účetní obce, administrativní pracovník/ice

Před 307 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Starosta obce Uhřice v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o úřednících") vyhlašuje VEŘEJNOU VÝZVU - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pozice: účetní obce, administrativní pracovník/ice Náplň práce: - komplexní vedení účetnictví obce - komplexní vedení rozpočtu obce - daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání - účtování pokladny - fakturace - evidence majetku, závazků a pohledávek obce - příprava podkladů pro inventarizaci majetku - příprava auditu, komunikace s auditory - personalistika, zpracování podkladů pro mzdy (1xHPP,6xDPP a 7x zástupci obce) - zpracování statistických výkazů - zajišťování platebního styku s bankou - skartace a archivace účetních dokladů - komlexní vedení spisové služby, datové schránky a před archivní péče o písemnosti, včetně vedení archivu - obsluha pracoviště Czech Point - evidence obyvatel - další administrativní práce ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

ÚČETNÍ
Požadavky: - aktivní přístup k práci - samostatnost - spolehlivost - zajištění běžné administrativy chodu kanceláře (správa firemní pošty, emailů, telefonů, vozového parku a firemních prostor, evidence smluv, organizace firemních akcí) - znalost práce s PC (MS Office) - znalost účetního programu POHODA výhodou - kom... (více v detailu)
Odborný referent - ochrana přírody se zaměřením na agendu přestupků, právník - výběrové řízení
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu : Vimperk Požadované vzdělání : VŠ právnická fakulta Další předpoklady : Znalost zákona č. 250/2016 Sb. Zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich Znalost správního, obchodního, občanského, pracovního a obecného práva Znalost Správního řádu Znalost zákona o ochraně přírody a krajiny a předpisů souvisejících Dobré komunikační dovednosti, spolehlivost Uživatelská znalost práce na PC Řidičský průkaz skup. B Trestní a občanská bezúhonnost Praxe ve státní správě vítána Zkoušky odborné způsobilosti v oblasti pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věci pořádku ve státní správě výhodou Náplň práce : Zajištění právního poradenství, řešení sporů, příprava právních stanovisek ke všem právním vztahům a smluvním ujednáním, posouzení návrhů sledování vývoje legislativy v ČR a anotace zákonů, podávání trestních oznámení n... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovnice
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Hledám práci může být i na zkrácený úvazek. Mám praxi jako recepční a také na podatelně velké společnosti. Dále jako asistentka vedoucího. Mám dlouhodobou praxi v administrativě a středoškolské vzdělání. Znalost práce ... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
výpis z rejstříku trestu, znalost photoshop, excel, word, powerpoint tvorba webových stránek znalost 1C 8-10 znalost češtiny B2, angličtiny... (více v detailu)
specialista/ka náboru a HR
Pracovní náplň: aktivní vyhledávání vhodných kandidátů na určené pracovní pozice; vyhodnocení přijatých životopisů; organizace a samostatné vedení osobních pohovorů s uchazeči o zaměstnání; testování dovedností kandidátů; vyhodnocení průběhu výběrového řízení a komunikace s kandidáty; komunikace s dalšími odděleními výběr/nábor vhodných kandidátů pro dané pozice; pravidelný reporting a administrativa v přidělené oblasti; spolupráce na agendě spojené se zaměstnáváním cizinců; komunikace s úřady podpůrná... (více v detailu)
Administrativní pracovnice
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Hledám práci může být i na zkrácený úvazek. Mám praxi jako recepční a také na podatelně velké společnosti. Dále jako asistentka vedoucího. Mám dlouhodobou praxi v administrativě a středoškolské vzdělání. Znalost práce ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních služeb
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.mesto-brandys.cz Předpokládaný termín nástupu: červen–červenec 2025 Platové zařazení: dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 10. platová třída; do platového stupně bude zaměstnanec zařazen dle dosažené prokazatelné praxe. Nabízíme: zajímavou práci ve veřejné správě, zaměstnanecké benefity, osobní ohodnocení a odměny. Charakteristika vykonávaných činností: Činnosti v oblasti sociálních služeb např. sociální poradenství, sociální pomoc občanům a starším občanům, občanům těžce zdravotně postiženým apod. Přímé a metodické řízení pečovatelské služby. Administrativní práce týkající se žádostí a vyúčtování dotací v sociální oblasti, statistická zjišťování sociálních služeb.Komplexní vedení agendy pohřebnictví, včetně komunikace s nájemci hrobových míst. Požadavky na uchazeče: - Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu zaměřeném na sociáln... (více v detailu)
Administrativní pracovník
Stavební společnost KV Realinvest s.r.o. Karlovy Vary přijme na HPP ( 40hod / týden) administrativní pracovnici. Nástup možný ihned. Požadujeme: minimálně SŠ ( stavební obor výhodou ), ŘP sk. B, výborná znalost ... (více v detailu)
Mzdový/á účetní – Personalista/ka
Přidáno dnes - Středočeský kraj - BAZOS
Přijme ihned do své provozovny Rudná u Prahy – Nučice Nabízíme: • práce na HPP • stabilní a zajímavé platové podmínky • firemní benefity • 5 týdnů dovolené Náplň práce: • měsíční zpracování mzdové agendy (organizace do 100 zaměstnanců) v informačním systému – PREMIER • příprava pracovních smluv a dodatků, zpracování zápočtových listů, ročního zúčtování daně, ELDP, výpočty srážek ze mzdy, a d... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Knihovník, operátor informačních a komunikačních technologií
Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje, příspěvková organizace (SVK PK), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice „knihovník, operátor informačních a komunikačních technologií“. Náplň práce zahrnuje správu systému digitální knihovny, včetně administrace obsahu a dat. Pracovník/pracovnice připravuje a následně zpracovává dokumenty k digitalizaci, provádí ochranné reformátování knihovních fondů, včetně úprav naskenovaných obrazových záznamů. Součástí činnosti je také tvorba komp... (více v detailu)
Úředník/úřednice sociálně právní ochrany dětí
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: - výkon státní správy na úseku sociálně-právní ochrany dětí - specializace: kurátor pro mládež a terénní sociální práce Požadavky: - vysokoškolské vzdělání dle § 110 zák. číslo 108/2006 Sb. o sociálních službách získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu nebo vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost - vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu - ochota celoživotního vzdělávání - spolehlivost a časová flexibilita - praxe v sociální oblasti ve veřejné správě - výhodou - z... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce - asistent/ka obchodního ředitele
Denní komunikace se zákazníkem, běžná administrativa, příprava podkladů pro obchodní managery, zpracování obchodních nabídek, naceňování zakázek. Řidičský průkaz sk. B, komunikativnost, znalost produktů MS Office - zejména excel, technické myšle... (více v detailu)
Pracovníci ostrahy, strážní
- Pracoviště Plzeň - V případě zájmu o nabízenou pozici, prosím o sjednání schůzky na tel č. 608 339 381, nebo na mailové adrese info@zcba.cz. - Nabízíme zaměstnání na hlavní pracovní poměr - plný anebo zkrácený úvazek -12 hod. denní a noční směny, po dohodě je možné pracovat jen v denní anebo jen v noční směně. - Pracovní místa vhodná pro OZP. - Vzn... (více v detailu)
Vedení účetnictví, daňové evidence a mzdy
Před 1 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím vedení účetnictví a daňové evidence pro firmy a OSVČ, jednoduché a podvojné účetnictví, daňová evidence, zpracování mezd, vedení mzdové agendy, daňová přiznání, daň z přidané hodnoty - DPH, kontrolní hlášení, DPPO - daň z příjmů prá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Řídící pracovníci v restauracích
Před 4 dny - AVIZO_CZ
14121 Modrá karta první kontakt e-mailem Upřesňující informace: - požadujeme znalost Vienamského jazyka - praxi v gastronomii min. 2 roky - znalost asijských pokrm... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka přípravy investic a veřejných zakázek
Charakteristika pracovní pozice: Příprava investičních a neinvestičních projektů a akcí, zpracovávání investičních záměrů podle zadání a způsobů financování; zpracovávání rozpočtů a plánů nákladů na přípravné, průzkumové a projektové práce; příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek a dotací; vytváření harmonogramů projektů a finančního plnění, řízení kapacit projektů, tvorba analýz, řešení rizik a tvorby reportů ohledně stavu projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, - výhodou praxe v projektovém řízení, v realizaci dotačních projektů nebo veřejných zakázek, - výhodou vzdělání v te... (více v detailu)
Brusič na kulato
Požadujeme: - vyučen v oboru, praxe výhodou - znalost práce s měřidly - samostatnost, zodpovědný přístup, manuální zručnost, pečlivost - znalost ve výkresové dokumentaci Náplň práce: Obsluha konvenční brusky na kulato Broušení vnějších a vnitřních průměrů Nabízíme: Příspěv... (více v detailu)
Učitel IT - MS Office, MS Access, internetové prohlížeče, SW a LICENCE, HTML, PHP
8-. 10 hodin týdně požadujeme: kandidáta, který studuje nebo vystudoval VŠ a splňuje předpoklady pro výkon činnosti pedagogického pracovníka dle zákona č. 563/2004 o pedagogických pracovnících o schopnost své znalosti srozumitelně předávat o pozitivní přístup k práci s mladými lidmi o kladný vztah k učitelské profesi, ochotu dále se vzdělávat a rozvíjet o dobré komunikační dovednos... (více v detailu)
Referentka / referent bytového a nebytového fondu v odboru správy bytového fondu a nemovitostí
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování komplexní správy nebytového fondu města v souladu s platnými právními předpisy a vnitřními předpisy města. Zajišťování údržby úřadoven a dětského dopravního hřiště, včetně posouzení nutného rozsahu a objemu prací. Zajišťování údržby dodavatelským způsobem nebo prostřednictvím městské údržby, včetně kontroly kvality provedených prací a odpovědnosti za fakturaci. Organizace výběrových řízení na akce provozního charakteru v rámci správy majetku. Vedení agendy energetického managmentu města (monitoring energie, sledování spotřeby). Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 29 120 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle ... (více v detailu)
Neuvedeno
referent / ka stavebního úřadu
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: -střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a jeden rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě nebo - vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a jeden rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě nebo - vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, - splnění předpokladů dle ust. § 4 odst. 1, 2 zákona o úřednících, (občan ČR, cizí státní občan s... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař/ka, technik/čka)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař, technik) na dobu neurčitou Popis pozice: •Posuzování a schvalování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel, •posuzování technické způsobilosti vozidel, •zabezpečování zkoušek odborné způsobilosti žadatelů o řidičská oprávnění a další. Požadavky: •Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, •věk min. 25 let, •znalost zákonů v oboru a ve státní správě vítána (důraz na z. č. 500/2004 Sb., z. č. 361/2000 Sb.,z. č. 247/2000 Sb.), •řidičské oprávnění v držení nejméně pěti let pro skupiny AM, A1, A2, A, B, C, C+E, T, D – vítána, •znalost práce na PC, •morální bezúhonnost, •samostatnost, komunikativnost, flexibilita, •schopnost jednat s lidmi, •zkouška ZOZ vítána, jinak nutnost absolvování do 18 měsíců po nástupu. Předpoklady: •Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým p... (více v detailu)
Neuvedeno
vychovatel/ka (m/ž)
První kontakt se zaměstnavatelem: Mgr.M.Bílá, 770176596 (Po-Čt 8-15 hod.), miroslava.bila@svpd.cz Upřesňující informace: Požadujeme: Vzdělání dle zákona o pedag.pracovníků (pro vychovatele se zaměřením na speciální pedagogiku, praxe vítána, dále flexibilnost, kreativitu a aktivitu. Nabízíme smlouvu na dobu určitou, později neurčitou, z... (více v detailu)
vychovatel/vychovatelke (m/ž)
První kontakt se zaměstnavatelem: Bc.Lucie Řezníčková,777715276, lucie.reznickova@ddslety.cz Upřesňující informace: Vzdělání dle zákona 563/2004 Sb. o pedag. pracov. Pro vychovatele se zaměřením speciální pedagogika. Praxe vítána. Smlouva na dobu určitou, později i na neurčitou. Nabízíme zajímavou práci, supervize, rizikový příplatek, zaměs... (více v detailu)
Pracovník v sociálních službách
Výše mzdy se stanovuje dle délky praxe. Nástup možný i později, po dohodě. Náplň práce: - Přímá obslužná péče poskytovaná klientům služby denní stacionář s mentálním znevýhodněním a poruchou autistického spektra - Poskytování činností a aktivit uživatelům služby denní stacionář, které jsou vymezeny zákonem o sociálních službách Požadujeme: - Dobrý zdravotní stav a fyzickou zdatnost - součástí práce je i přímá manipulace s uživateli s omezenou hybností (práce je vhodná pro muže) - Psychická odolnost - Základní práce na počítači (součástí práce je i vedení dokumentace klientů) - Minimálně střední odborné vzdělání s výučním listem... (více v detailu)
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE - ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Před 5 dny - AVIZO_CZ
7.5.2025 - příjem objednávek, komunikace se zákazníky, Min. SŠ, vhodné i pro absolventy, práce v programu POHODA výhodou, ŘP sk. B, znalost AJ - aktivní, znalost práce na PC - WORD, EXCEL.... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce