: červen–červenec 2025 Platové zařazení: dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 10. platová třída; do platového stupně bude zaměstnanec zařazen dle dosažené prokazatelné praxe. Nabízíme: zajímavou práci ve veřejné správě, zaměstnanecké benefity, osobní ohodnocení a odměny. Charakteristika vykonávaných činností: Činnosti v oblasti sociálních služeb např. sociální poradenství, sociální pomoc občanům a starším občanům, občanům těžce zdravotně postiženým apod. Přímé a metodické řízení pečovatelské služby. Administrativní práce týkající se žádostí a vyúčtování dotací v sociální oblasti, statistická zjišťování sociálních služeb.Komplexní vedení agendy pohřebnictví, včetně komunikace s nájemci hrobových míst. Požadavky na uchazeče: - Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu zaměřeném na sociáln... (více v detailu)
Neuvedeno
zapisovatel / ka
Požadavky: státní občanství ČR, trestní a morální bez´honnost, výborná znalost českého pravopisu, dobrá uživatelská znalost práce na PC včetně rychlého psaní hmatovou metodou (státní zkouška výhodou). Pevná pracovní doba, stravenky, příspěvek FKSP, 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna. !!! Životopis s uvedeným telefonní kontaktem mutno zaslat výhradně na mvaculikova@osz.bru.justice.cz nejpozději do 15.6.2025 !!! Vybraní uchazeči budou telefonicky případně e-mailem vyzváni k účasti na výběrovém řízen... (více v detailu)
REFERENT/KA SAMOSTATNÉHO PRACOVIŠTĚ HAVARIJNÍHO A KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ KANCELÁŘE TAJEMNÍKA MAGISTRÁTU MĚ
Před 2 dny - AVIZO_CZ
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - vysokoškolské vzdělání - specializace ochrana obyvatel a krizové řízení výhodou - praxe v oblasti krizového řízení, hospodářských opatření pro krizové stavy, plánování na obranu státu, ochrany před povodněmi, požární ochrany a BOZP výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti při zajištění ochrany obyvatel a krizového řízení výhodou - zkušenosti s krizovým řízením a řešením krizových, mimořádných situací výhodou - orientace v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany - uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Excel, Internet, Outlook) - dobré organizační a komunikační dovednosti, schopnost samostatně rozhodovat - časová flexibilita, samostatnost, odpovědnost, psychická a fyzická odolnost - řidičský průkaz skupiny "B" podmínkou - vynikající zdravotní stav (v případě nutnosti i noční směny, práce pod tlakem) Písemná přihláška k výběrovému říz... (více v detailu)
Neuvedeno
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, KONKURZY, STÍŽŘNOSTI, EVVO (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň: - Výkon státní správy na úseku základních škol, včetně inkluzivního vzdělávání a metodiky poskytování podpůrných opatření podle zákona č. 561/2004 Sb. - Spolupráce s odborem životního prostředí, zemědělství a lesnictví v oblasti environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty. - Administrativní zajištění konkursních řízení na pracovní místa ředitelů škol a školských zařízení, které nejsou zřizovány krajem a v případě potřeby výkon funkce člena konkursní komise. - Příprava podkladů pro rozpočet základních škol a spolupráce při kontrole čerpání prostředků ze státního rozpočtu podle zákona č. 563/1991 Sb. - Metodická, analytická a konzultační činnost v oblasti integrace cizinců. - Metodická, analytická, konzultační a správní činnost na úseku škol (školy pro děti, žáky a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami, PPP, SPC, zařízení pro ústavní a ochrannou výchovu, přípravné třídy základní školy speciální; internát atd.). - Zajištění agendy stížností mateřských a základn... (více v detailu)
Neuvedeno
Speciální pedagog - etoped
POŽADAVKY: Podmínkou přijetí je bezúhonnost, doklad o psychické způsobilosti pedagogických pracovníků dle §18 zákona č. 109/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů, vzdělání dle Zákona č. 563/2004 Sb. §18. Předpokladem je schopnost týmové práce, pedagogický optimismus a ochota učit se novým postupům. Sebezkušenostní výcvik je vítán. Výhodou aktivní řízení vozidla, ŘP skupina "B" POPIS PRÁCE: do nově vznikajícího týmu ambulantního Střediska výchovné péče Vyškov hledáme kolegu/kolegyni na po pozici speciální pedagog - etoped. Náplní práce je práce s celým rodinným systémem, diagnostika, konzultace s dětmi, rodiči, školami, OSPODy a případně dalšími pro ně důležitými osobami, které se potýkají s problémy v oblasti výchovy. Jedná se o práci v malém 3členném týmu. Nástup možný od 1.4.2025, pracovní úvazek je ... (více v detailu)
Psycholog
POŽADAVKY: Podmínkou přijetí je bezúhonnost, doklad o psychické způsobilosti pedagogických pracovníků dle §18 zákona č. 109/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů, vzdělání dle Zákona č. 563/2004 Sb. §19. Předpokladem je schopnost týmové práce, optimismus a ochota učit se novým postupům. Sebezkušenostní výcvik je vítán. Výhodou aktivní řízení vozidla, ŘP skupina "B" ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: podporu dalšího odborného vzdělávání, pravidelnou supervizi, příspěvek FKSP, nerovnoměrnou pracovní dobu, odbornou podporu kolegů z našich středisek výchovné péče. https://dubrno.cz/volne-pozice/psycholog-svp-vyskov/ POPIS PRÁCE: do nově vznikajícího týmu ambulantního Střediska výchovné péče Vyškov hledáme kolegu/kolegyni na po pozici psycholog. Pracovní náplní je práce s celým rodinným systémem, dia... (více v detailu)
Učitelé 1. stupně
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kvalifikační předpoklady dle zákona č. 563/2004 Sb., zákon o pedag. pracovnících, ve znění pozdějších předpisů. Pedagogické vzdělání pro učitele 1. stupně. Mohou se hlásit i zájemci, kteří dosud studující učitelství pro ... (více v detailu)
Neuvedeno
Fyzioterapeut/Fyzioterapeutka
POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou dle zákona č. 96/2004 Sb., osvědčení o způsobilosti k výkonu práce i bez odborného dohledu, zdravotní způsbilost, bezúhonnost POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou, nástup dle dohody ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: plat dle délky praxe , možnost profesního růstu, vzdělávání na akreditovaném pra... (více v detailu)
UČITEL / UČITELKA 1. STUPNĚ ZŠ
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: kvalifikaci dle § 7 zákona č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících pracovní poměr od: 01.... (více v detailu)
Neuvedeno
Učitel/učitelka II.stupně základní školy (F, Inf, Pč, Nj)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Dle dohovoru možnost zkráceného úvazku. Požadavky: vzdělání podle zákona č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů; výpis z rejstříku trestů Zájemci se mohou hlásit: - zasl... (více v detailu)
Neuvedeno
Speciální pedagog/pedagožka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: výuka předmětu speciální pedagogická péče pro žáky s podpůrnými opatřeními Požadavky: vzdělání podle zákona č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů; výpis z rejstříku trestů Zájemci... (více v detailu)
Neuvedeno
specialista/ka náboru a HR
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň: aktivní vyhledávání vhodných kandidátů na určené pracovní pozice; vyhodnocení přijatých životopisů; organizace a samostatné vedení osobních pohovorů s uchazeči o zaměstnání; testování dovedností kandidátů; vyhodnocení průběhu výběrového řízení a komunikace s kandidáty; komunikace s dalšími odděleními výběr/nábor vhodných kandidátů pro dané pozice; pravidelný reporting a administrativa v přidělené oblasti; spolupráce na agendě spojené se zaměstnáváním cizinců; komunikace s úřady podpůrná... (více v detailu)
Neuvedeno
sociální pracovník v Občanské poradně
Před 2 dny - AVIZO_CZ
z: 15.5.2025 https://odry.charita.cz/vyberove-rizeni-na-pozici-socialni-pracovnik-v-obcanske-poradne/ - Splnění kvalifikačních předpokladů dle zákona č. 108/2006 Sb. pro výkon profese sociálního pracovníka (vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání Mgr., Bc., DiS v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost) - Schopnost komunikace s různorodou cílovou skupinou. - Zodpovědnost, samostatnost a týmová spolupráce. - Znalost práce na PC (MS Office, práce s databázemi). stravenkový ... (více v detailu)
Neuvedeno
Služební místo rada / odborný rada odboru ekonomicko - provozních činností
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt - e-mailem Formuláře vztahující se k výběrovému řízení jsou k dispozici na www.khsbrno.cz v záložce Úřední deska. Požadujeme: " minimální stupeň vzdělání - vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu. " trestní bezúhonnost " řidičský průkaz skupiny "B" Náplní práce na tomto služebním místě je zejména: " Komplexní koordinace postupů veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek za používání různých druhů zadávacího řízení. " Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek. " Koordinace postupů investičního financování organizace s Odborem evropských fondů a investičního rozvoje Ministerstva zdravotnictví ČR, jako i s Projektovou kance... (více v detailu)
Neuvedeno
Švadlena - šička
Před 3 dny - AVIZO_CZ
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ se koná dne 11.6.2025 v 9:30 hod na VELKÉM SÁLE ÚP ČR, Kontaktní pracoviště Olomouc, Vejdovského 4, Olomouc. Společnost Duko s.r.o. s dlouholetou tradicí a působností téměř po celé ČR dává pracovní příležitosti OZP - pracovní místo je vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Požadavky: znalost šití na stroji, samostatnost, kreativní myšlení. Možnost zaškolení - týmový duch. Pracovní úvazek max. 20 hodin... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/ce
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pracoviště Kroměříž - Požadavky: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání odpovídající pozici sociálního pracovníka ze Zákona o sociálních službách 108/2006 Sb., praxe v oboru vítána, vhodné i pro OZP/OZZ, znalost metod sociální práce, znalost legislativy pro sociální služby, znalost práce na PC, komunikační dovednosti, práce v týmu, ochota vzdělávat se a učit se novým věcem, samostatnost, odpovědnost, spolehlivost, organizační schopnosti, aktivní přístup, zdravotní způsobilost a trestní b... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK/PRACOVNICE v sociálních službách - přímá péče (53212)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
ZÁSTUP ZA PN Životopisy zasílejte na email: ved.psp@domovpv.cz Kontaktní osoba Alena Skřičková, ved. úseku PSS, tel. 582 402 131, mobil 607 014 781, email: Pracovní doba: jedná se o nepřetržitý provoz - soboty, neděle, noční Požadujeme: základní vzdělání + kurz pro pracovníky v sociálních službách (možno dodělat v zákonné lhůtě 18 měsíců ode dne nástupu), podmínkou je očkování proti virové hepatitidě B - minimálně 2 dávky, fyzická zdatnost - zvedání břemen Na... (více v detailu)
Neuvedeno
Úklidový pracovník/ce na žel. stanicích a zastávkách - OZP
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. pracoviště Osíčko - Náplň práce: pravidelný úklid vlakového nádraží, jedná se o prostory pro cestující, čekárny, nástupiště venkovní prostory, vynášení a třídění odpadu - Požadujeme: praxe výhodou, bezúhonnost, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost - pracovní doba Po-Ne - ranní směna, zkrácený úvazek 15 hod./týden, doba určitá 1 rok s možností prodlouže... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka pedagoga
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Na Vrchu 1207/26, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá (v odpoledních hodinách). Požadujeme: nutný akreditovaný kurz MŠMT pro asistenty pedagoga dle zákona č. 563/2004 Sb. (možnost dokvalifikování... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent bytového a nebytového fondu v odboru správy bytového fondu a nemovitostí
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování komplexní správy nebytového fondu města v souladu s platnými právními předpisy a vnitřními předpisy města. Zajišťování údržby úřadoven a dětského dopravního hřiště, včetně posouzení nutného rozsahu a objemu prací. Zajišťování údržby dodavatelským způsobem nebo prostřednictvím městské údržby, včetně kontroly kvality provedených prací a odpovědnosti za fakturaci. Organizace výběrových řízení na akce provozního charakteru v rámci správy majetku. Vedení agendy energetického managmentu města (monitoring energie, sledování spotřeby). Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 29 120 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce