asistent/asistentka místostarosty a kanceláře úřadu Městského úřadu Písek

Před 313 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Druh práce: zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend orgánů samosprávy Náplň práce: - zabezpečení činností sekretariátu, spisové a administrativní práce, evidence právních a vnitřních předpisů města, vedení centrální evidence vyřizování stížností a petic, vedení agendy komisí a výborů, zpracovávání materiálů pro jednání rady a zastupitelstva města, zveřejňování zápisů v interním systému a na webových stránkách města, zveřejňování smluv v registru smluv, zveřejňování záznamů o poskytnutých informacích na webových stránkách města, plnění dalších úkolů dle pokynů 3. místostarosty a vedoucího odboru, správa participativního rozpočtu města. Místo výkonu práce: Písek Doba výkonu práce: doba určitá Předpokládaný nástup: 01.06.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 8 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat s... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referent(ka) stavebního úřadu Odboru vnitřních věcí, výstavby a životního prostředí Městského úřadu
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Obecná charakteristika pracovní náplně: -zajišťování činností vyplývajících z výkonu obecního stavebního úřadu obce s pověřeným obecním úřadem – výkon státní správy na úseku stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Předpoklady pro přijetí zájemce: -fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, -dosáhla věku 18 let, -je plně svéprávná, -je bezúhonná, -ovládá český jazyk. Požadujeme: Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu podle ust. § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, a to kvalifikační požadavky vzdělání a praxe, jenž splňuje: 2 a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle aut... (více v detailu)
Neuvedeno
TAJEMNÍK ÚŘADU (M/Ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Veškeré podmínky jsou uvedené ve vyhlášení výběrového řízení, které je umístěné na webových stránkách města Plánice, na úřední desce. Předpokládaný nástup: březen 2025 PÍSEMNÉ PŘIHLÁŠKY doručte nejpozději 21.2.2025 do 12:00 hodin na adresu: Město Plánice, Náměstí 180, 340... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka příspěvkové organizace
Před 4 dny - AVIZO_CZ
VHODNÉ PRO OSOBY ZDRAVÉ I OZP Místo výkonu práce: Brtníky č.p. 119, Staré Křečany, 407 60 Brtníky Osobnostní předpoklady: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru ekonomie - praxe v oboru nejméně 3 roky - velmi dobrou uživatelskou znalost práce na PC (především MS Office) - znalost práce v softwaru Gordic výhodou - znalost české účetní a daňové legislativy - praxi v oblasti hospodaření příspěvkové organizace - velmi dobré organizační schopnosti, pečlivost, přesnost a zodpovědnost, samostatnost, učenlivost a loajalita, - komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu - trestní bezúhonnost Náplň práce: - zodpovědnost za oblast rozpočtu příspěvkové organizace - odpovědnost za tvorbu a čerpání FKSP, IF a RF - zajišťování agendy správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků - odpovědnost za hospodaření v souladu s rozpočtem vč. sledování vývoje hospodaření, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření - odpovědnost ... (více v detailu)
Neuvedeno
pozice - Referent stavebního úřadu 02
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Popis činnosti pracovníka: výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s nimi souvisejícími výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, ovládání PC (Microsoft 365, poštovní klient), výhodou znalost práce v pr... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka EIA, IPPC a prevence závažných havárií oddělení integrované prevence na odboru životního
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy na úseku integrované prevence, posuzování vlivů na životní prostředí a prevence závažných havárií v rozsahu stanoveném příslušnými právními předpisy, rozhodování ve správním řízení, vydávání stanovisek na úseku posuzování vlivů na životní prostředí, kontrolní činnost na úseku integrované prevence a prevence závažných havárií Požadavky: -dosažené vzdělání VOŠ, VŠ -obor vzdělání přírodní vědy, ochrana životního prostředí, právo a právní věda, právo ve veřejné správě výhodou -znalosti oboru: zákon o posuzování vlivů na životní prostředí, zákon o integrované prevenci, zákon o prevenci závažných havárií, kontrolní řád, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při posuzování vlivů na životní prostředí a integrované prevenci a omezování znečištění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru 3 roky výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina) výhodou -další požadovan... (více v detailu)
Neuvedeno
Přípravář/ka staveb
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Provaznická č.p. 737/12 Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 Společnost STAVBY JOŽÁK s.r.o. funguje na trhu téměř 20 let a působí zejména v severních a středních Čechách. Práce u nás je zajímavá, realizujeme totiž jak běžné, tak atypické projekty s architekty. Naše práce je pro nás vášní a díky tomu přenášíme radost ze staveb i do života našich klientů. Firma má nové bezbariérové kanceláře v centru Děčína, kde v současné době rozšiřujeme tým o kolegu/kolegyni na pozici Přípravář staveb. Náplň práce: • studium projektové dokumentace • před-realizační a realizační příprava stavby • poptávání materiálů, VŘ subdodavatelů, zajištění smluvních vztahů s dodavateli • koordinace postupu prací se stavbyvedoucím a investorem, aktualizace harmonogramu stavby • služební cesty - účast na kontrolních d... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 6 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: kompletní vedení účetnictví příspěvkové organizace, sestavování účetní závěrky, vedení účetních knih, zajišťování daňové agendy, evidence a účtování přijatých faktur a interních dokladů, fakturace pronájmů a ostatních služeb, účtování pokladny, zpracování bankovních výpisů, zpracování účetních uzávěrek, evidence majetku, inventarizace. POŽADUJEME: organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, SŠ vzdělání, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, výhodou práce s účetním systémem... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT: NA VÝBĚROVÉM ŘÍZENÍ (Technické služby Města Nová Bystřice, s.r.o. - datum a čas po domluvě) Požadujeme: - znalost podvojného účetnictví, mzdové agendy - praxe min. 2 roky - znalost práce na PC - pečlivost, samostatnost, zodpovědnost Přihlášku včetně příloh (stručný životopis, kopie o ukončeném vzdělání, výpis z rejst... (více v detailu)
Neuvedeno
MANAŽER / MANAŽERKA EXPORTU PRO KLÍČOVÉ ZÁKAZNÍKY
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: aktivní komunikace s exportními partnery Vyhledávání nových exportních zákazníků a péče o stávající zákazníky Zpracování cenových nabídek a požadavku zákazníka, komunikace napříč firmou Vedení agendy exportních zákazníků Účast na mezinárodních veletrzích Požadujeme: dobré organizační schopnosti, komunikativn... (více v detailu)
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 24.790,-Kč do 35.770,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek n... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/ce oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství - projektový/á
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství. Druh práce: projektový/á manažer/ka Platová třída: 11 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 17. března 2025 nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - velmi dobré organizační a komunikační sch... (více v detailu)
Neuvedeno
Informatik/informatička
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/08 Druh práce: výkon činností správce informačních a komunikačních systémů SMOl zařazených v odboru informatiky Magistrátu města Olomouce Bližší specifikace pracovní činnosti: -správa serverové infrastruktury na platformě Windows (na Linux platformě výhodou), -správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.), -správa systémových aplikací (MS SQL, WSUS, AD), -správa zálohovaní dat i jejich obnova (znalost zálohování v prostředí Veritas Backup výhodou), -sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami, -správa virtuálního prostředí (znalost virtuálního prostředí VMWARE a HYPER-V výhodou), -administrace SQL serveru a databází (výhodou), -správa a přidělování IP rozsahů, -analýza a řešení problémů ve spolupráci s ostatními odděleními odboru informatiky. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem ... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční technik/technička do oddělení realizace investic
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/06 Druh práce: komplexní zajišťování realizací staveb odboru investic Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu stavebního nebo technického směru nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe v oblasti zajišťování: dozoru stavebníka nebo výkonu TDS nebo výkonu stavbyvedoucího nebo projektanta, (týká se jen uchazečů se středoškolským vzděláním), -autorizace dle zákona č. 360/1992 výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -orientace ve stavebním zákoně výhodou, -orientace v zákonu o veřejných zakázkách výhodou, -znalost rozpočt... (více v detailu)
Neuvedeno
Destinační manažer/ka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Křinické náměstí č.p. 1161/10 407 46 Krásná Lípa u Rumburka Hledáme strategicky smýšlejícího destinačního manažera. Jsme obecně prospěšná společnost České Švýcarsko, oficiální destinační agentura zaměřená na podporu šetrného cestovního ruchu, regionální rozvoj, ochranu přírody a propagaci regionu Českosaské Švýcarsko, se sídlem v Domě Českého Švýcarska v Krásné Lípě. Naším cílem je rozvíjet udržitelný cestovní ruch, podporovat lokální subjekty a budovat silný a pozitivní obraz Českosaského Švýcarska jako atraktivní destinace. Co budete dělat: • Vedení a rozvoj Destinačního Fondu Českého Švýcarska. • Komunikace s partnery: Budovat a udržovat vztahy s místními podnikateli, samosprávami a komunitami. Zjišťovat jejich potřeby a zájmy a tyto promítat do strategie rozvoje destinace. • Strategické plánování: Podílet se na návrzích a realizaci dlouhodobých vizí rozvoje destinace, s ohledem na cíle šetrného turismu, udržitelné dopravy a místního kulturního a přírodního bohat... (více v detailu)
Neuvedeno
Zapisovatel / ka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
[] Místo výkonu práce: Masarykovo nám. č.p. 1/1 Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 Popis pracovní činnosti: - zajištění přípravy a průběhu soudního jednání; - vyhotovování rozhodnutí, zápisy ze soudních jednání; - realizace referátů dle pokynů řešitele; - doručování písemností; - žurnalizace spisů; - provádí lustrace dle potřeb OS, součinnost s nadřízeným pracovníkem dle druhu a povahy práce sjednané v pracovní smlouvě Předpoklady pro výkon funkce: - bezúhonnost; - praktická znalost práce na PC a psaní hmatovou technikou (všemi deseti); - velmi dobrá znalost pravopisu; - dobré komunikační vlastnosti a ochota se dále vzdělávat; - samostatnost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení a vysoká psychická odolnost; Uchazeč/ka předloží písemnou přihlášku obsahující: a) motivační dopis; b) strukturovaný životopis, včetně kontaktních údajů (e-mail a telefon); c) poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dává účastník výběrového řízení souhlas se zpr... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborný asistent/asistentka
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Pozice kombinuje administrativní asistenci týmu vedení organizace s podporou ředitelům a vedoucím strategických služeb organizace, Požadujeme: výborné organizační schopnosti, umění efektivně prioritizovat přidělené úkoly, flexibilitu, samostatnost, kreativitu k řešeným problémům, bezchybné plnění úkolů a aktivit. Výhodou jsou zkušenosti s administrativní prací, znalosti sociálních služeb a základů p... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabízím práci - Asistentka prodeje
Před 10 dny - HYPERINZERCE
30.000,- čistého plus provize z prodeje ASISTENTKA PRODEJE UMĚLECKÝCH PŘEDMĚTŮ V GALERII PRAHA - VINOHRADY Hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistentka prodeje uměleckých předmětů a vedoucí galerie. Náplň práce: Prodej uměleckých předmětů, obrazů, šperků, mincí a jiných investičních zajímavostí. Provozní činnosti galerie, organizace výstav, starost o sociální sítě, návrhy obsahu a spolupráce s externími spolupracovníky. Práce s penězi. Objednávání a evidence zboží na prodejně. Požadujeme: Charismatický proaktivní prodejce, organizační schopnosti, pečlivost při plnění úkolů, samostatná osobnost. Velmi dobrá znalost práce na PC (Excell, Word, Google Tabulky, atd) Zkušenosti s fotografováním předmětů a úprava fotografií. Plynul... (více v detailu)
30 000
 Kč
Asistent/ka vedení společnosti
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Náplň, práce: - zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele a manažerů společnosti - připravovat podklady pro jednání - organizovat porady a zajišťovat péči o návštěvy (zákazníci, auditoři apod.) - zabezpečit bezproblémový chod sekretariátu (pošta, evidence předpisů apod.) - podpora ostatních oddělení společnosti v komunikaci s anglicky hovořícími zákazníky - zajištění dalších administrativních agend dle pokynu ředitele Požadujeme: - minimálně úplné střední vzdělání - výborná znalost MS Office - zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost, důslednost při práci a samostatný přístup ke svěřeným úkolům - příjemné a vstřícné vystupování - diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí - organizační a komunikační dovednosti - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent / referentka státní správy a samosprávy (agenda dopravních přestupků), odboru správních čin
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení - bližší informace a požadované náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na www.rychnov-city.cz. Přihlášku s požadovanými přílohami doručte nejpozději do 27.2.2025. Případné bližší či doplňující informace podá vedoucí odboru Bc. Jana Michlová, tel.: 737 843 879. Požadujeme: - vzdělání min. SŠ s maturitou - řidičský průkaz sk. B - znalost práce na PC (Word, Excel, Internet) - dobré komunikační a organizačn... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT-KA ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Před 13 dny - AVIZO_CZ
KO: Štáblová Lenka, tel.: 553 777 903, e-mail: lenka.stablova@kravare.cz Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz. Požadované vzdělání: - Vyšší odborné vzdělání získané v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost - Vysokoškolské vzdělání v zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (dle § 110 odst.4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) Předpoklady: - Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů - Dle § 110 odst. 1,2,3, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů Jiné požadavky: - Praxe v oblasti sociální politiky vítána, zkouška odborné způsobilosti výhodou - Už... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice ve věcech stavebního řádu
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané činnosti: správní řízení zejména ve věcech stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem a splňuje požadavky dané zákonem o úřednících a zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Kvalifikační požadavky: v souladu s § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Další požadavky: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti stavební výhodou, - velmi dobrá znalost práce s PC (Windows, MS Word, Excel, Outlook), - praxe ve veřejné správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, - ochota dalšího vzdělává... (více v detailu)
Neuvedeno
ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ odboru informatiky Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 64 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 28. listopadu 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky j... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ŠKOLSTVÍ A PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 64 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.11.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Řízení, metodické vedení a rozvíjení činností na oddělení školství a příspěvkových organizací. Min. Bakalářské vzdělání nejlépe v oboru školství nebo ekonomiky, orientace v související legislativě, zejména v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Investiční technik/Investiční technička
Před 64 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
POŽADAVKY: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou (výhodou škola technického směru se zaměřením na stavebnictví), základní orientace v zadávání veřejných zakázek a stavebním zákoně, velmi dobrá znalost práce s PC, organizační schopnosti, komunikativnost, schopnost týmové práce, spolehlivost, pečlivost, důslednost, řidičský průkaz sk. B, výhodou: praxe v investiční činnosti nebo zadávání veřejných zakázek, praxe ve státní správě nebo samosprávě POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned nebo dle dohody, zajišťování stavebních akcí města, příprava vyjádření ke stavebním záměrům na území města, příprava a realizace investičních a neinvestičních akcí města, výše platu dle nařízení vlády 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platová třída 10 ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje, pružnou pracovní dobu, ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce